Sarjatoiveita Sangatsulle

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

haplo
Viesti:

Re: Sarjatoiveita Sangatsulle

Viesti Kirjoittaja haplo » Ti Maalis 17, 2009 20:44

Sinu kirjoitti: 2. Black cat: Myös hauska sarja persoonallisilla hahmoilla. Uskoisin, että vetoaa niin nais- kuin miespuolisiin lukijoihin. Melko pitkä, muttei mikään maratooni kuitenkaan. Koettelee tunneskaalaa joka laidasta. Tämä täytyy todellakin saada suomeksi jossain välissä!
Minä puolestani hyppään messiin tämän sarjan kohdalla. PJ:ltä tätä olen toivonutkin mutta enpä pistä pahakseni vaikka se tätäkin kautta esiin putkahtaisi Suomessa. Ja yookaikin tätä ketjua vakoillessaan voi laittaa toiveen muistiin...

Egmontin Yookai

Viesti Kirjoittaja Egmontin Yookai » Ke Maalis 18, 2009 00:12

haplo kirjoitti:Ja yookaikin tätä ketjua vakoillessaan voi laittaa toiveen muistiin...
Ookoo.

Ja ettei mene OT:ksi, niin toivon hienoa draamasarjaa nimeltä I"s.
Mangamankeli kamien armosta

-Janne

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ke Maalis 18, 2009 09:46

Egmontin Yookai kirjoitti:Ja ettei mene OT:ksi, niin toivon hienoa draamasarjaa nimeltä I"s.
Nättejä takapuolia ja pikkareiden vilautuksia siis?
Jep.

haplo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haplo » Ke Maalis 18, 2009 10:56

avalkama kirjoitti:
Egmontin Yookai kirjoitti:Ja ettei mene OT:ksi, niin toivon hienoa draamasarjaa nimeltä I"s.
Nättejä takapuolia ja pikkareiden vilautuksia siis?
Mitäs muutakaan? Katsuran piirtämät tytöt osaa olla niin nättejä... <3

Ryo Hazuki

Viesti Kirjoittaja Ryo Hazuki » Ke Maalis 18, 2009 17:26

Masakazu Katsuran I's on minkunkin toivelistalla. Rehellisesti pojille suunnattua romanttista draamakomediaa ei olla juurikaan vielä julkaistu suomeksi. Izumi Matsumoton Kimagure Orange Roadkin kelpaisi.

Eruchan

Viesti Kirjoittaja Eruchan » Ke Maalis 18, 2009 18:39

Monako kirjoitti:Tasapuolisesti laitetaanpas sitä toivetta tulemaan tännekkin puolelle:
School rumble! Suomentakaa school rumble! Hauskaa ja takuulla piristävää
koulukomediaa! Itse olen koukussa sarjan animeen ja ostaisin takuulla jos mangaksi tulisi. :wink: Minulla on myös muutama kaveri jotka myös pyytäisivät sitä.
Joo! Kannatan! School rumbu on tosiaankin todella viihdyttävä sarja :D Omistan 2 ensimmäistä pokkaria enkuksi ja ostaisin tietysti Suomeksikin jos vain olisi:)
L<3

Ryo Asuka

Viesti Kirjoittaja Ryo Asuka » To Maalis 19, 2009 15:40

Ryo Hazuki kirjoitti:Masakazu Katsuran I's on minkunkin toivelistalla. Rehellisesti pojille suunnattua romanttista draamakomediaa ei olla juurikaan vielä julkaistu suomeksi. Izumi Matsumoton Kimagure Orange Roadkin kelpaisi.
Nimenomaan romanttista shoonenia Suomeen tarvitaan! Ja kun hyviä vaihtoehtojakin on vaikka millä mitalla, kuten edellämainitut I"s ja KOR sekä paras poikien romanttinen draamakomedia, jonka tiedän, Touch (juu-u, olen kinunnut tätä ennenkin, mutta periksihän ei anneta).
- What makes you think she's a witch?
- Well, she turned me into a newt!
- A newt?
- [hetken hiljaisuuden jälkeen] ... I got better.

