Aningan toiminta pähkinänkuoressa

Aninga ry - Keskustelua Kemin seudun Anime- ja Manga yhdistykseen ja sen toimintaan liittyen

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Aninga / Aktiivit

Raku-chan

Aningan toiminta pähkinänkuoressa

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » Ke Elo 31, 2005 00:47

Kemiin ollaan siis perustamassa yhdistystä joka kulkee nimellä Aninga (tässä vaiheessa olemme siis vielä yhteisö). Yhteisön tarkoituksena on toimia kanavana kemiläisten ja sen lähialueen anime- ja mangafanien keskuudessa, eli järjestää jos jonkinmoista tapahtumaa ynnä muuta kivaa.

Tähän mennessä olemme tavanneet vakioporukan kesken jo viisi kertaa. Kuitenkin ajatus isommasta yhdistyksestä on ollut ajankohtainen alusta asti, koska mielestämme Kemin seudun anime- ja mangaihmiset yhdistävä taho on tarpeellinen.

Jokainen tähänastisista tapaamisista on ollut muutamasta tunnista pariin päivään kestävä allnighter-tyylinen tapahtuma jossa on mm. pystynyt katsomaan animea, lukemaan mangaa, pelaamaan erilaisia tietokone/video/rytmi/tanssipelejä sekä tietysti tutustumaan uusiin samanhenkisiin ihmisiin.

Yhdistysasiaa alettiin viedä eteenpäin viime jouluna päättäessämme että kesäkuun alussa olisivat valmiina tarvittavat paperit ja henkilöt yhdistyksen rekisteröintiä varten. Olemme odottaneet kesäkuusta asti virallista lausuntoa ylemmältä taholta ja alkaneet miettiä tulevan yhdistyksen toimintaa.

Mikäli asut Kemin seudulla ja olet kiinnostunut toiminnastamme, rohkaisemme sinua tulemaan mukaan tapahtumiin :).

Päivitystä tapahtumiin: Aninga ry on päässyt yhdistysrekisteriin 1.10.2005..

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ke Elo 31, 2005 01:35

Onnea toiminnan jatkumiselle myös täältä Oulusta päin.

Kumiankka

Viesti Kirjoittaja Kumiankka » Ke Elo 31, 2005 13:23

Rohkaisua tässä tarvitaankin. Pelottaa mennä noihin Aninga miitteihin. :b
Ohayoo, konnichiwa, konbanwa.

Acolyte

Viesti Kirjoittaja Acolyte » Ke Elo 31, 2005 15:52

\o/ Noniin. Ketäs kaikkia täältä nyt sitten löytyykään?
"It's a morally corrupt hypocrisy fuckfest of a world we live in" CorvusCorax

Mafuko

Viesti Kirjoittaja Mafuko » Ke Elo 31, 2005 16:08

Acolyte kirjoitti:\o/ Noniin. Ketäs kaikkia täältä nyt sitten löytyykään?

Minä o/. Tietääkseni moni meistä ei kai kirjoittele kovin paljoa Animeunionin foorumeille, mutta kaipa nyt aletaan kirjoittamaan, kun saatiin foorumi Aningallekin :D .

_tv_

Viesti Kirjoittaja _tv_ » Ke Elo 31, 2005 16:52

Acolyte kirjoitti:\o/ Noniin. Ketäs kaikkia täältä nyt sitten löytyykään?

Jooh, "ytimestä" löydyn myös minä.

[GreeDy]

Viesti Kirjoittaja [GreeDy] » Ke Elo 31, 2005 21:46

Täälläpä ollaan, myöskin aktiivina Aningan toiminnassa mukana. Lisätään tuohon historiikkiin vielä, että myöskin tarve yhdistyksen perustamiseen tuli siitä, että tilat ja laitteet, jotka ovat olleet käytössämme useita kertoja ovat yksityishenkilöille maksullisia, mutta sitten tulevana yhdistyksenä tapahtumien järjestäminen toivottavasti on myös taloudellisesti halvempaa kuin mitä tähän asti.

puusti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja puusti » To Syys 01, 2005 19:56

Minäkin :lol: :roll:

Fafy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fafy » To Syys 01, 2005 21:46

