Viesti
Kirjoittaja soinap » Pe Heinä 11, 2008 22:53
Oli oikein mukava lehti. Kannesta pidin todella paljon, mukavan yksinkertainen ja sopi hyvin tuohon L'Arc~en~Cielin arvosteluteemaan, sitähän se nimikin tarkoittaa. Muutenkin oikein simppelikansi, ne ovat parhaimpia.
Arvostelut olitte tehneet mielenkiintoisista sarjoista. Sain lisää tietoa sarjoista, joita olen aloittelemassa katselemaan/lukemaan, joten kiitos tästä. Erityisesti pidin Strawberry Panic:n, Lucky Starin sekä D.Gray Manin arvosteluista. Myöskin Vagabondin arvostelu kertoi missä sarjassa olikaan kyse ja suhtautumiseni sarjaan parani. Grimms Manga ja Mär olivat kanssa hyvää luettavaa, mutteivat muuttaneet käsityksiäni sarjoista. Tosin ensimmäisen omistan ja samoilla linjoilla olen kanssanne. Ainoa arvostelu jonka jätin lukematta oli Trinity Blood, koska se ei nyt koskaan ole kiinnostanut.
Muista jutuista...Hmm...En paljoakaan niitä vielä lukenut, mutta Larukun keikkafiiliksiä luin. Oli kyllä hyvin mielenkiintoista tekstiä, kiitokset toimittajalle. Juttua oli mukava lukea ja oli myöskin pitkä. Sain myös lisää informaatiota bändin taustoista. Olisi ollut tosin kiva, jos jutussa oltaisiin mainittu muutamia esimerkkejä (enemmän kuin se yksi) missä animeissa on käytetty heidän musiikkiansa hyödyksensä. Myöskin Ayabien keikkafiilingit olivat mukavaa luettavaa, mielenkiintoista tekstiä ja sopiva määrä. Olin myös iloinen kun arvostelitte Kiss - levyn. En olisi itse voinut sanoa paremmin. Pidin myöskin paljon japani sanoista, joita oli lehden taaempaan osaan koottu, vaikka suurinosa olikin tuttuja. Kirjoittaja oli osannut muotoilla selitykset hauskasti, kiitos myöskin siitä.
Tämä lehti oli todella hyvä, samaa sorttia kahden edellisen kanssa. Näiden numeroiden perusteella tilaaminen kiinnostaisi kovastikin, mutta se on nytten harkinta asteella. Kiitoksia hyvästä numerosta!