Jouluinen videoilta

Laama on Pääasiassa Rovaniemen ympäristössä toimiva Manga- ja Animeseura.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Aktiivi Laamat

SpaceFish

Jouluinen videoilta

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » To Joulu 07, 2006 21:55

Hyökkäämme pienellä varoitusajalla ja toivotamme kaikki kiinnostuneet tervetulleiksi videoiltaan lauantaina 9.12, elikkäs tuttavallisemmin ylihuomenna. Katselupaikkana toimii asuntomme osoitteessa Ratakatu 10 asunto 3. Ohjelmistoa ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta toisessa huoneessa pyörinee Ghost in the Shell: Stand Alone Complex ja toisen huoneen ohjelmiston päättää se joka toimittaa sen meille. Ilta alkaa kuuden kieppeillä, mutta paikalle saa saapua jo aikaisemmin. Emme pure ketään.

Kaikesta saa kysyä. Esim tarkemmista saapumisohjeista.

Helpoiten minut saa kiinni mesestä osoitteella peep_hih(at)hotmail.com tai irkistä ircnetin #anime.roi kanavalta. Myös yhdistyksen sähköposti palvelee osoitteessa laama.yhdistys(at)gmail.com tai luultavasti nopeammalla vastauksella oma sähköpostini kukka.hautamaki(at)gmail.com.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Madrii

...

Viesti Kirjoittaja Madrii » Pe Joulu 08, 2006 17:22

Ghost in the shell, enpä ole koskaan kerenny katsomaan tota. Minkä ikäistä porukkaa teidän kokoontumisissa käy? Ettei vain eksyisi mihinkään tarhaan, ikää nyt kuitenki siunaantunut peräti 23v. Minulla on hirveät ennakkoluulot kaikenlaiseen kerhotoimintaan liittyen ja vielä oudommalta tuntuisi pyörähtää ventovieraiden ihmisten asuntoon katsomaan piirrettyjä. Enpä tiedä.
It's better been pissed off than beeing pissed on...

SpaceFish

Re: ...

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » La Joulu 09, 2006 02:50

Madrii kirjoitti:Ghost in the shell, enpä ole koskaan kerenny katsomaan tota. Minkä ikäistä porukkaa teidän kokoontumisissa käy? Ettei vain eksyisi mihinkään tarhaan, ikää nyt kuitenki siunaantunut peräti 23v. Minulla on hirveät ennakkoluulot kaikenlaiseen kerhotoimintaan liittyen ja vielä oudommalta tuntuisi pyörähtää ventovieraiden ihmisten asuntoon katsomaan piirrettyjä. Enpä tiedä.
Ikähaitari on siinä 16-30 vuotta. Itse olen 21. Tuo vieraiden ihmisten asunnnoissa kokoontuminen on tunnettu ongelma, josta koitamme päästä eroon heti kun löydämme kunnolliset tilat ja laitteet. Nyt asiaa ei voi oikein auttaa, joten koitamme pärjätä sillä mitä on.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Laama - Lapin Anime ja Manga”