29.3

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Nex

Viesti Kirjoittaja Nex » Ti Maalis 25, 2008 21:48

Joo mulla tulee myös ongelmia tuon kyydin kanssa, juna on aika kallis(+se olis perillä silloin ku tapaaminen alkaa) ja samana iltana pitäis olla rahaa lähtä viihteelle.. :? voi voi... mutta pitää vielä miettiä jos sais kyytiä joltain.

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » Ti Maalis 25, 2008 22:18

Suostuiskos joku raahaamaan minua ja siskoani Ylivieskaan päin kokouksen jälkeen? Kyydistä olisi pulaa.

Silvas

Viesti Kirjoittaja Silvas » Pe Maalis 28, 2008 10:54

Vaikuttaisi aikalailla siltä, etten pääse paikalle...
No jos vain sitten pidätte kivaa, niin hyvä. ^^
Vaikka aika kuluukin, niin se tulee aikanaan takaisin ja antaa sinulle rauhan.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Maalis 29, 2008 18:33

Nonih tämän päivän kokous tuli ja meni. Paikalle saapui 10 immeistä. Muilla oli muita menoja tai sitten ei saanut kyytiä. Mutta ei se mitään sen takia minä näitä selostuksia teenkin. o/

Tällä kerralla kaakkuseni olivat jostain syystä kuivahtaneet ja unohdin mehutkin kotia. Onneksi ne kaakkuset kuitenkin kelpasivat. ^^
Mutta itse asiaan jos sopii.

Piirustuskilpailuun tuli paljon hienoja ehdotuksia ja pidämme näin ollen pienen äänestyksen.

Lista ehdotuksista
-KANI teema (kalajokilaakson animeyhdistykseen liittyvää)
-haltijat
-vuodenaika
-horoskoopit
-luonnonhenki
-merirosvo

Kuvan pitäisi olla valmiina ensi kertaan johon on jo ehdotus päiviä tiedossa. 12.4, 19.4 tai 26.4

Tälläkään kerralla ei katsottu Metropolisia, mutta ei se mitään olin varautunut ja raahannut mukaani omia elokuviani.
Käsipelillä äänestettiin niistä sitten katsottava filmi ja voiton vei Final Fantasy VII.

Päätimme, että otamme jälleen kerran ilmoittautumis käytännen kehiin, jotta tiedetään kuin moni pääsee paikalle.
Sovimme myös, että aloitamme anime sarjojen katsomisen ensi kerralla ja ensimmäiseksihän äänestettiin School Rumble.

Myös mahdollisista kyydeistä animeconiin kyseltiin, mutta niihin en osannut sitten sanoa juuta tai jaata. ^^''

Elokuvan jälkeen oli sitten vielä jonkin verran puhetta kaikenlaiseta animesta ja muustakin mitä on tullut katsottua. Tulihan siinä puhuttua sitten kaikkea muutakin, meni hiukan yliajalle oleskelu muttei se mitään haitannut.

Tosiaankin yritin myös tässä kokouksessa sanoa kaikille et palautetta saa rohkeasti pistää risuja ja käpyjä, jotta sitten osaittas tehdä asioita toisin mikäli tarvis.

Lisäilen sitten tähän jos jotain unohdin.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » Ti Huhti 01, 2008 16:46

Noista päivistä se ,että 26.4. ei päästäs haapajärveltä paikalle koska meillä on jatkoisoskoulutusleiri sinä viikonloppuna.
Mieluummin siis jompi kumpi toisista päivistä,kiitos :wink:

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Pe Huhti 04, 2008 12:17

Minä kannatan eniten 19.4 päivää. (oleellisesti koska täytän edeltävänä päivänä 17 vuotta :D)

Mustang

Viesti Kirjoittaja Mustang » Pe Huhti 04, 2008 17:38

Kyselyn (http://nivala.animeunioni.org/index.php ... tapaaminen)
mukaan tilanne on seuraavanlainen tällä hetkellä (17:30 4.4.2008):

12.4 1 ääni
19.4 6 ääntä
26.4 ei ääniä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”