Fullmetal Alchemist helmikuussa

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

ann
Viesti:

Re: Fullmetal Alchemist helmikuussa

Viesti Kirjoittaja ann » Ma Joulu 15, 2008 17:30

jw kirjoitti:Mahtaako vielä pitkäänkin mennä, kun ei Imatralla 19:a ole näkynyt.
o___o'' Ei varmaan pitkään, kun...... okei, ei sitä kai täälläkään viel oo ärrillä.. taino en oo käyny kattomas. Omani ostin kirjakaupasta (akateemisesta) (88
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » La Joulu 20, 2008 13:35

Itse sain hankittua tänään hyvän todistuksen rinnalla tuon 19. osan. Vaikka siinä näkyi aikas vähän Ediä, oli se silti mielenkiintoinen kun kerrottiin hieman tarkemmin Hohenheimista ja jälleen hieman enempi näistä homunculuksista. Ja olihan sekin mukava kohta, kun
Spoiler:
Roy sai selville, että Selim on myös homunculus.
Oikeastaan heti kun Risa ja Roy alkoi juttelemaan siinä ja Risa luetteli niin monta nimeä niin ajattelin et nyt se Risa kertoo Roylle jotain muttaa ~ 8-------)

Mutta vähän risujakin; kirjassa oli todella paljon kirjoitusvirheitä ! Olkaapas tarkempia niiden kanssa !

Elvi_93

Viesti Kirjoittaja Elvi_93 » La Maalis 07, 2009 17:05

Eikö uusimman alchemistin pitäisi jo olla tullut..? (tai sit mä oon vaan sokee enkä nää sitä meijän pikkukaupoissa...:))
Nobody knows but me
That I sometimes cry
If I could pretend that I'm asleep
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls
Nobody knows no

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » La Maalis 07, 2009 20:10

Nyt on FMA 20 viimein käännetty ja ladottu. Kun en toimita sarjaa, en ole varma painostatulopäivästä... Mutta ei se enää kauaa kestä.
Jep.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » La Maalis 07, 2009 21:35

avalkama kirjoitti:Nyt on FMA 20 viimein käännetty ja ladottu. Kun en toimita sarjaa, en ole varma painostatulopäivästä... Mutta ei se enää kauaa kestä.
Oih, upeita uutisia ! Todella mukavaa että ollaan päästy jo näin pitkälle FMA'nkin kanssa ~~ Katsoo jos vaikka Hiromu alkaisi pian lopettelemaan tätä sarjaa :_)))

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ti Maalis 10, 2009 15:18

avalkama kirjoitti:Nyt on FMA 20 viimein käännetty ja ladottu. Kun en toimita sarjaa, en ole varma painostatulopäivästä... Mutta ei se enää kauaa kestä.
Jeah! Kaveri on jo jonkun aikaa kysellyt että millon se nyt on tulossa, vihdoin hyviä uutisia sille! 8D Ja toki oon itekki happy ~ Hienoa hienoa, kiva kuulla! 8>

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ti Maalis 10, 2009 15:40

jes, jes, jes, jes JEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! vihdoinkin! oonkin ettinyt hirveellä tahdilla, mutta nyt se vihdoin tuleekin :D

Muuten, kun japaniksi on käännetty tällä hetkellä 21 numeroa ja kun te sangatsun väki ootte saaneet kiinni japanilaiset niin onko teillä mitään hajua milloin alkaa sitten japaniksi ilmestyy lisää numeroita? jotta tekin saatte lisätöitä :D :lol:
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

jw

Viesti Kirjoittaja jw » Ti Maalis 10, 2009 17:58

jantsu2307 kirjoitti:Muuten, kun japaniksi on käännetty tällä hetkellä 21 numeroa ja kun te sangatsun väki ootte saaneet kiinni japanilaiset niin onko teillä mitään hajua milloin alkaa sitten japaniksi ilmestyy lisää numeroita? jotta tekin saatte lisätöitä :D :lol:
Ja jatko kysymyksenä laittaisin itse, että onko teidän odotettava että 22 tulee ulos Japanissa ennen kuin voitte alkaa työstää sitä vai tuletteko ehkä suomentamaan sitä mukaa kuin uusia tulee. Ja saisitte uuden numeron rykäistyä ulos pian japanilaisten jälkeen.

