Princess Ai

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

Mineko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineko » Ke Joulu 20, 2006 20:29

Tuli sitten kerralla ostettua koko sarja, kun rahaa kerrankin sattui olemaan. (Mites nyt näin? Eikös sen joulun aikoihin kuuluisi salaperäisesti kadota?)Kannet olivat erittäin houkuttelevan näköiset, ja painojälki erinomainen, mikä yhdessä nätin piirtojäljen kanssa aiheutti tämän yhtäkkisen menoerän. Suomennos oli mukavan kuuloista, eikä tökkinyt mitenkään, kuten monissa muissa suomalaisissa sarjajulkaisuissa. Miinuspuolena tästä voisin ottaa Sleepy Dancer:in mainitsevan diiva-sanan, joka myös minussa herättää negatiivisia tunteita. Kuten sanottu, on piirosjälki nättiä, useissa paikoissa kuitenkin huolittelematonta. Juonesta en sano mitään, kliseisyys kun on jo monesti otettu esille.
Perushyvä sarja, jonka ostamista en kadu. Pisteet Punaiselle Jättiläiselle. :>
Höperö hapero.
last.fm | MAL | Animewatcher | dA | Twitter

Kaori-chan

Viesti Kirjoittaja Kaori-chan » Ma Tammi 01, 2007 11:24

Ihastuin Princess Ai:hin heti kaupassa, kannet nähtyäni. Tosin vasta jouluksi kaksi viimeistä osaa sain, mutta kannatti odottaa.

Todella hyvä sarja, ne kauniit vaatteet jota Ai piti yllään ja se ihana piirtotyyli. Olihan se aika tavallinen rakkaustarina, mutta minkäs sille voi.
Kannatti hankkia se sarja.

En itse mitään miinuksia löytänyt, erinomainen suomennus ja painojälkikin oli kaunista katseltavaa.
Daily, from that road over there, I can only hear one sound.
Maybe you'll stare at your big shadow.

Planetarium.

Drasa

Viesti Kirjoittaja Drasa » Pe Tammi 19, 2007 17:04

Ostin, kun halvalla sai. Olisi ehkä kannattanut jättää ostamatta. Lukukokemus olis vastenmielisin kokemani. Teki mieli koko ajan luovuttaa ja jättää kesken, mutta kun olin kerran siitä maksanut, niin jaksoin loppuun. En nyt hauku tässä Punaista Jättiläistä muusta kuin sarjan valinnasta, laatu oli teknisesti todella hyvää, mutta...

Piirrosjälki ajoi kyllä asiansa, mutta se oli varsin sielutonta, ja etenkin taustat näyttivät siltä, kun ne olisivat hutaistu mahdollisimman nopeasti viivoittimen kanssa. Kovinkaan persoonallista se ei ollut.

Pahin moka sarjassa oli kuitenkin tarina. Juoni oli onneton kyhäelmä, kuin amatöörimäisestä fanficistä. Pääkopassani kaikui sana "tekotaiteellisuus" koko lukusessioni ajan. Hahmot jättivät kylmiksi, sillon kun ne eivät ärsyttäneet. En pystynyt samaIstumaan yhteenkään niist... heistä. Prinsessa Ai oli teennäisessä temperamenttisyydessään ärsyttävä, mikä ei ole hyvä ominaisuus hahmolle, jonka ympärille sarja rakentuu.

Ainoa hauska ja hyvä juttu olivat tosikkoudessaan ne "Älkää kuunnelko demonin laulua" -mielenosoittajat... tuli "demonin laulusta" elävästi jostain syystä mieleen kansallissankarimme Mr. Lordi :P.

Anteeksi avautumiseni, toivottavasti en aiheuttanut kenellekään (liian) pahaa mieltä. Itse en vain tykännyt.
Sang Drake

Ed

Viesti Kirjoittaja Ed » Ke Maalis 21, 2007 19:18

ostan jos löytyy halval.oon kyl lukenu sen ja iha ok oli must.ehkä ois voinu olla vähä parempi juoni,ku jotenki se oli vähähkösen tylsä...
don´t call me chibi!!

Ai Tenshi

Viesti Kirjoittaja Ai Tenshi » Ti Huhti 03, 2007 20:39

Upean sarjan olette julkaisseet. Kujidarou on todella taitava piirtäjä. Ailla on jopa sellaisia vaatteita joita voisin haluta itsekkin. Juoni tosi mielenkiintoinen oli pakko lukea yöhön asti, että saa luettua loppuun.

