Soul Eater

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

pilkkukatti

Re: Soul Eater

Viesti Kirjoittaja pilkkukatti » Pe Joulu 23, 2011 14:31

Bella-chan kirjoitti:Muttaa tälläinen kysymys... Mistä olette katsonut Soul Eater jaksoja? En ole animea oikein mistään löytänyt. Löytyiskö ihan netistä onlinena vai pitääkö ladata koneelle?
Katsoin Youtubesta. Joku oli ladannut kaikki jaksot HD laadulla ja aivan mahtava olikin se laatu! Täydellinen! <3 Mutta.. pari päivää sen jälkeen kun sain Soul Eaterin katsottua tekijänoikeusmursut tulivat ja poistivat KAIKEN! :< Se siitä.

rororonoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rororonoa » Su Tammi 15, 2012 22:48

Itselläni on juuri menossa Soul Eaterin uudelleenkatsomismaratoni kiitos saamani dvd-boxin <3 (FUNimationin julkaisut eivät minusta ole ihan laadukkaimpia mutta kuitenkin...)

Ah, Soul Eater on paljon parempi kuin muistin! SE on paljon taiteellisempi ja syvällisempi näin toisella katsomiskerralla. Huominen taitaakin kulua Soul Eateria katsellessa.
Koska viime katsomiskerrasta on niin kauan, tuntuu kuin katsoisi uutta animea, kun en muista yhtään mitä kaikkea Soul Eaterissa oikein tapahtuu.

Viltsu292

Viesti Kirjoittaja Viltsu292 » Ma Helmi 27, 2012 22:06

Soul Eater Suomeksi Sangatsu Mangalta!!! http://animelehti.fi/2012/02/25/soul-ea ... -mangalta/ :mrgreen:

pilkkukatti

Viesti Kirjoittaja pilkkukatti » Ti Helmi 28, 2012 18:49

Mahtavaa, vihdoinkin suomeksi! :D <3 Ihana uutinen! Ei ole aikoihin tullut mitään järkevää mangajulkaisua, mutta pitkästä aikaa olen todella innoissani. :) Alkaisipa se jo!

TarteTatin

Viesti Kirjoittaja TarteTatin » La Maalis 03, 2012 15:41

Kerran sisko näytti pienen pätkän Excaliburista... (Olin sanaton.) -> Tämä sarja täytyy katsoa.

Eihän siinä montaa päivää koneen ääressä mennyt kun kerran jäi koukkuun ja nykyään saa anime kavereita kiusata laulamalla Excaliburia..... Mikä on muuten tajuttoman rasittavaa... (älä kokeile.) Nojaa, koko sarja oli ihan pähkä hullu ja kaikkein eniten pidin symmetria friikistä, kun kokeessakin oma nimi pitää kirjoittaa täydellisesti. *paperi repeää*

Anime ei selvästikään tunne sanaa 'normaali' ja nyt odotetaan millainen manga tulee olemaan.
Olet nuori ja minä rakastan vain sinua.
Vanhenet ja minä vain rakastan sinua.
Olet vanha ja vain minä rakastan sinua.

SN

Viesti Kirjoittaja SN » Su Maalis 04, 2012 11:07

Katselin SE:tä menneen vuoden puolella, ja alku vaikutti tosi lupaavalta. Kun sain koko sarjan katsotuksi, oli pakko myöntää että vähän petyin. Alkuasetelmat oli tosi hyvät, ja ainekset hyvään sarjaan oli käsillä - mutta ei. N. 30 jakson paikkeilla alkoi vähän maistumaan turhalta pitkittämiseltä, ja koko touhu alkoi mennä vähän naurettavaksi. Kaikesta tuli turhan kevytkenkäistä, enkä saanut hahmojen syvällisistä puolista kiinni. Loppu olikin sitten jo sellaista, että katsoin käsi otsalla ja mietin että mitä tämä on.
Spoiler:
Siinä vaiheessa kun Chrona ja Shinigami pelastettiinkin kuolemalta, tuntui tosi naurettavalta. Lopputappelu oli ihan jees, Kidin jättiaseet ja seikkailua mielissä - mutta se loppu, se loppu! Kaikki hahmojen tavoitteet jäivät kesken ja kun Kishin saatiin nitistettyä, aurinko paistoi, hyvixet voitti ja kaikki oli hyvin. Kaiken oletettiin olevan hyvin. Ja pam. Lopputekstit.

