POWER!!

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

YakkiSama

Re: POWER!!

Viesti Kirjoittaja YakkiSama » Pe Tammi 09, 2009 22:50

Ansku-chan kirjoitti:Joo kaupoissa näin tänään seiskan.

Mutta en ostanut.

Missä vika?

Voivoi, hinta oli noussut melkein eurolla! Kaikki edelliset osat 5,80€, nyt alkoi kutosella, oliko se nyt 6,50 vai 6,70, en muista, mutta kuitenkin. En voinut uskoa silmiäni, katsoin toisesta hyllyssä olevasta pokkarista - kyllä, hinta oli noussut.

Jääkö tämä hinta, vai onko kyseessä....... virhe? o___o''
Minäkin säikähdin hintaa, ja ajattelin ekana että onko tää joku virhe.. Olin kuitenki porkkana ja ostin pokkarin. Miten näin yhtäkkiä melkein euron korotus?

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Su Tammi 11, 2009 17:53

Yookai vastaamaan ~
missä syy? Kymmenen sentin nousun ymmärtää, mutta... D8
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ma Tammi 12, 2009 22:36

Kaksi viime vuotta nostettiin hintoja riskillä niin vähän kuin ikinä mahdollista. Sillä taktiikalla hemmoteltiin faneja ja ammuttiin omaan varpaaseen. Nyt on pakko ostaa särkylääkkeitä ja maksaa sairaalahoitoja (eli nostaa hintaa kattamaan nousseet tuotantokulut).

Ensiapuna faneille Nanan, OMGin ja Raven ilmestymistiheyttä harvennetaan.

Yhdeksäs Power juuri työn alla. Menoo yltyy aika hurjaksi loppua kohden. Jei!
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ti Tammi 13, 2009 20:52

Auts. Paljon surullista uutista 8( Voivoi. Nomutta jos tän Powerin nyt jaksais loppuun, tänäänki sain luokkalaiselta euron pyytämättä (se pyys ostamaan kamman, älkää kysykö miks, mun tukka oli vaan pystyssä).
Mutta että Nanankin julkaisutahti hidastuu! DD8

Mutta yksi juttu hämmentää. Miksi muilla kustantajilla ei hinnat nouse?

Kauhea kun tunnen itteni ikäväksi kysellessäni tällaisia.
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

yukito

Viesti Kirjoittaja yukito » Ke Tammi 14, 2009 14:08

Egmontin Yookai kirjoitti:Kaksi viime vuotta nostettiin hintoja riskillä niin vähän kuin ikinä mahdollista. Sillä taktiikalla hemmoteltiin faneja ja ammuttiin omaan varpaaseen. Nyt on pakko ostaa särkylääkkeitä ja maksaa sairaalahoitoja (eli nostaa hintaa kattamaan nousseet tuotantokulut).

Ensiapuna faneille Nanan, OMGin ja Raven ilmestymistiheyttä harvennetaan.

Yhdeksäs Power juuri työn alla. Menoo yltyy aika hurjaksi loppua kohden. Jei!
Eli ilmestyvätkö Nana, OMG ja Rave tästä (tai jostain tulevasta ajankohdasta) alkaen kerran kahdessa kuukaudessa vai vielä harvemmin?

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ke Tammi 14, 2009 23:22

Tämän vuoden alusta lähtien kahden kuukauden välein, siis.
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

Epputin

Viesti Kirjoittaja Epputin » La Maalis 07, 2009 19:08

Eijeijei, ensin porasin silmät päästäni että Conan alkaa ilmestyä nyt joka toinen kuukausi (noh, sen ymmärrän kyllä hyvin kun sarja tosiaankin ilmestyy Japanissa aika harvakseltaan) mutta että Nanakin vielä! ennemmin maksan joka kuukausi 7,50 ihanasta mangasta kuin riudun kaksi kuukautta ja sittenkin tulee takuuvarmana myöhässä
Kitisijä on puhunut. Ja lähtee nyt piipittämään jonnekin lisää.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » La Maalis 07, 2009 21:41

Epputin kirjoitti:Eijeijei, ensin porasin silmät päästäni että Conan alkaa ilmestyä nyt joka toinen kuukausi (noh, sen ymmärrän kyllä hyvin kun sarja tosiaankin ilmestyy Japanissa aika harvakseltaan) mutta että Nanakin vielä! ennemmin maksan joka kuukausi 7,50 ihanasta mangasta kuin riudun kaksi kuukautta ja sittenkin tulee takuuvarmana myöhässä
Ja mitenkäs tämä liittyi Poweriin ?

Njoo, kaverilta olen lukenut nytten tuon ykkösosan jälkeen (siis minähän jätin ostamisen siihen) ja sanotaanko että sarjan taso on kyllä parantunut sen jälkeen. Ei vieläkään niin kovasti iske, mutta huumorintaso on noussut ihan mukavasti. Katsotaan mitä lopussa tapahtuukaan ~

Suso-chan

Viesti Kirjoittaja Suso-chan » Su Maalis 08, 2009 13:10

Olen itse päässyt sarjasta jo jyvälle, onhan jo 9 osaa ilmestynyt.
Tässä on Mun mielipide:
+ihan kiva ja omanlaatuinen piirrustustyyli tällä Shizurulla
+etenee sopivasti
+hahmot ovat oman laatuisiansa
+ilmeet ja tunteet hyvin näkyviä
-välillä sitä kauheen ärsyttävää pervoilua, josta jotkut tykkää, mutta minusta se on aika ärsyttävää (eikös...?)
永遠命

Eien no inochi ://

Epputin

Viesti Kirjoittaja Epputin » Su Maalis 08, 2009 13:22

soinap kirjoitti:
Epputin kirjoitti:Eijeijei, ensin porasin silmät päästäni että Conan alkaa ilmestyä nyt joka toinen kuukausi (noh, sen ymmärrän kyllä hyvin kun sarja tosiaankin ilmestyy Japanissa aika harvakseltaan) mutta että Nanakin vielä! ennemmin maksan joka kuukausi 7,50 ihanasta mangasta kuin riudun kaksi kuukautta ja sittenkin tulee takuuvarmana myöhässä
Ja mitenkäs tämä liittyi Poweriin ?

Njoo, kaverilta olen lukenut nytten tuon ykkösosan jälkeen (siis minähän jätin ostamisen siihen) ja sanotaanko että sarjan taso on kyllä parantunut sen jälkeen. Ei vieläkään niin kovasti iske, mutta huumorintaso on noussut ihan mukavasti. Katsotaan mitä lopussa tapahtuukaan ~
Ei mitenkään, jatkoin vain offitusta mikä tuossa mun viestii aiemmin alkoi.

Mut nyt lopetan offituksen. Powerii oon jaksanu lukee neljä ekaa osaa, ykkönen ja kolmonen omana, kakkonen lainattu kaverilta ja nelonen kirjastosta. Aluksi olin ihan koukussa sarjaan, suunnilleen parin ekan pokkarin verran. Vaan enpä ole enää. Tota samaa juonikaavaa on nähty ihan tarpeeksi muutakin ja vieläpä paljon parempaakin. Tästä esimerkkinä 23-osainen Hana Kimi, jonka olen lukenut kokonaan englanniksi ja jossa on kyllä pohjimmiltaan sama juonikaava kuin Powerissa, mutta se tekee vain kaiken paremmin. Parhaimpana juttuna siinä on, että henkilöt eivät ole paperinohuita joilla on pari luonteenpiirrettä and that's it.
Kitisijä on puhunut. Ja lähtee nyt piipittämään jonnekin lisää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”