POWER!!

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

soinap

Re: POWER!!

Viesti Kirjoittaja soinap » Ke Heinä 09, 2008 15:29

Tänään näkyili meidän lähikaupassamme. Kannet ovat siistit ja yksinkertaiset, tosin sivukansi hieman tylsä mutta ei se haitttaa. Piirrostyyli ei kuulunut ihan suosikkeihini, vähän tylsä sekin. Mutta juonesta olen alusta asti pitänyt ja urheilumangastakin tykkäilen ~ Hahmot olivat hyviä, tosin sekoittuivat ekan luku kerran jälkeen vielä toisiinsa taitavasti. Suomennokseen olen tyytyväinen, mutta osa teksteistä meni ns.reunan yli ja osa taas jäi taitteeseen. Täydellisiä vastakohtia. Jäi myös hyvin jännittävään paikkaan, jatkoa odottelen. Ja kerran kuukaudessako ilmestyy?

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Pe Heinä 11, 2008 19:49

Enpä osaa sanoa että milloin se meillä päin tuli kauppoihin, mutta ilkoseni löysin sen tässä... eilen kai, kaupasta kun olin mökillä.

Ja hei, yllätyin iloisesti! n___n Toisella lukukerralla alko kylläkin mennä vain selailuks, mutta olihan se kivaa luettavaa ja aion jatkaa ostamista. Loppua päin parani ja lopetus oli sellainen, että on vähän pakko ostaa seuraava osa. n____n'

Mutta, eipä varmaankaan muuta tarvitse sanoa kuin että kiitos ja kumarrus. ^^
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » Ma Heinä 14, 2008 21:58

Tuli vasta nyt ostettua itselleni kyseinen kirja, ikäänkuin heräte ostoksena, ainakaan vielä en ole pettynyt. Hahmot sekoittuvat hieman toisiinsa, mutta eihän sillä kustantomo mitään voi :)

Eli kustantajan osuus oli hyvä, kivat kannet eikä mitään kirjoitusvirheitä tai mitään ^^
:3

Kaisa

Viesti Kirjoittaja Kaisa » Ke Heinä 16, 2008 12:59

No sainpas tämän vihdoinkin käsiini.
Kirjoitusvirheitä en ainakaan huomannut, yhdessä kohtaa yksi sana meni hieman paperin ulkopuolelle, ja katkesi hieman. Mutta kustantajan osalta oikein hyvä. Kannetkin olivat kivan väriset. Tosin se sivukansi aika tylsä.

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » To Heinä 17, 2008 18:32

Hauska sarja, pidän. ^^ Menee vähän sekaisin jossain vaiheessa kun päähenkilöt on hieman samannäköisiä(oma mielipide), mutta muuten ihan kivaa luettavaa.. Piirrustustyylistä pidän, välillä kylläkin vähän sotkuista(?) Mutta silti, en malta odottaa seuraavaa osaa. :D

atti

Viesti Kirjoittaja atti » To Heinä 17, 2008 22:25

onko teillä vielä animeconissa tarjous 10:llä 3? vai 4 eroa kappale?
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ke Elo 06, 2008 10:30

Tämän hetken "yaoin" manga tässä maassa saa nyt niin vähän huomiota, että Yookain on vaikea uskoa yaoille olevan tilausta... :evil:
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » Ke Elo 06, 2008 11:06

Egmontin Yookai kirjoitti:Tämän hetken "yaoin" manga tässä maassa saa nyt niin vähän huomiota, että Yookain on vaikea uskoa yaoille olevan tilausta... :evil:
Ehkä fanit eivät innostu halvasta kopiosta vaan haluavat sitä aitoa tavaraa?

Mut eiköhän ole silti parempi pitää homppelit turvallisesti englannin kielellä niin säästetään sentään perheen pienimmät tuolta vitsaukselta. Ei tarvitse kuulla enää useamman isän parahtavan tuskissaan "hän oli niiiiin viaton ennen sitä!". ;-)
- Jussi Nikander

methpring
Viesti:

