HALLOWEEN!!

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Arowana

HALLOWEEN!!

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ma Syys 15, 2008 21:58

tervettä taas.

Semmosia minä tässä vaan, että Hannan kanssa ollaan mietiskelty erilaisia teemoja ja muuta tällasta meijän kokoontumisiin, jotta olis hiukkasen vaihteluakin pelkkien sarjojen kahtomisen välillä, ja meidän yks suunnitelma ois, PUKUBILEET!!

Elikkäs halloween olis tuossa kohtpuoliin, 31.10. ja sillon ois mainiota viettää kunnon pirskeet, vais mitä?

Täällä siis kyselisin, mitä porukka ois asiasta mieltä. Siellä ois siis pukuPAKKO! Voi laittaa cosplay-pukuja, muita naamiaispukuja jos sattuu olemaan, sukulaisten, kavereitten, sisarusten tai muitten tuttujen abipukuja jne. Tietenkään ei tarvi olla mikään mahtava asu, kuhan ite on koonnut jonkin kokonaisuuden mitä on kiva esittää! Esimerkiksi jos löytää iskän vanhan hiihtopuvun ja monot niin ihan hyvin voi esittää vaikka Mika Myllylää! Kuhan on jotenkin erilainen.

Tämä pukupakko ois siksi hyvä, että saatas vähän intoa siihen juhlimiseen ja vois vaikka äänestää parasta asua tai jotain kivaa.

Sitten ne ois mieluusti nyyttärit, jottei Hannan tarvihtis kaikkia vaihteeksi hommata. Sinne voi leipoa jotain hyvää (ehdotan tätä!) tai sitten ostella sipsejä, karkkeja, mehua, limppaa yms kivaa. Myös serpentiiniä ja sellaisia saa tuoda jos haluaa siitä pippaloiden näköä :) Osaksi siksi tämmöiset pirskeet, että kohtahan on meidän yhdistyksen 1-vuotis juhlat! voitas siloin juhlia!!

Elikkäs kertokaa mielipiteitä ja ehdotuksia tänne näin tai minulle ja Hannalle. Niitä voidaan puida kyllä syyskuunkin kokouksessa jos se saadaan järjestettyä.

Sitten pienipulma kuitenkin olisi. 31.10. on perjantai ja Nivalan kössihallille ei perjantaille saa varattua paikkaa, joten jos perjantai-illan tai aamun pippaloita kaivataan, niin paikka täytyy löytyä jostain muualta. Rahaakin voidaan tietty kerätä jos joku paikka on maksullinen, kuhan kiva paikka löytyy!
Toki lauantainakin pirskeet voitaisiin pitää, en tiedä onko illalla kössihallille vapaa pääsy (hanna saa selvittää) mutta aamulle luultavimmin voi varata jos ei aamupirskeet ketään haittaa tai se ku ihmiset kahtoo hieman oudoksuen kun kävelette ohi :D

Eli ehdotuksia pian! Kiva kuulla kaikilta jotain!! PIAN!

Ji
Viesti:

Re: HALLOWEEN!!

Viesti Kirjoittaja Ji » Ti Syys 16, 2008 11:03

Sitten ne ois mieluusti nyyttärit, jottei Hannan tarvihtis kaikkia vaihteeksi hommata.
No ei siit mitään vaivaa ole.
Mukavaahan se on välillä kahtua onko nuo leipomistaidot ruostunu ja kukaan ei ole vielä ainakaan sanonut et tulee väänteitä. ;D
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Chiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiro » La Syys 20, 2008 13:18

Mustakin toi ois mukava juttu

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Syys 27, 2008 16:47

Pistetääs tänne nyt sitten omalta osalta kunnon kommenttia kun sain aimo läksytyksen sihteeriltä. ;D

Voisin tuoda paikalle muutamia omia lautapelejäni, kuten Rappakaljan.
Tietenkin myös leivon sinne, ehkä vaihteeksi jotain muuta saas nyt nähdä.

