Uusi yhdistys

Keskustelua Keski-Uudenmaan alueella toimivan animeyhdistyksen toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kuma / Aktiivit

Melenest

Uusi yhdistys

Viesti Kirjoittaja Melenest » Ma Maalis 06, 2006 18:47

Olen pistämässä parin kaverin kanssa pystyyn uutta anime yhdistystä. Eli Keski-Uudenmaan anime yhdistystä. Lähinnä sen takia että saisi tännekkin päin all nightereita aikaseks ja muutakin tapahtumaa. Jos jotakuta kiinnostaa lähteä mukaan näin alkuvaiheessa voipi ottaa yhteyttä minuun.

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ti Maalis 07, 2006 00:18

Joo, voisin olla ehkä kiinnostunut asiasta, mutta pitää katsoa asiaan vielä tarkemmin
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

widseek_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja widseek_ » Ti Maalis 07, 2006 00:25

Juu, voishan sitä vaikka miettiäkin..

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Maalis 12, 2006 11:27

Kappas, täällä syvässä etelässäkin on muita henkilöitä, joilla on pyörinyt tuo sama asia mielessä.

*anteeksi kun upitan tällaista ketjua*

Suunnittelin Kuman *loistavasti Keski-Uudenmaan Manga ja Anime-kerho/seura/yhdistys* perustamista jo vuosi sitten, mutta tilojen puuttuminen Järvenpäässä sai hankkeen ehtymään. Jos tällaista on oikeasti suunitteilla, niin voitte olla varmoja, että minä olen mukana.

Mutta joo, jos oikeasti alamme tällaista puuhaamaan, uskoisin että topiikin voisi siirtää tuonne Yleiselle puolelle, koska tämä ei ihan välittömmästi tapahdu.

Yhteistyössä mukana, apinan raivolla.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Ewyn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ewyn » Su Maalis 12, 2006 16:27

Vaikka Sipoo Itä-Uusimaahan kuuluukin, ette te minua noin vain saa karistettua näin hienon idean kimpusta, ehei.

Melenest

Viesti Kirjoittaja Melenest » Ma Maalis 13, 2006 16:59

Jep jep hyvä että löytyy kiinnostuneita. Yritän saada mahd pian pyörät pyörimään asian eteen jotta saataisin tapahtumia tänne päin.

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ma Maalis 13, 2006 23:18

Myös minua tuo voisi kiinnostaa, kun asustelen Riihimäellä ja junalla pääsee muutamalla eurolla Keravalle...Mutta ainakin katsastamaan voisi tulla.

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » Ti Maalis 14, 2006 11:28

Missä kaupungissa kokoonnuttaisiin? Kellokoski on aika käpy selän takana..... Järvenpäässä on hyvin juna ja bussi yhteydet....
Random insanity is always a good excuse...

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ti Maalis 14, 2006 11:38

DreamFeathers kirjoitti:Missä kaupungissa kokoonnuttaisiin? Kellokoski on aika käpy selän takana..... Järvenpäässä on hyvin juna ja bussi yhteydet....
Tämä on se mikä tulee minullakin sitten olemaan se mahdollinen syy ettei pääse, eli saisi olla jossain aseman lähistöllä esim. Keravalla tai Järvenpäässä.
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ti Maalis 14, 2006 13:26

Lähetin viestiketjun aloittajalle viestiä, josta luultavasti selviää muutamia asioita. Jaan tiedon teillekin, heti kun olen saanut vastauksia.

Kiitos siirrosta *bow*
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ke Maalis 15, 2006 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Orange and fuzzy is FOE!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ti Maalis 14, 2006 15:45

Hoothoot kirjoitti:Lähetin viestiketjun aloittajalle viestiä, josta luultavasti selviää muutamia asioita. Jaan tiedon teillekin, heti kun olen saanut vastauksia.

Nyt odotellaan vain, ja toivotaan että modet voisivat siirtää tämän keskustelun tuonne yleisiin, koska uuden yhdistyksen perustaminen ei ole pieni juttu vaan vaatii paljon organisaatiota.
No siirrettiinpä. Ja totta turiset - touhua on kotitarpeiksi.

AU:n jäsenyhdistyksiltä saa kyllä apuja ja vihjeitä jos haluaa. Itsellä on koottuna vähän eri yhdistyksiltä kokemuksia aloituksesta, vinkkejä alkuun yms. Mutta miettikää asiat itse - on tärkeää että kukaan ei tule kertomaan miten toimitte. Sitten kun ja jos voidaan auttaa, ottakaa yhteyttä jonnekin päin.

Melenest

Viesti Kirjoittaja Melenest » Ti Maalis 14, 2006 18:28

Nonnih lisää kiinnostuneita. Hyvä hyvä. Eli kokoontumis paikasta sen verran että Keravaa ajattelin koska itse täällä asun ja tiedän muutamia kokoontumis paikkoja täällä

Ja niin kyllähän tuota tekemistä on ja todellakin kaipaan apulaisia ettei minun itse tartte hoitaa kaikke. Saattaisi tuo stressi vielä koitua kuolemakseni...

Brake^^

Viesti Kirjoittaja Brake^^ » Ti Maalis 14, 2006 19:13

*tippuu taivaalta*

Potentiaalinen toveri ilmoittautuu! Ho! Sen verran varauksella tosin, että tällä hetkellä on duunia hakusessa ja illat menee opiskellessa (Keravalla tosin, joten yay). Lisäksi alkaa, ah niin ihana, siviilipalvelus elokuussa, joten saa nähdä miten aikataulut sekoittuu. Pahimmassa tapausessa olen 13 kuukautta ku(u)sessa.

Sen verran Keravasta vielä, että Hyrylästä ainakin menee aika huonosti busseja jos mitään vähänkin myöhemmän aikataulun miittinkejä on suunnitteilla. Viimeinen täältä sinne on muistaakseni 18.30 ja sieltä tänne 17.00.
how is she when she doesn't surf?

Melenest

Viesti Kirjoittaja Melenest » Ti Maalis 14, 2006 19:28

Yö paikka voi pahimmissa tapauksissa luotani heltiää ja voipi olla että kyytejäkin onnistun järkkäämään jos tarvetta on

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ke Maalis 15, 2006 15:11

Lähetin siis ketjun aloittajalle viestin ja saintällaista vastukseksi:

(huom, olen muokannut viestiasua, mutta vastaukset ovat melenestin)

Missä seuran kokoontumistilat?
Kokoontumistilat on vuokrattavissa Keravalla olevasta nuorisotalosta tai vaihtoehtoisesti omassa kivassa yksiössäni.

Missä kaupungissa kokoonnutaan?
Kerava tietenkin olisi hyvä kokoontumispaikka, mutta voihan sitä välillä muuallakin kokoontua.

Paljonko jäseniä näin aluksi mahtuu?
Jäseniä voisi ehkäpä parikymmentä korkeintaan näin aluksi mahtua ja sitten enemmän kunhan saadaan asiat kuntoon.

Onko ikärajaa ja vastuullisia yli 18-vuotiaita henkilöjä,jotka voivat ottaa nuoremmistaan vastuun videoilloissa?
Ei ikärajaa ja vastuullinen henkilö löytyy

Mistä video-iltojen materiaali?(ei rankkaa hentaita, ei waretettuja filmejä)
Animeunioin ja Suomenlakien mukaisesti

Omat nettisivut?oma Foorumiosio?
Nettisivut on tiedossa tai siis on tiedossa kuka ne tekee ja samalla tottakai foorumitkin. Sitä ajattelin että luultavammin vain yhteistyötä

Animeunionin yhteydessä vai vain yhteistyötä tekevä?
Nettisivut on tiedossa tai siis on tiedossa kuka ne tekee ja samalla tottakai foorumitkin. Sitä ajattelin että luultavammin vain yhteistyötä tekevänä toimitaan eli yritetään itse hoitaa kaikki asiat.

Toiminta yleisellä tasolla?
Tuoda anime/manga harrastajat yhteen ja järjestää erilaisia tapahtumia esim. All nightereita.

Rahoitus?
Mieluiten jäsenten avulla, mutta Melenest totesi,että aluksi varmaan hänen pussistaa. Kyllä meiltä muiltakin kai apua heltiää.Ja All-nighterihin tuodaan kuitenkin nyyttärieväät.

Alkoholi(jonka sallimista epäilen,jos osallistujat ovat alle 18-v)
Alkoholi on aina kinkkinen juttu ja sallittu vain silloin jos ei alaikäisiä mukana. Fifty fifty olisi aivan loistava mutta tuskin mahdollista mutta siigen pyritään.

Näitä siis. Toivottavsti saamme jo pian aktiivista toimintaa tänne eteläänkin.

Orange and fuzzy is FOE!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry”