Ouran High School Host Club

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

StrawberryNeko

Ouran High School Host Club

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » Ke Heinä 19, 2006 12:08

Olen katonut sarjaa 10 jaksoa ja kaikissa olen nauranut,kaikki henkilöhahmot ovat persoonallisia ja juoni on todella mukaansatempaiseva.Varsinkin Haruhin jutuille nauraa ja aika kovaakin välillä n__n

Mutta tässä sarjan perustiedot:

http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=5075

http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6122
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

_Tata

Re: Ouran High School Host Club

Viesti Kirjoittaja _Tata » Ke Heinä 19, 2006 17:54

Koska aloittajakaan ei tehnyt tiivistelmää, ei itse jaksa, se löytyy kuitenkin tuosta yläpuolella olevasta linkistä.

Tämä sarjahan on kevätkauden hittejä, repinyt isoja katsojalukuja ja pisteytyksiä. Eli juuri sellainen sarja, mitä voi katsoa, jos haluaa pysyä trendeissä mukana. Koko homma kallistuu komedian puolelle, vähäsen draamalla maustettuna. Koska koulujutusta on kyse, pakolliset rantaloma yms. jaksot ovat toki mukana, joten juonellisesti ei tarvitse odottaa mitään hirveitä. Kevyttä komediaa - jos pitää.

Mangarinkeli

Viesti Kirjoittaja Mangarinkeli » Ke Heinä 19, 2006 18:21

Oih! Eikö tälle vielä ole mukamas omaa topiccia.. Aivan ihana sarja, kuuluu heti minun listani kärkijoukkoihin. Olen katsonut kaikki tähän mennessä ilmestyneet, ja täytyy myöntää että uusia jaksoja kyttään koko ajan. :)
Jotenkin tämä on vain niin piristävä ja lämminhenkinen sarja, hahmot ovat kaikki omalla tavallaan ihania. Ottaen huomioon myöskin että minä, ankarana sohjon vastustajana murruin täysin kun eräs nimeltä mainitsematon shoujon rakastaja ystäväni pakotti katsomaan ensimmäisen jakson tätä. Mangaa en ole saanut käsiini, mutta kyllä sekin vielä joskus tulee luettua. Jännäten odotellaan siis mitä tulevissa jaksoissa tapahtuu ja kuuluuko Haruhi ja Tamaki yhteen vai ei. ^^

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ke Heinä 19, 2006 20:18

Haa, ilmoittaudun sarjan katsojaksi! XD

Tässä todellakin on jotain niin simppeliä ja toimivaa tilannekomiikkaa, että eihän siinä muuta voi kuin nauraa. Lisäksi tästä minulle iskee mieleen jostain kumman syystä Fruits basket (ei mitään hajua miksi), ja koska tykkään Furubasta, tykkään tästä myös. Animea olen katsonut 14 jaksoa, ja mangasta ekat numerot tilauksessa <3
Haruhi ja Tamaki kuuluvat yhteen, varma juttu ^^ b
Hahmokaarti toimii, tosin ehkä hieman liian perinteisellä linjalla mennään jossain asioissa. Mutta toisaalta, miksi korjata sitä mikä ei ole rikki.
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Sugai Ai

Viesti Kirjoittaja Sugai Ai » Ke Heinä 19, 2006 20:32

Liekki kirjoitti: Lisäksi tästä minulle iskee mieleen jostain kumman syystä Fruits basket (ei mitään hajua miksi), ja koska tykkään Furubasta, tykkään tästä myös.
Sama juttu täälläkin! Tamakista tulee mieleen Aya ja Mitsukunista Momiji (mikä ei kyllä ole ihme, sillä heillä on sama seiyuu...)

Chouko

Viesti Kirjoittaja Chouko » Ke Heinä 19, 2006 20:55

Kaikki tähän mennessä ilmestyneet jaksot olen nähnyt ja hyllyssä on sarjan 6 ensimmäistä alppaa. Anime poikkeaa jonkin verran mangasta, varsinkin ensimmäisissä jaksoissa. Sarja on mukava huumoripläjäys, jota katsoessa voi jättää aivot narikkaan.

