Epäviralliset miitit ~kevät 2013~

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

kyokugaisha

Epäviralliset miitit ~kevät 2013~

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Ma Marras 07, 2011 04:14

hauu~

Epäilisin että tälle ketjulle tulee tarvetta viimeistään sitten kun keskiviikkomiitit kevätkaudella lakkautetaan... joten tein sen jo nyt tänne valmiiksi odottamaan. Saa käyttää hyväksi jo aiemminkin jos on tarvetta :3

Tässä ketjussa voi siis jälleen juonia epävirallisten miittien sisältöä, ilmoitella pääseekö vai ei, esittää toiveita esimerkiksi leffailtojen valikoimasta tai nyyttärien tarjoiluista... etc. Vaikka juoninta tapahtuisikin muualla (esim. Facebookissa) niin olisi ihan hyvä pistää tänne foorumillekin pieni ilmoitus epävirallisesta miitistä; näin nekin, jotka eivät seuraa kuin foorumia pysyisivät ajan tasalla miittitarjonnasta~

KUN ILMOITAT EPÄVIRALLISESTA MIITISTÄ, ilmoituksesta olisi hyvä käydä ilmi ainakin seuraavat tiedot:

MILLOIN? ~ miitin päivämäärä ja alkamisaika (+ loppumisaika) Muistathan ilmoittaa miitistä mahdollisimman ajoissa~
MISSÄ? ~ miittipaikka (+ mahdolliset reittiohjeet)
MITÄ? ~ mitä miitissä tehdään: tarvitseeko tuoda mukana nomnomeja, elokuvia...
KUKA? ~ miitin järjestäjä ja hänen yhteystietonsa - siltä varalta että on vaikeuksia löytää paikalle tms.

Huom! Tässä ketjussa ilmoitetut epäviralliset miitit eivät ole MAMY ry:n vastuulla. Tästä huolimatta olisi silti toivottavaa, että niissä käyttäydyttäisiin aivan yhtä hyvin kuin virallisissa miitissäkin ja noudatettaisiin paitsi Suomen lakeja mutta myös kohteliaita käytöstapoja. Edustetaan MAMYä kunnialla - varsinkin jos ollaan julkisella paikalla - ja mikä tärkeintä, pidetään yhtä :3 Me ollaan sentään mamylaisia~
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

kyokugaisha

Re: Epäviralliset miitit ~syksy ja talvi 2011~

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Ti Marras 22, 2011 16:00

hauu~

Miltäs kuulostaisi joku viikonloppu sellainen epävirallinen leffailta?

Kenties samaan tyyliin kuin Karhumiehen legendaariset "huonojen leffojen illat"?
Ne, missä katsottiin niitä kamalia ninjaelokuvia joissa näkyi vaijerit? :'DD

What say you?

BabyDoll

Re: Epäviralliset miitit ~syksy ja talvi 2011~

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » Pe Marras 25, 2011 23:14

Minusta ainakin kuulostais kivalta idealta^_^

Kaikkihan haluaa katsoa Vampires suck-leffan :D Parodia Twilightista *jonka allekirjoittanut eilen katsoi*

Lin-san

Re: Epäviralliset miitit ~kevät 2012~

Viesti Kirjoittaja Lin-san » Su Helmi 12, 2012 01:10

Toivottavasti joku tämän lukee mutta MINUN SYNTTÄRIT ON 18.2!!! TULKAA SINNE! :D Kaikki mamylaiset siis kutsuttu, ja kavereitakin saa ottaa mukaan jos haluaa :3 Noin klo 18.00 alkaa osoitteessa *edit*, mikä ei ole minun kämppä vaan ihan siinä minun naapurissani, koska pidän kaverin kanssa yhdistetyt sen tuparit/minun synttärit. Tuparien puolesta voimassa on black & white-pukeutumisteema x) Klo 23.00 viimeistään lähdemme sitten kohti Mikkelin yöelämää :D Toivottavasti ne mamyt jotka eivät fbssä ole niin tämän hoksaavat lukea :P

puhelinnumero on *edit*, ottakaa yhteyttä jos tulee lisäkysymyksiä ymstms x)

