Shugo Chara!

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Annazu

Re: Shugo Chara!

Viesti Kirjoittaja Annazu » Su Elo 19, 2012 12:23

Minä olen nyt keräillyt koko tuon sarjan. Omasta mielestäni se on hyvä sarja. Lisäksi pidän Peach-Pitin piirrustustyylistä. :D

Lunalina

Viesti Kirjoittaja Lunalina » To Syys 27, 2012 12:01

Barasuishou kirjoitti:Mulla on kaikki pokkarit, ja oon kattonu animen Partya myöten. Utaun laulut on ihania, ja ikuto on IHANA <3

/Lunalina; Mun mielestä se 10 oli söpö jakso :)
Nyt oikeastaan olisin harkinnut sen katsomista, koska olen saanut toisen näkökulman fillereihin. Ne avaavat henkilön luonnetta eri tavalla kuin juonellisessa. xD
Ja olen samaa mieltä Utausta ja Ikutosta =) He ovat yksinkertaisesti IHANIA luonteeltaan ja ulkonäöltään!
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Pullasuttu

Viesti Kirjoittaja Pullasuttu » To Tammi 31, 2013 22:37

Lukenut olen mangana melkein kokonaan ja pidän piirustustyylistä. Animena yritin katsoa, mutta puolessa välissä ensimmäistä jaksoa tuli vain sellainen tunne, että "EI. EI PYSTY". Jostain syystä toimii vain paremmin kirjana. :3
Ei kyllä lempi sarjoihin lukeudu, mutta kyllähän sitä lukee paremman tekemisen puutteessa. Eniten kyseisessä sarjassa ärsyttää varmaankin "nättipoika"-hahmot, joista en muutenkaan pidä. ^^''
When I grasp roses they bloom madly and die

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”