Kokoontuminen 17.11.

Keskustelua Nivalan, Haapaveden, Ylivieskan ja Haapajärven anime/manga yhteisöstä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kalajokilaakso / aktiivit

Aimeara
Viesti:

Kokoontuminen 17.11.

Viesti Kirjoittaja Aimeara » To Marras 15, 2007 15:37

Heips. Kenelläkään tuskin on mitään vastaansanomista jos alamme tästä lähtien tekemään omat aiheet tapaamisille/videoilloille/yms alkusuunnitelmia ja jälkipuintia varten? Hyvä, arvelinkin niin.

Eli eli. Toinen yleinen kokoontuminen on lauantaina 17.11.2007, kello 15 alkaen Nivalan nuorisoseuralla (Kössi-halliksi kutsutaan myös käsittääkseni). Hanna laittoi jo sähköpostitse pientä listaa mahdollisista ajanviettotavoista, mutta jos teillä on jotain kommentoitavaa tai ehdotettavaa, sen voi sanoa täälläkin yleisesti - mielestäni keskusteleminen on keskustelupalstalla selkeämpää.

Ehdotuksia, suunnitelmia, toiveita, ensikertalaisilla suuria odotuksia, aikaisemmin mukana olleilla jaettavia traumoja? Jos Nivalan ulkopuolelta on tulossa porukkaa omilla kyydeillä ja kimppakyytimahdollisuuksia olisi tarjolla, ilmoitelkaa toki niistäkin.
となり の おたくさん でござる。

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » La Marras 17, 2007 19:50

Noniih nyt on toinen kokoontuminen takana ja seuraava jo kovasti mietinnässä. ^^'' Mutta mutta yritänpä jälleen tehdä pienoisen yhteenvedon tapahtumista kaikille niile, jotka eivät päässeet paikalle. (korjailkaa jos olen jotain muistanut/käsittänyt väärin \o/)

Tällä kertaa paikalle saapui kaksitoista henkilöä Nivalan nuorisotalolle klo:15.00. Olimme tuoneet paikalle leivonnaisia ja mehua naposteltavaksi. Iskinpä myös pöydälle ison manga opuksen, jossa on lyhyt selostus eri mangoista laidasta laitaan. Olin myös nyysinyt Ichigo (bleach) figuurin ikäänkuin 'rekvisiitaksi'.

Keräsimme nimet listaan ja jälleen pidettiin pieni esittelykierros, eli kuinka paljon on mangaa/animea harrastanut jne. Seuraleikit periaatteessa jäivät nyt kuitenkin pois (se minkä taakseen jättää sen edestään löytää..) kerroimme kaikki kuitenkin kolme asiaa itsestämme.

Sitten selvitimme 'vetäjien' kanssa mitä kaikkea olisi suunniteilla ja mitä tässä tarkoituksena olisi. Tietenkin kehotimme useaan otteeseen väkeä sanomaan ajatuksiaan ääneen eli ehdotella kaikennäköistä ja kysellä asioita. Jos jossain vaiheessa edes meinasi olla hiljaista tuputimme 'me vetäjät' leipomuksiamme ja mehuja, jotta ei sitten olisi kovin paljoa kantamuksia kotiin. (miltei kaikki mokkaruudut meni \o/)

Seuraavasta kokoontumiseen tuli jo toiveita.
Eli pyydettiin, että katsoisimme anime leffan ja jotkut voisivat tuoda vapaaehtoisesti mangaa sinne luettavaksi jos kaikkia ei se kyseinen leffa miellytä. Ehdotettiin myös mahdollista piirrustuskilpailua jäsenten kesken. Mikä tietenkin oli ihan uusi idea tuhansien joukkoon. ^^ voisi itseasiassa perustaa oman ketjun ehdotuksille, toiveille ja ideoille :) Elikkä yritämme väkrätä seuraavan kokouksen joulukuulle.

Koska seuraleikit nyt periaatteesa jäivät välistä (mikä varmasti kostautuu myöhemmin..) kaivoimme nuorisotalon kaapeista pelejä esiin ja sieltä löytyi Alias. (tosin itse olin silloin laittamassa musiikkia soimaan) Ne jotka eivät tienneet mikä alias on (todennäköisesti minä olin ainoa) saivat pikakoulutuksen siihen. Parit valittiin arpomalla, jotta varmasti väki tutustuisi. Jäi kuitenkin nyt hämäräksi kuka sen aliaksen voitti vaikkei sitä ihan loppuun asti ehditty pelata, kun muutamilla henkilöillä tuli kyyti.
Vetäjät lähtivät vasta viimeisenä. (tiskattuaan ja siivottuuan jälkiä)

