Esittelyjä tänne!

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

firesong
Viesti:

Esittelyjä tänne!

Viesti Kirjoittaja firesong » Ti Elo 21, 2007 22:19

Koska kaikki tämä on niin uutta, ja muutenkin kaikki eivät tunne toisiaan, päätin pistää pystyyn tällaisen esittelyketjun.
Kaikki saavat valitsemallaan tavalla kertoa itsestään, ja lukea tietenkin toisten vastauksia. Minua ainakin kiinostaa kovasti että ketä te olette :D

Itsestäni voisin kertoa vaikka näin:
Olen netissä nimellä Firesong, mutta ne jotka minut ovat oikeassa elämässä tavanneet saattavat kutsua Auroraksi tai jollakin siitä väännetyllä lempinimellä, Hitsu:ksi (lyhenne Hitsugayasta) tai Shika:ksi (lyhenne Shikamarusta). Itse pidän kaikista niistä nimistä.

Opiskelen Mikkelin yhteiskoulun lukiossa ja olen nyt toisella luokalla eli olen syntynyt vuonna 1990. Laskekaa siitä.
Siviilissä olen aika joukosta erottumaton. Minulla on (tällä hetkellä) pitkät blondit hiukset ja pukeudun omaan tyyliini yleensä siniseen ja vireään sävyyn. Tosin välillä minua näkee cossivaatteissa tai pitkässä mustassa kaavussa.

Animehörhöilyn lisäksi olen aktiivinen musiikkiopistolla. Soitan pääaineena baritonitorvea ja sen lisäksi osaan monia muita soittimia vähän, koska soittimet ovat yksi niistä ainoista asioista mihin minulla riittää kärsivällisyys. (Animemusiikki on sitten minun alaani^^.) Sen lisäksi yritän opiskellä japania ja harrastan monia taiteita ja cossaamista. Tietokoneita en enää voi täysin sanoa harrastukseksi, koska tienaan tietokonetöillä rahaakin. Lähinnä nettisivujen tekemisestä. Ainoa liikunta mitä harrastan on tanssimattopelit, mutta sitä harrastankin sitten tosissani. Tällä hetkellä olen tanssimattopelit ry:n rankingissa C2, mikäli kukaan tietää mitä se tarkoittaa.

MAMY lähti oikeastaan minun ideastani, joten voisin kai kehuskella olevani perustajajäsen. Kuitenkin toimin puheenjohtajana ja yleensä olen järkkäämässä lähes kaikkea animeen liittyvää mitä Mikkelissä tapahtuu. Olen yleinen jokapaikansähläri monessa projektissa ja jos MAMYn asioissa tulee jotain epäselvyyksiä niin olen ensimmäinen ihminen jonka puoleen täällä käännytään.

Luonnetta en pahemmin lähde kuvaamaan, koska mielestäni sen päätteleminen on muiden asia. Useimmat ihmiset sanovat että olen positiivinen ja sosiaalinen.

Animeja on tullut katsottua ja mangoja luettua jo aika paljon, mutta suosikeikseni voisin mainita Bleachin, Naruton, Hunterxhunterin ja tällä hetkellä Kiban, Faken ja Tsubasan. Tykkään kyllä monesta, vaikkakin erikoistun lähinnä shonen (ja myös shonen-ai) gendreen.

Tuli kirjoitettua vähän pitkästi, mutta olen onnellinen jos joku jaksoi lukea ^^

Nekoliini

Viesti Kirjoittaja Nekoliini » Ti Elo 21, 2007 22:43

TEEN RADIKAALIN JUTUN, JA KIRJOITAN TÄMÄN KOKONAAN UUDESTAAN! HAHAA!

Moooi! Olen Milja, 16-vuotias (synnyin Helsingissä 30.6.1991) lukiolaistyttö Yhtäriltä (se on best<3). Asuin elämäni ensimmäiset 11 vuotta Espoossa, kunnes muutimme tänne. Nyt taas muutimme tuossa aika vuoden alussa ja asumme tätä nykyä EMOlassa~

Okei, mun ensimmäinen "kontaktini" animeen oli Totoro (ei Muumit, haha!). Näin sen joskus 5-vuotiaana, tykkäsin kovasti. Sitten tietenkin Muumit olivat must-kamaa. En vain tiennyt, että niillä on yhteinen nimitys "anime". Noh, sitten minulla oli ala-asteen ensimmäisillä vuosilla se pakollinen Pokemon-kuume (älkää vain luulko, että se olisi laantunut!) ja niiden jälkeen Digimon oli myös rock (ne dubbit, ihaninta mitä tiedän). Sitten joskus käsityökerhossa yksi tyttö piirteli manga-tyylisesti ja hän sanoi, että hän katsoo animea. En silloin tajunnut mitä se tarkoitti, mutta kiinnostus syntyi.

