Julisteaihe?

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Minkä sarjan tiimoilta toivoisit saavasi julisteen?

Äänestys päättyi To Kesä 22, 2006 09:05

Ragnarök
23
24%
Les Bijoux
14
15%
Kill me kiss me
37
39%
Princess Ai
21
22%

Ääniä yhteensä: 95

Punainen jättiläinen

Julisteaihe?

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Su Huhti 23, 2006 09:05

Teimme äärimmäisen pienen painoksen Les Bijoux -aiheista julistetta, joka meni kuin kuumille kiville - ihan vain kokeillaksemme, miten väki suhtautuu niihin. No ei tämä nyt ole ihan koko totuus, sillä ensinnäkään meillä ei ole rahaa. Mutta toisaalta meistä oli ihanaa yllättää ihmiset jollain, jota he eivät tienneet etukäteen, ja hauskaa oli hykerrellessämme mielikuvissamme syntyneille yllättyneille ilmeille! (Näin minä olisin joskus jonkun kustantajan toivonut toimivan lähetykseni kanssa).

Juliste oli erittäin onistunut, mitä en ihmettele, sillä Graafinen suunnittelutoimisto Pisara Oy osaa kyllä nämä hommat. Monet myös laittoivat meille palautetta, joka oli poikkeuksetta positiivista. Tästä rohkaistuneena kysynkin nyt: minkä sarjan tiimoilta sinä haluaisit tehtävän julisteen? (Muista, että meillä ei ole oikeuksia kuin omiin sarjoihimme...)

Laita toki kommenttikin, jos jokin tietty kansikuva sai sinut innostumaan, esim. Ragnarökin 6 -kansi, johon itse ihastuin...

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » Su Huhti 23, 2006 09:20

ei välttämäti mikään näistä sarjoista, sillä minulla ei ole mitään punaisen jättiläisen pokkareita (vielä)... mutta esimerkiksi Kaori Yukilla (Angel Sanctuary) on aivan UPEAA taidetta... ja Yu Watasen (Fushigi Yugi, Alice 19th, Ceres) kynän jälki on todella silmiä hivelevää!
Random insanity is always a good excuse...

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Su Huhti 23, 2006 11:02

Erittäin hyviä ehdotuksia, mutta kuten sanottua, emme saa käyttää muuta materiaalia kuin mihin olemme hankkineet tekijänoikeudet...

DreamFeathers

Viesti Kirjoittaja DreamFeathers » Su Huhti 23, 2006 11:27

no SIIIIIIIIIIIIIIINÄ tapauksessa..... Kipi kipi kipi Kaori Yukin sarjoja!! :twisted: Uskoakseni esim Boys Next Door on ERITTÄIN odotettua kamaa! MWAHAHAHAA.... ja sitä ei ole edes vielä enkuksi..... *mutter mutter* kurjat Vizin.... *grumble* *takes out a voodoo doll and stars poking it with a sharp spoon*
Random insanity is always a good excuse...

tytönpallero

Viesti Kirjoittaja tytönpallero » Su Huhti 23, 2006 12:34

Itsekään en ole tutustunut sarjoihinne, mutta netissä nähtyjen kuvien perusteella Princess Ai-juliste olisi ihana! Olen jo päättänyt ostaa sarjasta ainakin ensimmäisen suomenkielisen osan.
Eivät äidit häviä noin vain ilman muuta,sanoi pikku Myy.He ovat aina jossakin nurkassa,kun vain etsii.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Huhti 23, 2006 13:25

Ihmissuhdehinaus mahdollisimman oudoissa ympäristöissä on aina automaattinen seitsemän oikein ja eri monta lisänumeroa myös. Asia on sitä myöten selvä kuin teekkarin vappu, eli sanon K2.

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Su Huhti 23, 2006 15:09

Koska Les Bijouxista minulla on jo juliste, niin taivun rakkauden prinsessaan, vaikken sarjaan ole kansikuvien kuolauksen lisäksi tutustunut tarkemmin. Eniten sylkirauhasaktiviteettia sai aikaan Princess Ain kakkospokkarin kannet.. *mums mums*

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Su Huhti 23, 2006 15:10

Laurel kirjoitti:Koska Les Bijouxista minulla on jo juliste, niin taivun rakkauden prinsessaan, vaikken sarjaan ole kansikuvien kuolauksen lisäksi tutustunut tarkemmin. Eniten sylkirauhasaktiviteettia sai aikaan Princess Ain kakkospokkarin kannet.. *mums mums*
kuten myös! :D
Pörrölonkero.

blue_wolf

Viesti Kirjoittaja blue_wolf » Su Huhti 23, 2006 21:02

Kill me Kiss me olisi oiva valinta, varsinkin neljännen osan kannesta jos saisi julisteen...<3

tytönpallero

Viesti Kirjoittaja tytönpallero » Ma Huhti 24, 2006 16:08

Sitä kysyisin että miten ihmiset ovat saaneet tämän Les Bijoux-julisteen? Oliko se neljännen tai viidennen osan mukana vai tilattiinko se erikseen?
Eivät äidit häviä noin vain ilman muuta,sanoi pikku Myy.He ovat aina jossakin nurkassa,kun vain etsii.

JellyFish

Viesti Kirjoittaja JellyFish » Ma Huhti 24, 2006 16:20

tytönpallero kirjoitti:Sitä kysyisin että miten ihmiset ovat saaneet tämän Les Bijoux-julisteen? Oliko se neljännen tai viidennen osan mukana vai tilattiinko se erikseen?
Minulle tuo juliste tuli tilauksen mukana.
Kiitos mukavasta ylläristä, Punainen Jättiläinen! ;)

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Ma Huhti 24, 2006 20:21

tytönpallero kirjoitti:Sitä kysyisin että miten ihmiset ovat saaneet tämän Les Bijoux-julisteen? Oliko se neljännen tai viidennen osan mukana vai tilattiinko se erikseen?
Julisteita painettiin todella pieni määrä kokeeksi. Sitten ne lähetettiin ensimmäisestä tilauksesta lähtien iloiseksi yllätykseksi ihmisille, jotka olivat tilanneet meiltä ja tukeneet siten toimintaamme. Olen pahoillani, että matti myöhäsille ei riittänyt. Mutta lupaan, että jatkossa tullaan tekemään vastaavanlaisia juttuja. (Ja julisteita ei voi tilata erikseen...)

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ma Huhti 24, 2006 21:03

Punainen jättiläinen kirjoitti:Mutta lupaan, että jatkossa tullaan tekemään vastaavanlaisia juttuja. (Ja julisteita ei voi tilata erikseen...)
:3 kuulostaa hyvältä..

Onko jätillä muuten oikeudet muun (kuin esim. julisteiden) oheiskrääsän myyntiin? Ovatko Les Bijoux-vihot, Ragnarök-kansiot ja Princess Ai-sukkahousut mahdoton idea? Minä voisin nimittäin jopa sellaisista maksaa.
Punainen jättiläinen kirjoitti:Julisteita painettiin todella pieni määrä kokeeksi.
Taidankin olla todella onnekas, kun minä sain julisteita jopa kaksi.

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Ma Huhti 24, 2006 22:33

Oheiskrääsää on harkittu joskus, mutta idea dumpattiin hyvin nopeasti. Tarkoituksena on kuitenkin näin aluksi tuoda hyvää aasialaista sarjakuvaa ja monipuolistaa mangan tarjonaa sekä tehdä sitä tunnetuksi. Muutenkaan se oheiskrääsä (ei siis painotuotteet) tuntuvat vähän vierailta. Tosin myynninedistämiskeinona en pistäisi niitä pahakseni... 8) Loppuviimeksi on myös kyse rahasta ja ns. välitysportaasta, jonka rakentaminen voi olla työlästä - jos saa parit tuotteet pariin liikkeiseen ei tee vielä binsestä ja tappiolla näitä juttuja ei voi pyörittää. Sitten olisi varastossa 10000 paria rikkirevittyjä sukkahousuja... :D

Vai on Laurel saanut parikin julistetta? Taas ovat minun nakkisormeni pettäneet ja olen syytänyt julisteita oikein kaksin kappalein. :D

Shinji-san

Viesti Kirjoittaja Shinji-san » Ti Huhti 25, 2006 15:15

Ragnarökistä saisi helposti kasattua julisteen. Uljaat maisemat ja sankarihahmot kiinnostaisivat...
When you feel depressed I only have to do... What? Get drunk? -Englanninopettaja David Hamer, Jyväskylän Lyseon lukio

Animefans!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”