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ti Maalis 10, 2009 22:45

Osa 21 tulee noin kaksi kuukautta osan 20 jälkeen. Kakskakkosta pääsemme työstämään vasta jonkin aikaa sen jälkeen kun se on ilmestynyt, mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa. Jostain syystä materiaalin keräilyssä menee aikaa siellä päässä, vaikka luulisi kaiken olevan vastakäytettynä hyvin koossa...

FMA-kirjoja ilmestyy suurin piirtein kaksi vuodessa. Eli tänä vuonna saattaa tulla kaksi. Tai sitten toka jää täpärästi ensi vuoden puolelle. Tiedä häntä...
Jep.

Mantsa

Viesti Kirjoittaja Mantsa » Ma Huhti 13, 2009 19:51

Mä sain pari päivää sitten uusimman fma:n käsiini! Kaveri toi sen mulle oulusta.. Oli kuulkaas hyvä.. Ärsyttää vaan tämä hidas julkaisu tahti!!! Mutta minkäs sille voi...

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Ti Huhti 14, 2009 19:15

Mantsa kirjoitti:Mä sain pari päivää sitten uusimman fma:n käsiini! Kaveri toi sen mulle oulusta.. Oli kuulkaas hyvä.. Ärsyttää vaan tämä hidas julkaisu tahti!!! Mutta minkäs sille voi...
Joo, näinpä kuulin, joku sanoi tossa perjantaina että on kaupoissa, mutta olin kyllä torstaina käynyt Kampissa sekä ärrällä että k-kaupassa. Eikä löytynyt.
Sunnuntaina menin taas. Ei taaskaan mitään.
Ja tänään nyt olisi viimeistään uskonut löytyvän, mutta ei, ei mitään! Mitä ihmettä, kolusin sunnuntaina tyyliin kaikki Kampin läheisyydessä olevat ärrät. ;____;

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ti Huhti 14, 2009 20:59

Ansku-chan kirjoitti:Ja tänään nyt olisi viimeistään uskonut löytyvän, mutta ei, ei mitään! Mitä ihmettä, kolusin sunnuntaina tyyliin kaikki Kampin läheisyydessä olevat ärrät.
Selitys ilmiölle: kirjat tulivat varastoon varsin ajoissa. Lehtipisteissä ilmestymispäivä on tuleva perjantai, mutta jotkut kirjakauppiaat ovat tilanneet jo heti kun kamaa tuli varastoon. Eli viime viikolla. Kirjakaupoista ym. siis voi löytää.
Jep.

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » To Huhti 16, 2009 08:58

No jos kävis huomen kattoo löytyiskö. Olis kyllä tosi hyvä jos löytyis kun on odottanut tätä osaa jo monta kuukautta :)
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » To Huhti 16, 2009 13:35

Selitys hyväksytty ^_____^ Ostan sitten huomenna, hienoaa. Kiitos paljon, oon tosi ylpeä teistä, mehän kuljetaan ihan Japanin vanavedessä! 8D

HDMika

Viesti Kirjoittaja HDMika » Ma Huhti 27, 2009 22:07

Taidanpa käydä tsekkaamassa mangamaanantaitarjouksen ens viikolla \o/. Vois ostaa koko sarjan kun halvalla saa, toivottavasti kaikki osat sitten löytyisi :P

Tähän väliin kysymys, että onhan mangamaanantaina näitä tarjoustuotteita sitten myynnissä ihan runsaanlaisesti (eli enemmän kuin ~ 1-2kpl kirjoja / pokkarinumero)?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”