Mahou Sensei Negima

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Niko-Kun

Viesti Kirjoittaja Niko-Kun » Su Loka 02, 2005 13:37

Hoothoot kirjoitti: Mutta asiaan. Negima vaikuttaa mukavalta sarjalta, ja ajattelinkin ostaa niitä jahka saan tilikorttini Suomalaiseen. Mamma betalar. Onhan tuo hyvää vaihtelua shoujo-kokoelmaan.
Varma keino hankkia mangaa ;)
Aina koulukirjojen "välissä" reppuun sulloutuu myös "vahingossa" Negiman -manga :P
FREEDOM IS SLAVERY
PEACE IS WAR
IGNORANCE IS STRENGTH

ANIKI IS WATCHING YOU.

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » Su Loka 30, 2005 20:42

Ihan hyvä sarja, parempi mun mielestä kuin Love Hina, vaikka en olekkaan nähnyt Love Hinaa kuin jotain 5-10 jaksoa. ^^ Mun mielestä Negimassa on just ihana se Negin isä, hauska veikko!! :P
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Jebula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebula » Ma Loka 31, 2005 00:24

pyydän syvästi anteeksi että väännän off-topiccia. Mutta olisikohan hieno myynti hommeli_kikka_kelmi, jos tekisi japaniin turistien keskelle "hinata housen" vai onkohan jo sellainen? Ja samat piirustukset ja saman niminen henkilökunta :P

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » Ma Loka 31, 2005 00:52

jebula kirjoitti:pyydän syvästi anteeksi että väännän off-topiccia. Mutta olisikohan hieno myynti hommeli_kikka_kelmi, jos tekisi japaniin turistien keskelle "hinata housen" vai onkohan jo sellainen? Ja samat piirustukset ja saman niminen henkilökunta :P
Tarkoitat siis Love Hinan Hinataa? Kan Akamatsu käyttää paljon oikeita kohteita mallina ja animessa käytetään niitä myös. Pienellä googlauksella löysin tällaisen:
http://www.geocities.com/myksvoll/

Klikkaa "Around Hinata" vasemmassa reunassa, niin tulee vertailukuvia animesta ja oikeista kohteista.

Ja palataan alkuperäiseen aiheeseen, FUNimation lopulta päätti hankkia Negiman. :wink:
AnimeNewsNetwork kirjoitti:Funimation Announces Negima License (2005-10-30 15:23:14)
Funimation announced during their panel today at Anime Vegas that they will be releasing the Negima TV series. Greg Ayres will be playing the role of Negi. The splash page for it will go live on Monday at negima.tv.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ma Loka 31, 2005 02:22

Draculina kirjoitti:Ihan hyvä sarja, parempi mun mielestä kuin Love Hina, vaikka en olekkaan nähnyt Love Hinaa kuin jotain 5-10 jaksoa. ^^ Mun mielestä Negimassa on just ihana se Negin isä, hauska veikko!! :P
Minä taas pidin enemmän Love Hinasta. Se ei ollut aivan niin älytön, kuin Negima. Aika omituista sinänsä Negihän on 11 vuotias ja ne tytöt about 14. Meinaan vaan, että aika nuoria vaikka vaikuttavat siinä sarjassa vanhemmilta, kuin ovatkaan. Ja siinä on aika paljon "pervoja juttuja" muutenkin. On toisaalta Love Hinassakin, mutta ei läheskään samassa mittakaavassa.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ma Loka 31, 2005 17:05

Kaverilta olen lukenut ekat kuusi pokkaria, hauskaa ajanvietettähän tuo on. Voinen sanoa pitäväni, ja olihan kaverinikin aika "vähän" pervompaan opetella totuttelemaan...
Aikas perverssiä juttua välillä Negimassa. Ja minä kun luulin, että selailemani Love Hinat olivat "kauheita". Enpä osaa pahemmin sanoa mitään tarkemmin... Pidän kuitenkin, ja jos kaveri löytää lisää, lainailen häneltä.
Alucard kirjoitti:Ei tämä minusta muistuta mitenkään Pottereita paitsi siltä osin, että Negi sattuu olemaan maagi ja heiluu taikasauvan kanssa... Muuten ei ole mitään yhtäläisyyksiä Pottereiden kanssa.
Potterit joskus vuonna lihapulla lukeneena on vähän paha mennä mitään sanomaan, mutta sanonpa kumminkin. Juh, nuo mainitut ovat kyllä totta, mutta en ehkä olisi kiinnittänyt minkäänlaista huomiota ilman, että joku mainitsee.
Ikävä jäkätys - jonkin kirjan lopussahan oli alkuperäisiä luonnoksia Negistä, joissa hän näytti aika hämäävästi Harrylta. Mutta meinaamisesta ei oteta, kuten tapana on sanoa. :)

Jebula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jebula » Ti Marras 01, 2005 22:28

Kensuke kirjoitti: Tarkoitat siis Love Hinan Hinataa?
Juuri näin. Mutta eiköhän se voi olla myös "hinata house"(?).

Sango

Viesti Kirjoittaja Sango » Ke Helmi 08, 2006 17:55

Negima on justiin upea.. (:
Anime on aika tökeröä ja selvästi huonompaa kuin manga.. Animesta en hirveästi pidä. Mutta manga, ah, kuinka hulvatonta.. :mrgreen:

Harry Potter meininki.. Okei, en ole kovakaan HP-fani, mutta Negima joo. Love Hinastakaan en pidä niin paljoa kuin tästä..

Kazuha

Viesti Kirjoittaja Kazuha » Pe Helmi 10, 2006 16:27

Kyllä kaikki 1-8 hyllystä löytyy, mutta sanoisin, että välillä ne 'nakuilut' on rasittavia. Hyviä hahmoja siitä kyllä löytyy. Se on ihan ok, mutta ei läheskään mitään parhaimmistoa.
"Nothing above. A-and below is some mysterious object I know nothing of..."
- Miaka (Fushgi Yûgi)

StrawberryNeko

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » Pe Helmi 10, 2006 19:35

Olen lukenut kaverilta 1 osan ja vaikutti ihan mukavalta.Negi ja Asuna on mukavia mutta pervoilut ottaa välillä päähän.Mutta miten Negillä voi olla niin pervoja temppuja "hihassaan"?

Mutta välillä minä tulen niin surulliseksi Asunan puolesta :cry:
Mutta kyllä minä voisin lukea Negimaa enemmänkin.
Viimeksi muokannut StrawberryNeko, Ma Maalis 13, 2006 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

Syaoran

Viesti Kirjoittaja Syaoran » Ma Maalis 13, 2006 19:36

Kyllä Negima iskee. Osat 1-8 löytyy kyllä hyllystä ja lisää tulen ostamaan kunhan niitä vain ilmestyy. Akamatsun tuotantoon en ollut tutustunut ennen Negimaa, sen innoittamana olenkin sitten alkanut keräilemään love hinaa, joka sekin on mielestäni loistavaa.

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ma Maalis 13, 2006 21:16

Minusta se on kanssa hyvä vaikka olenkin vain yhden pokkarin siitä lukenut :oops: Pidän siitä siksi, koska ihailen Akamatsun piirustustyyliä ja siinä sitä juuri näkyy,söpöä^^Jounnikin on oikein hyvä sillä, on hyvä että se tarina ei kiirehdi.Vaikka sen yhden pokkarin olen vain lukenut,niin aijon lainata kaveriltani lisää niitä,koska hän kertoi hieman lisää mitä siinä tulee tapahtumaan :lol: (sinänsä vain ärsyttävää :x )

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » Ma Maalis 13, 2006 23:23

Jo hieman vanha uutinen, mutta saa nähdä minkälaiseksi Negima muotoutuu Akiyuki Shinbon käsissä, aikaisempia ohjaustöitä mm. Petit Cossette, Nanoha, Tsukuyomi ja Pani Poni Dash.
Hahmosuunnittelukin pistetään uusiksi:

Kuva

ANN artikkeli: http://www.animenewsnetwork.com/article.php?id=8480

LiShunsheng

Viesti Kirjoittaja LiShunsheng » La Loka 21, 2006 22:04

Pidän tästä kovasti ja ostan vieläkin siitä mangaa. On nyt 1-6. Animet oon nähnyt kaikki Negima, sekä Negima!?(Tähän asti tulleet) :wink:

P.S Varmaan paras sarja minkä oon nähnyt. + Musiikit :D Happy Material (Kaikki versiot)

sora

Viesti Kirjoittaja sora » Su Loka 22, 2006 11:02

Jaahas. Negima, päivää. Luettu on osat 1-5 enkä taida enempää rahojani niihin tuhlata. Kuviothan on niissä varsin yksinkertaiset: Negi aivastaa ja jonkun tytön vaatteet räjähtävät (ACHOO PUM MÄISKIS PERVERT) ja sitten näiden alkulämmittelyjen jälkeen saattaa välillä tulla joku pahis joka Negin pitää voittaa. Muutama hyväkin vitsi on tietysti tullut vastaan mutta fanserviceähän tämä nyt loppujen lopuksi on. Piirrostyyli on aika standardi ja idea - no haaremi. Pari hauskaa lukuhetkeä voi viettää Negiman parissa, mutta siihen pariin se jää. Nyt puuduttaa... :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”