Todennäköisesti jotain olen jo unohtanut tai muistanut väärin, mutta tulen tähän vielä lisäilemäänkin kun ajatus kulkee paremmin ja on asioita
sulatellut. ^^''

Mutta mutta nyt ensi kertaa ajatellen ilmoitelkaas anime leffojanne, joista sitten voimme tehdä äänestyksen. ^^
Viimeksi muokannut Ji, Su Marras 18, 2007 16:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » La Marras 17, 2007 20:41

Oliko meitä lopulta sitten 12? Muistelin että 9 mutta kaipa minun muisti katkoilee.. ^^'

Arowana

Viesti Kirjoittaja Arowana » La Marras 17, 2007 22:22

Hanna kuule! minä ja Jussihan se alias voitettiin! yhdessä Annan ja Lauran kanssa tietty. Ja esittelyt tosiaan tapahtu tuplasti. jaja kuunneltiin sitä japanilaista musaiikkia samalla ku pelattiin. :) Niin ja nyt ku en oo ennen kirjotellu nii minä tosiaan oon se sihteeri Veera! (jolle sai soitella) noheh. ja siellä oli 12, kun mukaan lasketaan se kuokkavieras Anna ja me vetäjät. :)

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Ma Marras 19, 2007 17:52

Jos seuraava tapaaminen järjestetään joulukuussa, meidän täytyy ehdottomasti katsoa Tokyo Godfathers! :D ... ai miten niin kaikki ovat jo nähneet sen eikä kiinnosta enää.

Ehdotuksille voisi kyllä tehdä ihan oman ketjun, juu. Helpottaisi asioita kummasti.
となり の おたくさん でござる。

Sugai Ai

Viesti Kirjoittaja Sugai Ai » Ma Marras 19, 2007 17:55

En minä ainakaan ole sitä nähnyt, ja kiinnostaisi kovasti katsoa. (Katotaan, jookooo...)

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » Ma Marras 19, 2007 19:25

miekään en oo nähny,et voi kiinnostaa :D millanen juoni siinä on?

Mustang

Viesti Kirjoittaja Mustang » Ma Marras 19, 2007 23:25

Teillähän tuntui olevan tosi hauska kokoontuminen lauantaina :D
Death Note ^_^ "Nightmare - The World" 8)

Bleach ^_^ "UVERworld - D-Technolife" 8)

Varjostaja

Viesti Kirjoittaja Varjostaja » Pe Marras 30, 2007 16:16

Milloin se seuraava kokoontuminen mahtaa sitten olla? (Toivottavasti sielläkin tarjoillaan mokkapaloja)
Ja mikä mahtaa olla ohjelma ensikerralla? (Tuliko siinä Aliaksessa sitten voito...?)
Varjostaja.Deviantart <-Tuherruksia

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Marras 30, 2007 18:22

Vielä ei ole tietoa seuraavasta kokoontumisesta, mutta Kati lupasi sen asian hoitaa. Pistäkääs kuiteski hyvä väki listaa siit et minkä leffan sinne ens kertaan tahdotte. Nii voin pian laittaa äänestyksen.

Voin leipoa lisää mokkapaloja. ^^

YakkiSama

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Pe Marras 30, 2007 20:32

Katotaan se minkä Kati ehotti :D En ole koskaan kuullukkaa koko leffasta joten ei voi olla mitään ennakkoluulojakaa.

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Marras 30, 2007 22:19

Jos se sopii kaikille niin voimme tosiaan näin tehdäkkin, eikä äänestystä tarvitse järjestää.
Itse olen sen kyllä nähnyt ja hyvä oli.

en viihi laittaa tälle uutta kyse oli siis
Tokyo Godfathers
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=2018
Viimeksi muokannut Ji, La Joulu 01, 2007 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Laus

Viesti Kirjoittaja Laus » La Joulu 01, 2007 19:18

Hyvämuistisena pitää kysyä, että mikä se ehdotus oli?

//Tuo olisi kyllä todella mukava nähdä :)

Luna_Tic

<3_______<3

Viesti Kirjoittaja Luna_Tic » Ti Joulu 11, 2007 11:26

Näköjään on ollut hauskaa viime kokouksessa :D ! Toivottavasti nyt täältä Haapavedeltä päästäis sinne<3,vielä kun ei olla vielä kertaakaan päästy (aina tullut jotain mutkia matkaan... :( ). Mut niin, joku voisi kyllä kertoa hiukan tuosta Tokyo Godfatherista,kiitush :).
"Every dream's a journey away"

eiko

Viesti Kirjoittaja eiko » Ti Joulu 11, 2007 17:33

no noista ylempien kommenttien linkeissä kerrotaan hieman juonesta,itsekään en ole kyseistä animea nähnyt, mutta vaikuttaa lupaavalta :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kalajokilaakson animeyhdistys”