Jinsein puolesta myös onnittelut toiminnan aloittamisesta ja menestyksekkäästä jatkamisesta sinne pohjoisiin. :3 Ei vähiten siksi, että perhe on sieltä kotoisin.. ;)
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

Lohku

Viesti Kirjoittaja Lohku » Pe Syys 30, 2005 11:20

Njuu tilat ja laitteet ovat aina osa omaa ongelmaansa. Itse olemme toistaiseksi täällä jojensuun puolessa siinä suhteessa olleet onnellisessa tilanteessa, että saamme niitä käyttöömme ilman veloitusta. Mutta toivottavasti teillä alkaa rullaamaan hyvin.

Onnitteluni ja hyvät jatkot Jotkujen puolesta.
Clamp is true art - Lohku

Ibusa

Helou

Viesti Kirjoittaja Ibusa » To Helmi 02, 2006 21:21

Olsikos mahollista et mä liityisin aningaan? :) olen ihan kemiläinen ja tapasin essin*esuka tai jokin sellainen se kutsumanimi oli :P* ja minskun jotka on siinä. Ne kerto mulle anigasta ja mä tietty innostuin :D Vois joku vaikka ilmotella pääsisinkö mä mukaan tai vastaavaa. Jäsenmaksuja oon valmis maksamaan :D *heheh*
My dear..
No one can stain you..
Because I'm defending you..
From the evil.

_tv_

Re: Helou

Viesti Kirjoittaja _tv_ » Pe Helmi 03, 2006 16:13

Ibusa kirjoitti:Olsikos mahollista et mä liityisin aningaan? :) olen ihan kemiläinen ja tapasin essin*esuka tai jokin sellainen se kutsumanimi oli :P* ja minskun jotka on siinä. Ne kerto mulle anigasta ja mä tietty innostuin :D Vois joku vaikka ilmotella pääsisinkö mä mukaan tai vastaavaa. Jäsenmaksuja oon valmis maksamaan :D *heheh*

Toki. Ilmaannut vain seuraavaan Aningan tapahtumaan ja saat lapun täytettäväksesi. Tapahtumista löytää ilmoitukset täältä foorumilta ja ne pyritään laittamaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, kun tapahtuma varmistuu. Jäsen- ja/tai liittymismaksuja ei peritä tältä vuodelta, kunhan liittyy ennen kesää. Ja vuosimaksu on 5 euroa, joka maksetaan ensimmäisen kerran ensivuoden puolella.

Sir Andréas

Viesti Kirjoittaja Sir Andréas » La Maalis 11, 2006 20:26

Oli nyt sitten ihan pakko liittyä tähänkin foorumiin. Hei, ette kai te oleta että tuon allnighterin jälkeen saisin mitään järkevää tähän? Tai, että keksisin kovinkaan järkevää nimimerkkiä? Mut nytpähän olen täällä ja se helpottaa huomattavasti asiaa, kun saa jotain tietoa tulevista tapahtumista.
Seal my fate tonight. I hate to have to cut the fun short. But the jokes wearing thin, let the audience in, let my opera begin.

Anne Nurmela
Aningan rahastonhoitaja
IRC: Mihail @ b2irc, IRCnet

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Pe Maalis 17, 2006 23:45

miekin oon kemistä vaikken oo kauaa harrastanut ;)
vois kait sitä lähtee tälläseen mukaan vaikkei musta allnighteriksi olekkaan kiitos öytyöni...

Moloankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Moloankka » To Touko 24, 2007 16:48

Torniosta on tämäki tytteli ja kiinnostunu olen toiminnasta, vai miksikäs hemmetiksi tuota nyt vois kutsua. *^^*

Mutta, mitenkäs tämän liittymisen yms kanssa, jäi tosiaanki epäselväksi, ja käsittääkseni kyseessä on joku vuosimaksu? Valaiskaapas nyt vähäsen kun en ole koskaan missään yhdistyksissä taisensellaisissa ollut, ja noihin kokoontumisiinko siis pokkana vain kävellään ja kaikki katsellaan käsikädessä Narutoa? :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aninga ry - Kemin seudun Anime- ja Mangayhdistys”