Mulla oli tosi tyhmä olo kun sarja loppui, olin aika pettynyt ja mietin vaan että tässäkö tää nyt oli. Ajattelin lukea mangaa pari pokkaria, mutta sekin tökkäsi ekaan pokkariin ihan vaan koska hahmojen mittasuhteet heitteli tosi paljon ja kaikki oli vähän sekavaa. Mutta joo, joku tykkää, muhun ei iskenyt sarja kokonaisuudessaan. (:

Viltsu292

Viesti Kirjoittaja Viltsu292 » Ma Maalis 05, 2012 14:25

Tietääkö joku milloin Soul Eater Chapter 96 tulee :?:

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ma Maalis 05, 2012 14:41

Viltsu292 kirjoitti:Tietääkö joku milloin Soul Eater Chapter 96 tulee :?:
Soul Eater on kuukausittainen manga, että kerran kuukaudessa ilmestyy chapu.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Viltsu292

Viesti Kirjoittaja Viltsu292 » Su Kesä 24, 2012 20:20

Soul Eater on mahtava sarja! (Varsinkin ku alko tulla suomeks!)

Zonii-Sama

Viesti Kirjoittaja Zonii-Sama » Su Kesä 24, 2012 21:30

Ensimmäisen pokkarin luettuani täytyy myöntää että ainakin omasta mielestäni ihan kelvolliselta tuntuu tämä suomikäännös. Kokemusta tosin kyllä ei ole mistään enkkuversiosta tai edes TV-sarjastakaan et tiedä sitten olenko oikea ihminen asiaa kommentoimaan, mutta ainakaan itseäni ei vaivannut luettaessa pahemmin mikään.

En siis ole koskaan Animeen tutustunut aiemmin, joten itse aloitin Mangalla ja katsotaan josko sitten katsoisi sarjan.

FankiKitsune

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » Su Kesä 24, 2012 22:42

^ Kyllä se anime kannattaa katsoa! Itse en ole myöskään tutustunut muihin kuin suomennettuun mangaan ja mielestäni oli ihan toimiva.
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.

mad.scientist

Viesti Kirjoittaja mad.scientist » Ti Kesä 26, 2012 22:15

Pidin mangasta enemmän koska siinä hulluus teema tulee paremmin esille. Mahtavinta on että kaikilla suosikki hahmoillani Death the kidillä, Lightilla ja okabella on ilmeisesti sama ääninäyttelijä!

Viltsu292

Viesti Kirjoittaja Viltsu292 » La Heinä 07, 2012 21:11

Kakkonen ostettu ja luettu 8)

FankiKitsune

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » La Heinä 07, 2012 23:20

Samoin! Nyt pitäs vaan kitua taas kaks kuukautta seuraavaa osaa odotellessa :( En ole ihan satavarma, mutta onkohan yhdessä kohtaa virhe? Lizin sanoessa "En olekaan ollut tappelussa sitten katujen." ja animessa muistaakseni se meni niin, että he eivät ole muuta tehneetkään, kuin tapelleet?
Symmetry, that is what I enjoy aesthetically.

pilkkukatti

Viesti Kirjoittaja pilkkukatti » Su Heinä 08, 2012 21:29

Sama täällä, sain eilen kakkospokkarin käsiini ja onnellinen oon. :)
Harmi etten ehdi ostamaan kuin vaan kaksi pokkaria! Toivon niin että 3 pokkari olisi tullut elokuun puolella mutta voi harmin paikka! Noh kerään loput mangat sitten vaikka japaniksi. :'D

Ihanaa että oli myös värisivu! <3 Ja muutenkin piirtojäljen laatu paranee koko ajan, nyt tarina vasta pääsee vauhtiin. :3 Mutta en voi sille mitään että minusta Makan hokema: "Soulin tollo" kuulostaa.. noh, tyhmältä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”