Ouran High School Host Club

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Chaïm Azusa
Viesti:

Re: Ouran High School Host Club

Viesti Kirjoittaja Chaïm Azusa » Ma Syys 07, 2009 19:05

Aloin katsoa tätä animea vähän aikaa sitten ja olen nyt katsonut 19 jaksoa jos oikein muistan. Tykkään tosi paljon :D Sekopäinen ja hauska sarja, ja pidän hahmoista ja vitseistä. Tamaki on ihan loistava! Nauran aina sille kun hän menee nurkkaan murjottamaan. Kaksosistakin tykkään. Ja Haruhin isä, oijoijoi.. xD Honey on vähän ärsyttävä, mutta kyllä senkin kestää.
Välillä tuntuu että Haruhi jotenkin muistuttaa minua, kun muut pitävät hauskaa ja hän vain valittaa tylsistyneenä, että haluaisi olla jossain muualla. Ja ehkä olen vähän samannäköinenkin, vaikka en niin söpö olekaan :D
Pidän siitä jaksosta kun Host Club menee ensimmäistä kertaa Haruhin luokse kylään, siinä on niin hyviä kommentteja.

Hebi-chan

Viesti Kirjoittaja Hebi-chan » To Loka 29, 2009 01:06

Miks sen piti loppua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:
Viimeksi muokannut Hoothoot, To Loka 29, 2009 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Eiköhän yksi hymiö riitä kuvaamaan pettymystäsi. 12 ylimääräistä poistettu.

Cinderera

Viesti Kirjoittaja Cinderera » To Loka 29, 2009 23:45

Tosi mukaansa tempaava sarja tosiaan. Olen katsonut kaikki anime jaksot, ja olii voinut mielestänivielä mielellään jatkua, mutta ei. Kaksosista tykään tosi paljon, ja Tamakin murjotukset on hauskoja :''D
Mangaa ei kyllä ole tullut luettua, mutta ajattelin ehkä aloittaa joissain vaiheessa :D
Life is like a work of art
you gotta pain it COLORFUL

Ruu

Viesti Kirjoittaja Ruu » Ke Marras 18, 2009 14:21

Kaverini kerran löysi vahingossa tämän sarjan (jotenkin siihen liittyi The Beatles, en kyllä tajua miten) ja suositteli sitten minulle. No, ensin kyllä vähän epäilytti tuon nimen takia, mutta loppujen lopuksi sarja osoittautuikin hyväksi. Hahmot ovat huvittavia ja mielenkiintoisia ja huumori puree minuun. Tamaki on yksi suosikeistani, hölmöinä hetkinään. Pidän myös kaksosista, Haruhin isästä ja 'Bossa Novasta' - ah, ja melkein unohdin Nekozawan!
Honeysta pidän enemmän ehkä mangassa, koska siinä se on mielestäni huvittavampi. Kyoyasta (en koskaan muista miten se kirjoitetaan oikein niin aina joudun lunttaamaan) taas en tiedä, että pidänkö vai en. Välillä tuntuu että pidän hänestä kaikista vähiten, mutta jotkut puolet Kyoyssa, joita animessa ja mangassa paljastuu, taas saa pitämään tästä enemmän.

Animen myötä sitten tutustuin mangaan ja pidän myös siitä. Itse ainakin huomasin että mangassa pääsee tutustumaan paremmin hahmoihin ja heidän taustaansa.

Esim. Manga, vol. 7
Spoiler:
Honeyn ja Morin pikkuveljet: Animessa ei muistaakseni paljastunut että Chikassa on muitakin yhtäläisyyksiä Honeyn kanssa kuin karate. Ne lirkuttavat linnut Chikan ympärillä ja itkevät kasvot saavat väkisinkin mieleen isoveljen.
Morin pikkuveli, Satoshi, huvitti aika lailla ja tätähän ei tainnut ollenkaan vilahtaa animessa? Ulkonäöltään Morin näköinen, mitä vain pidemmät hiussuortuvat otsan päällä. Mutta tapa jolla Satoshi kohtelee Chikaa on päinvastainen kuin Mori kohtelee Honeya; Mori on tottelevainen ja hiljainen, kun taas Satoshi juoksee kendo-kepin kanssa Chikan perässä eikä ole yhtään vaitonainen - pikemminkin puhelias.
Etenkin se huvitti, kun kaksoset laittoivat tulista kastiketta Satoshin teehen, johon poika vain totesi: "This tea is fantastic!" (ja tästä syystä kaksoset totesivat että Satoshi on typerys).
No, kuten Haruhi itse toteaa: Chika on "dark Honey" ja Satoshista "a shining Mori".
Ja vasta tänään huomasin että missä laatikossa olen oikein elänyt. Luulin että Hosteja olisi vain 10 pokkaria, mutta adlibriksen sivuilta paljastui että niitä on nyt ainakin 13! Taidan käpertyä takaisin sinne laatikkoon sulattelemaan paljastunutta tietoa.
"And since I am dead, I can take off my head to recite Shakespearean quotations."

kappa-

Viesti Kirjoittaja kappa- » Ti Marras 24, 2009 17:40

Heips!

