Inuyasha

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

palkki

Viesti Kirjoittaja palkki » La Huhti 22, 2006 20:20

_Kagome_ kirjoitti:Tuli vain tuossa mieleen,kun huomasin äsken että Inuyasha 6 pokkarissa Kagome sanoo "Näit kuitenkin minut alastomana,joten ansaitsit sen!" ja Inuyasha sanoo "Enkä nähnyt?",niin mieten vain mitä tuo kysymys merkki tekee oikei tuossa,miettiikö hän itsekkeen että näkikö vai ei,vai onko se pelkkä kirjoitus virhe?Minä vähän epäilen että pelkkä pikku virhe mutta aattelin nyt vain kysyä :D
Kummallista.....
Omassa pokkarissani Inuyasha sanoi: "Enkä nähyt?"
Kirjoitusvirheet vainoavat toisiaan........

Chiyo

Viesti Kirjoittaja Chiyo » Ti Huhti 25, 2006 21:47

Tuohon on nyt hieman paha sanoa mitään , koska oma 6 osa on lainassa kaverilla :P
Mutta huomasin tässä viikko sitten englanninkielisessä Inuyashassa pienen mokan. Ne on peilannu ne kirjat ja silti ne kirjoittavat että se kolo on Mirokun oikeassa kädessä... Hehee kun se on peilatussa versiossa sen oikea käsi... :P *hirvittävän mahtava hokaus*
Mutta muutenkin se enkunkielinen on mielestäni paljon huonompi kuin suomenkielinen. Suomeksi se käännetty hyvin ^^

talitintti

Viesti Kirjoittaja talitintti » To Huhti 27, 2006 17:10

Chiyo kirjoitti:Tuohon on nyt hieman paha sanoa mitään , koska oma 6 osa on lainassa kaverilla :P
Mutta huomasin tässä viikko sitten englanninkielisessä Inuyashassa pienen mokan. Ne on peilannu ne kirjat ja silti ne kirjoittavat että se kolo on Mirokun oikeassa kädessä... Hehee kun se on peilatussa versiossa sen oikea käsi... :P *hirvittävän mahtava hokaus*
Mutta muutenkin se enkunkielinen on mielestäni paljon huonompi kuin suomenkielinen. Suomeksi se käännetty hyvin ^^
Tuo oli kiva kuulla (joo,tosi mukavaa, kyseessähän onh huono käännös englanniksi!) sillä nyt taidan osata hitusen enemmän arvostaa tätä suomennosta, jos se on noin kamalaa englanniksi kuin annat ymmärtää..Mikä moka!
"..Nee nee yuki yuki!.."

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » To Huhti 27, 2006 18:15

talitintti kirjoitti:Tuo oli kiva kuulla (joo,tosi mukavaa, kyseessähän onh huono käännös englanniksi!) sillä nyt taidan osata hitusen enemmän arvostaa tätä suomennosta, jos se on noin kamalaa englanniksi kuin annat ymmärtää..Mikä moka!
kun he peilaavat mangamme, he peilaavat myös aivomme. eli ajattelemme peilatusti.
Pörrölonkero.

Chiyo

Viesti Kirjoittaja Chiyo » Ke Touko 03, 2006 17:13

Chiyo kirjoitti:Ne on peilannu ne kirjat ja silti ne kirjoittavat että se kolo on Mirokun oikeassa kädessä... Hehee kun se on peilatussa versiossa sen oikea käsi... :P *hirvittävän mahtava hokaus*
Hupsista.. pieni moka tuossa itelläni kirjoittaessa... :) Siis enkunkielisessä peilatussa se käsi siis näyttäisi kuvan mukaan olevan vasen vaikka puhuvat oikeasta. Mutta ne jotka tuon vietin lukivat taisivat kuitenkin ymmärtää ^^ (ehkä)

namida

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja namida » Ke Touko 03, 2006 19:08

talitintti kirjoitti:Minusta suomennos oli tehty tässä lapsi-kysymyksessä hyvin
Samaa mieltä, minusta "Synnyttäkää minulle lapsi" toimii oikein hyvin. Muutenkin suomennos on hyvää, erityisesti 6. pokkarin takakannessa oleva ilmaus "hulttiopappi Miroku" on aivan loistava :lol: Mutta olenko vain epäsivistynyt, kun en ole koskaan kuullut sellaista sanaa kuin pihniä?

Liekki

Re: Inuyasha

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ke Touko 03, 2006 21:04

kodomo kirjoitti:Mutta olenko vain epäsivistynyt, kun en ole koskaan kuullut sellaista sanaa kuin pihniä?
Pikemminkin voisit sanoa että olet sivistynyt kun et kyseistä junttiverbiä käytä ;) (nimim. Olen-kuullut-ja-käyttänyt-verbiä-koko-pienen-ikäni-ajan)
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Miyavi-

inuyasha!!

Viesti Kirjoittaja Miyavi- » La Touko 06, 2006 13:59

mun mielestä inuyasha on just paraa,oon seurannu sitä aliusta asti siis alotin mangan lukmisen koulun alussa ja luen sitä suomenkielisenä ja oon tosi tyytyväine siihen koska se on yksin kertasesri paras onn saanu kaks meijän luokalta lukee sitä ja ne on sanonu että se on tosi hyvä manga.Oon kattonu niitä jaksoja myös netistä :D mul on kaikki tähän mennessä tulleen inut (suomenkielisenä) eli 1-6 ja kohta tulee seiska että jess

Kiba^

Re: inuyasha!!

Viesti Kirjoittaja Kiba^ » Ti Touko 09, 2006 13:33

M|ro-ku kirjoitti:mun mielestä inuyasha on just paraa,oon seurannu sitä aliusta asti siis alotin mangan lukmisen koulun alussa ja luen sitä suomenkielisenä ja oon tosi tyytyväine siihen koska se on yksin kertasesri paras onn saanu kaks meijän luokalta lukee sitä ja ne on sanonu että se on tosi hyvä manga.Oon kattonu niitä jaksoja myös netistä :D mul on kaikki tähän mennessä tulleen inut (suomenkielisenä) eli 1-6 ja kohta tulee seiska että jess

Joo oon samaa mieltä. en vaihtais Inuyashaa mihinkään muuhun mangaan. mullaki on kaikki noi suomenkieliset inut ja muutama englannin kielinen inu. :D Mutta tiedän myös monta jotka kuolaa inun perään koko ajan. Mä alotin inun lukemisen aikoja sitte. en ees muista missä luin sitä eka kertaa, englannin kielistä siis. mutta en oo katunu sekunttiakaan sitä että aloin lukemaan inuyashaa. vanhemmat vaan sanoo että se on rahojen tuhlausta mutten kuuntele. Inuyashaa en vaihda mistään hinnasta. (niin kuin sanoin jo alussa. :D) Mutta myös semmoset ihmiset on inhottavia ku ne koko ajan hösöttää. esim näin mulle sano yks mun kamu: "VOI vähä inho jätkä. odota haen tessaigani" Että tuo esim alkaa mennä jo yli. tai sitten että: "Oon sokeri hullu inuyasha" tuommonenki menee jo vähä yli. ainaki mulla. :D Mitäs te ootte mieltä??
Please, Take my hand and come with me to Paradise, Kiba. <3

Kyoko

Re: inuyasha!!

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ke Touko 10, 2006 09:31

Inuyasha|| kirjoitti: Mutta myös semmoset ihmiset on inhottavia ku ne koko ajan hösöttää. esim näin mulle sano yks mun kamu: "VOI vähä inho jätkä. odota haen tessaigani" Että tuo esim alkaa mennä jo yli. tai sitten että: "Oon sokeri hullu inuyasha" tuommonenki menee jo vähä yli. ainaki mulla. :D Mitäs te ootte mieltä??
Todellakin menee yli hilseen. Ei tuollaista voi sietää. Yks mun kaveri on samanlainen eikä sen seurassa olo huvita.
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Kiba^

Viesti Kirjoittaja Kiba^ » Ke Touko 10, 2006 10:13

Joo se siis, en tajua. mua vaan ärsyttää semmoset ihmiset jotka luulee olevansa suurempii manga ja anime fanittajia. varsinkin tuollaset. Mun yks kamu sano ettei Kagome rakasta Inuyashaa. Mitäs te ootte mieltä. mun mielestä se on kyllä ihan selvää mutta mitäs te siitä asiasta tuumitte??
Please, Take my hand and come with me to Paradise, Kiba. <3

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » Ke Touko 10, 2006 10:18

minusta ainakin Kagome on ihastunut Inuyashaan ainakin sen huomaa selvästi ,kun Inuyashaa lukee. :D Tietysti kaikilla on omat mielipiteensä ja tämä oli minun mielipiteeni :roll:
Hajimare dake yume mite okiru

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ke Touko 10, 2006 11:36

Minä olen tuota noin lukenut jo aika pitkälle Inuyashaa...24 asti ^-^
Spoileri: Kagome myöntää jossain 14-16 paikkeilla rakastavansa Inuyashaa, tosin vain itsekseen. Animessakin tulee sama kohta, mutta en vain muista mikä jakso.. Inuyasha muuttuu pitemmälle kiinnostavaksi...silloin kuin suomenkieliset Inuyashat ilmestyivät ja sesshomaru tuli kuvioihin olin että: OMG! Onko sessho-sama tuon näköinen alussa?! Mutta onneksi Takahashin tyyli paranee niin, että sessho-samastakin tulee ihunan näköinen pahis(eikä näytä enää 14 vuotiaalta xD ) <3 Jos muuten haluatte tietää sesshon ja Inun iän, niin sen voi arvailla Inuyasha 3 leffasta, mutta en sitten tiedä onko se Inuyasha sarjassa sama...^^" spoileri:Eli 3 leffassa sanotaan Inuyashan syntyneen 200 vuotta sitten nykyajasta. Ja sesshomarun sanotaan olleen silloin jo jotain yli 200-400 vuotta, eli sessho-sama olisi 400-800 vuotta (tai sitten se oli niin, että Inuyasha oli 400 vuotta...etoo, katsoin tuon leffan viimeksi 3 kuukautta sitten, joten muistini saattaa pettää.. ^^"

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ke Touko 17, 2006 09:26

Missä vaiheessa Inuyasha- sarjaa olisi hyvä katsoa ne elokuvat?

Haluaisin tietää.
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Ke Touko 17, 2006 09:59

Winona-chan kirjoitti:Missä vaiheessa Inuyasha- sarjaa olisi hyvä katsoa ne elokuvat?

Haluaisin tietää.
varmaan siinä vaiheessa kun kaikki tärkeät henkilöt ovat sarjaan tulleet mukaan. Omasta mielestäni ne leffat eivät spoilaa sarjaa mitenkään.
Pörrölonkero.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”