Trinity Blood

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

Lilith-chan

Re: Trinity Blood

Viesti Kirjoittaja Lilith-chan » Ti Kesä 10, 2008 22:29

Uusinta Yu-Gi-Ohia menin kaupasta tänään (10.6.08) etsiskelemään, mutta Trinity Bloodin kolmanteen osaan törmäsin. Eli ilmestynyt on. Sen verran antaisin siitä risuja, että jälleen muutama puhekupla oli vaarassa jäädä lukematta. Syynä oli liian sisäsyrjässä lymyileminen. Saisiko kuvia ihan aavistuksen verran siirrettyä ulommaksi? Ei paljon tarvitsisi.

Soraisista äänistä huolimatta itse pidän sarjasta yllättävän paljon. Vaikka välillä meno menee hieman liian sekavaksi, kyllä siitä hyviäkin kohtia löytyy (Hellsingiä odotellessa).

EDIT myöhäisen yön kunniaksi: Minnuu on jäänyt häiritsee piirtäjän sukupuoli. Hän höpisee kuin naismangaka (sori, jos jotakin loukkas toi kommentti jollakin tavalla), mut... No joo, jätetään spekulointi nyt pois. Kumpi hän on? Olen kyllä sitten tietoinen foorumien Kysy-palstasta. 8)

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ke Kesä 18, 2008 13:12

Mitens pitkä TB on? Mulla on kyllä eka osa, mutta se oli tämän otuksen aivoille liian sekavaa monissa kohdin, etten sitten toiseen osaan jaksanut jatkaa. Mikäli sarja on kovinkin pitkä, voin lakata edes harkitsemasta toisen tai kolmannen osan ostoa. ^^
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Chirrchiru

Viesti Kirjoittaja Chirrchiru » Ke Kesä 18, 2008 15:30

Ansku-chan kirjoitti:Mitens pitkä TB on? Mulla on kyllä eka osa, mutta se oli tämän otuksen aivoille liian sekavaa monissa kohdin, etten sitten toiseen osaan jaksanut jatkaa. Mikäli sarja on kovinkin pitkä, voin lakata edes harkitsemasta toisen tai kolmannen osan ostoa. ^^
Minun tietääkseni (ja Wikipedian mukaan) sarja on edelleenkin "ongoing" eli jatkuva. Ei siis ole vielä tietoa, kuinka pitkä sarjasta tulee. Tällä hetkellä on kait 11 osaa ilmestynyt. :3
Get stupid. Don't stop it.

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ke Kesä 18, 2008 16:35

Lilith-chan kirjoitti:EDIT myöhäisen yön kunniaksi: Minnuu on jäänyt häiritsee piirtäjän sukupuoli. Hän höpisee kuin naismangaka (sori, jos jotakin loukkas toi kommentti jollakin tavalla), mut... No joo, jätetään spekulointi nyt pois. Kumpi hän on? Olen kyllä sitten tietoinen foorumien Kysy-palstasta. 8)
Kyllä se mies on, mitä todennäköisimmin.

Sangatsuman
Jep.

Spy

Viesti Kirjoittaja Spy » Ke Kesä 18, 2008 16:39

Ansku-chan kirjoitti:Mitens pitkä TB on? Mulla on kyllä eka osa, mutta se oli tämän otuksen aivoille liian sekavaa monissa kohdin, etten sitten toiseen osaan jaksanut jatkaa. Mikäli sarja on kovinkin pitkä, voin lakata edes harkitsemasta toisen tai kolmannen osan ostoa. ^^
Itseänikin häiritsi tuo ruutujaottelu aika pahasti mutta kolmannessa osassa manga on jo selkeälukuista. Eli kannattaa vaan ostaa jotta Sangatsulta tulee vastakin huippusarjoja Suomeen ^^
http://www.distortionturtle.net/~johann ... /index.php Uusi mahtava sarjakuva alkaa! Kannattaa tsekata :)

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Su Heinä 20, 2008 17:35

Milloinkas se osa 4 ilmestyy? Luin uusimmasta Anime lehdestä että nelonen olisi ilmestynyt jo 27.6, mutta olikohan tullut virhe(?)

maron-chan

Viesti Kirjoittaja maron-chan » Su Heinä 20, 2008 18:20

Fullmoon_ kirjoitti:Milloinkas se osa 4 ilmestyy? Luin uusimmasta Anime lehdestä että nelonen olisi ilmestynyt jo 27.6, mutta olikohan tullut virhe(?)
Epäilen ,että tuolla tarkoitettiin vasta 3 numeroa..
Sehän ilmestyi kesäkuussa.. Ellei minulle ole sitten iskenyt dementiaa...
Sangatsu kertoi ,että TB ilmestyy joka toinen kukausi joten varmaan elokuussa ilmestyy ,kait..?

If you follow all the rules, you'll surely miss all the fun.

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Su Heinä 20, 2008 21:07

Hoih. Ilmestymiskuukaudet: ensin helmi- ja maaliskuu, sitten touko, heinä, syys, marras... Jos hankaluuksia ei ilmene, nelonen on myynnissä ensi perjantaina lehtipisteissä. Animeconissa sitä saa vitosella, niin kauan kuin kamaa riittää.

A-s
Sm
Jep.