Parin vuoden päästä sain tietää, että tämä "anime" tarkoittaa japanilaista animaatiota ja "manga" sarjakuvaa. Mä vaan tiesin silloin pienempänä, että anime on semmosta vähän niinkuin Pokemon ja Digimon. Hihi. Hmm, en tainnut vielä Porco Rosson nähdessäni tajuta, että sekin oli animea, mutta tajusin, että kyseessä oli sama tekijä kuin Totorossa.

Mangan lukemisen aloitin, kuten varmasti moni muukin, silloin, kun Ranma rupesi ilmestymään. Kaverini oli ostanut siitä ensimmäisen kirjan ja minun oli tietenkin pakko ottaa tämä kirja lainaan ja lukea. Tykkäsin siitä, joten halusin sen itsekin! Niinpä äiti osti minulle 13-vuotis-lahjaksi Ranmoja (tilasi sieltä Egmontilta ne ensimmäisetkin osat, jotka olivat jo ilmestyneet) ja luin sitä innoissani. Se oli niin khuul ja uutta. Okei, Ranma on aika keskivertosarja ja liian pitkä (okei, on hyviäkin pitkiä sarjoja, mutta Ranma ei kiinnostanut, mutta minulla oli sen kohdalla sellainen "Gotta catch 'em all!"-tunne. Sitten ostettuani Inuyashaa tajusin, että se on tylsä, äiti vei minulla olleet numerot divariin myyntiin, jee).

Siitä sitten olen ostellut suomeksi ilmestyneitä mangoja. Mutta en tietenkään kaikkia, minulta löytyy itseltäni Emma, Time Stranger Kyoko, One Pieceä ja Yu-Gi-Ohia niin paljon kuin niitä on ilmestynyt, Gunnm, Princess Ai, Kill me Kiss me (okei, on manhwaa), Tokyo Mew Mew, Kamikaze Kaitou Jeanne, Fullmetal Alchemist (kirjaan 5 asti) ja Azumanga Daiohit. Nämä siis suomeksi. Sitten englanniksi minulla on kokonaan Chobits ja Death Notesta kirjat 1, 2, 5, 6 ja 7 ja SITTEN MINULTA SAA OSTAA YHDEN SHOUNEN-AI-KIRJAN! Sen nimi on Only the Ring Finger Knows. Kaverini pakotti ostamaan sen animecon IV:sta, hän maksoi siitä minulle jotain 3 euroa, itse maksoin kympin, eli minulta saa kympillä, oikea hinta oli joku 13 €. Ilmoita vaikka yksityisviestillä, jos kiinnostaa! ;)

Umm, cossannut olen 2 kertaa (Animecon V: Pichu, Tsukicon: L) ja kolmas cossi tulee kesällä seuraavaan Animeconiin, olen Mononoke Himestä San. Aion varmaan mennä cossi-kisaankin sitten :3

TULI PITKÄ! Jeejee :]]
Viimeksi muokannut Nekoliini, Pe Helmi 22, 2008 21:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oon söpö :3

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » Ti Elo 21, 2007 23:11

*nappaa mikrofonin itselleen*

Konnichiwa minna! Olen siis AmiRose, mutta toki muitakin nimiä löytyy: Amittaja, Ami-chan, BlueBat, Marsulikka, Inu-chan, Inuyasha, Ukeyasha, Superseme (ei pidä paikkaansa!), MakuuhuoneOrja, Lissu, Lisa, Lisko, Sakura-chan, Jiraya, Temari, Tema, Kon... Näitä riittää.

Jos sukupuoli ei tullut vielä selväksi, niin tyttö/naaras/nainen/tamma/kunoichi olen...
Ikää on kertynyt vain 15, moni luulee minua juttuni ja ulkonäköni puolesta paria vuotta vanhemmaksi. Synttärit on elokuun 21. päivä (kaksi päivää ennen Temarin synttäreitä XD), joten leijona olen horoskoopiltani. Kiinalainen hororskooppini on apina.

