Death Note

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

TAMPEE

Viesti Kirjoittaja TAMPEE » Su Elo 27, 2006 10:35

Tuli tässä mieleen, että koska olen kuullut että Death Notesta tehtäisiin anime niin tietääkö kukaan koska se ilmestyy? Itse en ainakaan ole mistään mitään tietoa löytänyt..

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Su Elo 27, 2006 13:31

Animeconista sain nyt viimeinkin hankittua sarjaa itselleni 2 ensimmäistä osaa <3__<3
Nyt koetan säästää roposiani kolmanteen osaan.
Niin koukussa olen
*hehkutus*

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Su Elo 27, 2006 17:59

dintz kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että koska olen kuullut että Death Notesta tehtäisiin anime niin tietääkö kukaan koska se ilmestyy? Itse en ainakaan ole mistään mitään tietoa löytänyt..
Anime News Network auttaa. Eli kanava on Nippon TV, aika on keskiyö ja päivämäärä kolmas marraskuuta.

Sesta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sesta » Ti Elo 29, 2006 11:51

Hohoo Animeconista tuli ostettua neljä ensinmäistä osaa ja nyt oli kyl ihan pakko pistää varaukseen fantsuun 5 ja 6.... Todella hyvä manga ja mystinen...tykkään tommoisista mysteeri mangoista...Raaka ja julma samalla ^^

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » Ma Syys 04, 2006 17:50

Päähenkilöiden seiyuut on kai nyt virallisesti päätetty:

http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6592

Lightiksi on valittu Mamoru Miyano (mm. Ouranin Tamaki) ja L:ksi iki-ihana Kappei Yamaguchi!
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

sora

Viesti Kirjoittaja sora » La Syys 09, 2006 12:13

Onko kukaan muu tullut huomanneeksi (vai olenko vain torvi) että DN:nään on piilotettu enemmän huumoria kuin päälle päin luulisi. Eilen pääsin lukemaan osat 4 ja 5 ja parissa kohtaa huomasin kiemurtelevani naurusta. Esim kohta jossa Light ja L tappelivat ja L:n puhelin soi, minun piti sulkea kirja kun nauroin niin paljon sille kuvalle missä ne on terttuneet toistensa rinnuksiin ja lyömässä toisiaan... Samaten olen nauranut useinkin L:n ilmeille. Ne on vaan niin hassuja. Hihii...

Kyllä L on vaan niin paras ♥ (ja meikäläinen outo)

Yuffie

Viesti Kirjoittaja Yuffie » To Syys 21, 2006 12:27

Minä olen lukenut koko sarjan ja fanitan täysillä. Yksi parhaista lukemistani sarjoista! L:ää ei kertakaikkiaan voi olla rakastamatta, niin lutuinen~ ja Light myös. Misasta en pidä, mutta olen sortunut häntä cossaamaan joten ei se nyt niin paha hahmo ole... xD Ja Ryuuku on hitsin pelottavan näköinen siinä live action elokuvassa. Mangassa Ryuuku on sen sijaan symppis.
Uskomatonta että animenakin tulee, ja vielä KAPPEI YAMAGUCHI L:n äänenä! Fanitan Kappeitakin, tekee varmasti hyvää työtä L:nä ^^ Tuskin maltan odottaa...!

Ja sora, huumorin olen huomannut, varsinkin nuo kohdat xD L:n ilmeet on hauskoja. Tosin kun Light ja L alkoivat lyödä toisiaan, minä aluksi järkytyin, kumpikaan ei ole sitä tappelijatyyppiä... jälkeenpäin vain nauran sille x)

Sheik

Viesti Kirjoittaja Sheik » Pe Syys 22, 2006 16:40

Typerä kysymys tähän väliin: Koska sarja tulee animena vai onko se tullut jo?
Erehtyminen on inhimillistä, toisten syyttely politiikkaa.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Pe Syys 22, 2006 17:15

Sheik kirjoitti:Typerä kysymys tähän väliin: Koska sarja tulee animena vai onko se tullut jo?
Ei ole tullut animena vielä, mutta pitäisi tulla japanissa ainakin 3.10.

Mun mielipide sarjasta on, että todella hyvä juoni! Jää vaan koukkuun.. mutta toisaaltapiirtäjä tapattaa melkein kaikki päähahmot..ei hyvä :/

sora

Viesti Kirjoittaja sora » Su Syys 24, 2006 18:22

No niin. Nyt tämäkin köyhä ja kaikista muista ilmeisesti jäljessä laahaava tytteli pääsi lukemaan tuon kohua herättäneen 7 volumen. Ikuisena ja jumaloivana L-fanina pidän nyt suruaikaa. Siksi tämä viesti on niin hymiötön. Itkin silmät päästäni lukiessani tuota kohtausta, joka sai elämäni valumaan alas viemäristä. Yhyy! Mutta toisaalta asiassa on myös valoisat puolensa (suo minulle tuhannesti anteeksi oi rakastettu L siellä Ällien taivaassa). Juonenkäänne oli nimittäin päätähuimaava ja jokseenkin odottamaton, ja juuri tällaiset juonenkäänteet ovat olleet DN:n vahvuus aiemminkin. Saattaa mennä aika kauan ennen kun ostan seuraavan numeron... Mut taidan ostaa sen silti. On se vaan kuitenkin niin hyvä sarja (niisk).

