Offtopic II - the Return of Randomness

Keskustelua MAMY:n toimintaan liittyen sekä yleisesti animesta, mangasta ja niiden oheisilmiöistä

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, MAMY / Modet

kyokugaisha

Re: Offtopic II - the Return of Randomness

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Pe Huhti 23, 2010 10:26

muh~

itsekin tässä pakkailen juuri :3
laatikoissa lymyää jo kirjat, mangat, animet, astiat ja keittiötavarat~
...jäljellä siis enää.. lakanat, pyyhkeet ja vaatteet - joista suurin osa pitäisi pyykätä, mankeloida / silittää ennen pakkausta T_T
ja miun rakas kone, mochiron desu~<3

kämppä näyttää tällä hetkellä siis enemmän tai vähemmän räjähdysalueelta : D
Kuva

mah~
pitäis varmaan jatkaa hommia... eikä olla koko ajan vaan näin :3
Kuva
~Mimiconin pääjärjestäjä, MAMY ry:n ikisäätäjä

BabyDoll

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » La Huhti 24, 2010 16:18

Mmaaaaah,mieki haluun oman kämpän D': Mutku ei oo varaa nyt. Vielä.Ihan. Sit meikä haluu sinne ison ja tilavan datausnurkkauksen^^<33 Oiiih siellä vain minä,kone ja musiikki...mmit- HOJOOOOOOO!!!!~~
Voihan reisikoipi sentään,kesä on tulossa,möjjöjöjöjöjjj 8D Kesän odotetuin tapahtuma henk.koht. on AAANNIMEPELIIIIIIII~~~~ :D oossomness~ >D Pitäis sinneki tehä takki....AAArrrghh ja miun taidoilla ja itseluottamuksella se ei valmistu IKINÄ D: *itkua ja sitruunaviiltelyä* >:O Nyt on kyllä ihan ioagjörkpplähkplfä olo :O Ajatukset puksuttaa omia teitään jossain yksinäisellä ja karikkoisella merellä.___. "nii mitä sä sanoit??" saattaisi aivan hyvin käydä tänään *Olen omissa ajatuksissani 24/7...XPP*
Juuh...kun ens vknloppunakin on jtn kivaa tiedossa^^) hihihiiii...>DD Tosin su vasta :D *sadness*
Ja päässä vaan pyörii kaikkee mahollista... Olen sekoamassa hyvää vauhtia jo toista kertaa *GRATTIS~* xD

http://img10.imageshack.us/img10/648/ff ... ffffuu.jpg -how I feel today-

Tasmir

Viesti Kirjoittaja Tasmir » Ke Touko 05, 2010 15:10

Pitkä putki egyptin lukemista takana ja tunnin päästä tentti~ pikkuisen sallin itseni lorvailla niin ei ole pää tukossa sitten tosipaikan tullen ^^ Enää toinen tentti ja yksi essee niin kaikki suoritukset on pussissa~ That be kesäloma desu \^^/ Tosin kahden viikon päästä viikonloppuna on vielä yksi konferenssi, mutta se on vaan kivaa. Voi teitä nuorempia, kun joudutte vielä viikkotolkulla koulussa nököttämään x3
C U viikonloppuna~

ibi nefer
Mimicon - Ohjelmavastaava

misstambourinman

Viesti Kirjoittaja misstambourinman » To Touko 06, 2010 19:52

Oiii~~ Egypti n____n muuttakaamme kaikki sinne opiskelemaan ruotsiamitä? En sitten sanonut tuota, jos joku perussuomalainen kysyy.

En ole koskenutkaan vielä hissankirjaan ja kohta on jo koeviikkoo <3_________<3 (se vanha tuttu). Olen huono ja laiska, koska mulla kyllä olis aikaa - 10 viikkotuntia koululla- mutta kun huvittaa enemminkin datistella ja soitella kanteleella naapurinkyylämummeleita suohon. Lähden tekee lihaskuntoa. Tjena~ Lärä sig svenska, alla. Enpäs lähdekään treenaamaan, minä lähden RUOTSIIIN!! Täh? Mikä vahva allergialääkitys? *tiutau* Pitäisköhän leipoa kakku seuraavaan mamyn miittiin? Kyllä, pitäisi. Iso kermakakku, kermalla, tottakai ja ja... jollain, siellä välissä. Jollain, joka ei ole banaania, niin mäkin saan sitä sitten syödä.

Laitan siihen kakkuun sieniä >:D
There's no Devil, just God when he's drunk.

