Black Cat

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Rakuen91

Black Cat

Viesti Kirjoittaja Rakuen91 » Ma Heinä 10, 2006 16:10

Jotkut varmaan miettivät että "black cat anime? eikö se ole kauhu manga?" Noh. Ei aivan tämä black cat on toisenlaiseen mangaan perustuva anime.

Päähenkilönä seikkailee niin sanotun salamurhaaja järjestö Crhonosin kolmastoista numero Train Heartnett (A.K.A Black Cat) Joka ystävänsä kuoltua liittyy Sweeperin (palkkion metsästäjä) Svenin ja Nanoteck kehon omaavan Even, ja Välillä mukaan tulevan mestarivarkaan Rinslet Valkerin mukaan. Joskus Train taas lähtee jahtaamaan ystävänsä murhaajaa.

Sarjan pituus: 23 osaa.
Genre on: Seikkailu/ Sience fiction /fantasia / Shounen ja komedia.
Tosin tytöille löytyy kyllää henkilöistä silmän ruokaa.

Omasta mielestäni tämä sarja on erittäin hyvä näkemäni 19: osan perusteella vaikka onkin osittain shounenia. Sarja saa nauramaan ja ehkä välilläkin naispuolisia katsojia heittämään muutaman kyyneleen. Suosittelen lämpimästi.

moderaattorin lisäys - Sarjan perustietoja löytyy lisää täältä:
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=5245

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ma Heinä 10, 2006 17:11

Sarjan olen katsonut juu, todella hyvä, oikein miellyttävä, Eve on aivan varmasti lempihahmo, ja lopetus oli mielestäni oikein kiva.

Mutta juu, todella hyvää *bang* *bang* äxöniä.
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ma Heinä 10, 2006 17:53

Todella hyvä sarja. Varsinkin animaatio ja musiikit ovat aivan kerta kaikkiaan mahtavia. Loppuun asti en ole ehtinyt vielä katsomaan, mutta suosittelen jo tällä hetkellä näkemäni perusteella.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Rakuen91

...

Viesti Kirjoittaja Rakuen91 » Ma Heinä 10, 2006 18:29

jep jep. mutta välillä mietityttää se Trainin ruokahalu. Sillä on meinaan aina nälkä. Miten se muka pystyy syömään niin paljon ja oleen niin laiha?
Cossaajan marinaa maailmasta ja Pukujen teosta:http://ananas-pukuilijanpivkirja.blogspot.com/

Deva säätöä -> http://www.Sesshofan.deviantart.com

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Su Heinä 16, 2006 11:32

Huhuu.
Mangaan tutustuin vastikään, ja olen kuullutkin, että anime on aivan toisenlainen. Ykkösjakson olen katsonut kokeeksi, ja täytyy sanoa... Kyllä se oli mahtava.
SVEN.
Rakastuin Sveniin, kun näin hänestä muutaman jiipegin eräällä nimeltä mainitsemattomalla imageboardilla. Siitä se sitten lähti. Ja nyt olen tässä. Trainkin on mahti! HÄN on the aito kissapoika.
Odotan, että DVD:t tulevat ulos... Eikös tämä olekin lisensoitu hiljattain?

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Ti Heinä 18, 2006 13:18

Tuli itsekin katsottua Black Catin ensimmäinen jakso, ja se oli hyvä. Oikeasti. Sarjan mieshahmoista kyllä todellakin löytyy silmänruokaa, mutta että vielä juonikin vaikuttaa mahtavalta on suurta plussaa. Mangana on tullut nyt luettua ihan vähän tätä sarjaa ja se kyllä eroaa aika paljon animesta, mutta eipä se paljoa menoa haittaa. Sanoisin kuitenkin että anime vaikuttaa paremmalta kuin itse manga.

Sesta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sesta » Ke Heinä 19, 2006 14:20

Mukavalta tuntuu kun olen ny päässyt 10. jaksoon, että kyllä loppuun aijon katsoakkin ^^ ja meinasi kyllä tulla tippa silmään niinkuin mainittiinkin, herkempi puoli kun olen ^^ Ja kohtalaista huumoriakin löytyy joka on aina plussaa....

Rakuen91

Jep

Viesti Kirjoittaja Rakuen91 » To Heinä 20, 2006 15:56

Kyllä. muistaakseni DVD lisenssisoitiin, mutta muistaakseni tulee jenkkeihinkin vasta tänä jouluna. Minustakin Sven in ihana! ja ettei eräs tuttuni rökittäisi minua, niin sanon että on Trainkin mukavaa. (juoksee Kaitou kazea karkuun.) TasketeeeEE!!
Cossaajan marinaa maailmasta ja Pukujen teosta:http://ananas-pukuilijanpivkirja.blogspot.com/

Deva säätöä -> http://www.Sesshofan.deviantart.com

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Ma Heinä 24, 2006 12:17

Sven ja Train on ihania! :D Tosi komeita sanoisin :shock: 8)

widseek_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja widseek_ » Ti Loka 10, 2006 17:05

juu on kyllä tosi hyvä sarja. Train on kyllä kovis jäbä. Erityismaininnan ansaitsee vielä opening kappale. Ihan tajuttoman hyvä kappale ja laulajan ääni mhmh.
Viimeksi muokannut widseek_, Ke Loka 18, 2006 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dundan

Viesti Kirjoittaja Dundan » Ti Loka 10, 2006 23:05

Juu aika hyvältähän tuo vaikutti kun tuon ekan jakson nyt katsoin :)

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » La Loka 14, 2006 13:51

Katsoin tuon sarjan loppuun kesällä ja jäi harmittamaan kun se jäi lopulta niin lyhyeksi. Kyllä tätä olisi mielellään katsonut enemmänkin, tosin jos tätä helkkarin Eden-juttua ei olisi tullut ja Creed olisi pysynyt loppuun asti "pääpahiksena" :/.
Parhaat hetket sijouttuvat ehdottomasti sarjan puoleen väliin. Creed on joku aivan paras pahis. Mikin Shinichirouta parempaa heeboa tähän hommaan ei olisi voinut löytää!
Myös Jenos Hazard sai olemuksellaan ja naishulluudellaan minut aivan sekaisin <3
Mutta täytyy kyllä myöntää, että ensimmäiset 5 jaksoa oli jotain aivan tuskaa katsoa;
en pitänyt Sayasta yhtään, Train oli ärsyttävän tylsä ja Even hokema "watashi wa oni" sai ohisuonet pullistelemaan pahemman kerran. Sven kyllä oli mahtava hahmo ja loppujen lopuksi Evenkin ranking alkoi kohota :3 Kaikki hahmot olivat omalla tavallaan kiinnostavia, Svenin menneisyys kiinnosti vielä enemmän. Olisi ollut mukava kuulla siitä vielä vähän enemmän.
Tämän sarjan OP on edelleen listallani yksi parhaimmista. :D
Mangana jaksoin lukea tätä 2 ensimmäistä volume. Se tyssäsi lopulta siihen, kun tajusin kuinka ruma Creed on mangassa (ei kulmakarvoja Ö_Ö!). Muutenkin suuri poikkeavuus animesta häiritsi. Yleensä se on hyvä asia, mutta ei tässä sarjassa.

selene

Viesti Kirjoittaja selene » Ti Loka 17, 2006 17:25

Olen katsonut veljen kanssa 5jaksoa ja hyvältä vaikuttaa :D Alkumusakin on aivan ihana.Sven on kyllä paras :D
Meinasin ostaa mangaakin,mutta en tiedä ostanko enää...

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ti Loka 17, 2006 22:29

6 jaksoa katottu ja hädin tuskin jaksoin kattoa edes ne. Eka jakso oli oikein maittava, mutta mitä nyt olen tuosta sarjasta kuullut.. innostus lopahtaa. Train vaikutti oikein hienolta ja mielenkiintoselta hahmolta ja pläh. Se kimonoasunentyttö-jonka-nimeä-en-jaksa-vaivautua-muistamaan on aivan jumalattoman ärsyttävä, jos suonette sanavalintani. Sven.. oi Sven, Sven. Paras. Ääninäyttelijäkin niin nappiin, välillä Svenistä tulee mieleen ihan leffa-Hughes. Creediä olen nähnyt vain vähän mutta vaikuttaa kyllä.. Shinichirou on aina hullujen hahmojen rooleissa.. ja siihen se onki täydellinen.

Minya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minya » To Loka 19, 2006 20:49

hmm, johtuisikohan tuo yhteys Hughesiin kenties siitä että näiden kahden seiyuu [Fujiwara Keiji <3] on sama henkilö :lol:

ei mutta itsekin Svenistä pidän, [miten voisin olla pitämättä, rakastanhan myös Hughesia yli kaiken] vaikka en olekaan vielä kovin paljon kyseiseen sarjaan ehtinyt tutustua.
Boobies! Pöömehiläisiä!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”