Kire

Viesti Kirjoittaja Kire » Su Maalis 22, 2009 11:55

+Anima olisi minun toiveeni suomeksi. Miksi näin, olen lukenut sarjan enkuksi ja se saattaisi toimia suomeksikin. Sarja ei olisi turhan väkivaltainen tai vaikea manga ajatellen nuoria lukijoita. Pituukin sarjalla on 10 osaa eli ihan sopivasti. Sarja on kaikin puolin kiva ja mukavaa luettavaa. Sekin plussa siinä on, että siinä on tosi vetävät kannet, ainakin enkuksi. :mrgreen:

parsaninja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja parsaninja » Su Maalis 29, 2009 18:46

*silmät suurina ja suu apposen auki*
Jee-e! \o/ No joo, olinhan minä jo hieman aavistellutkin, mutta yllätys se silti oli, että näin nopeasti. No joo, en ole lukenut kun muutaman sivun netistä ja huomasin oitis, että Ichigo on jotain niin ärsyttävää heti ensi näkemältä... -____-
Ostan kuitenkin ainakin ensimmäisiä osia, jos se siitä hieman muuttuisi. :)

RS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS » Ma Maalis 30, 2009 14:44

Täällä on ainakin eräs, jolle Bleachin julkistaminen oli iloinen uutinen. En vielä ole päässyt tutustumaan sarjaan, mutta kuvien ja kaveripiirin hehkutuksen perusteella se vaikuttaa Narutoakin kiinnostavammalta mättöpoikainmangalta (ja ehkä hitusen vanhemmille suunnatulta, jos en ole väärin ymmärtänyt?). Koska en ole lukenut sarjaa sivuakaan englanniksi käännettynä, ei minulla myöskään ole hirveästi ennakko-odotuksia suomennoksen suhteen. Pitkä kesto vähän kauhistuttaa, mutta saatanpa ostaa sarjaa festari- tai divarihinnoin isomman kasan kerralla.

Note

Viesti Kirjoittaja Note » To Huhti 02, 2009 21:37

Eruchan kirjoitti:
Monako kirjoitti:Tasapuolisesti laitetaanpas sitä toivetta tulemaan tännekkin puolelle:
School rumble! Suomentakaa school rumble! Hauskaa ja takuulla piristävää
koulukomediaa! Itse olen koukussa sarjan animeen ja ostaisin takuulla jos mangaksi tulisi. :wink: Minulla on myös muutama kaveri jotka myös pyytäisivät sitä.
Joo! Kannatan! School rumbu on tosiaankin todella viihdyttävä sarja :D Omistan 2 ensimmäistä pokkaria enkuksi ja ostaisin tietysti Suomeksikin jos vain olisi:)
Samaa mieltä! School Rumble on yksi suosikkisarjojani ja olisi kiva saada myös suomeksi.
Samalla voisi toivoa Tsubasa Reservoir Chorniclea ja Hikaru no Gota.
Viimeksi muokannut Note, Ma Huhti 13, 2009 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flai laik 'n äpl.

Uzou

Viesti Kirjoittaja Uzou » Su Huhti 05, 2009 00:10

Ihan sama mikä tai kuka , mutta Toivoisin että sarja nimeltä " holyland " saataisiin suomeen

Allu--

Viesti Kirjoittaja Allu-- » Ma Huhti 13, 2009 00:30

Midori no Hibi? Sitä olis kiva saada... Ja School Rumble :D
Master fucking spark, bitch!

Nawulf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nawulf » Ti Touko 12, 2009 15:11

Koiramangaa! Yoshihiro Takahashin tuotantoa (Hopeanuoli ja Weed tietenkin tärkeimpinä) ja Inugami, kiitos. ♥

Note

Viesti Kirjoittaja Note » Ke Touko 20, 2009 20:23

Arumi kirjoitti:Midori no Hibi?
Kannatetaan! :D
Flai laik 'n äpl.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”