Luonteeltani olen iloinen, ystävällinen, puhelias, auttavainen, vapaa, avoin, rohkea, rento, hyperaktiivinen, huumorintajuinen, perverssi ja laiskuuteenkin on välillä taipuvaisuutta.

Harrastuksiini kuuluu ehdottomasti piirtäminen ja dataaminen. Sen lisäksi näyttelen, larppaan, roolipelaan, cosplayaan, pelaan videopelejä, ompelen, askartelen, hoidan kahta marsuani ja hillun randomisti. Keräilykohteina minulla on Pokémon figuurit ja My Little Ponyt (lähinnä customointi/tuunaus taurkoituksiin). Otetaan molemmista sarjoista mielellään lahjoituksia ja myyntitarjouksia vastaan.
Kuulun muutamaan seuraankin: Mikkelin Eloroolipelaajat eli Miero, sekä näytelmäkerhot Tarapaappa ja Kaappiklubi.

Ja niistä marsuista. Minulla siis on näitä jyrsijöitä kaksi kappaletta. Suklaa on 6-vuotias self red uros, todella tomera ja päättäiväinen. Sitten on 3-vuotias naaras marsu Pähkinä, värityksenä musta ja beige. Poikasia ei ole tullut, vaikka kovasti yrittävät ja itsekin olisin halunnut seurailla pikkumarsuja. Lähes kolme vuotta ovat kaverukset jo yhdessä olleet, en sitten tiedä, että missä vika.

Ja Ami näyttää nykyisin ernulta... Suhkot vahvasti kajaalia, ketjuja+remmejä, nauhoja hiuksissa, kädet täynnä sotkuja... Hiukset ovat vaaleanruskeat, yltävät noin olkapäille asti. Silmät ovat harmaansiniset neliskulmaisten silmälasien takana.

Kuvia minusta (cosplayta kaikki):
Inuyasha -Animecon
Edelleen Inu -Animecon
Genin Jiraya (Narutosta) -Animecon
Temari (Narutosta) -Linnanmäki
Temari (Narutosta) -Ropecon

Muut foorumit, joissa rekkautuneena sisään: Spirits of Lavender, Naruto RPG, Paratiisikartano, Miero

YoruNoMiwa

Viesti Kirjoittaja YoruNoMiwa » Ti Elo 21, 2007 23:21

tosh~~ Eli jotain itsestään...

Olen syntynyt vuonna 1990 ja horoskooppi merkki on Jousimies. Käyn Yhteiskoulun lukiossa toista vuottani tätä nykyä ja vahvoihin harrastuksiin tämän laitoksen kuluttamisen lisäksi kuuluu piirtäminen. Anime ja Manga tyylillä tietenkin. Töissäni kuljen erillisellä taiteilijanimellä, joka on "Tachi", mutta tätä nimeä ei käytetä läheskään niin usein kuin sitä itse haluaisin (lue: ei pidä omasta oikeasta nimestään).

Olen kaikenlaisen japanilaisen tavaran ja kulttuuri-infon keräilijä ja opiskelin japanin kieltä puoleen kurssiin, kunnes lukion opinnot hukuttivat sen alleen. Cosplay on osa minun elämääni enkä mielelläni mene coneihin ilman kyseistä varustusta ylläni, vaikka niiden loppuun hiomiseen ei aina varat ja kärsivällisyys riitäkään. Pelaan myös yhdessä Naruto rpg:ssä ja olen mukana MAMYn toiminnassa freelancer-piirtäjänä toteuttaen firesongin kanssa yhdistyksen ulkoasua ja muuta vastaavaa.

Luonteestani en mene sanomaan mitään, sillä se muuttuu vähän väliä xp

Suosikki animeja ovat ehkä Death Note, Naruto (enimmäkseen mangana), Higurashi no Naku Koro ni, Loveless ja jotain muitakin, joita ei nyt tule mieleen äkkiseltään...

