Ouran High School Host Club

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nami!

Re: Ouran High School Host Club

Viesti Kirjoittaja Nami! » Ke Huhti 28, 2010 13:35

Juuri tällä hetkellä myös minä odotan innolla loppua. Olen tähän asti lukenut kaikki chapterit läpi sekä katsonut kaikki animen jaksot! Hyvää viihdettä!
Bloody eyes looking over there, when you don't that somebody watch you...ehhehhehheh

Angelrose

Viesti Kirjoittaja Angelrose » Su Maalis 11, 2012 18:26

Olen itsekin tämän pällistellyt läpi, mitä siitä nyt on tullut. Hyllyssä on vain ensimmäinen kirja, enkä todennäköisesti enempää hankikaan, vaikka hyvä sarjahan tämä on, ei siinä mitään.

Ylipäätäänkin se juttu mikä minut tähän veti mukaan taisi olla tämä Haruhin sukupuolen vaihdos ja se miten pidän siitä, kun pukeudutaan toiseksi sukupuoleksi onnistuneesti.
Hikaru ja Kaoru ovat pitkälti omat suosikkini, samoin Tamaki. Kaksosten esiintyminen sarjoissa on onneksi vielä niin harvinaista, että sitä katseli ihan ilolla tässäkin. Perus "homoiluhan" nyt oli vain silmänruokaa söpöistä "homopojista" pitävälle, vaikka mitään varsinaista homoa ei koskaan tapahtunutkaan. Tarina oli mukava, piirros jälki omaperäistä ja katseltavaa niin mangassa kuin animessakin. Välillä mangassa tosin tuntui, että sivut menivät tosi sekaviksi, kun taas animessa kaikki oli mielestäni selkeämpää.

Onkos kukaan maininnut Ouranista olevia Live-Actionia? Mielestäni tämäkin oli hyvin huvittavaa ja mukavaa katseltavaa, vaikka hiustenvärit eivät täsmänneet ihan täydellisesti ja Haruhista ei saatu kovin poikamaista.

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ke Heinä 11, 2012 13:20

Katsoin animen viikko sitten koneelta kahdessa päivässä. Lainasin kavereilta kaksi ekaa pokkaria ja odotan seuraavia. Olen ihan koukussa. Mahtava sarja :3

Omasta mielestäni käänteishaaremit ovat parempia kuin tavalliset haaremit. Tai ainakin itse pidän enemmän käänteishaaremeista.
Ouranissa hahmot ovat tosi hyviä. Erityisesti Hitachiin kaksoset ja Mori-senpai ovat suosikkejani. Pidän jopa Haruhista, vaikka tavallisesti naispäähenkilöt tuottavat ihottumaa. Ainoa ärsyke on oikeastaan Honey-senpai, joka muistuttaa turhankin paljon Furuban Momijia.

Petyin hieman myös animen loppuun ja oikeastaan siksi hyökkäsin heti mangan kimppuun parempaa loppua toivoen. Mutta oikeastaan toisen pokkarin kohdalla on alkanut tuntua että manga antaa vähän enemmän kuin anime. Ei sillä että anime olisi huono mutta manga tuntuu ehkäpä hieman paremmalta :3

Blackmoon

Viesti Kirjoittaja Blackmoon » To Heinä 12, 2012 13:05

Oikeastaan en ole lukenut tätä mangana, mutta animena olen katsonut loppuun asti. Hahmot ovat hellyyttäviä ja opening-laulut ovat ihania! :3 Sarjassa lempihahmojani ovat Hikaru ja Kaoru sekä myös Mori-senpai :D Ärsyttävin hahmo on Haruhi. En tiedä miksi, mutta tuollaiset tyttöhahmot eivät iske. Mutta ihan kiva sarja ja ihanat hahmot

awkward

Viesti Kirjoittaja awkward » Ti Elo 14, 2012 13:16

Mangana en oo muistaakseni lukenu ollenkaan (lukenu liikaa, ei voi muistaa), mutta animen olen ainaki kattonu moneen kertaa. Sattuu olemaan yks kaikista parhaite mieleen painuneimmista animeista.
Tekisi mieli taas pitkästä aikaa kattoa läpi, mutta aikaa kun ei voi taikoa lisää :'<
if you don't live for something, you'll die for nothing

Hetalia

Viesti Kirjoittaja Hetalia » Ti Elo 14, 2012 19:05

Olen Suuri OHSHC-fani:3 Omistan anime tuotanto kauden:3 Kaksoset ovat ihan parhaat!1♥ (pedot x3) Onkohan tästä enään koskaan tulossa 2 tuotantokautta?

Misuuki

Viesti Kirjoittaja Misuuki » Ke Syys 05, 2012 17:05

Ouran on aivan ihana sarja!
Itse olen katsonut melkein koko sarjan ja olen ihan rakastunut!
Haruhi on niin suloinen :3

KasumiU

Viesti Kirjoittaja KasumiU » Su Maalis 10, 2013 02:11

Itse yllätyksesseni rakastuin heti. Ennakkoluulot olivat korkeat, ajattelin että siinä on joku tsundere ämmä jota kaikki ne host clubilaiset yrittävät saada, mutta onnekseni sain jtn ihan muuta.

Olen katsonut animen moneen kertaan, ja manga on tullut onlinenä luettua vaikken sitä omista (vielä). Ehdottomasti ostamisen arvoinen sarja, niin anime kuin mangakin. Animen loppu jäi tosin aika auki, mitä yleensä inhoan, mutta tälle annoin sden anteeksi. Manga sai minusta ihanan ja täydellisen päätökset, ja nautin lisä chaptereisa yhtä paljon kuin sarjasta.

Kaikki hahmot olivat minusta hyvin onnistuneita enkä erityisesti inhonnut ketään, mutta ehdottomasti bparas hahmo mielestäni oli Kyoya. MUlla taitaa olla kyllä juttu rillipäihin, mutta Kyoya oli simply cool.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”