Paino jäliki on myöskin erinomaista. Pokkarit ovat myös kivan isoja.
Missä kaikki Shounen Ai-mangat viipyvät??

Moloankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Moloankka » To Touko 24, 2007 17:14

Olen samaa mieltä Drasan kanssa, vieläkin ensimmäinen pokkari kesken, enkä ole jaksanut lukea. Se Ai vaikuttaa muutenkin niin hutsulta ja sen on kai tarkotus olla joku pokkarin eyecandy kun tämä tytteli tulee strippibaarista humalassa halailemaan vesisateessa eilen tapaamaansa jätkää? Nojuu, piirustusjälki on nättiä kyllä, mutta juoni on aika kikkelistä. Eikös tuon pitänyt olla joku vanhavanha tarina tmstms tai sitten muistan väärin ja sekotan jhkn toiseen, mutta äkkiseltään ajateltuna aika kaukaahaetulta tuo kuulostaa.

Kirby91

Viesti Kirjoittaja Kirby91 » Ke Elo 08, 2007 18:18

Olen lukenut Prinsessa AI:n kaikki kolme pokkaria ja hyvä on, mutta kuitenkin jokin siinä jäi kengän koloon puristamaan!!!!
Piirrostyyli on aivan mahtava ja sitä on ilo katsoa! Juoni on kyllä sarjassa hyvä ja selväjärkinen, mutta esim; vihollisten hyvälle puolelle kääntymiset tapahtuivat liian äkkiä ja ihan kummallisella tavalla! (paitsi Tessin) Mutta muuten plussaa koko sarjalle! :D
Olen 100% otaku :D
Blippo rulettaa! Omoi ja Urumi rulettaa vielä enemmän 8D
OU yeah!!

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Ke Huhti 02, 2008 06:49

Jätti vastaa kentän huutoon ja tekee Princess Ai -sarjasta uusintapainoksen! Värisivuja! Lehtipisteissä!
Sarja ilmestyy 1.5.2008 alkaen!

Ja: sen jälkeen alkaa tulla uusia jatkosarjoja (Rumors from the Other Side, Encounters, Strippikokoelma ja Prism of Midnight Dawn!

RS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS » Pe Huhti 04, 2008 09:44

Pari kysymystä uusista Princess Ai -julkaisuista: tuleeko lisäosille myös suomenkieliset nimet? Ensimmäisessä Princess Ai -sarjassahan jokaisella kirjalla oli oma käännetty nimensä (esim. Ylösnousemus).

Entä onko alkuperäissarjan uusiopainokseen luvassa uudenlaisia kansia?

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Pe Huhti 04, 2008 12:11

Kannet on alkuperäiset eli samat kuin aikaisemminkin.
Japanilaisilla oli oikeus tehdä jotkut omat versiot.

Lisäosille tulee omat suomenkieliset nimet, jahka olen lukenut ne läpi ja muodostanut niistä jonkinlaisen kokonaiskuvan. Pitäisi varmaan kääntääkin vielä...

Kaisa

Viesti Kirjoittaja Kaisa » To Huhti 17, 2008 15:52

Ihastuin tähän kaupassa, mutta en silloin vielä ostanut, joten varmaan pian ostan.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » To Huhti 17, 2008 17:20

Vaikuttaa kanssa aika mielenkiintoiselta ja on kehuttu myöskin, joten kai tämäkin ostoslistalle tulee jossain vaiheessa :>

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Pe Huhti 18, 2008 17:14

Itse olen lukenut kaikki 3 osaa ja pidin sarjasta valtavasti! Miinusta vaan ettö sarja oli vain aika lyhyt.. :/ Muuten siis aivan upea sarja ja hieno piirrustustyyli ja kaikki ne vaatteet jne, en voi muuta sanoa. :D

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Pe Huhti 18, 2008 18:58

Fullmoon_ kirjoitti:Itse olen lukenut kaikki 3 osaa ja pidin sarjasta valtavasti! Miinusta vaan ettö sarja oli vain aika lyhyt.. :/ Muuten siis aivan upea sarja ja hieno piirrustustyyli ja kaikki ne vaatteet jne, en voi muuta sanoa. :D
No onneksi se jatkuu kohta tuon kolmen uusintapainospokkarin jälkeen kuuden pokkarin verran, joten kannatti odottaa. :)

Punainen jättiläinen

Viesti Kirjoittaja Punainen jättiläinen » Su Touko 04, 2008 09:50

Princess Ain ykkösvolan pitäisi olla saatavilla nyt keskiviikkona 7.5. :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”