Japan Pop 04/2009

Keskustelua Japan Pop ja Finnmanga-lehdistä. Lisätietoja sivuilla www.japanpop.fi ja www.finnmanga.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Japan Pop / Ylläpito

Darth Mauno
Wannabe

Japan Pop 04/2009

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ke Heinä 01, 2009 20:25

Japan Pop 04/2009 - consticas kesänumero

Japan Popin tämänkertainen tutkimusretki vie halki niin Akihabaran sokkeloisten kauppakujien kuin Kingdom Heartsin lukemattomien maailmojenkin. Viimeisimmät conit on myös tietenkin koluttu, kunniavieraat haastateltu ja keikoilla käyty sekä Helsingissä että Tokiossa. Nämä sinun tulisi tietää -sarja esittelee meille visual-klassikko Pierrotin ja lahjomaton arvostelijaraatimme ruotii mm. Yölinjan, Tokyo Tribesin sekä Aria-animen. Kaikki tämä ja vieläkin enemmän vain Japan Popin numerossa 04/2009!

Mauno Joukamaa
2. päätoimittaja
Japan Pop

Lillle

Re: Japan Pop 04/2009

Viesti Kirjoittaja Lillle » Pe Heinä 03, 2009 12:58

koska tää lehti tulee tilaajille? mulle kun ei ainakaan oo tullut, en sitten muista tiedä.. kaupassa kyllä näytti olevan jo keskiviikkona. miksei se tule, kuinka paljon myöhemmin se tulee?

zenisu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zenisu » Ma Heinä 06, 2009 11:18

Lillle kirjoitti:koska tää lehti tulee tilaajille? mulle kun ei ainakaan oo tullut, en sitten muista tiedä.. kaupassa kyllä näytti olevan jo keskiviikkona. miksei se tule, kuinka paljon myöhemmin se tulee?
Jännä. Mulle tuli tämä numero jo joskus viime viikon alussa. Joskus elämään kyllästyneet postitädit pöllii toisten lehtiä ja paketteja.
katsottua|kuunneltua|syötyä

“The wind... it's nice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!”
-Yuna

Lillle

Viesti Kirjoittaja Lillle » Ma Heinä 06, 2009 15:26

no kakka.. varmaan onki pöllineet. ehkä mun tilaus loppui? itken. pitänee sitten vaan ostaa se.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Ma Heinä 06, 2009 19:05

Ilmestymispäivä oli tosiaan tuossa viime maanantaina, joten jos lehteä ei ole näkynyt, kannattaa ottaa yhteyttä Japan Popin asiakaspalveluun, joko sähköpostitse asiakaspalvelu [ät] japanpop [piste] fi tai sitten puhelimella (09) 4543150 (arkisin klo 10-14).

Tehtäköön tässä samassa myös pieni oikaisu numeroon: sivun 65 Seuraavassa numerossa -puffin kuvaan oli päätynyt allekirjoittaneen erehdyksestä väärä copyright-tieto, oikeasti kuvan copyrightit kuuluvat Elina Hytöselle.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Japan Pop ja Finnmanga”