Sarjatoiveet - Manga

Keskustelua Egmont Kustannuksen julkaisuista. Kysyä saa ja palautetta otetaan vastaan, sekä ruusuja että risuja. Toiveet uusista sarjoista ovat myös tervetulleita. Perinteisissä asiakaspalveluasioissa sinua palvelee osoite asiakaspalvelu.egmont@laserma.fi

Valvojat: Egmontin Yookai, Animeunionin Foorumiaktiivit

Allu--

Re: Sarjatoiveet - Manga

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Ke Joulu 16, 2009 17:41

Olisi todella mukavaa saada Maki Murakamin toinenkin sarja suomeksi, nimittäin Kimi no Unaji ni Kanpai! Se on vain kaksi osainen, joten ei rahaakaan uppoais siihen paljoo, tosin kun Narutoon, Bleachiin, Fruits Baskettiin ja muihin joita pitää ostaa joka kuukausi xD
Ja no, D. Gray-man olis kiva lukee suomennettuna, kun en ole ikinä jaksanut aloittaa sen lukemista englanniksi... Ja sitten olisi vielä Zombie Loan, joka kuuluu ehdottomasti mun lemppareihin! Sitä on ihan pakko joskus saada suomennettuna!
Master fucking spark, bitch!

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Pe Joulu 18, 2009 20:10

Gintamaa toivoisin~
On nääs aika hupaisa sarja, eipähän ole tylsää lukiessa..

Nanami123

Viesti Kirjoittaja Nanami123 » To Joulu 31, 2009 00:13

No tällä hetkellä haluaisin suomeksi Shugo Chara!,Kirarin Revolution, Mermaid Melody,Tsubasa Choronicle,CardCaptor Sakura, Zettai Kakusei Tenshi: Mistrees Fortune, ION, Kamichama Karin, Kamichama Karin Chu ja AAA. Kaikki sarjat ovat minusta todella hyviä, tai no miksi muuten ees toivoisin niitä, ja sitten viellä moni minun kavereistani haluaisi myös suomeksi noita sarjoja.
Viimeksi muokannut Nanami123, Su Tammi 24, 2010 13:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Amuto 4ever

Nanami<3

~Sayu

Viesti Kirjoittaja ~Sayu » To Joulu 31, 2009 12:13

Takahashia vaan nyt kun inuyashan loppu lähenee! :) ei saa nyt katkasta tätä putkee kun inuyashaki alko ennen ku ranma kerkes loppua ;)
Thinking of you wherever you are. We pray for our sorrowa to end and hope that our hearts will blend.

Sesshou

Viesti Kirjoittaja Sesshou » Ke Tammi 06, 2010 17:18

Hyvin harvinaista, että pyydän uusintajulkaisua, mutta olisi niin mukava jos Salapoliisi Conanista julkaistaisiin uudelleen noita alkupään pokkareita. Varmaan on aika monella Conan-fanilla jäänyt ne keräämättä. Siinä siis hyvä perustelu tälle mun toiveelleni. Sitten tähän väliin kiitoksia kun alatte tuota Magic Kaitoa julkaisemaan. Kiitos paljon. Ties kuinka kauan minä siitäkin sarjasta haaveilin.
Pari sarjatoivetta vielä: Jigoku Shoujo eli Hell Girl, se olisi vähän erilainen sarja. Nerokas juoni ja ihana piirtotyyli. Tätä on pari osaa englanniksi hyllyssä ja se olisi kyllä upea kerätä suomeksi loppuun.
CLAMPia, jokohan vuonna 2010 olisi mahdollisuuksia saada? Ja Versailles no bara olisi sitten tosi ihana ja erikoinen sarja. Ja tosiaankin, Rumiko Takahashia. Pakko saada häneltä vielä jatkoa nyt kun Inuyashakin loppuu. Itse toivoisin noita One Pound Gospelia ja Mermaid Sagaa..
Muuta en kehtaa enää toivoa.

Note

Viesti Kirjoittaja Note » To Tammi 21, 2010 21:19

Rumiko Takahashin aiempaa tuotantoa toivoisin ja vaikka sitten Raven loputtua Fairytail.

Itse en ole päässyt kovin tutustumaan Rumikon muihin töihin mutta olen kuullut niistä paljon myönteistä.^^ Fairytail taas on aikasten hjuva mutten viitsi ostaa kun se on niin kallista englanniksi..
Flai laik 'n äpl.

KuroiWing

Viesti Kirjoittaja KuroiWing » La Tammi 23, 2010 12:35

Katekyo Hitman Reborn olisi mukava saada suomeksi. Mokomaa kun ei oikein muutenkaan Suomesta saa... Tai ainakaan en sitä itse ole löytänyt. Hetalia Axis Powers olisi myös mukava vaikkei kovinkaan pitkä sarja olekaan.

Sun Summer

Viesti Kirjoittaja Sun Summer » La Tammi 23, 2010 23:12

April kirjoitti:Katekyo Hitman Reborn olisi mukava saada suomeksi. Mokomaa kun ei oikein muutenkaan Suomesta saa...
Ainakin Fantasiapelissä Rebornia on kivasti enkuksi: http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=_111584
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.