~

Viesti Kirjoittaja ~ » Ke Elo 22, 2007 17:56

Päivitellään~~
Viimeksi muokannut ~, La Kesä 26, 2010 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

SanChiBar

Viesti Kirjoittaja SanChiBar » Ke Elo 22, 2007 21:55

Päiviä, esittäydyn.
Tyttö, 15 vuotta, Urheilupuiston koulu, 9. luokka.
Näytän yleensä ulkopuolisten silmissä melko(kyllä, aion kiroilla) vittuuntuneelta, ja kouluaikoina sitä useimmiten olenkin, mutta muuten olen vain tylsistynyt (tai hermostunut sillä sosiaaliset taitoni ovat sellaista keskitason hikikomori-luokkaa...)Tuttujen seurassa tosin vaikutan miltei normaalilta.(Niin ja jos oikein innostun/hermostun, alan myös arkipuheessa käyttää Linnunradan käsikirja- tyylistä verbaalista kiemurtelua, josta minua on usein haukuttu...)
Noin ulkonäöllisesti sanoisin olevani keskipituinen, keskimääräistä rujompi yms. Minulla on (tällä hetkellä) lyhyt, tumma tukka. Varmin tuntomerkki on ehkä huulikoru(keskellä alahuulta).
En harrasta juurikaan näitä mangan ja animen poikimia "käytännön puuhia", kuten cosplayta, olen teoriaharrastaja(siis toisin sanoen istun yksin neljän seinän sisässä, ja katson animea tietokoneella tai luen mangaa tulitikun valossa). Ai juu, onhan minulla Doskoi Panda- tennarit.. Niin juu, hetkinen, nekin piirsin itse...
Muita harrastuksia ovat rummunsoitto, piirtely ja(nörttimäisesti kylläkin) ratsastus.
Lempimangani ovat Genshiken ja Yotsubato! (ehkä myös NHK ni Youkoso), ja animeni Sayonara Zetsubou Sensei.
Ööh... that's about it. Juu niin ja korjaan todennäköisesti kaikki kuulemani englannin ääntämys/kielioppivirheet.

EDIT: Argh, pitää vielä mainita, että en juurikaan siedä Narutoa, enkä itseasiassa pidä Bleachista kovinkaan paljoa. (juu, potkaiskaa minut yhdistyksestä)
Viimeksi muokannut SanChiBar, La Loka 06, 2007 20:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
私は宿命的に日陰者である

boycott
Viesti:

Viesti Kirjoittaja boycott » To Elo 23, 2007 22:03

Kolmas päivitys, kun mulla melkein on elämä.

Laura/Hina/LateXXi/Latekski eli sihteeri on siis nyt kuusitoistavuotias Mikkelin Yhteiskoulun lukion ensimmäisen luokan opiskelija. Pompin ympäriinsä pitkin lukion käytäviä välillä mamylaisiin törmäillen ja mietin, mitä ihmettä täälläkin teen.
Ulkonäkö on kompleksi, mutta olen siis 176-senttinen, tällä hetkellä lyhyt- ja tummahiuksinen sekä ruumiinrakenteeltani jykevä. Katson maailmaa silmälasien läpi ja kuljen (vielä) melko normaaleissa (tylsissä) kuteissa. Rakastan t-paitoja ja tennareita<3

Harrastan MAMY ry:n lisäksi kontrabasson soittoa musiikkiopistolla (jee 1/3 soitettu läpi 12/08), akustisen kitaran kidutusta silloin tällöin omaksi huviksi ja joskus muita säestäen. Tämän lisäksi koetan pitää yllä sosiaalista elämääni, tapaan siis kavereita koulun ulkopuolella ja dataan (tosin liian vähän). Käyn myös kahden koirani (kleinspitzeja) kanssa lenkeillä, opettelen sitkeästi (mutta tuloksettomasti) piirtämään, pohdiskelen asioita, luen vähän filosofiaa ja muuta kirjallisuutta, kuuntelen musiikkia ja yritän opiskella, etten tuottaisi kenellekään pettymystä.

Tähän mennessä olen käynyt seuraavissa alaan liittyvissä tapahtumissa ja tilaisuuksissa: Animecon -07, Ropecon -07, Tsukicon -07, Tracon II, Tampere Kuplii II, Animepeli II, (Sotahuuto -08, menee vähän ohi aiheen juu~), Nekocon -08, Animecon -08, Ropecon -08 ja MAMY-leiri sekä MAMYn miiteissä tietennii. Vuonna 2009 pompin toivottavasti Tracon III:ssa, Bakaconissa, (toiv. myös Tre Kuplii III:ssa) Susiconissa, Desuconissa, Animeconissa, Ropeconissa, (mahd. SoHu -09:ssä?) sekä Animepeli III:ssa.