Jostain kumman syystä löytyy kaapista tuo Japanilainen Kauna jonka voin tuoda paikalle.
Eli jos jokunen henkilö voisi tuoda kauhuelokuvia joista sitten voitaisiin käsipelillä äänestää katsottavia. Ei mikään pakko olla japanilaista.
Pukupakonsuhteen....no kunhan jotin erikoista uskalta ylleen laittaa. Itse ainakin lupaan yrittäää parhaani.

Chiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiro » Su Syys 28, 2008 12:56

Mäkin voin leipoa jotain ja auttaa muutenkin sen järjestelyssä

Arowana

Viesti Kirjoittaja Arowana » Su Syys 28, 2008 21:26

Mietiskeltiin sillä pienellä porukalla, joka nyt saapui kokoontumiseen lauantaina, että pidettäs tässä parin viikon päästä semmonen minikokoontuminen (joku tunnin pitunen) jossakin, ykassa, nivalassa, haapaveellä näin esimerkiksi, voidaan vaikka äänestää missä, ja mietiskeltäis sitten siinä sitä halloweenia. Eli kuka tuo mitä, missä se on, monelta se on ja minä päivänä. Semmonen, että voitas vaikka käydä jossain kahvilassa istuskelemassa ja miettimässä. Mutta sitten pitää ainaki kaikkien ilmottaa, ketkä haluaa osallistua suunnitteluun. "Vetäjien" toivoisin kaikkien saapuvan!! ja tosiaan muitakin. Kaikkien ei ole välttämättä pakko tulla, jos ei ole mitään erityisiä ehdotuksia tai muuta.

Tänne saa myös ehdottaa kaikenlaista ja sitten voidaan keskustella niistä muiden kanssa yms.

Aattelin vaan kertua. Jos te nyt ees tätä kahtotte.

Luna_Tic

This is HALLOWEEN party party!

Viesti Kirjoittaja Luna_Tic » Ti Syys 30, 2008 13:50

Hyvältä kuulostaa :). Minä voisin ottaa kotoa myös joitain pelejä, esim. Ubongon<3, joka on tosi hyvä peli neljälle pelaajalle. Ja joitain muitakin! Minä en ole kauhun ystävä, joten minä en ainakaan taida eksyä ruudun ääreen silloin kun katseluvuorossa on kauhua :roll: !
Enkä ole muutenkaan "verimässäilyn" ystävä (sanoo henkilö, joka kuitenkin lukee Hellsing-mangaa mielellään :D!).
Pitääpä sit jotain asua tässä kehitellä...vaaleanpunainen unelma keties?!!! :D
"Every dream's a journey away"

Ji
Viesti:

Re: This is HALLOWEEN party party!

Viesti Kirjoittaja Ji » Ti Syys 30, 2008 17:38

Luna_Tic kirjoitti:Hyvältä kuulostaa :). Minä voisin ottaa kotoa myös joitain pelejä, esim. Ubongon<3, joka on tosi hyvä peli neljälle pelaajalle. Ja joitain muitakin! Minä en ole kauhun ystävä, joten minä en ainakaan taida eksyä ruudun ääreen silloin kun katseluvuorossa on kauhua :roll: !
Enkä ole muutenkaan "verimässäilyn" ystävä (sanoo henkilö, joka kuitenkin lukee Hellsing-mangaa mielellään :D!).
Pitääpä sit jotain asua tässä kehitellä...vaaleanpunainen unelma keties?!!! :D
Joo kauhuleffoja ei ole mikään pakko katsoa ehei. ^^
Itseasiassa minäkään en niitä tule katsomaan vaan keittelen muuta 'järkevää' tekemistä siksi ajaksi. Menee muuten yöunet.
Vaikka itsekkin kyl on tllut Hellsingiä luettua yms. ;)

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » To Loka 02, 2008 15:55

Kuulostaa kyl tosi kivalta :) Harmittaa ku en oo pitkään aikaan päässy kokoontumisiin ku on ollu kiireitä ja kyytiongelmii :/ Pitää silti kyl tonne koittaa päästä jos sais autoo lainattuu joltakin..

Arowana

päivä olisi 01.11.2008

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ma Loka 13, 2008 17:55

Elikkäs, pidimme pienen keskustelutuokion Nivalan Häggmanilla vetäjien kesken, onneksi kuitenkin joukkoon saapui muitakin, joilla oli hyviä ideoita!

