Yhteystietoketju

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

firesong
Viesti:

Yhteystietoketju

Viesti Kirjoittaja firesong » La Kesä 14, 2008 22:29

Oletko halunnut jonkun tietyn MAMYlaisen kanssa löpistä, mutta sinulla ei ole kyseisen henkilön meseä?
Tämä ketju on kyseisen ongelman välttämiseksi.

Postaa tapa millä sinut saa kiinni, jos haluat että muut jäsenet tulevat sinulle juttelemaan.
Voit myös sanoa että omistat esim. mesen, kertomatta osoitetta, ja kehottaa ihmisiä tiedustelemaan sitä yksärillä, näin se ei tule kaikkien tietoon.
Voi myös kertoa irkkaavansa, niin katsotaan mamylle ehkä oma kanava jossain välissä.

Itselläni on mese: firesong@luukku.com
mutta olen siellä harvoin paikalla. Saa kuitenkin lisätä jos haluaa.
Mailit kuitenkin osoitteeseen firesongof@gmail.com
Tykkään hauskoista jutuista, jos on hauska ketjuviesti tai vastaava, niin en suutu jos sen lähettää mulle.

Ja nyt vaan vaihtamaan yhteystietoja, että päästään kaikki juttelemaan.

Darayka

Re: Yhteystietoketju

Viesti Kirjoittaja Darayka » La Kesä 14, 2008 22:45

Mese/ sähköposti: zanargand92@hotmail.com
Roikun tuolla mesessä aika usein, joten sieltä minut saa melko varmasti kiinni. Vapaasti saa tulla juttelemaan, en syö ainakaan purematta. Sähköpostini tarkistan muutaman päivän välein, joskus useamminkin ja viestejä saa sinnekkin vapaasti lähettää, mutta ketjuviestejä minulle tulee sen verran paljon, että niitä en kaikkia lupaudu lukemaan.
Jos joku liikkuu irc-galleriassa, niin minut löytää sieltäkin, nimimerkillä Darayka.
Myös IRL-jutteleminen, tekstaaminen ja soittaminen ovat tietysti sallittuja : DD ja numeroa saa pyytää miiteissä tai sitten täällä vaikka henk. koht. viestillä.
((ja ei tarvitse kertoa, että tuo osoitteen zanarkand on kirjoitettu väärin. Minä tiedän jo -____-'' Tekosyyksi sanon, että tuo on vanha osoite ^__^))
And if you were with me tonight
I'd sing to you just one more time
A song for a heart so big
God couldn't let it live

boycott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja boycott » La Kesä 14, 2008 23:14

Oikein jännä idea tämä ketju. Kaikki on nyt niin jännää... On se jännä.

mese/epävirallisempi sähköposti, jota toki luen: tanssittaa@hotmail.com (koska olen teini. älkää kyselkö enempää)
irc-galleria: BOYCOTT
deviantart: lelkola

et sillee. :3
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

kyokugaisha

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » La Kesä 14, 2008 23:44

mwaa... mie taidan olla tän maailman ainova ihminen jolla ei ole meseä, eikä tod.näk. tule olemaan (anteeksi! se on periaate. lisäksi olen täysi tumpelo). vieläkin olen shokissa kännyköistä, internetistä ja digiboksista, puhumattakaan mp3:sta (ipod menee yli ymmärryksen). olen vakavasti yhteensopimaton teknologian kanssa.

sähköpostin tosin ymmärrän ja osaan sitä jollain lailla käyttääkin, niin että jos jollakin olisi (jokin selittämätön) tarve ottaa yhteyttä, niin sähköpostilla miut kiinni saa, ja erittäin nopeastikin atm. mielikuvituksettomana ihmisenä menin gmailiin ja läiskäisin sinne saman tunnuksen kuin tänne, eli päätelkää siitä ^^ (tämä logiikkaa ja mahtavia älyllisiä kykyjä vaativa pohdinta eliminoinee mahdollisen älykkyysvajaavaisten olentojen roskapostin). feel free to disturb~

mikäli jonkun tarvitsee haastaa miut oikeuteen, tietää missä viivakoodiääniviivakoodiääniviivakoodiäänessä mie kuppaan tai haluaa vaikka vain jutella mukavia, niin puhelinnumeronkin voi tietysti hankkia halutessaan :3 kysykää toki esim. yksärillä tai ihan irl. kerran se mötikkä on olemassa, niin yritän sitä opetella käyttämään :3 tosin ajoittain vastausprosenttini on sangen surkea: tapoihini kuuluvat mm. kännykän kylväminen, sen pitäminen vahingossa äänettömällä ja varhaisiän dementia~