Olen kyseisen sanrjan animena katsonut(parikin kertaa), se oli yksi ensimmäisistä jota katselin.
Olen ollut rakastunut siitä päivästä lähtien! XDD

Ja vaikka anime jääkin ns. "kesken" SUOSITTELEN lukemaan sitä MANGANA!
Mangan alku on sama kun anime, mutta manga jatkuu siitä mihin anime jäi. (toki manga on hieman erinlainen kun anime mutta..)

MANGASSA ESIM!
Spoiler:
ihmis suhteet "kehittyy".
Spoiler:
esim. toinen kaksosista ihastuu haruun, haru ihastuu tamakiin ja tamaki ihastuu haruun.. X)
,tarina ei ole enää niin kovasti kiini pelkässä clubi toiminnassa jne
SIIS LUKEKAA MANGAA OURAN FANIT XD :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Otakun ಥ_ಥ Elämää
Sora and Kairi

Ze Shoopuf

Viesti Kirjoittaja Ze Shoopuf » To Marras 26, 2009 15:59

kappa-, mainitsemasi spoilerit tapahtuvat animessakin. Minä en ainakaan ole lukenut mangaa kuin ensimmäisen pokkarin verran, mutta muistan animesta aika selkeästi nuo tapahtumat - etenkin ensimmäisen ja viimeisen.

Ei minulla oikeastaan ollut juurikaan muuta sanottavaa, mutta kun täällä kerta ollaan, niin miksei sitä vähän turisisi. Olen katsonut Ouranin animena kokonaan ja pidän siitä. Se ei ehkä ole lempisarjojani, mutta se on mukavan hauska ja siinä rikotaan heikon, punastelevan ja ujon päähahmotytön klisee. Uskalias poikatyttöpäähahmo on oikein mukavaa vaihtelua ja huumorikin on suurimmaksi osaksi suhteellisen hyvää. Hahmot ovat mielenkiintoisia ja sopivat hyvin ympäristöönsä. Hahmot myös kehittyvät, eivätkä vain jää samanlaisiksi, kuin alussa.

Hyvä sarja siis, katsoo mielellään.
Me be Mighty Tyger! Me eat all!

Netsu

Viesti Kirjoittaja Netsu » Pe Marras 27, 2009 11:56

Itse olen katsonut koko Ouran-animen kolmesti ja pari yötä sitte näin unta että voitin Mitsukuni-cosplaylla.....
Olen menossa Mitsukuni cossissa Traconiin.
Mangaa... luin ehkä noin kolme pokkaria...
Sano minulle moi! Moi, Moi!
CosplayGaala 2010: Len Kagamine

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » To Joulu 03, 2009 00:50

Pakko tunnustaa, että on tullut katottua tämä koko sarja kolmessa päivässä koeviikon aikana :oops: . Ei kyllä yleensä tule katottua tällaista, mutta sarja yllätti minut täysin.
I will show you the power of the half finn

Cinderera

Viesti Kirjoittaja Cinderera » Ti Joulu 15, 2009 00:07

Anime oli kyllä niin hyvä : DD
On ihan yks lemppari sarjoista~~~

Mutta mites manga? En oo nimittäin ite muutaku selaillu fantsussa...kannattasko lukea? :o
Life is like a work of art
you gotta pain it COLORFUL

Ruu

Viesti Kirjoittaja Ruu » Pe Joulu 18, 2009 18:37

Cinderera kirjoitti:Mutta mites manga? En oo nimittäin ite muutaku selaillu fantsussa...kannattasko lukea? :o
Suosittelen kovasti. Mangassa tarina jatkuu siitä mihin animessa on jääty joten jos haluat tietää enemmän mitä seuraavaksi käy niin suosittelen. Muistaakseni mangaa on ilmestynyt nyt sellaiset 13 pokkaria.
Mielestäni mangassa saa muutenkin paremmin käsitystä hahmoista ja heidän taustoistaan.
"And since I am dead, I can take off my head to recite Shakespearean quotations."

UsagiUsis

Viesti Kirjoittaja UsagiUsis » La Helmi 27, 2010 20:25

Ekan kerran kun katsoin ekan episodin, olin nukahtaa. Sarja vaikutti niin tylsältä, ettei sitä olisi jaksanut loppuun katsoa aseella uhatenkaan. Vuoden päästä kuitenkin päätin että katson kaikki aloittamani sarjat loppuun. Tylsistymistä peläten kuitenkin aloitin Ouranin katsomisen, ja yllätyin positiivisesti. Kiinnostavat kauniit hahmot, loistavaa huumoria ja hyvä juoni. Mitä muuta hyvältä animelta voi odottaa? 8D

Pitihän se ensimmäinen osa mangastakin hankkia. Piirrostyyli oli hieman erillaista, mutta muuten pokkari vastasi odotuksiani. 83

Wulfy

Viesti Kirjoittaja Wulfy » Ti Maalis 02, 2010 15:21

Ihana sarja. Ei voi muuta sanoa. En ole sarjan über-ihquttaja, mutta pidän sen hahmoista ja vastakkainasettelusta. Köyhät, 'normaalit' ja ylirikkaat pilallehemmotellut ja lapselliset hahmot repivät irti monta vitsiä tasvallisimmastakin asiasta ja jaksavat aina naurattaa. Pian animen jälkeen aloin lukea mangaa, mutta se vain jäi jossain vaiheessa. Pitäisi alkaa taas lukea.
Maailmassa ei ole mitään vapaampaa kuin vapaapudotus.
------
Siirretään tasamaalaisen kokemus kolmiuloitteiseen maailmaan ja kuvitellaan, että neliuloitteinen hyperpallo kulkee maailman läpi.

Weetu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetu » To Maalis 04, 2010 20:15

Hyvä sarja, joka yhäuudellen jaksaa naurattaa ja ilahduttaman, eli monta kertaa jaksaa katsoa läpi tämän sarjan.
Hikaru ja Tamaki ovat suosikki. Persoonat minunmieleeni noilla hahmoille. Tamaki on haaveileva ja vetää aikalailla omia johtopäätöksia asioista ja siksi onkin huvittava~<3 Hikaru taas kaksosista se negatiivisempi puoli, jossa joku vaih viehöttää hahmona : )! Honey on kanssa suloinen, mutta ei vedä vertoja Hikarulle ja Tamakille.

Nami!

Viesti Kirjoittaja Nami! » Ke Maalis 31, 2010 22:02

Hihii! Se on tosi hyvä sarja! Kerran kaverin kanssa katsottiin kaikki jaksot seuraavalta seuraavalle! Kaikki jaksot oli tosi hyviä, vaikka onkin kyllä sitä Shōjoa, jota en varsinaisesti katso. Loppu oli aika hyvä, jäin melkein parkumaan siinä...

Oma lempparini ovat Kiyo ja Mori-senpai!!!! Pidän pitkistä ja mustahiuksisista miehistä, jotka osaavat olla hiljaa tarpeen tullen, eivätkä puutu liikaa asioihin! Muutkin tosin ovat kivoja...oma luonteeni on kyllä kuin Honeysenpailta otettu! Jaksan olla iloinen ja puhelias, mutta jos joku kehtaakin herättää minut liian aikaisin, potkaisen niin lujaa ettei herättäjä unohda sitä ikinä!

Kanssa itsessäni on vähän Kiyota mukana, jos kylään tulee minua vuoden nuorempi tai useita vuosia, käyttäydyin kuin aikuinen ja puhun fiksusti. Tosin yleensä heitän heille huumorintajuakin sekaan! Pidän myös yksinolemisesta. Ja paljon!!!

Kuiteski, mahtava sarja! Suosittelen kattoo jos haluaa revetä kunnolla ja tykkää yaoista...
Bloody eyes looking over there, when you don't that somebody watch you...ehhehhehheh

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ke Huhti 28, 2010 00:03

Viimeisimmässä mangan chapterissa oli vinkkiä siitä, että kohta alkaa loppumaan. Sanottiin jotain siitä, että seuraavassa chapterissa annetaan vihjeitä millainen loppu tulee olemaan. Sarja on ollut pitkä, joten innolla odottelen millainen loppu tälle saadaan~
Tosin itse ennakoin vähän samankaltaista loppua kuin esim. SA mangassa joka on Ouranin tapainen...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”