Nana

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

Egmontin Yookai

Nana

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » La Helmi 16, 2008 21:43

Lisätiedot maanantaina...
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

atti

Viesti Kirjoittaja atti » La Helmi 16, 2008 23:20

JESSJESS. tämä pelastikin päiväni. ihanaa. :D:D
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

parsaninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja parsaninja » La Helmi 16, 2008 23:26

Hmm... Tätä on kuullemma kehuttu. :) Voisin ostaakkin, jos viitsin tuhlata rahaani ja tehdä enemmän töitä sen rahan eteen jolla tätmänkin hankkisin.
Riippuu myös siitä, loppuuko joku keräämistäni sarjoista tämän vuoden puolella.

Miroku1987

Viesti Kirjoittaja Miroku1987 » Su Helmi 17, 2008 01:57

Voisinpas liittää tännekin tuonne animen puolelle kirjoitetun tekstin:

En aio peitellä mielipidettäni sarjasta yhtään: NANA on yksinkertaisesti parasta shojoa/joseita, mihin olen tutustunut.

Mikä siitä sitten tekee niin hyvän?

Suurimman osan kunniasta vie ehdottomasti loistavat pää- ja sivuhenkilöt, jotka poikkeavat sarjan tavoin perinteisistä varsin mukavasti. Kenelläkään hahmolta ei puutu luonnetta, eikä myöskään inhimillisyyttä: he tekevät huonoja valintoja siinä missä kuka tahansa. Shin ja Osaki Nana <3

Sarja ei myöskään kompastu shojon perisyntiin, eli tähän ylenpalttiseen venytykseen ja siihen, ettei mikään ihmissuhde liiku oikein mihinkään suuntaan ("odotan vieläkin suudelmaasi ****** - kun, eihän tässä ole takana kuin 27 turhaa osaa").

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Su Helmi 17, 2008 02:15

Hoo! Voisi ehkä ostaakin ekan osan ainakin, vaikka en olekaan ennen tutustunut sarjaan.. Kuullostaa kivalta, vaikka en yleensä shojosta välitä :)

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Helmi 17, 2008 09:51

HA! Minä tiesin (tai oikeastaan arvasin)! >D Tätä voisi ostaakin, vaikuttaa kiinnostavalta.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Krypfto

Viesti Kirjoittaja Krypfto » Su Helmi 17, 2008 13:01

Miroku1987 kirjoitti:NANA on yksinkertaisesti parasta shojoa/joseita, mihin olen tutustunut.
Itse taisin digata hitusen enemmän Paradise Kissistä, mutta kyllä, Nana on parhaimmistoa. Tätähän odottaa lähes suuremmalla innolla kuin Puniksen Yotsubaa.
Yhteiskunnan vihollinen numero !!!
Illuminated realization number one: You are the only light there is for yourself, my friend.

Miroku1987

Viesti Kirjoittaja Miroku1987 » Su Helmi 17, 2008 13:38

Krypfto kirjoitti:
Miroku1987 kirjoitti:NANA on yksinkertaisesti parasta shojoa/joseita, mihin olen tutustunut.
Itse taisin digata hitusen enemmän Paradise Kissistä, mutta kyllä, Nana on parhaimmistoa. Tätähän odottaa lähes suuremmalla innolla kuin Puniksen Yotsubaa.
OT:
No tämähän on ainakin vielä helposti selitettävissä, sillä itsellä oon tuo Paradise Kiss vielä katselematta... :wink:

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Su Helmi 17, 2008 17:47

Nana on parhaimmistoa, siitä ei käy kiistäminen. Yazawa osaa liittää hyvin yhteen draaman ja huumorin.

Sarjaa monta vuotta fanittaneena en voi muuta kuin kiittää ja kumartaa tästä hienosta valinnasta <3

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Su Helmi 17, 2008 20:01

Shoujoa; [url=hhttp://en.wikipedia.org/wiki/Cookie_%28magazine%29]Cookie[/url] ei ole naistenlehti, vaikka se onkin suunnattu vanhemmalle yleisölle kuin monet muut shoujolehdet. Joseita julkaistaan englanniksikin hyvin vähän - se kun ei toisaalla mainitsemistani syistä myy juuri lainkaan.

Vahvaksi on Egmontin tarjonta muodostumassa. Tulee erinomainen mangavuosi...

Miroku1987

Viesti Kirjoittaja Miroku1987 » Su Helmi 17, 2008 21:43

Tsubasa kirjoitti:
Shoujoa
OK, niinpä muistelinkin, mutta NANA kuitenkin käsittelee myös paljon elementtejä, jotka liittyy Joseihin. Mutta ei tehdä kärpäsestä härkästä, hyvästä sarjakuvasta kerta molemmat puhumme... :wink:

adela

Viesti Kirjoittaja adela » Ke Helmi 20, 2008 20:09

Kun luin tästä, en ollut uskoa silmiäni. Toiveeni toteutui vaikka en uskonut oikeastaan niin käyvän. En ole sarjaa tutkistellut, mutta paradise kiss on yhtä osaa vailla valmis ja sen perusteella jos pitää arvioida niin... kuolaan...

p.s. en ole koira vaikka ilmeilen kuin koira ja kuolaan. ^^
I dig my grape....

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Ke Helmi 20, 2008 22:40

Hong Kongissa asuva ystäväni on suuri Nana-fani ja kehotti tutustumaan sarjaan. (Ja onhan tätä moni muukin ylistänyt) En ole toistaiseksi ehtinyt kuin katsomaan kuin yhden jakson animea ja lukemaan ensimmäisen pokkarin sekä tutkailemaan hieman jatkoa. Vaikuttaa kyllä kiinnostavalta ja voisin sitten tähän tuhlailla rahojani. :P En osannut todellakaan odottaa Nanaa suomeksi, mutta on se oikein iloinen yllätys. Kiitos valinnasta!
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Pe Helmi 22, 2008 16:09

Osaako Yookai tai kukaan muu sanoa milloin tämä siis olisi tulossa? (siis vähän tarkemmin kuin että tämän vuoden puolella x3)

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Pe Helmi 22, 2008 16:15

Maiyu kirjoitti:Osaako Yookai tai kukaan muu sanoa milloin tämä siis olisi tulossa?
Olisihan se kiva saada tämä Animeconiin radalle, mutta en lupaa vielä mitään definitiivistä.
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”