Amyna

Viesti Kirjoittaja Amyna » Ke Heinä 23, 2008 20:48

Minullapa on se jo nyt >:D
Tykkään juonesta, piirtojäljestä, enkä löydä moitittavaa. Emman lisäksi ehkä parasta mitä Maaliskuu on meille tuonut.
Toisinaan kirjoitan suoraan Japanista

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Ke Syys 17, 2008 20:39

Onkos viitosvola tullut jo kauppoihin? Tai jos ei ole niin milloin mahtaisi tulla? Kun olen ollut kipeänä jo päiviä eikä oikeen pääse kauppaan livahtamaan tsekkaamaan uudet mangat : D

DarkNeko

Viesti Kirjoittaja DarkNeko » To Syys 18, 2008 18:14

itse etsin trinity bloodin 5 volaa r-kioskilta mutten löytänyt..toivottavasti 5 vola tulisi pian..^^
Connor:" You know what we need. Some rope."

Lilith-chan

Viesti Kirjoittaja Lilith-chan » La Loka 04, 2008 19:15

Sieltähän se viitosvola putkahti hyllylle ja päätyi oitis omaan ostoskoriin yhdessä uusimman Yu-Gi-Ohin kanssa. Siihen liittyen kysyisin sivun 23/24 (olen huono laskemaan mangojen sivuja) Sisar Katen toteamuksesta, joka tuntuu hukkuvan syvälle sisäsyrjään. Mitä siinä lukee? Saan siitä selvää vain "...ea paukkupappi + ...maton rillipää + ...rillamainen mies = henkeäahdistava putoaminen" Veikkaisin kauheaa, saamatonta ja gorillamaista. Ei tainnut mennä yhtään oikein, vai? But anyway muuten hyvää tavaraa, pikkuisen meni juoni sekaiseksi ja muutamalla sivulla oli tuhertunut pikselimössö, mutta kyllä sitä muuten lukemaan pystyi. Ihastelen edelleen sujuvaa käännöstä ja kauniita kansia, siitä pisteet kotiin!

Beldarius

Viesti Kirjoittaja Beldarius » Ke Loka 08, 2008 18:18

Näyttää vähän olevan "sokea paukkupappi", "voimaton rillipää" ja "gorillamainen mies". XP

Ja olenkin ostanut nämä viisi osaa... jäin koukkuun, ja itse asiassa pidän mangatyylistä enemmän kuin alkuperäisten novellien kuvista. Ne novellikuvat olivat vähän... groteskin oloisia. >.>
"We have just witnessed a classic example of what I like to call 'misdirected rage'. I believe the technical term is 'being an ass'."
- Shigure, Fruits Basket

Jiksi

Viesti Kirjoittaja Jiksi » To Tammi 08, 2009 20:05

Arvostelu Trinity Blood -mangan osista 1–6 on nyt luettavissa myös Kvaak-sarjakuvafoorumilla.

Koska tapana on välttyä muiden mielipiteiltä ennen arvion kirjoittamista, minua hymyilytti lukiessani tämän ketjun kommentteja. Siinä määrin samanlaisia tuntemuksia sarja on nimittäin herättänyt. Kvaakin puolelle kirjoitin seuraavaa:

"Ellei sarja ole jo ehtinyt tulla tutuksi, suosittelen kahden ensimmäisen pokkarin sivuuttamista ja aloittamista kolmospokkarista. Vasta tuossa kolmannessa osassa suuret rattaat alkavat kääntyä, joten lukija voi huoletta unohtaa kangertelevan alun – mitään tärkeää ei jää väliin.

Lisäksi kaksi ensimmäistä pokkaria ovat jokseenkin huonoa sarjakuvakerrontaa, kuten arvostelussani totesin. Tekijän tyyli kuitenkin kehittyy varsin silmää miellyttävään suuntaan ja hän kehittyy myös perusteiden osalta merkittävästi sarjan aikana."

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Pe Tammi 09, 2009 18:15

Jiksi kirjoitti:"Ellei sarja ole jo ehtinyt tulla tutuksi, suosittelen kahden ensimmäisen pokkarin sivuuttamista ja aloittamista kolmospokkarista. Vasta tuossa kolmannessa osassa suuret rattaat alkavat kääntyä, joten lukija voi huoletta unohtaa kangertelevan alun – mitään tärkeää ei jää väliin.

Lisäksi kaksi ensimmäistä pokkaria ovat jokseenkin huonoa sarjakuvakerrontaa, kuten arvostelussani totesin. Tekijän tyyli kuitenkin kehittyy varsin silmää miellyttävään suuntaan ja hän kehittyy myös perusteiden osalta merkittävästi sarjan aikana."
Ah! Siinä se tuli!

Kun ostin tuon ekan osan nimittäin silloin kun se ilmestyi... no, en pitänyt. En oikeastaan tajunnut juonta, kerronta hyppi ja kuvitus oli epäselvää.
Sitten kirjamessuilta kun sai mangaa halvalla, niin sitten ostin sieltä Sangatsun pöydästä toisen ja kolmannen osan. Sanotaanko että kyllä kannatti! Eli kiitos Sangatsu kun myitte mangojanne halvalla. :3

Niin ja muuten, olenko vain outo vai miksi pidän Abel/Esther-parituksesta? 8'D
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”