eli jos haluatte (jostain kumman syystä) olla yhteydessä minuun, niin siitä vaan~ soittakaa, tekstatkaa tai mailatkaa. kotiovelle jos joku ilmestyy o__O niin hän tukahtuu vieraanvaraisuuteen~<3 sellaista vaivannäköä arvostetaan ^^ (etenkin kun se kotiovi on tällä hetkellä täällä joensuussa)

anteeksi anteeksi viestin pituus; olen perinpohjainen pisteenviilaaja anteeksi.

EDIT: mah god, mut mesetettiin .___. mun kaverini sinnikkään painostuksen ("mese mese mese mese mese!!!!") alla olen sortunut ja mulla on tästälähin myös mese , eli kyokugaisha@hotmail.com (olen mielikuvitukseton ihminen~) jos jotakuta kiinnostaa (eli ei) :3

EDIT 2: muutinpa sitten Joensuuhun TT__TT eli jos kukaan mamylainen ikinä sattuu olemaan täällä päin, niin tänne voi tulla~ yösija löytyy, ja vieraat ruokitaan hyvin :3 löytyy netti, suihku, tanssipelejä ja muut mukavuudet. Osoitteen ja (ajo-)ohjeet paikalle saa esim. soittamalla, tai etukäteen vaikka mesessä/sähköpostilla ^^ ihan tässä keskustan lähellä asustelen, mutta kissa-allergikot sekä laturiensa turvallisuudesta huolestuneet vieraat huomio! täällä majailee myös vahtikissa Viiru~<3
Viimeksi muokannut kyokugaisha, To Helmi 25, 2010 07:36. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Syy: muutin~ ja sitten pistin up-to-date
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

~

Viesti Kirjoittaja ~ » Su Kesä 15, 2008 11:02

Lyhyesti:
Mese/Sähköposti - johlumme@hotmail.com
(Tiedän ettei ketään kiinnosta)
Voisin pistää kännykkä numeronkin, mutta vihaan puhelimessa puhumista ja useimmat ihmiset ovat ottaneet tavakseen mieluummin soitella kuin lähettää tekstiviestejä.
Lopputulos: Sisko mulkoilee vierestä, kun annan vain kännykän soida, kun en kehtaa puhelua katkaistakkaan.
(Tiedän oikein hyvin, ettei ketään kiinnosta. Kitukaa tämän täysin turhan viestin edessä)

BabyDoll

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » Su Kesä 15, 2008 11:16

Meikäläisellä ei ole meseä,mutta sähköposti ainakin: alisahanninen@gmail.com
Käyn katsomassa sähköpostin joka päivä,ainakin yritän.Ja vastaan useimmiten saman tien.^^
Puhelinnumeroa voi kysyä miiteissä,jos haluaa.Tykkään puhua puhelimessa,puhelinlaskusta ei oe huolta,se on pieni muutenkin..Joten saa soitella melkeinpä milloin vaan :D Puhelimessa jutteleminen on kivaa,varsinkin jos viimeisimmästä miitistä on kulunut paljon aikaa ja on ikävä mamyläisiä^^
Mut jeps tässähän tää olikin...Lopetan vuodatuksen.

Yksisiipinen

Viesti Kirjoittaja Yksisiipinen » Su Kesä 15, 2008 14:03

Mese löytyy toki miultakin, tosin sitä tuskin kukaan haluaa.
Laitan sen kuitenkin tähän, jos joku jotenkin ihmeenkaupalla tahtoo miun kans jutustella:
saphira90@hotmail.com Vaikka en miiteissä aina siltä vaikuttaisikaan, olen aika kova puhumaan :roll:
Joten lisäilkää vapaasti ^^, Sama osoite toimii myös sähköpostina mut sähköpostia voi lähettää myös
osoitteeseen yksisiipinen@gmail.com Ai niin, mesessä viihdyn melkeinpä joka päivä, sieltä tavoittaa ^^,

Puhelinnumeron voin antaa miitissä, jos joku sen haluaa, tai sit sitä voi kysyä täällä yksityisviestillä.
Julkisesti en sitä tähän laita, olen joutunut joskus vaihtamaan numeroani kun eräs henkilö ei tahtonut
jättää millään miua rauhaan.. No, ei siitä sen enempää, tässä tämä tältä erää ^^,
Viimeksi muokannut Yksisiipinen, Su Kesä 15, 2008 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meinasin nuolaista itseni tipahduksiin.

Napakymppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Napakymppi » Su Kesä 15, 2008 18:19

JESS asiaa!! XD no joo otan sitte teiän kaikkien meset listalle varokaa vaaraa! :mrgreen: mut tavottaa tosi usein mesestä ja siellä jaksanki sitte löpistä koko päivän. Lisätkää ihmeessä:
emma.makela@pp2.inet.fi

pahoittelen ylipitkää osoitetta XD

ainii ja irc-galleriassa nimimerkillä Napiss
Love kills slowly.
So, there's death in my hands.
My love.

Zacharias

Viesti Kirjoittaja Zacharias » Su Kesä 15, 2008 21:54

Yeh.

Mesetin: riikonen_93@hotmail.com
teinigalleria: -zacharias-

Hiiva kiittää ja kuittaa.
Viimeksi muokannut Zacharias, Ke Marras 12, 2008 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
M: "Tää viidakko on kosteeta."
J: ":DDD XD mitäääää?!?!"

Karhumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhumies » Ma Kesä 16, 2008 11:22

Fiksuimmat teistä ovatkin älynneet katsastaa instant messenger-tietoni profiilistani, mutta olkoon tämä linkki nyt sitten avuksi niille, joilla eivät hoksottimet ole toimineet.
Kikko-Päkki kirjoitti:- - puskin eteenpäin mamylaiselle ominaisella "Hei, nyt me perseillään"-asenteella.

Piipertäjä

Viesti Kirjoittaja Piipertäjä » Ma Kesä 16, 2008 15:33

Karhumies kirjoitti:Fiksuimmat teistä ovatkin älynneet katsastaa instant messenger-tietoni profiilistani, mutta olkoon tämä linkki nyt sitten avuksi niille, joilla eivät hoksottimet ole toimineet.
Nii kylse mustakiin on jännä juttu ku tälläsiä ketjuja ilmestyy kun kummiskii täällä on toi oma profiili hommakin ihan toimiva. Senkus käytte onkii mun tiijot sieltä jos huvittaa. Sähköposti osoitteellani ette tee mitään käyn nimittän lukee sen kerran kuussa. Tai no voiha täs jakaa kaikellasia jänniä yhteystietoi itestään mut ketäpä ne kiinostas. (Älkää vaa kukaa menkö loukkantumaa tän viestin takia.)
Pilkut: mihin niitä tarvitaan? Miksi pistää niitä jos puolet kuitenkiin jää pois?

NightLilium

Viesti Kirjoittaja NightLilium » Ma Kesä 16, 2008 16:55

Steamista, facebookista, irc-gallerista, skypestä löydyn ja voi kysellä ihan rohkeasti jos tahtoo minut sieltä löytää:3
Ja jos puhelinnumeroa kaivataan niin sen saa selville yksärillä ja miitissä kysymällä samoin kuin myös edelliset:3

*unohtaa lainauksen* Jaajaa.. Niinpäs tuon oliskin saanu selville^^' Noh.. Tyhmiä ihmisiä on olemassa(ainakin mie) ja tällaiset hienoudet ei tuu mieleen heti ensimmäisenä :mrgreen:

Etzell

Viesti Kirjoittaja Etzell » Ma Kesä 16, 2008 23:21

Jos joku haluaa lisätä minut meseensä niin sehän sopii
Vilho.vainio@homtail.com on osoite...

Vonku-galleriassa olen nickillä Etzell

ja mese osoite on sama kuin sähköpostini :D
"kyokugaisha sanoo (0:54):
*mah~ :3 poikkeuslupa myönnetty! näin sanoo mamy-moderaattori pake-chan~ Y__Y"
koskien tupla postauksia :D

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » Ti Kesä 17, 2008 10:32

Mese ja irc-galleria nicki löytyvät. ^^ Tosin näin kesällä käyskentelen tuolla harvemmin...

Mese: Ami_Rosee@hotmail.com
Galleria: AmiRose

Kyon

Viesti Kirjoittaja Kyon » Ti Kesä 17, 2008 11:30

Jos joku haluaa minuun ottaa yhteyttä jostain kumman syystä niin, yoshimori_kun@hotmail.com ja sähköposti on sama. ^^
Mese on auki lähes aina, vaikka en olisi itse paikalla :D
晴れ晴れ愉快です ^^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”