Viesti Kirjoittaja methpring » Pe Elo 08, 2008 17:34

jtn kirjoitti:
Egmontin Yookai kirjoitti:Tämän hetken "yaoin" manga tässä maassa saa nyt niin vähän huomiota, että Yookain on vaikea uskoa yaoille olevan tilausta... :evil:
Ehkä fanit eivät innostu halvasta kopiosta vaan haluavat sitä aitoa tavaraa?
Minä olen juuri tätä mieltä. Minulla ei yksinkertaisesti ole varaa ostaa kaikkea eteen tulevaa mangaa, vaan investoin ainoastaan niinhin sarjoihin, joista olen tosissani kiinnostunut. Suurena shonen-ain ja yaoin ystävänä tahdon sitä aitoa ja oikeaa poika+poika meininkiä, tyttö-pojan-vaatteissa+poika ei ole minun mielestäni ollenkaan kiinnostavaa. :x
Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
http://methpring.deviantart.com

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » La Elo 23, 2008 17:54

Ohhoh, enpä ole kommentoinut kakkosvolumea vielä 8O

Niin. Harmitti hirveästi, kun itse tarinaa oli vain jotain puolet, mutta kyllä ne lisätarinatkin oli kivoja, varsinkin se toinen. ((8

Mitä, eikö Power ole saanut ansaitsemaansa huomiota? Voihan, mutta kyllä kyse varmaan on ainakin osittain nimenomaan tuosta jo mainitusta. Jengi haluaa "aitoa tavaraa". n___n

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » La Elo 23, 2008 19:29

Kakkosvolume oli ihan mukiin menevää luettavaa, kun kaverilta sen luin. Itselleni tätä en aio kerätä. Mutta kakkosen lopetus oli aika kaunis. Ja oli hieman hassua kun varsinainen tarina loppui puolivälissä ja sitten tuli jotain lisätarinoita. Kansi oli aika huomiota herättävä enkä hirveästi pitänyt. Tosin sivukannesta olen alkanut pitämään yhä enemmän, jotenkin siisti ja yksinkertainen.

Cosmos^

Viesti Kirjoittaja Cosmos^ » Ma Joulu 08, 2008 16:28

Ostin eilen Powerin 6'osan, ja innostuin lukemaan koko mangan samalla kertaa.
Juoni oli sen verran menevä, ettei edes huomannut että oli lukenut niin paljon o_o

Mutta jokatapauksessa olin hyvin tyytyväinen tähän osaan.

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ma Joulu 08, 2008 16:31

Ai juu! Tosiaan, mä löysin tuon jo... viime torstaina läheiseltä ärrältä, mutta en silloin jaksanut ostaa. Nyt se sitten tänä aamuna tuli mukaan, sen luki tosi nopeasti. Olin vähän unohtanut mitä edellisessä osassa tapahtui, mutta tapahtumat muisti eteenpäin edetessä.
Tuota... joo, kyllä tykkäsin. n____n Ei oikeen keksi nyt mitään sanottavaa... Tapahtumat oli vähän outoja, mietin että mitä hittoa sä ny tommosta teet, ku en ite ois todellakaan jääny sellaseen tilanteeseen 8D Mutta mutta, joo tehkään kukin tavallaan. Seiskaosaa odotellessa~

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » To Tammi 08, 2009 17:59

Joo kaupoissa näin tänään seiskan.

Mutta en ostanut.

Missä vika?

Voivoi, hinta oli noussut melkein eurolla! Kaikki edelliset osat 5,80€, nyt alkoi kutosella, oliko se nyt 6,50 vai 6,70, en muista, mutta kuitenkin. En voinut uskoa silmiäni, katsoin toisesta hyllyssä olevasta pokkarista - kyllä, hinta oli noussut.

Jääkö tämä hinta, vai onko kyseessä....... virhe? o___o''

silverynova

Viesti Kirjoittaja silverynova » Pe Tammi 09, 2009 13:42

Oho, en muuten huomannut tuota hinnan nousua itse ollenkaan, ennen kuin Ansku asian mainitsi. 6,50 näyttäisi olevan kun oman pokkarin takaa tarkistin. Tietty harmillinen asia, mutta minkäs asialle voi. Kolmehan osaa niitä taitaa vielä tulla, niin kyllä ainaski omasta kukkarosta se ylimääräset 70 senttiä heltiää kirjaa kohden.

Tuo seiska sai minut jopa nauramaan hahmojen sähellykselle, vaikka yleensä harva manga pistää minua edes hymyilyttämään. Olinkohan sitten jotenkin väsynyt tai muuten vain sopivassa mielentilassa :roll: Tätä sarjaa on mukava lukea kevennyksenä muun mangan ohella.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”