Pikkujoulu "naitteri" 13.12 klo 13:00

Keskustelua Keski-Uudenmaan alueella toimivan animeyhdistyksen toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kuma / Aktiivit

aono

Pikkujoulu "naitteri" 13.12 klo 13:00

Viesti Kirjoittaja aono » Ke Joulu 10, 2014 21:21

Pikkujoulu "naitteria" luvassa lauantaina, aloitellaan tällä kertaa aikasemmin, koska itsellä on töitä vielä samana iltana :D Mikäli porukka about sama kuin viime kerralla, varmaan kaikille ok, että lopetellaan myös tällä kertaa aiemmin.
Kysynkin nytten, että olisikohan kenelläkään mahdollisuutta tuoda tietokonetta/läppäriä/tablettia/yms, jolla voisi päivän/illan animuita katella? Itsehän olen tässä muutamat viime kerrat jo roudannut, mutta muuton yhteydessä minun rakas kuljetus väline "kaljakärry" lensi roskiin, rauha tämän muistolle.
Mutta jotta animua pystytään katselemaan yhdessä, niin kone pitäisi jostain kuitenkin saada paikalle :D
Auttakaa minua nakamani.

Mutta tosiaan naitteri 13.12 lauantaina klo 13 elzulla, sinne siis kaikki tutut ja turvalliset ydeni.

aono

Re: Pikkujoulu "naitteri" 13.12 klo 13:00

Viesti Kirjoittaja aono » Ke Joulu 10, 2014 21:41

Tosiaan minulla alkaa työvuoro hyvinkäällä klo 21:00, joten varmaan jo kahdeksan aikaan laitetaan paketti kasaan? Toki voin jättää avaimen jollekkin siellä olevalle ja hän saa sitten lukita ovet lähtiessää viimeisenä.

aono

Re: Pikkujoulu "naitteri" 13.12 klo 13:00

Viesti Kirjoittaja aono » Pe Joulu 12, 2014 20:01

Huomio! Huominen naitteri on peruttu tuplabuukkauksen vuoksi!
Meillä ei siis ole tiloja missä pitää tämä ko. naitteri huomenna, joten ajankohta siirtyy, en tiedä vielä kuinka pitkälle, mutta siirretään ja pidetään tämä naitteri/korvaava naitteri joskus myöhempänä ajankohtana!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry”