Papa and Heart - KISS IN THE DARK

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

StrawberryNeko

Papa and Heart - KISS IN THE DARK

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » Su Heinä 09, 2006 23:59

Kuka on katsonut tämän sarjan?Itse olen katsonut sarjan läpi,olihan se vain 2 jaksoa kestävä.Sarja kertoo isän ja pojan suhteesta eli shounen-aitakin vilahtaa mutta sarja on myös dramaattinen.

Omaksi suosikkihahmokseni nousi Kyousuke,hän kyllä näyttää jonkin verran Yuki Eiriltä,mutta luonne on päinvastainen ^^'

Lisätietoa löytyy täältä: http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6353
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Ma Heinä 10, 2006 16:59

Hassua, mihin muotoon ovat tuon englanninkielisen nimen vääntäneet, eiköhän se sydän ole ollut siinä enimmäkseen koristeena.

Mutta, olen katsonut kertaalleen, eikä ole suurta kiirettä katsoa toiseen, en arvostanut kovin korkealle. Niin paljon parempiakin kirjoja olisi tarjolla, ja animeversio tehdään sitten tuollaisesta tyhjänpäiväisestä hömpästä? -__-; Kirjoittajan lisäksi hahmosuunnittelija tai ääninäyttelijät eivät ole oikein suosikkejani.

Muistaakseni niistä Miran koulukavereista on tehty oma tarinansa (ei animoitu), ja mitä olen siitä kuullut niin vaikutti ihan kohtuullisen kiinnostavalta.

Dora

Viesti Kirjoittaja Dora » Ti Heinä 11, 2006 15:48

Enpä voisi sarjaa kutsua mitenkään rakentavaksi tai erityisen ajatuksia herättäväksi. Kaksiosainen sarja on shõnen-ai painotteinen, meneeköhän melkein yaoin puolellekin?

No, kuitenkin, pidin siitä. n_____n
Olen tällainen puolivillainen immeinen, ja boy love kolahtaa vähän liiankin lujaa. Iltapäivää vietin oikein mukavasti katsomalla kyseisen sarjan. ^_____~
Moraali on lintu. Satakielinen.

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Ma Heinä 17, 2006 20:16

ihan hyvä sarja, tuntuu vaan että kaikki ongelmat ratkaistaan paneskelemalla mutta eipä se paljoa haittaa :D

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » La Marras 04, 2006 02:26

Katsoin ehkä sen ykkösen. Repesin koko asian. Siis OIKEASTI. Pitääkö joku tästä tosissaan... :''DD hyviä shounen-aita on niin harvassa.. ja tämä EI kuulunut niihin. Lähinnä hävetti niiden puolesta jotka olivat tehneet. Luoja. Onneksi tämä ei ollut niin paha kuin Gakuen Heaven. *tirsk* Ja vaikken minä insestiä kavahdakaan, 'isäpappa' oli aika iso pedosetä. lol.

AHAHAHHAHAHAHHAHahahhahhhh..
Viimeksi muokannut dr.online, La Tammi 06, 2007 01:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Saintjuste

Viesti Kirjoittaja Saintjuste » Su Marras 05, 2006 15:28

En oikein tiedä mitä tästä sarjasta voisi sanoa, hahmot ovat minusta kivasti suunniteltu, mutta tuntuu että tarina olisi jäänyt kesken. Mutta eikös tämä sarja ihan yaoita ole, niin olena ainakin ymmärtänyt..

Spoil: Eikö silti lopussa selviä että Miran isä onkin hänen eno Ö.Ö

Brisca

Viesti Kirjoittaja Brisca » Su Marras 05, 2006 16:00

Juu, katsoin tuossa taannoin tämän sarjan. Ja siihen kertaan se sitten jäikin. Mielestäni sarja ei ollut mitenkään erikoinen, vähän tylsäkin, mutta katseltava. Muistaakseni Miran ääni oli kohtuullisen kammottava, ja muista hahmoista en enää paljon muistakaan.. :)
Olen ollut viime aikoina vähän pettynyt näihin shounen-ai/yaoi -sarjoihin: joko ne ovat hirvittävää slashia tai sitten sellaista epämääräistä "ollaanko vai eikö olla ihastuneita"-hoopoilua, johon kyllästyy muutaman jakson jälkeen. Miksei niissä ole toimintaa sillä tavalla sopivasti? Huokaus.
Ups, eksyin syrjäpoluille selityksissäni, mutta piti kai päästä purkamaan tuntoja..
"Go home, crybaby, before you piss me off even more"
-Yuki Eiri

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » To Tammi 04, 2007 13:57

minä olen katsonut! ja tämä nauratti koko ajan. "minä tahdon papan kanssa naimisiin!" hahmot aika stereotypioita, piirros jälki silti ihan hyvä. jostain syystä pidin siitä kohtauksesta, jossa leijaili sulkia. se taisi olla kakkos jaksossa. onkohan tämä ensimmäinen anime, joka käsittelee isän ja pojan seksuaalista suhdetta? tätä olisi kuitenkin jaksanut katsoa lisää. eniten ehkä kiinnosti koko touhussa Miran koulukaverin ja "velipuolen" suhde. vaikka se olikin selvästi piilotettu. loppuvideossa he taisivat silti olla samaan kaulaliinaan käärityt. (jos oikein muistan.) Miran äiti oli ärsyttävä. ainiin! ja vielä plussana se parin sekuntin mittainen Taru Sormusten Herrasta- kohtaus! =__0
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Pe Tammi 05, 2007 18:31

Ihan ok vaikka en tykännyt päähenkilön äänestä sitten yhtään koska se oli vähän liian tyttömäinen. :P Mutta muuten on ihan katsottava ja kiva sarja, vaikka vähän pervo onkin. >:D

EDIT: Jaah, olinkin vastannu tähän jo :F
Viimeksi muokannut TAMPEE, Ke Huhti 11, 2007 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Aqvaario

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » La Tammi 06, 2007 15:56

Itse pidin tästä sarjasta kovasti ja harmittikin kun siitä ei ollut kuin kaksi osaa eikä mitään muuta :3 olisivat voineet edes vähän laajentaa niin hyvä kun se olikin

T

Viesti Kirjoittaja T » La Tammi 06, 2007 19:49

(poistettu)
Viimeksi muokannut T, Ti Tammi 29, 2008 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » La Tammi 06, 2007 20:24

Lelouch kirjoitti:Katsoin ehkä sen ykkösen. Repesin koko asian. Siis OIKEASTI. Pitääkö joku tästä tosissaan... :''DD hyviä shounen-aita on niin harvassa.. ja tämä EI kuulunut niihin. Lähinnä hävetti niiden puolesta jotka olivat tehneet.
Veit sanat suustani *nods* Juuri tätä ajattelin kun katselin nuo pari osaa silloin joskus... vuonna tikku ja kivi. Tykkään shonen aista noin yleisesti, mutta se ei tarkoita, että tykkäisin ihan mistä tahansa shonen ai -sarjasta.
Ja tässä sarjassa ei oikein ollut juonta/ideaa nimeksikään :'D
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Hiiris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hiiris » Su Tammi 07, 2007 03:30

Pidin ja harmittaa että oli vain ne kaksi jaksoa.
put your shoes on

bööbemuff

Viesti Kirjoittaja bööbemuff » La Tammi 20, 2007 19:03

Tykkäsin aivan äly paljon.<333
Niin söpö sarja..harmi et oli vaan kaks jaksoo
olisin halunnu tietää mitä tapahtuu seuraavaks....:/
Kiss my eyes and lay me to sleep.

namida

Viesti Kirjoittaja namida » Ma Tammi 22, 2007 21:54

Kerran olen katsonut, ja nauroin ihan koko ajan. Aina kun ajattelenkin tuota sarjaa niin alan nauraa ihan hillittömästi : D (tälläkin hetkellä hihittelen itsekseni : D ) Ihan totta, ei tuota sarjaa voi kukaan ottaa tosissaan : D

Huoh. Hyviä shonen ai -sarjoja on ihan liian vähän.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”