-Miikka
Viimeksi muokannut Lin-san, Ke Helmi 22, 2012 09:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Lin

Nekoliini

Viesti Kirjoittaja Nekoliini » Ti Helmi 21, 2012 22:56

Olisi kiva jos tällä viikolla jotain epävirallista viettäisimme, vaikkapa sitten jossain Kharmassa lol :3 Minulla kun sattuu nyt olemaan hiihtoloma, viime lauantai-miitissä oli kivaa ja tajusin juuri katsoa kevään miittejä ja eiköhän ollutkin niin että nyt tulevana lauantaina ei ole miittiä, that sucks.

Itselleni kävisi periaatteessa jo huominenkin päivä, mutta toki esim. perjantai sopisi passelisti c: Heitelkäähän ideoita! ^__^
Oon söpö :3

Lin-san

Viesti Kirjoittaja Lin-san » Ke Helmi 22, 2012 09:10

Kannatan! Tosin minulle ei perjantai käy, mutta kaikki muut päivät kyllä :3 Ilmoitelkaahan tänne jos olis kiinnostusta, tokihan tässä voidaan samalla suunnitella jotain ensi viikollekin x)
~Lin

Nekoliini

Viesti Kirjoittaja Nekoliini » Ke Helmi 22, 2012 18:38

Hmm jos ei perjantai esim. sinulle käy niin miten olisi lauantai? :3 Kannattaisikohan tehdä joku fb-tapahtuma tästä, täällä kun vaikuttaisi olevan aika kuollutta : D

Lin-san

Viesti Kirjoittaja Lin-san » To Helmi 23, 2012 15:43

Lauantai käy x) Tosin ajattelin käydä tsekkailemassa lyseon boffitreenejä siinä 17-20, mut sen jälkeen/muuten kyllä kaikki käy. Ja fb:ssä tästä on jo keskustelua x)
~Lin

Nekoliini

Viesti Kirjoittaja Nekoliini » Pe Helmi 24, 2012 13:52

Ahaa okei, hienoa kun mäkin olen messissä siinä keskustelussa *le sarcasm*. Eli lisätkään mutkin messiin, höhö! c:

kettupoika

Viesti Kirjoittaja kettupoika » La Helmi 25, 2012 03:07

Epävirallinen miitti tänään, lauantaina 25. helmikuuta, klo 14 ja nähdään siispä Stellassa! Be there! :D

Ja jos eksyy paikalta, mut saa kiinni numerosta
Spoiler:
0407522944
olettaen et mun puhelin osaa huutaa tarpeeksi kovaa. <3

Valo kuittaa~

kyokugaisha

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » To Huhti 26, 2012 22:50

Vappumiittiä, anyone?

Tiistaille, vaiko kenties jo maanataille? Missä, milloin? Piknik?

Lin-san

Viesti Kirjoittaja Lin-san » Pe Huhti 27, 2012 15:32

I'm so in! :3 Mutta tiistaille kiitos, miulla on dj-keikka koulun bileissä maanantaina, pitää olla siellä valmistelees jo neljän aikaa.
~Lin

Lin-san

Viesti Kirjoittaja Lin-san » Su Huhti 29, 2012 21:47

Näillä näkymin olisi kai pikkynikky tiistaina jossain päin iltapäivää kirkkopuistossa. That's all I know :3
~Lin

kyokugaisha

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Ti Touko 01, 2012 15:21

muh

Ollaan tällä hetkellä Kirkkopuistossa Stellan lähellä olevassa kulmauksessa vappupiknikillä (tosin viinirypäleet meni jo eikä ole vielä edes vilttiä :'D). Tänne vaan siis kaikki mamymussut!

Kitsune Renji

Viesti Kirjoittaja Kitsune Renji » Su Touko 27, 2012 21:18

millohan ihmisille sopis seuraavaepävirallinen miitti? puistossa vissiin taas vanhojen tapojen mukaan mutta entäs päivä? Tiistaille ainakin tällä hetkellä luvassa hyvä päivä
Alisan ikioma Ero Kitsune Renji-lemmikki ^_^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”