KuroiWing

Viesti Kirjoittaja KuroiWing » Su Tammi 24, 2010 11:56

Sun Summer kirjoitti:
April kirjoitti:Katekyo Hitman Reborn olisi mukava saada suomeksi. Mokomaa kun ei oikein muutenkaan Suomesta saa...
Ainakin Fantasiapelissä Rebornia on kivasti enkuksi: http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... va=_111584

...En sitten näköjään etsinyt oikealla hakusanalla... Kiitos~

Vepe96
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vepe96 » Ke Helmi 17, 2010 21:13

Jep, Hetalia suomeen :D Se on hauska, ja olisi kiva lukea se suomeksi

Ja olisi kiva jos death notesta tulisi uusintapainokset koko sarjasta. Sehän oli suosittu(?) sarja

Yuu-san

Viesti Kirjoittaja Yuu-san » Ke Helmi 24, 2010 15:55

Loveless olisi mukava saada suomeksi, samoin juurikin tuo Axis Power Hetalia, ja Conanin ensimmäisten pokkareiden uusinta.

~Sayu

Viesti Kirjoittaja ~Sayu » Ti Maalis 02, 2010 17:37

enpä tienny mihin tämän kysymyksen laittaisin mutta isken mukaan toiveen nii ei mene offtopiciks xD
tarviiko inuyashan lopun jälkeen odottaa kauan seuraavaa Takahashin sarjaa??
olisi kiva jos laittaisitte heti kesällä uuen :)
Maison Ikkoku ois mukava :P
Thinking of you wherever you are. We pray for our sorrowa to end and hope that our hearts will blend.

pappis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pappis » Ti Maalis 09, 2010 20:45

Arumi kirjoitti:Ja no, D. Gray-man olis kiva lukee suomennettuna, kun en ole ikinä jaksanut aloittaa sen lukemista englanniksi...
Ehdottomasti ei! D.Gray-mania on mahdoton kääntää sujuvalle suomelle! Alkaen heti ekasta sivusta! Termit exorsist ja innosence. "Manaaja" ja "viattomuus". Voihan D.Grayn suomeks kääntää, mutta siinä saa vihaiset D.Gray-fanit niskaansa. Tuskin kukaan kestää sitä, kuinka Allen sanoo "Olen manaaja" tai "Viattomuus aktivoidu!" Toivottavasti D.Grayta ei suomeks käännetä, mutta minä en siitä päätä.
Pappis kuittaa.
Your old lady seems to be kicking the bucket soon,
but until that day
I will protect her for you.

Tounis

Viesti Kirjoittaja Tounis » Ti Maalis 09, 2010 20:58

pappis kirjoitti:Ehdottomasti ei! D.Gray-mania on mahdoton kääntää sujuvalle suomelle! Alkaen heti ekasta sivusta! Termit exorsist ja innosence. "Manaaja" ja "viattomuus". Voihan D.Grayn suomeks kääntää, mutta siinä saa vihaiset D.Gray-fanit niskaansa. Tuskin kukaan kestää sitä, kuinka Allen sanoo "Olen manaaja" tai "Viattomuus aktivoidu!" Toivottavasti D.Grayta ei suomeks käännetä, mutta minä en siitä päätä.
Pappis kuittaa.
Se, että sinun suomesi on tönkköä, ei tarkota, että kääntäjänkin kielitaito olisi. Miksi edes Innocence ja exorcist pitäisi kääntää, kun ne on alunperinkin lainasanoja englannista? Hyvinhän tuo taipuisi.
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Ke Maalis 10, 2010 01:59

Tounis kirjoitti:
pappis kirjoitti:Ehdottomasti ei! D.Gray-mania on mahdoton kääntää sujuvalle suomelle! Alkaen heti ekasta sivusta! Termit exorsist ja innosence. "Manaaja" ja "viattomuus". Voihan D.Grayn suomeks kääntää, mutta siinä saa vihaiset D.Gray-fanit niskaansa. Tuskin kukaan kestää sitä, kuinka Allen sanoo "Olen manaaja" tai "Viattomuus aktivoidu!" Toivottavasti D.Grayta ei suomeks käännetä, mutta minä en siitä päätä.
Pappis kuittaa.
Se, että sinun suomesi on tönkköä, ei tarkota, että kääntäjänkin kielitaito olisi. Miksi edes Innocence ja exorcist pitäisi kääntää, kun ne on alunperinkin lainasanoja englannista? Hyvinhän tuo taipuisi.
Kyllä minusta D.Gray-manin pystyy kääntämään, mutta ei tientenkään missään nimessä niinkuin pappis kirjoitti... Eihän Bleachissäkään ole käännetty Shinigami Kuoleman jumalaksi, eikä myöskään Death Notessa... Jos jättää just noi sanat kuten exorsist ja innosence, nii uskon että käännöksestä tulee hyvä..... Anteeksi taas tämä turhaakin turhempi viesti..
Master fucking spark, bitch!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Egmont Kustannus”