Nana

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » La Maalis 01, 2008 19:16

Kiitoksia käyn minäkin jakelemassa, olette valinneet loistavan sarjan! Hyvin yllättävä veto, kun suomennoksissa on tullut totuttua reippaasti nuorempien tyttöjen luettavaksi tarkoitettuihin tekeleisiin. Vihdoin hieman vakavampaa ihmissuhdeselviteltävää ja ajoittain raskaampiakin aiheita teinisarjojen vastapainoksi.

Hyvin innolla odottelen tätä julkaisua, taidan tehdä kirjahyllyyni tilaa valmiiksi.
となり の おたくさん でござる。

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » To Maalis 06, 2008 00:19

Mietin juuri jokin aika sitten, että eivätpä ole tajunneet Nanaa suomentaa, vaikka se onkin yksi koskettavimmista ja koukuttavimmista sarjoista, joita olen viime aikoina lukenut (määrittele viime aikoina? joskus vuosi sitten kai, ei mitään mielikuvaa). Joka tapauksessa, onnea kääntämiseen! Onneksi en ehtinyt vielä enkkuversiota hankkia...

Ja kuten miroku1987 sanoi, Nanan ihanin puoli on siinä, ettei ihmissuhteita venytetä tai jankuteta liikaa, eikä ole ns. oikea/väärä -vaihtoehtoa päähenkilöille. Päähenkilöt vain elävät elämäänsä ja piirtäjä piirtää ne saarnaamatta sen enempiä. Etenkin tämä pöllömpi Hachi-Nana on ihastuttava! Välillä tekee mieli vain hakata päätä pöytään ja toivoa, ettei sille tytölle käy liian köpelösti.
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » To Maalis 06, 2008 10:59

JapanPopin ja Animen tuoreimman nettiuutisoinnin mukaan Nanan tekijä on peräti Japanin suosituin mangaka. 600 on aika pieni otos sikäläisiä, mutta kyllä tämä silti myhäilyttää...
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Huhti 02, 2008 10:17

Nana on minusta hyvä sarja. Itse olen lukenut sitä jonkun verran.

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » To Huhti 17, 2008 14:15

Onko mitään tietoa milloin ensimmäinen osa ilmestyy ja sen hinnasta? :>

Rinoa

Viesti Kirjoittaja Rinoa » Ke Touko 07, 2008 21:26

Ostakaa ! Ostakaa ! Ostakaa! \o/
Minä suosittelen Nanaa niiiiiiiiin lämpimästi kaikille, että housunnekin jo palavat :D ! Itse olen aika pitkälle shounen- sarjojen sekaan hautautunut nuori nainen, siitä syystä että kun shoujo- sarjan pariin joskus vahingossa satun eksymään, se on joko A) ihkutusta, korvia häntiä ja kawaiita B) Koulutyttö- manga Volume 48 - Jokohan tänään uskaltaisin jo sanoa sille pojalle moi? tai C) Olen prinssi valkealla hepolla ja surmaan lohikäärmeen ja pelastan sinut oi prinsessain ! Eksyn siis usein sellaisten sarjojen pariin, mitkä eivät minulle mitenkään sovi tai en muuten vain tykkää. Olin siis romantiikan ystävänä jo heittää kirveen kaivoon, että eikö sitä oikeaa koskaan löydy ? MUTTA sitten löysin Nanan. Siitä se onni ja yhteiselämä sitten alkoi, enkä päivääkään ole katunut :lol: Ei tässä tarvitse hyviä puolia selostamaan alkaa, lukekaa ja kokekaa itse.

Ja onhan niitä muitakin itselleni mieluisia shoujoja olemassa, mutta köh, ajattelin pitää tällaisen hyvän mainospuheen tähän väliin. (Ottaisikohan Egmont minut mainospuolelle töihin ? Olin aika vakuuttava, enkö ?)

Pavez
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pavez » Ke Touko 07, 2008 23:15

Olen oraakkeli.

Kun hullaannuin Full Moonista ja aloin sitä englanniksi Fennicasta ostamaan, ei kulunut kuin kuukausi niin tuli ilmoitus että sarja ilmestyy kohta suomeksi. Ja nyt tapahtui aivan sama juttu Nanan kanssa, jota aloin myös ostamaan(englanniksi ja Fennicasta jälleen) vain hieman ennen kuin suomiversion tuleminen paljastettiin.

Toisin sanoen jos menen huomenna ostamaan englanninkielistä Cardcaptor Sakuraa Fennicasta, se ilmestyy 100% varmuudella suomeksi puolen vuoden sisään(otan sarjatoiveita vastaan :wink: )!

Ja jotta tästäkin viestistä löytyisi edes jotain oleellista, mainitsen nyt että Nana on aivan tajuttoman loistava sarja. Yksi parhaista mitä olen lukenut.

bakteeri

Viesti Kirjoittaja bakteeri » To Touko 08, 2008 09:49

Pavez kirjoitti:Toisin sanoen jos menen huomenna ostamaan englanninkielistä Cardcaptor Sakuraa Fennicasta, se ilmestyy 100% varmuudella suomeksi puolen vuoden sisään(otan sarjatoiveita vastaan :wink: )!
No osta nyt hyvä mies sitä Sakuraa :D

Joo, ja aion ehdottomasti alkaa kerätä Nanaa, olen kuullut siitä paljon hyvää ja se kiinnostaa.

[Edit]: http://koti.mbnet.fi/mika9/animanga/julkaisut.php -> Tuolla lukee ainakin, että Nana tulisi heinäkuussa. Pitääkö se paikkansa?

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » To Touko 08, 2008 11:16

bakteeri kirjoitti: Pitääkö se paikkansa?
Kerron heti kun on varmaan tietoa. Olisihan se huippua saada tuo Animeconiin, mutta Hesan sarjisfestarikin ansaitsee uutuusmangan...

-Janne

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lönkka » To Touko 08, 2008 12:06

Pavez kirjoitti:Olen oraakkeli.
Kaivapa Oraakkeli jostain Weediä sekä Sailor Mooniä... :wink:

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Su Touko 11, 2008 19:06

Öö, tuli nyt vain mieleen että monta osaa mahtaa olla tässä NANA sarjassa? ^-^

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Su Touko 11, 2008 19:58

Fullmoon_ kirjoitti:Öö, tuli nyt vain mieleen että monta osaa mahtaa olla tässä NANA sarjassa? ^-^
Sarja jatkuu vielä Japanissa ja tällä hetkellä osia on ilmestynyt 18.

Egmontin Yookai

Re: Nana

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ti Kesä 17, 2008 09:42

17/9 pitäisi löytyä lehtipisteistä. Jos hyvin käy.

-Janne

Zirdante

Viesti Kirjoittaja Zirdante » Ti Kesä 17, 2008 15:22

Japanissa on tullut 75-76 osaa. En tiedä voiko niitä chaptereiksi kutsua kun jokainen on reilut 40+ sivua.

Huhun mukaan sarja loppuisi osaan 77 (707, 2 nanaa eli 77. Rimmaisi ainakin) mutta näkee sitten. Materiaalia kyllä olisi tarpeeksi toiseen seasoniin.

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Ma Kesä 30, 2008 00:11

Egmontin Yookai kirjoitti:17/9 pitäisi löytyä lehtipisteistä. Jos hyvin käy.
Toivotaan, että käy hyvin... Mahtaako hinnasta olla tietoa?
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”