Nykyään ja tulevaisuudessa minua kiinnostaisivat öhm esimerkiksi MtG:n tarkka ja kunnollinen opettelu (erityisesti goblinpakan parantaminen ^-^ siitä en luovu), boffaus ja siis yleensä miekkailu vaikka olenkin huono siinä sekä liian vaarallinen puumiekka kädessä! anteeksi!, piirtäminen edelleen, kirjoittamisen uudelleen aloittaminen, kunnollinen cossaaminen ja ja ja larppaaminen tietysti. Sen lisäksi tahtoisin, että MAMYlla riittää toimintaa ja jengi saa pitää hauskaa edelleen ^-^ Eli siitä haluisin osaltani pitää huolta (miten? no, aika näyttää).

Tämä pitenee kerta kerralta :O pelottavaa. Anteeksi. ;3
Viimeksi muokannut boycott, Ma Huhti 21, 2008 17:13. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
I'm not breaking down
I'm breaking out
last chance to lose control

Karhumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhumies » Pe Elo 24, 2007 13:57

Nimi on Joonas. Ikää 20 vuotta = seuran vanhin jäsen?

Opiskelen Helsingin kauppakorkeakoulussa kansainvälistä liiketaloutta, mikä on syy muutolleni Rääkkylästä Mikkeliin. Olen asunut täällä vasta viikon, joten kartta kulkee aina mukanani. Animea ja mangaa olen harrastanut jo pienestä pitäen (varhaisimmat muistot: StarZinger Betamax-kasetilla v.1990, Hiroshiman poika vol.1 suomeksi v.1993), mutten kumpaakaan koskaan kovin aktiivisesti. Muut harrastukseni - videopelit, elokuvat, figuurit, korttipelaaminen, danke, lenkkeily ja han moo do - vievät ison osan vapaa-aikaani yhdessä opiskelija-asunon arkirutiinien ja koulunkäynnin kanssa, joten kaikelle ei riitä aikaa. Opiskelin japania Rääkkylän yläasteella vapaavalintaisena aineena, mutta taitoni niin kielen kuin origamien parissa ovat sittemmin ruostuneet. Cossaustapahtumia pyrin semiaktiivisesti välttelemään.

Syyssuunitelmia:
- World of Warcraft-korttipelin turnausjärjestäjän oikeuksien hankinta ja em. korttipeliliigan perustaminen ja ylläpito Mikkelissä
- Omistamiani animesarjojen ja -elokuvien (mm. Happy Lesson, Wandaba Style, Ninja Scroll ja Initial D:n 1. kausi) lainaaminen MAMYn tilaisuuksiin
- (Kiinnostuksen ilmetessä) MAMYn oman IRC-kanavan perustaminen ja ylläpito
- Confrontation, Blood Bowl ja Munchkin-peliseuran etsintä sekä ko. pelien demottaminen uusille ihmisille

KuraiYine
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KuraiYine » Pe Elo 24, 2007 15:26

Nimeni on Auri, mutta minua kutsutaan usein Gimliksi, Leeksi ja Hidaniksi. Netissä olen usein Kuraimaru tai Kura-rin, mutta muitakin nimiä on (ja niille jotka eivät tiedä vielä: olen tyttö)... Olen 16 vuotias, joulukuussa täytän 17 v... Käyn Mikkelin Yhteiskoulun lukiota toista vuotta.

Normaalisti pukeudun äijämäisesti farkkuihin ja t-paitoihin, joskus mustalla hupparilla. Mutta jos on syytä niin pukeudun muihin asusteisiin...

Olen opiskellut japania yhden kurssin verran ja olen kiinnostunut japanista sen verran että kirjahyllystä löytyy mangan ja animen lisäksi japanilaisen kulttuurin kirjoja... Harrastan myös cossausta, ratsastusta, videopelejä ja laulamista itsekseni sekä kuorossa...

Luonteeltani olen positiivinen, aamuisin ja muutenkin pirteä peipponen, naurava, ehkä liikaakin puhuva tyyppi...

Suosikkianimejani ovat Naruto, Tsubasa Reservoir Chronicles, Inuyasha, .hack//SIGN, DN.Angel ja Loveless...