Sheik

Viesti Kirjoittaja Sheik » Su Syys 24, 2006 21:36

Henkilökohtainen mielipiteeni on, että volumesta seitsemän kannattaa hypätä suoraan viimeiseen pokkariin. Mielestäni sarjan taso laski niin hahmojen kuin juonenkin kannalta seiskan jälkeen ihan hirveästi. Uudet hahmot ovat täysin epäkiinnostavia ja juoni on kuin jostain pahaisesta animefilleristä.

Jos siis haluaa lopettaa lukemisen edes jotenkin hyvillä mielin, kannattaa volumet 8-11 väliin kokonaan. Tämä siis vain minun mielipiteeni. Ei kannata ottaa nokkiinsa jos on eri mieltä.
Erehtyminen on inhimillistä, toisten syyttely politiikkaa.

Tiavals

Viesti Kirjoittaja Tiavals » Su Syys 24, 2006 21:41

Mielestäni volumea 7 kannattaa pitää viimeisenä pokkarina, taso laskee sen verran ja se on hyvä paikka lopettaa. :)

dr.online

Viesti Kirjoittaja dr.online » Ti Syys 26, 2006 15:55

Yhdyn edellisiin. Into lopahti lukea täydellisesti, ei nämä uudet hahmot olen niin kiinnostavia kuin Ällä. :p (tai edes Raito.) Suoraan sanoen, tuon traagisen luku 58 jälkeen en voinut muuta kuin tuijottaa ruutua tyhjin silmin ja sitten kun viimein aivot tajusi mitä oli tapahtunut ja kuka oli kuollut parahdin itkuun. Ja monta päivää kuljin kuin huumassa. Ei näin voi olla. Jumatsuikka sentään. Ei näin voi tehdä! Voi L-raukkaa. Se oli joku.. niin.. ahdistava se luku 58(/pokkari 7). Argh.

Monesko muuten on vika pokkari? Ajattelin että voisi melkein vain sen lukea. En jaksa lukea noita välijuttuja... äh.. tylsänpuoleista. :s

Slavemaster-Sama

Viesti Kirjoittaja Slavemaster-Sama » Ti Syys 26, 2006 19:09

Death Note on kyllä ollut minulle yksi kiinnostavimmista teoksista. Jännitys on saatu hyvin pidettyä yllä lähes täydellisellä juonikuviolla. Siis seitsemänteen osaan päässy. Ja suuri järkytys ollut. Silti odotan saavani päätökseen sarjan. Ei into sentään lopahtanut.

Minulla on vähän ongelmana ollut että ajattelen Death Noten lukemisen jälkeen kaikkia asiat niin pirun tarkasti jokaiselta kantilta. :D Kovana tutkijana olen yhden juoniaukonkin löytänyt, josta jo yhden fanin kanssa olen keskustellut saamatta mitään järkevää selitystä, muuta kuin jonkun hahmon ylistämistä ja toisen tyhmyyteen vetoamista. Elikkä siis juoniaukko löytyy 3 osan sivulta 119. Elikkä ihan alhaalta oikeanpuoleinen kuva, jossa Light mainitsee Kitamurasit. Juuri tuo Kitamurasien maininta on juoniaukko, sillä Light Lightina ei voinut tietää keitä kaikkia Raye Pender oikein oli seurannut. Joten eikö L:n olisi pitänyt huomata että Lightilla oli ylimääräistä tietoa, tietoa jota vain Light Kirana olisi voinut tietää. Tällöinhän se olisi paljastanut Lightin Kiraksi.

Todella mahtava sarja.
Rauman anime- ja mangaseura Kaiba Shuudan
[EX-Tekniikkavastaava]

-Lipova Semi-Uke Otaku Kissa-
*Miu*

Summoner

Viesti Kirjoittaja Summoner » Ti Syys 26, 2006 19:16

Luin juuri tuon seiskan ja nyt on suru puserossa. Ei sen näin pitänyt mennä! Snif...Mutta niin hyvä sarja on että kerään kyllä loputkin osat vaikka ei kyllä vähempää voisi kiinnostaa nuo uudet hahmot. Raito/Light on kyllä niin cool ettei mitään rajaa. Luvun 58 lopussa meni kyllä kylmät väreet selkää pitkin. "This new world will have its God" Tuossa olisi ollut todella tyylikäs paikka lopettaa, mutta ei. Parempi olisi sitten olla odottamisen arvoinen lopetus hienolle sarjalle. Eikös näitä 12 ole yhteensä tulossa? Taiteilin itselleni oman Death Notenkin mahdollista cosplayta varten. ^^

Enpäs ole tuollaista Slavemaster-saman mainitsemaa juoniaukkoa huomannutkaan, täytyy lukea alkuosat uudestaan ja tulla puimaan asiaa.
'There are many worlds, but they all share the same sky. One sky, one destiny.'
http://www.animewatcher.net/users/1212/anime

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”