BabyDoll

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » To Touko 06, 2010 22:22

Hihhei,Elina-chan sen sanoi:D Egyptiin tahtoo kaiiiiikki~ :333 Mieki jopa.Oikeesti.Sit sinkoilen siellä pyramidissa Muumiota karkuun ja putoan sittisontiaisten sekaan ja mitä??! *pills~*
Miekää ennoo lukenu vielä yhtään mitään koeviikkoo varten D:< Onneks on vaan 3 koetta^^ Sitten kun koevko loppuu niin huudetaan hallelujaata ja heilutetaan ruotsin lippua mit---- hojooo!!! (nyt ne harun ruottalaiset keksit alkaa vaikuttaa >:O vooooi..kostan tämän vielä >3)
Mutttta minäpäs olin tänään ahkera:D Siivosin oman huoneen >:( Ja autoin äippää huoneen maalaamisessa^^3

Kikko-Päkki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kikko-Päkki » Ma Touko 10, 2010 11:23

jepajee!!!
Meikällä elämä jatkuu hurjan viikonlopun jälkeen:33
kiitos kaikille jotka olitte paikalla:33
Yksineläminen on kivaa, varsinkin kun saa katella telkkua rauhassa ilman et kukaan sanoo jotain:3
Eka Frendit, sit Simpsonit ja illan kruunajaisiksi C.S.I, C.S.I Miami, C.S.I New York ja NCIS rikostutkijat~~
tosin ne tulee eri päivinä mut ne on hyviä sarjoja:D
Niskaan sattuu ja kohta meen syömään|'3

ja väsyttää mut olo on onnellinen~~
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

misstambourinman

Viesti Kirjoittaja misstambourinman » Ke Touko 12, 2010 09:55

Ah ihanuutta <3_________<3 (10 kruunua sille, joka arvaa, mikä tuo on). Tutustumispäivä ja kämmenet hiekassa. Leikitään lyskalaisten ja oman porukan kanssa seuraleikkejä, itse olisin mielummin hissantunnilla röhkimässä kilpaa dosentti Kukkapuskan kanssa.

10 kruunua on muuten ehkä vähän yli euron. Hah-hah-haa~ No kyllä te sen tiesitte.

BabyDoll

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » Ke Touko 12, 2010 17:07

Juu tokkiisa haru-chan:DD Oon ollu Tukholmassa ja käyttäny kruunuja mutten tiiä es paljo yks kruunukaa oxD You fail at life,please die~ Näinhän se kuuluu:D Mä haluun semmosen paidan by the way:33
Tämä päivä oli kyllä aika eeppinen. Ei ois hirveesti kiinnostanu. Ainoa päivän kohokohta oli eu-komissaari herra possun näkeminen ihkaelävänä!!!!!>:OOO It caused oossomface :D Mie rupeen palvoon sitäxD Ja Kupsukin oli aika komeana siellä...:'''DD Hieeeno karvahattu <3__<3 (sori elina,ja ei se ei ole sarkasmihymiö>D)
Päivän hajotus oli Ismo Laitela O__O You owned... Siinäpä opettajille pähkinä maiskuteltavaksi>D Hohhohhoo,tiesitkö että....xD
Feels good,man~~ 8DD
On huva paiva!<333

Kikko-Päkki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kikko-Päkki » To Touko 13, 2010 19:40

On hyva paiva!!!
Tuosta tulikin mieleeni, onko se venalainen nainen laittanu mulle mitään;__;
BLEHHH!
Elämä hymyilee ja haluun pimeyttä:(
Aurinko raiskaa silmät, on tulossa hieno viikonloppu taas ja olo on Animepeli-Renamainen:33 WHOAAAA VÄPÄ TULLLOOOOO!!!!
POIS ALTA!!! JA HELEMAT PAUKKUU!!!8'D
Joo, mä lähen kattoo Ju-On leffoi:'<
Got a secret,
Can you keep it
Swear this one you'll save
Better lock it, in your pocket
Taking this one to the Grave
If I show you, then I know you
Won't tell what I said
'Cause two can keep a Secret
If one of them is DEAD~

Amy

Viesti Kirjoittaja Amy » To Touko 13, 2010 23:19

Mie uin tänään!! 8DD Ekaa kertaa. Oli ihan saamarin kylmää. Ainakin heräsi kahdenkymmenen kilsan pyörälenkin jälkeen jokseenkin. Yli kahdenkymmenen asteen lämpötilassa, täydessä auringonpaisteessa on hienoa ajaa kymmenisen kilometriä tallille ja takaisin :'D Pohkeisiin koskee vähän. Mut ajoin puolessa tunnissa aina sen kymmenen kilsaa. ^^

