Les Bijoux

Keskustele Punaisen jättiläisen julkaisuista. Kommentoi kustannettuja sarjoja, painojälkeä, käännösta, mitä vain. Voit myös esittä ehdotuksia tulevia julkaisuja ajatellen tai kysellä muusta julkaisuihin liittyvästä. Asiakaspalveluasioissa pyydämme ottamaan yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@punainenjattilainen.fi.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito

pöllödemoni
Viesti:

Re: Les Bijoux

Viesti Kirjoittaja pöllödemoni » Ma Touko 25, 2009 16:55

Kyllä tätä muuten lukee, vaikka päähenkilö on ärsyttävähkö, dialogi melko kornia ja hahmojen karikatyyrejä oli tungettu ihan vääriin paikkoihin... (muuten kyllä tykkäsin piirrostyylistä)
"En jaksa enää kävellä!"
"Ettekö jaksa enää kävellä?"

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » La Loka 03, 2009 21:03

Ihana sarja, todellakin. Äskettäin sain luettua loppuun ja se oli niin väärin! .___________.
Itkin lopussa.
Spoiler:
Panther ja Lapis olisivat saaneet kyllä jäädä eloon... Diamondilla ei niin väliä...
Sarjassa on kumminkin hyvin kaunis piirtotyyli. Pidän kovasti siitä ja tarinasta muuten, vaikka ne lempihahmot kupsahtivatkin. Ei se silti pilaa tietenkään itse sarjaa pilaa. Kekseliäs juoni ja ihanat hahmot.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Ma Loka 05, 2009 22:43

Juu, sain kaveriltani ihan randomilla kolmososan syndelahjaksi. Haukkumaankaan en pysty ilman syytä, koska en ole tutustunut sarjaan sen kummemmin. Enemmän positiivisella kannalla olen tämän sarjan suhteen, vaikka se oli toistaiseksi minulle tuntematon. En osaa nimetä niitä parhaita hahmoja, mutta piirtotyyli oli kerrassaan ilahduttava. Kaunista käsialaa omalla tavallaan ja jotenkin erilaista. Vaikken ole kovin tämäntyyppisten sarjojen perään, pidin tästä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Punainen jättiläinen”