One Piece

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

escape_rope

One Piece

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Su Touko 16, 2010 14:13

Eikö One Piece'llä voisi olla oma aihe? Kaikelle muulle mahdolliselle kyllä löytyy mutta piraatit ovat jääneet ilman ihka omaa osiotaan DD:

Ja jotta viestini ei jäisi lyhyeen, haluaisin varmituksen Color Walk -taidekirjasista. Bongasin nääs täältä ihan sattumalta listan loppupäästä jotain todella kivaa. Onko totta, että saamme Suomeen One Piece Color Walk -taidekirjoja? Onko Sangatsu Manga asialla?

Tounis

Re: One Piece

Viesti Kirjoittaja Tounis » Su Touko 16, 2010 14:48

Hibine kirjoitti:Onko totta, että saamme Suomeen One Piece Color Walk -taidekirjoja? Onko Sangatsu Manga asialla?
Siihen suuntaan vihjais ainakin Sangatsun toimituksen blogi ...
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Su Touko 16, 2010 15:21

Kiitos linkistä!
One Piece Color Walk 1:n viimeistely
..se sanoo. Eli kirja on siis tulossa, jesh! Onneksi en ehtinyt ostaa alkuperäisversioita. Milloinkahan mahdollisesti voin saada omani, eli milloin kirja tulee ulos?

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ti Touko 18, 2010 15:57

Viho viimeiset hyväksyttelyt Japanissa ovat juuri käynnissä... Niiden päätyttyä tuleepi ilmestymisaika julki. Elin siinä luulossa että saadaan Desuconiin, mutta ei taida onnistua ihan. Oi voi.
Jep.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Touko 24, 2010 23:43

Se on tärkeintä, että kirja ylipäätään tulee n__n Itteeni ei ainakaan haittaa, vaikka vähän joutuisin vielä odottamaan.

Onko muuten hinnasta tullut sellaista tietoa, mitä voisi jo tässä vaiheessa julkaista?

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ti Touko 25, 2010 08:25

Hibine kirjoitti:Onko muuten hinnasta tullut sellaista tietoa, mitä voisi jo tässä vaiheessa julkaista?
Alta kahdenkympin myydään coneissa. Kirjakaupoissa voi mennä hiukan yli, mutta niistä me emme pääse päättämään.
Jep.

Lucky D

Viesti Kirjoittaja Lucky D » Ma Kesä 28, 2010 23:35

@Avalkama,

Joko, joko, JOKO sitä colorwalkia saa ostaa?

Jos ei, niin koska, koska, KOSKA sen saan ostaa?

Maksanko itseni sisälle traconiin, niin että voin käydä sieltä myyntipöydältä sen ostamassa?

Kirjoitit One Piecesta kauniisti ja totuudenmukaisesti blogissasi. Kiitos siitä.
OP:n pitäisi olla paljon suositumpi täällä. Animen saaminen telkkariin varmasti auttaisi.

Kiitos myös aatelisten å-kirjaimista.

Ovatko piirrustukseni (2) niin ala-arvoisia, ettei niitä kirjaan voi laittaa? Johtuuko se siitä että olen näin vanha, ja nuoret ovat etuasemassa? Oman piirrustukseni saaminen kirjaan merkitsisi todella paljon minulle. Olenko liian kärsimätön? Ehkä rupean väsäämään jotain hillitöntä taideteosta, jota et voi olla laittamatta kirjaan.

Hyvää kesää!

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » Ti Kesä 29, 2010 21:55

Houh.

Color Walk ei ole edennyt pitkään aikaan, kun tanskalaisilla (jotka hoitavat painatushommat, me vaan roikumme mukana) on ollut näemmä ongelmia hyväksyttämisprosessin kanssa. Sekä japanilaisten lisääntyvien vaatimusten takia että myös omien hidastelujensa vuoksi. Vaikka aikoivat alkuun saada kirjan aikaiseksi jo talvella... Heh. Olin ihan varma että saadaan Traconiin, tai jopa Desuconiin. Mutta ei. Sori.

Laitoitko piirroksesi meilitse? Lupaan hätyyttää toimittajaa, joka ne tsekkaa ja valitsee. Jos laitoit postitse, lupaan penkoa työpöytäni paperipinoa.
Jep.

Lucky D

Viesti Kirjoittaja Lucky D » Ke Kesä 30, 2010 08:11

Vai on jotain mätää Tanskanmaalla ja Japaninmaalla. No ei voi mitään. Jatkakaa ansioikasta mukana roikkumista. Muista infota sitten kun se tulee.

Kiitoksia. Laitoin toisen meilinä, toisen postilla. Tiedän, että siellä on muittenkin piirrustuksia vielä jemmas taannoisesta fopsin piirrustuskampanjasta. Parempia kuin minun.

Tekis mieli piirtää lisääkin, mutta varmaan vasta sitten kun olen saanut Odalle lähetettyä ton kortin, jota olen väsännyt täs pari vuotta. Vaikeinta siinä on keksiä tarkallleen mitä sanoa. Se pitäis keksiä ennen kuin käännätän sen jossain.

Lucky D

Viesti Kirjoittaja Lucky D » La Loka 23, 2010 18:50

Color Walk 1 tuli eilein postissa. Tosi huisin hieno on! Joka sentin arvoinen. Pitää varmaan ostaa useampia joululahjoiksi. Toivottavasti tulee jatkossa ne muutkin osat. Niissä olis vielä parempia kuvituksia ja herkkuja. :P

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ke Loka 27, 2010 23:34

Jeij! Laitoin itsekin Color Walkisen tilaukseen tänään. Innolla odotellen miltä lopputulos näyttää :D
Viimeksi muokannut escape_rope, To Marras 29, 2012 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ke Marras 10, 2010 16:48

Tänään saapui ja olen positiivisesti yllättynyt lopputulokseen! Löytyy ihan irtokannet, erikoisempaa paperia sisältä, ja tietenkin itse painojälki näyttää oikein hyvältä. Kunhan tästä revin jostain aikaa, niin lukaisen kirjasen läpi ihan ajan kanssa.

Ja niin, milloin seuraavaa olisi luvassa? :D

Teal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teal » Pe Loka 28, 2011 03:25

Varmaan turha uneksia että saamme kertaus/info/triviakirjoja kuten One Piece Yellow? Saksassahan näitä julkaistaan ja omistan saksalaiset One Piece Red&Bluet, ja haluaisin kyllä mielelläni myös ne loput.

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Pe Loka 28, 2011 14:06

Lisää Color Walkeja pl0x pl0x! Kiinnostaa myös noiden Blue, Red, Yellow, Green yms. tietoiskupokkareiden laita, tullaanko julkaisemaan? : D Omistan itse Bluen japaniksi, mutta olishan sitä kiva niitä muitakin saada, vaikka juuri suomeksi että ymmärtää varmasti kaiken.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » To Tammi 05, 2012 21:21

Juups, lisää vain Color Walkeja Suomeen! Nythän OP-manga ilmestyy vain joka kolmas kk, joten näkisin tässä ainakin itse hyvän ajankohdan taidekirjojen (ja miksei muiden infopokkareiden) julkaisuun. Toivon mukaan saamme ainakin taidetta lisää! Painojälki oli aivan mahtavaa, joten mielelläni keräisin loputkin suomeksi hyllyyni.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”