Pääsiäinen ja Kuman 5v pirskeet 29.3.

Keskustelua Keski-Uudenmaan alueella toimivan animeyhdistyksen toimintaan liittyen.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kuma / Aktiivit

Shitai

Re: Pääsiäinen ja Kuman 5v pirskeet 29.3.

Viesti Kirjoittaja Shitai » Ke Maalis 27, 2013 19:17

ja mitäs minä sitten tuon...

Minnake
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minnake » Ke Maalis 27, 2013 23:17

^ Esimerkiksi juotavaa tuskin voi olla liikaa. :D

Mie valtuutin itseni alynin hyväksynnällä kakkutarvikevastaavaksi, eli tuon kaikki kakkuainekset nyyttärituomisinani. :D
Tulimme lopputulokseen että leivotaan kakkupohja itse, niin luultavasti pienellä porukalla mennään paikalle jo aikaisemmin tekemään pohjaa, jos se vain onnistuu aono?

Muistakaa kaikki että perjantaina on kaupat kiinni, tehkää ostokset huomenna! :D
Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry

aono

Viesti Kirjoittaja aono » To Maalis 28, 2013 19:47

Juu toki onnistuu! Ilmoittakaa vaan minulle monelta innokkaimmat ja halukkaimmat haluaa mennä paikalle, niin saavun sitten itsekkin avaamaan ovia ja tietty autan leipomisessa! ^^ klo 17:00 oli ehdotuksena että aloiteltaisiin, eli silloin sit varmaan virallisesti aloitellaan? Mutta monelta olisi hyvä sitten mennä sitä kakkua leipomaan? 16:00 ok, vai vielä aikaisemmin? :o
Mutta voit laitella vaikka steamissa viestiä tai sit pirautella tai tekstata, niin saadaan tämä sovittua sutjakammin? :D

EDIT: Niin ja kaikille muistutukseksi, että Elzun sisäänkäynti on siellä takapuolella, etuovi ei ole toiminnassa syystä tai toisesta :D Että kun etuovi on kiinni, niin älkää kääntykö ainakaan pois! xD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kuma - Keski-Uudenmaan Manga ja Anime ry”