Lapun kerkesin jo kahden päivän sisällä hukata, joten kirjotan tänne nyt niitä asioita joista keskusteltiin ja joita muistan (muut saa lisätä ja korjata asioita, jos muistan väärin).

Elikkäs rieha ois LAUANTAINA 01.11.2008. Paikka olisi sama vanha kössihalli ja aika on vielä vähän hakusessa. Se on joko aamulla, n.11 eteenpäin, tai jos mahdollista ja jos innostusta on, se alkaisi joskus klo 17.00 ja olisi myöhään yöhön! muhaha! (loppuu luultavasti joskus 20-21 aikaan..? ellei mennä jo aiemmin.)

Aktiviteetit tälle päivälle:

-Elokuvia/Sarjoja
Ehdotuksia olivat korealainen Phone-kauhuleffa, Vampire hunter D, jotain kauhuleffoja (esim. joku nukkekauhu) makuunista vuokrattais. Myös ei-niin-kauhun-ystäville löytyy vaihtoehtoja, tai no en muista nyt yhtään mutta esimerkiksi jotain synkkiä fantasialeffoja (paikassa on 2 tv, ylä-ja alakerrassa) Ehdotuksia saa kertoa ja vapaasti saa tuoda elokuvia ja sarjoja, kaikki voidaan paikanpäällä sitten päättää mitä katsotaan

-Pelejä/Leikkejä
Mietiskeltiin kaikenlaista pimiäpiilosta, muuttuvaa labyrinttiä, cluedoa, rappakaljaa yms. Pokeriakin ehdotettiin. Paikkahan on täynnä erilaisia pelejä, mutta kotoakin voi löytyä jotain erikoista ja hauskaa ja ehkäpä useammalle ihmiselle, niin vapaasti saa taas tuoda pelejä mukana! Mietittiin myös pienoista pukukilpailua, johon saattaisi jotain palkintojakin parille parhaalle löytyä. Elikkäs pistäkääs sitten parastanne pukujenkin suhteen! Ehdotuksia halutaan myös tästä.

-Mangaa
Elikkäs omaa mangaa saa tuoda, joko teemaan liittyvää tai ihan muuta vaan mitä tahdotaan tuoda. Niitä voi lukea vaikka sillävälin kun muut kahtovat leffoja tai muuta. mihinkään ei pakoteta osallistumaan.

-Mässäilyä!
Toivottaisiin pirskeistä nyyttäreitä! Koska nämä ovat Halloween/1-vuotiskestit, siellä tarvitaan tietenkin paljon syömistä ja juomista! Sinne voi joko itse leipoa jotain kaikille, ostaa keksejä, mehua, jätskiä, mitä vaan. Tietenkin voi tuoda myös omia eväitä itselleen, jos ei halua jakaa muiden kanssa. Mutta, TILAISUUS ON PÄIHTEETÖN. EI TUPAKKIA, EI ALKOHOLIA, EIKÄ ETENKÄÄN HUUMEITA! luotan teihin, sillä paikka on Hannan vastuulla.
PS. Minä leivon meille herkullista täytekakkua, josta toivon mukaan riittää sitten kaikille, mutta jos joillakin on vaikka Keliakia tai joku muu allergiajuttu, niin kannattaa ilmottaa tai ainakin sitten tuoda omia eväitä, ettei pian jää mistään paitsi. Kakusta sitten ainakin tulee laktoositon, eli sitä ei tarvitse erikseen ilmottaa.

-Koristeita
Elikkäs jotta tulis hieman tunnelmaa, voi kotoa löytyä serpentiiniä, ötököitä, hämähäkinseittejä tai muuta pelottavaa ja juhlavaa, niin saa tuoda! Myös erilaista musiikkia, tunnelmaatuovaa kaivataan. Ajattelimme koristella paikkaa hieman etukäteen, eli jos haluaa osallistua siihen, paikalle voi saapua n. tuntia aikaisemmin.

Tämmöstä siis! Muistakaa, jos tuotte jotain omaisuutta, pelejä, mangaa, musiikkia, elokuvia.. muut voivat tuoda samoja, ja jotta ei kiistellä mikä oli kenenkin, olisi ihan kiva jos laittaisitte nimenne teipillä omaisuuteenne.

MUISTAKAA SIIS ETENKIN NÄMÄ: Pukupakko (ei mikään mestariasu tarvitse olla, kuhan on selitys, miksi juuri se asu, ketä esität, siis tilanteissa jos kukaan ei usko, että olet pukeutunut joksikin), Nyyttikestit (jokainen tuo jotain) ja Päihteettömyys.

Chiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiro » Ma Loka 13, 2008 18:45

Mä voin leipoa muffinsseja on 4kpl eri makuja (suklaa, sitruuna , appelssiini ja omena kaneli ) , meillä päin suosituin on sitruuna. Lähettäkää mulle yv:llä viesti siittä mitä makua haluatte,teen suosituimman makuisia.
mulla on pokeri peli eli kortit , ne panos kolikot ja jne... jos sitä halutaan sinne sanokaa vaan mulle :mrgreen:

Arowana

kyydityksiä.

Viesti Kirjoittaja Arowana » Ti Loka 14, 2008 16:52

Jos Ylivieskasta on hieman hankalampaa saada kyytiä Halloweeniin, niin minä ainakin olen Nivalaan sitten täältäpäin matkalla. Kyytiin mahtuu ainakin 3 henkilöä (Kati saa ilmotella siitä yhdestä istuinpaikasta) joten ottakaa minuun yhteyttä vaikka sähköpostiin weksou89@netti.fi jos haluatte varata sille päivälle paikan autoon! Sekä meno- että tulomatkalle :)

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Ti Loka 14, 2008 17:41

Noniin sain kössihallilta vastaavia kiinni ja kysyin kellon ajoista.
Ikävä kyllä se ilta-aika ei sovi.
mutta sain meille ajan 11.00-17.00 ja ovet meidän on sitten mennessä itse laitettava lukkoon.
Jos tahdotaan aikaisemmin paikalle tulla niin ilmoittakaas siitä minulle niin koetan kysellä.

Silvas

Viesti Kirjoittaja Silvas » To Loka 16, 2008 08:20

No järjestäjienhän vissiin kannattaisi mennä sinne hieman aiemmin, että keretään hieman paikkoja laittaa kuntoon ennen muiden saapumista?

Mutta niin. Hoksasin hieman lurkkia veljeni dvd-levyjä ja löysin sieltä ihan mukavan läjän kauhu leffoja, joten voisin niitä ottaa sitten mukaan sinne katsottavaksi. Tuon myös eväinä keksejä, teetä ja hunajaa. Ja haluan kyllä myös tuoda Flux korttini mukaan, jos joku vaikka uskaltaisi sitä pelata. XD

Edit://
Ostinpas itselleni uuden kortti pelin tossa maanantaina kun kävin Jyväskylässä, että oon ottamassa senkin mukaan jos joitakuita vaikka kiinnostaisi pelata sitä. Yritän opetella sen pelin tuolla koululla tässä viikolla, että osaisin sitten toimia siinä jonkinlaisena pelin vetäjänä, korttipelin nimi Dungeoneer ja tämän version aiheena ovat lohikäärmeet.

Pitäiskö siellä muuten paljoakin koristella sitten että saadaan tunnelmaa, vai pärjäämmekö paikan omalla sisustuksella?
Vaikka aika kuluukin, niin se tulee aikanaan takaisin ja antaa sinulle rauhan.

Luna_Tic

Viesti Kirjoittaja Luna_Tic » Ma Loka 27, 2008 13:49

Jos joitain leikkejä voitais ottaa niin fyra på soffan on varsin hyvä, jos vaan väkeä on tarpeeksi. Voi olla tuntematon leikki mutta siinä se selviäis...voin sanoa että päättelykykyä tarvitaan. Muuten pidän leikin salaisuutena :wink: .
Minä ainakin voisin tuoda koristeita, kunhan vaan rahaa saan jostakin :lol: ! Ruokapuolesta en vielä tiedä mitä toisin, mitä puuttuu tällä hetkellä?
"Every dream's a journey away"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”