Mahou Sensei Negima

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Cir
Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)

Mahou Sensei Negima

Viesti Kirjoittaja Cir » Ma Maalis 15, 2004 15:37

Halusin vain tiedustella onko kukaan vielä nähnyt Ken Akamatsun uutta sarjaa Mahou Sensei Negima. On ymmärtääkseni jo lisensoitu ainakin USAssa, mutta en ole varma onko vielä julkaistu.

Olen itse nähnyt ensimmäisen kirjan verran (japaniksi, minkä vuoksi en ymmärtänyt juonesta vielä paljoakaan), ja näyttäisi olevan paljolti samanlainen Love Hinan kanssa (mikä minun mielestäni on vain hyvä asia).

Kommentteja? Lisätietoa?

moderaattorin lisäys - teoksen perustiedot voit tarkastaa täältä:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4380
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=2891

Kekko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekko » Ma Maalis 15, 2004 18:16

Harry Potter fanipojille. Krooh pyyh.
* -> Yokohama Kaidashi Kikou <- *

Cir
Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)

Viesti Kirjoittaja Cir » Ma Maalis 15, 2004 19:55

Kekko kirjoitti:Harry Potter fanipojille. Krooh pyyh.
Sekö on paha? Minusta Potterit ovat ihan okei (joskaan ensimmäisiä kahta opusta ei enää jaksa juuri lukea). Ja miksi olisi paha olla fanipoika? :twisted:

Kekko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekko » Ma Maalis 15, 2004 22:13

Mikä ihmeen "paha"? Minä vain nukun. Älkää herättäkö.
* -> Yokohama Kaidashi Kikou <- *

Chi-90
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chi-90 » Ma Huhti 18, 2005 07:35

Kyllähän sitä nyt on julkaistu. :] Viisi kerja aolen nähnyt, mutta en ole katsonut koska näyttää sekavalta. Mutta animesta olen nähnyt 5 jaksoa ja se näyttää ihan hyvältä. Kannatan ainakin animen katsomista.
JA ei se ole mitään Harry Potteriin verrattuna. Potter on tuhat kertaa parempi kuin Negima. (anteeksi negimafaneille).
Kolme päätä velkaa, Kyuu ja Hotaru ja Tsubasa, tarkkailkaa postilaatikkoanne.

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Ma Huhti 18, 2005 10:18

Tjaah... Neljän mangan keränneenä ei pääse pakoon Harry Potter meets Love Hina meininkiä.. Jos Aka-Matsku kiinnostaa muutoin, voi varmaan tähän tutustua. Itse ainaskin pidin, ja Del-Rayn enkku käännös on jopa hävyttömän hauska paikoin.

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » Ma Huhti 18, 2005 11:58

Negima anime ei (vielä) ole lisensoitu, ei ainakaan mitään virallista ilmoitusta, Funimation on kylläkin rekisteröinyt negima.tv nettiosoitteen eli ei se ole kuin ajan kysymys milloin ilmoittavat.

Animea olen muutaman jakson katsonut, eivät olleet mangan veroisia. Tällä hetkellä olen lukenut neljä ensimmäistä kirjaa. Taikavoimia, pantsuja ja alastomia tyttöjä Ken Akamatsun piirrostyylillä joten kyllähän sitä mielellään lukee.

NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver » Ma Huhti 18, 2005 12:26

Itse olen lukenut viisi tähän menessä ilmestynyttä Del Rayn julkaisua. Hauskaa menoa 8). Tosin finnleon mainitsemalta Potter-ilmiöltä ei aluksi voinut välttyä. En tosin yhtään Potteria ole lukenut. Animea olen nähnyt kymmenen ensimmäistä jaksoa ja piristävästi Negiman animeversiossa on enemmän potkua kuin Love Hinan vastaavassa. Tapahtumien esitysjärjestys poikkeaa hieman mangasta ja positiivisena yllärinä mukaan on mahdutettu uusiakin vitsejä. Jotka vielä naurattavatkin :). Anime on tosin käynyt läpi pientä siistimistä mangaan nähden, mikä ei ole mikään uusi ilmiö. Molemmat anime ja manga siis oivaa viihdettä, mutta suosittelen mangaa parempana.
" Only the past is impossible to change."
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=ville2501

Acolyte

Viesti Kirjoittaja Acolyte » Ma Huhti 18, 2005 19:09

Akamatsun pelkkä nimi saa jo raivon kiehumaan jossain aivon sopukoissa. Negimaa oli mangana tarjolla jopa Oulun Suomalaisessa :roll:
"It's a morally corrupt hypocrisy fuckfest of a world we live in" CorvusCorax

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » Ti Huhti 19, 2005 10:15

Akakaiffarin faneja saattanee kiinnostaa myös tämä uutinen. Kauan Love Hinaaja hinasikin ennen kuin tuohon päästiin. ;-)
- Jussi Nikander

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Ti Huhti 19, 2005 12:18

jtn kirjoitti:Akakaiffarin faneja saattanee kiinnostaa myös tämä uutinen. Kauan Love Hinaaja hinasikin ennen kuin tuohon päästiin. ;-)

Tuohan on vanha uutinen sinänsä (Volume 14 mangassa).. se vaan sattui se päivämäärä tulemaan vastaan tuolloin.. heh

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Ti Huhti 19, 2005 13:00

Mitä tapahtui spoilerien valkoiseksi maalaamiselle tai niistä varoittamiselle? VASTATKAA RUOJAT! Pilasitte elämäni, antakaa nuoruuteni takaisin!

Zatoichi

Viesti Kirjoittaja Zatoichi » Ti Huhti 19, 2005 13:31

Amazing Slug kirjoitti:Mitä tapahtui spoilerien valkoiseksi maalaamiselle tai niistä varoittamiselle? VASTATKAA RUOJAT! Pilasitte elämäni, antakaa nuoruuteni takaisin!
Aamen...mäkään en ollu vielä päässy mangassa noin pitkälle...ilkeetä, hyi teitä... :cry:
In Satan we trust.

Cyb

Viesti Kirjoittaja Cyb » Ke Huhti 20, 2005 12:10

En kyllä näe Negiman ja potterin välillä mitään muuta yhteistä kuin että päähenkilö on taikuri ja ympäristönä on koulu. Ja nämä yhteiset tekijät taas löytyisivät piljoonasta muustakin sarjasta.
SchützTaffel

Raku-chan

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » Ke Huhti 20, 2005 20:26

Olen lukenut neljä ensimmäistä volumea ja aika hullunkurista meininkiä on välillä tavattavissa :). Lisäksi pidin Love Hinasta, joten Akamatsu taitaa olla yksi niistä artisteista joita tulen tukemaan tulevaisuudessakin.
Anime ei ole ollut mangan veroinen mitä nyt olen katsellut.
Kensuke kirjoitti:Taikavoimia, pantsuja ja alastomia tyttöjä Ken Akamatsun piirrostyylillä joten kyllähän sitä mielellään lukee.
Yhdyn noihin sanoihin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”