Ja nyt ukkostaa niin että lasit helisee~ ja ulkona on ihan mustaa ja sataa.~~
Jos sen on oltava niin, olkoon sitten niin

kyokugaisha

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Ti Kesä 01, 2010 23:52

ahuu~

Pakea väsyttää sou de aruu~ =_______=
Päätti Pake tänään pyöräillä töihin ja takaisin. 15 km suuntaansa sou de aruu~

Kesätöitä Pake paiskii viikkoja putkeen sou de aruu.
Lavulavu kahvilatyö~<3

Pake haluaisi ja muka tarvitsisi hirmuisesti ostaa uuden tietokoneen sou de aruu~
Mutta Pake on liian pihi sou de aruu, ja siksi Pake stressaa vaikka töitä paiskii koko ajan koneen eteen sou de aruu~
Mutta Pake miettii aina "Tänään saan tämän päivän työllä jo.. tuulettimen!" tai "Tällä viikonlopulla saan jo näytönohjaimen!" ja Pake jaksaa taas sou de aruu~<3

Ja Paken pitäisi tehdä cossi johon Pakella ei ole kaavoja sou de aruu T_T
Ja Paken pitäisi löytää maiharit cossiin sou de aruu~
Pitäisi Paken myös saada hinnoiteltua kirppistavarat ennen viikonloppua sou de aruu~

...ja ensi yönä Pakella alkaa toinen kesätyö sou de aruu.
Lehdenjakoa öisin.
Sou de aruu.

--_____________________________________________________--- ...z z z Z Z

BabyDoll

Viesti Kirjoittaja BabyDoll » Ke Kesä 02, 2010 19:26

Nyt tuntuu hyvältä>:3 Ei enää kokeita,nyt loma epävirallisesti alkoi^___^<3<3 lavulavuuu~~~ Vknloppuna ois tiedossa yo-juhlatki jos niihi menis...ei tiiä vielä._. En oo vieläkään kunnolla tajunnu että kesäloma allko. oO'' Naamanaama,onko tämä edes mmahh~ mahh~ mahdollista :D Waaah hiekkarannat,kimaltava järvivesi ja nurmikolla loikoilu odottavat kaikkine muurahaisineen ja pörriäisineen~ WAAAAAAAAAAH!!!!!!!<3 Että elämä on makoisaa. Ainakin väillä:D Jos ei ole kusiaisia pöksyissä. Ja tuokin taas täysin turha lause desu.
Nyt olo on kyllä väsynyt mutta semijees:3 Jos näkis ossin ni si kohois taivaisiin ja mitä..??oO

Ja meh agreez with Pake-chan,meh wantz new computa alzo :'3

Ah,Sabaton~~<3.

Yksisiipinen

Viesti Kirjoittaja Yksisiipinen » Su Kesä 06, 2010 18:09

Kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka toi Power! -sarjan
myyntiin jättikirppikselle! Sain vihdoin käsiini kaikki loput osat,
joita olen etsinyt ja metsästänyt.. Ei siis muuta kui et tackar!
Meinasin nuolaista itseni tipahduksiin.

misstambourinman

Viesti Kirjoittaja misstambourinman » Ke Kesä 09, 2010 12:25

Mittava salaninja-operaationi paljastui. Onnistuin nimittäin lyömään itteäni eilen turpaan kesken alakoukkusarjan (no ei sentään olleet suoria, se ois ollut jo yyberfail) ja ohjaaja huutaa mulle, että oon aika ninja. Muutan Ruotsiin ja vaihdan henkilöllisyyden. Ja alan kulkea paperikassi päässä... Ei se voi kyllä olla paperikassi, koska on mukavaa kuvitella, mitä sille tapahtuu sadeilmalla.

Olen lääketokkurassa. Förlåt mina epäselvät puheet (taidan onnistua tositosihyvin tulevissa ruotsin yo:issa, who's with me).

kyokugaisha

Viesti Kirjoittaja kyokugaisha » Pe Kesä 11, 2010 18:02

Yksisiipinen kirjoitti:Kiitos sille ihanalle ihmiselle, joka toi Power! -sarjan
myyntiin jättikirppikselle! Sain vihdoin käsiini kaikki loput osat,
joita olen etsinyt ja metsästänyt.. Ei siis muuta kui et tackar!
Se oli ystäväni Aura~

hihihii, ilmianto desu :3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “MAMY - Mikkelin Anime ja Manga Yhdistys”