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » To Heinä 20, 2006 16:01

Vaikea tästä on olla pitämättä. Jo alkupään jaksot lupasivat sen luokan kohellusta että sarjaa pitää katsoa pidemmällekin.. ja tuntuu että meno vaan menee hullummaksi. Viimeiset katsomani jaksot (10 ja 11) ovat olleet täynnä jo sen luokan meininkiä että vedet tulee silmistä liiasta nauramisesta.
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » To Heinä 20, 2006 17:49

Minä olen katsonut 6 jaksoa ja olen aivan rakastunut. Pidän sarjasta erityisesti siksi, että vaikka se onkin shoujoa niin se on tavallaan myös shoujo-parodiaa. Kaorun ja Hikarun suhde on tästä aika hyvä esimerkki :D
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Pe Heinä 21, 2006 17:21

Yksi harvoista sohjoista, joista pidän. Mangaan en ole koskenut enkä varmaan koskekaan, koska sen tyyli ei jotenkin iske...
Mutta anime iskee. Neljätoista jaksoa katsoneena voin sanoa, että oikein hyvä sarja on kyseessä. Huumori iskee ja bishit ovat aina plussaa. Host Club vaan meidänkin kouluun pystyyn~! Fufufu.

Kumma kyllä, lempihahmoa en ole saanut vielä valittua itselleni. Hikaru ja Kaoru ovat vastustamattomia - ja vaikken shounen-aista piittaakaan, heidän fanipalvelunsa on silmänruokaa. Tamaki on vaan niin ihana - kovin monipuolinen hahmo. Kovin viihdyttävä. Pidän myös Kyouyasta (lue: silmälasit).

Olenko muuten ainoa, jonka mielestä Haruhi oli paremman näköinen aivan ekan jakson alussa - lasit, pörrötukka yms.? : D

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Pe Heinä 21, 2006 17:59

Tykkään tykkään. ^.^
Todella hauska sarja.

Mangarinkeli

Viesti Kirjoittaja Mangarinkeli » Pe Heinä 21, 2006 21:54

HAA! *fanityttöilyä* Kyouya on ihanin. ^^ Mutta joo, minustakin Haruhi näytti paljon paremmalta niiden lasien kanssa! :D
Let's make living art.

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Pe Heinä 21, 2006 23:40

Kai sitä joku viesti täytyy heittää, kun pitkästä aikaa tänne eksyin.

Sarjan nimi kertoi minulle paljon, eikä siihen tutustuminen oikein innostanut. Sitten kai misklikattiin torrenttia, unissakäveltiin tms. mutta ensimmäinen jakso päätyi koneelle. Alkubiisi ei innostanut, mutta katselin silti ekan jakson. Ja toisenkin, jotta saa hyvän kuvan. Uuh. Aivan mahdotonta sanoa mikä tässä oikein taas vetää, mutta kohta oltiin katseltu kaikki ja lisää odotettiin. :?:

Piirtotyyli on vähän keskinormista poikkeava. Vahvoja viivoja, terävyyttä. Sarja on nopea, agressiivinen ja vaikkei kuoliaaksi nauratakaan, hykerryttää ja jännittää. Fruits Basket tulee mieleen minullekin. Ja jostain syystä on hulvattoman omituista, että Tamaki kutsuu Haruhia tyttärekseen. Otoo-san! Eihän oman tyttären kanssa voi päätyä yhteen! Tai voi, mutta sitten se olisi animea.

Niin, ja se alkubiisikin on oikeastaan aika tarttuva rallatus.

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » La Heinä 22, 2006 11:40

Amazing Slug kirjoitti:Niin, ja se alkubiisikin on oikeastaan aika tarttuva rallatus.
Ikävä kyllä tämä on totta. Sain alussa lähes vilunväreitä kun kuulin sen, mutta nyt sitä alkaa jo pitää hyvänä. Pelottavaa.
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Kansteri

Viesti Kirjoittaja Kansteri » La Heinä 22, 2006 15:15

Minäkin olen katsonut kyseistä sarjaa ja tykkään kyllä, vaikka olin vähällä lopettaa kun Haruhi paljastui tytöksi. -.-
Kaikki muut hahmot ovatkin sitten ihan ihania! Tamaki, Mori, Honey, Kyouya, Hikaru ja Kaoru(sekä Nekozawa-senpai) kaikki mahtavia! Juoni on ihan hauska vaikka siltikin... Haruhia liikaa.
Mitasanai emotion shikato kimete oikose yo.

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Ke Heinä 26, 2006 21:26

Aaaaaa~ tämä on ehdottomasti yksi parhaista animesarjoista joita katson :D Huumori uppoaa ja aihe on mielenkiintoinen mutta joskus tämä sarja on vähän sekava ^^' Mutta ei se menoa haittaa :>

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”