No tässäpä oli minun esittelyni... Ei ole leipälajiani tämä esittelynkirjoitus...

ernumaija

Viesti Kirjoittaja ernumaija » La Elo 25, 2007 00:56

äääw, pääsen taas rakastamaan itteeni ku kirjoitan<33

moon nora (joojoo, nowa tarkoitan...)ja noh,nettinimee tuskin tarvitsee mainita edes :D:DD oon 14 vuotiaas kökkö :33 ömm, kääyn lyskalla kasiluokkaa.

omasta mielestäni pukeudun aevan normaalisti, muut onkin sitten erimieltä. yleisesti ottaen taidan olla 'friikki' (mut oikeesti oon ihan normaali!)

harrastuksia en omista, olen laiska :D:D:D:D paitsi dataus <33 (siinä ohella stepmania) paitsi et osaan myös suututtaa ihmisiä, oon ihan kerpelen hyvä siinä :DD

oon sellainen pikkanen (tosi pieni juu) uke. :33 mut ah, rakkauksia on yaoi<33 shonen-ai<33 niin juu, ja köh, minähän EN ole perverssi
köh

kuuntelen miä j-rockia, lempibändeinä maninittakoon the GazettE, MUCC ja An Café.

yyh, btw, oon sellanen yödataaja <3 ja tykkään neuvoo ihmisiä (siis jos ne haluaa. :DD nora-tädin messenkeri-vastaanotto on ollu suosittu viime aikoina :3)

mut anygays, ehk säälin teit ja lopetan tän kirjustelun :DD adjöös o/

TomodachiiChan

Viesti Kirjoittaja TomodachiiChan » Ti Elo 28, 2007 16:51

terve
olen ihan uusi jäsen(maksan sen! ihan varmasti! heti kun on käteistä...). olen urskissa ysillä eli siis (melkein)15, vaikka ikää on monesti veikattu aika hurjasti alakanttiin. villein veikkaus on varmaan kymmenen vuotta... :cry: mutta siis no olen aika - ...tai siis tosi pienikokoinen ja rillipäinen. minulla on pitkät maantienruskeat hiukset ja ruskeat silmät.
luonteeltani olen kai aika puhelias "pikkusisko-tyyppinen" ihminen. harrastan lukemista, piirtämistä, (floretti)miekkailua ja joogaa. aloitin myös kansalaisopiston kivenhiontakurssin ja käyn silloin tällöin ampumassa jousella. ai niin, rakastan laulamista ja näyttelemistä. ...tulipa pitkä... vihaan kertoa itsestäni asioita... warning: siksi saatan keksiä juttuja omasta päästäni. siinähän ihmiset pähkäilevät, että mitä se nyt taas selittää :twisted:
lounatuuli tuo pienen laulun, kenelle tuuli kertoo sen?

Leleth
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leleth » To Syys 20, 2007 18:40

Heis!

En ole jäsen mutta hyvin kiinnostunut liittymään. Tiedustelisinkin ihan näin aluksi että minkäs ikäistä porukkaa miiteissä sun muissa liikkuu ja kuinka suurin määrin?^_^ Ajattelin vain että onko tälläinen 21 muija ihan liian vanha ja pihalla nuorempien jutuista :wink: Mutta juu, kiva että Mikkelistäkin löytyy aktiivista anime ja manga porukkaa. Saatanpa liittyä ja raahata jernuilua harrastavan ystävänikin mukaan :twisted:

Karhumies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karhumies » Pe Syys 21, 2007 14:32

Leleth kirjoitti: - -
minkäs ikäistä porukkaa miiteissä sun muissa liikkuu ja kuinka suurin määrin?^_^ Ajattelin vain että onko tälläinen 21 muija ihan liian vanha ja pihalla nuorempien jutuista :wink:
- -
Toistaiseksi paikalla on ollut enimmäkseen lukioikäistä porukkaa (mangailloissa 15~20 henkeä kerrallaan paikalla), mutta äkkiäkös me kokeneemmat Mikkelin kokoisen paikan valtaamme. Ei muuta kuin tervetuloa seuran tapahtumiin! ^^

firesong
Viesti:

Viesti Kirjoittaja firesong » Ti Syys 25, 2007 08:10

Ja älä huoli! Onhan karhumieskin mukana pysynyt ja ilmeisesti ihan hyvin on viihtynyt ^^ vaikka onkin porukan vanhimmasta päästä

~

Viesti Kirjoittaja ~ » Ti Syys 25, 2007 16:05

Vanhemmat jäsenet saattaisivat todellakin tehdä hyvää tällekkin yhdistykselle. Jos oikein hyvin käy nuoremmat jäsenet saattavat hiukan rauhoittua.

Terveisin:Nuorempi jäsen ^.^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”