Hopeanuolta jonotetaan?!
Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Punainen Jättiläinen / ylläpito
- Punainen jättiläinen
Hopeanuolta jonotetaan?!
Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35! 

Korkealta näkee kauemmas.
Re: Hopeanuolta jonotetaan?!
Tulee mieleen Potterin jonotu
Olisin jonotamassa jos asuisin stadissa, mutta Turusta tulisi liian kaalliiksi lähteä pääkaupukiin pelkästään yhden mangan takia. Mutta kyllä se tännekin tulee 

Viimeksi muokannut tulilintu, Ke Huhti 21, 2010 07:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi
Tunnustan, se onnellinen jonottaja olin minä.Punainen jättiläinen kirjoitti:Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35!

Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
http://methpring.deviantart.com
- Punainen jättiläinen
O-ou, palautetta odottaessa.methpring kirjoitti:Tunnustan, se onnellinen jonottaja olin minä.Punainen jättiläinen kirjoitti:Ensimmäinen jonottaja spotattu Tammen kirjakaupan edessä klo 8.35!

Luin. Ja tykkäsin! <3 Pidän suomennoksesta, mutta aluksi olin harmissani, kun näin että selkämyksessä ollut värikuva oli poistettu, mutta yllätyin iloisesti kun huomasin että se olikin vain siirtynyt takakanteen, ja vieläpä tuplasti isompana!
Mainittakoot täälläkin, että takakansitekstin olen muuten kirjoittanut minä. Urumi pyysi joskus minua laatimaan itselleen esittelytekstejä kuhunkin 1. julkaisun GNG-mangaan, ja toki suostuin, kun kyse oli sarjasta, jonka tapahtumat olen katsellut monia kertoja etu- ja takaperin. Ja oi että sitä ylpeyttä kun äkkäsin kirjoittamani tekstin Punaisen jättiläisen 'Hopeanuoli suomeksi' -uutisen yhteydessä. Sitä seurasi Japan pop ja Anime -lehtien mainoksiin painettu teksti, ja nyt viimein näen kirjoittamaani tekstiä painettuna viralliseen GNG-mangan suomijulkaisuun!

Mainittakoot täälläkin, että takakansitekstin olen muuten kirjoittanut minä. Urumi pyysi joskus minua laatimaan itselleen esittelytekstejä kuhunkin 1. julkaisun GNG-mangaan, ja toki suostuin, kun kyse oli sarjasta, jonka tapahtumat olen katsellut monia kertoja etu- ja takaperin. Ja oi että sitä ylpeyttä kun äkkäsin kirjoittamani tekstin Punaisen jättiläisen 'Hopeanuoli suomeksi' -uutisen yhteydessä. Sitä seurasi Japan pop ja Anime -lehtien mainoksiin painettu teksti, ja nyt viimein näen kirjoittamaani tekstiä painettuna viralliseen GNG-mangan suomijulkaisuun!

Piirrustuksiani, kuvia Ginga-kokoelmastani:
- Punainen jättiläinen
Painamme myös seuraaviin osiin kirjoittamiasi tekstejä, jos haluat. Ainakin kakkonen menee vielä jollain tekstillä, jonka sain Urumilta.methpring kirjoitti:Luin. Ja tykkäsin! <3 Pidän suomennoksesta, mutta aluksi olin harmissani, kun näin että selkämyksessä ollut värikuva oli poistettu, mutta yllätyin iloisesti kun huomasin että se olikin vain siirtynyt takakanteen, ja vieläpä tuplasti isompana!![]()

Laita meiliä minulle.
Mitä mitä? Onko Hopeanuolen ykkösosa ilmestynyt jo?
Eikö sen pitänyt alkaa vasta toukokuussa? Vai olenko nyt itse ihan pihalla? 

♪ Omituinen orava
♪ Oulun manga- ja animekerho Omake ry:n puheenjohtaja 2015
Hopeanuoli Manga tuli ennakkomyyntiin Tammen omaan kappaan Helsinkiin. Eli jos asut Helsingissä niin voit käydä sen sieltä ostamassa. Muuten joudut odottamaan 3.5 asti että saat mangan itsellesi.Huilisti kirjoitti:Mitä mitä? Onko Hopeanuolen ykkösosa ilmestynyt jo?Eikö sen pitänyt alkaa vasta toukokuussa? Vai olenko nyt itse ihan pihalla?
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi
Kiitos tiedosta! Aika epäreilua... Miksi Helsingissä on aina kaikkea kivaa? No, pitää sitten vain odotella toukokuuta.
♪ Omituinen orava
- Punainen jättiläinen
Kannattaa myös tarkkailla Urumin sivuja - sinnekin on menossa läjä pokkareita.Huilisti kirjoitti:Kiitos tiedosta! Aika epäreilua... Miksi Helsingissä on aina kaikkea kivaa? No, pitää sitten vain odotella toukokuuta.

Pokkarit saapuivat viisi minuuttia sitten ja löytyvät nyt netistä.
- Sun Summer
Manga hyllyssä lukemistaan odottamassa. Ja taidan säästää sen huomiseksi, kun olen lähdössä mökkeilemään ja auto matka on pitkä. Mutta luulempa, että tänään kyllä jo sitä pikkasen aloittelen. 
Tarkempaa juttua ekasta osasta, kun olen saanut sen luetuksi.

Tarkempaa juttua ekasta osasta, kun olen saanut sen luetuksi.
Pannukakku on litteä, maapallo pyöreä, pannukakun reunalta tippuu, mutta maapallon reunalta ei.