Sangatsun kalenteri

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

Mlaa
Viesti:

Sangatsun kalenteri

Viesti Kirjoittaja Mlaa » Pe Elo 05, 2011 18:58

Anteeksi, mutta täytyy päästä avautumaan muutamasta painovirheestä joihin olen törmännyt tämän vuoden mangakalenterissa. Tämän viestin ei ole tarkoitus tunkea herneitä kenenkään sieraimiin, olen vain lievästi pettynyt.

Vilkaiskaapas kyseisen kalenterin helmikuun viidettätoista päivää: Laskiaistiistai
Sitten vilkaistaan maaliskuun kahdeksatta samasta kalenterista: Laskiaistiistai
Tässähän meni yksi pieni tyttönen aivan ymmälleen. Lol jotkut suomalaiset juhlapyhät. Ok, ei hätää.

Tracon on merkitty kalenteriin 10.-11.9.
kun taas Traconin sivuille tapahtuma on merkitty 3.-4.9. .....ooookoo, ei hätää. Luulisin.

LISÄKSI Helsingin sarjakuvafestivaalit on merkitty kalenteriin 10.-11.9.
Ja http://sarjakuvafestivaalit.fi/ kertoo meille että tapahtuma on 16.-18.9. ..........?!?!?

Mitä ihmettä? Olisin yhden tällaisen oho-lipsahduksen ymmärtänyt, ehkä jopa kaksi. Mutta että kolme? Mitä miksi kuka missä kuinka? Voiko joku ihana ihminen jolla on toimiva netti/toinen kalenteri tarkistaa onko loppuvuonna jotakin eriäviä tapahtumia/juhlapyhiä jotka eivät käy yksiin mangakalenterin kanssa ja kertoisi asiasta ettei tarvitse enempää sekoilla päivissä?

Kiitos.

avalkama
Sangatsu Manga

Re: Sangatsun kalenteri

Viesti Kirjoittaja avalkama » Pe Elo 05, 2011 21:29

Itse asiassa taisi mennä niin, että nuo päivämäärät saimme kun kysyimme tapahtumien järjestäjätahoilta. Kalenteri täytyy tehdä hyvän aikaa etukäteen, ja silloin jää tietenkin se riski että tapahtumien ajankohdat muuttuvat. Näin kävi nyt.
Jep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”