Sukisho

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Kesä 17, 2006 15:09

Ihan vaan selkeytyksenä, näin ainakin itse kahtoin että sarja on 12+1 jaksoa, eli tuo viimeinen jakso ei ole OVA, vaan pelkkä bonusepisodi. Varsin hauska sellainen toki.

Eipä sillä että erityisen pahasti vastaan pistäisin vaikka OVAn tekisivätkin vielä perään...tai vaikkapa koko illan koko perheen elokuvan. Ja sitten heräsin.

Rakuen91

Jep

Viesti Kirjoittaja Rakuen91 » Ti Heinä 11, 2006 19:36

Minusta sarja on tosi hauska. Varsinkin erään tietyn blondin toilailut koko sarjassa.
Cossaajan marinaa maailmasta ja Pukujen teosta:http://ananas-pukuilijanpivkirja.blogspot.com/

Deva säätöä -> http://www.Sesshofan.deviantart.com

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Ke Heinä 12, 2006 22:56

Minun makuuni Sukisho on taivaan lahja Jeesukselta! <3
Yaoi ja kaikki ovat nannaa, siksipä kun keskellä yötä on tylsää, raahaudun koneeni ääreen katsomaan sarjaa ^.^

Eka jakso on ehdoton suosikkini x3
Matsuri on ihan paras : D

Kiroku

Viesti Kirjoittaja Kiroku » To Heinä 13, 2006 02:48

Tulipa itselläkin sarja läpi katsottua ja mukavaltahan vaikutti, vaikkei pahemmin iskenytkään oikein. Hauska kuitenkin sarja oli sekä nauraa sai monet kerrat, vaikkakin kamalasti shounen-ai:hin olekaan lukkiutunut vaan siitä seuraavaan ja pahempaan asteeseen. Nättiä shounen-aikin joka tapauksessa on.

Kivaa ajanvietettä edelleenkin on iltaisin sitä katsoa kun pitkä ja väsyttävä päivä on takana.

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » To Heinä 13, 2006 14:38

Tooba kirjoitti:Minun makuuni Sukisho on taivaan lahja Jeesukselta! <3
Saako tiedustella, että miksi juuri jeesukselta? Eikö mooseskin olisi tätä voinut antaa tai pyhä ahti tjk?

Ja tässä ruvettuani etsiskelemään esimerkiksi fanfictiooita Sukishosta, yllätyin esimerkiksi sen suhteen, että eräs fani on tehnyt kokonaisen fanyaoipokkarin, josta oli esitteillä muutama sivu, ja loput salasanan takana, huonoksi onneksi.

Shellow

Viesti Kirjoittaja Shellow » Pe Elo 11, 2006 23:27

Ichito kirjoitti: Ja tässä ruvettuani etsiskelemään esimerkiksi fanfictiooita Sukishosta, yllätyin esimerkiksi sen suhteen, että eräs fani on tehnyt kokonaisen fanyaoipokkarin, josta oli esitteillä muutama sivu, ja loput salasanan takana, huonoksi onneksi.
Missä sitten sitä muutama sivu on? Jos vain viitsit kertoa.

Itse olen katsonut sarjan jo muutama kuukausi sitten ja tykästyin todella sarjaan! siitä tuli jopa yksi suosikki minulle. Nyt olen miettinyt, jos jostain vain saisi sitä mangana, tai niitä pelejä, joita siitä on tehty. Muistaakseni Sukisyosta oli tehty 5 eri peliä, mutta 4 vasta julkastu.

Olisiko muuten jollakulla tietoa tästä mangasta?
Here are the test results: You are a horrible person.
I'm serious, that's what it says: "A horrible person." We weren't even testing for that.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Su Elo 13, 2006 17:02

Tiiusku kirjoitti:Olisiko muuten jollakulla tietoa tästä mangasta?
Onko tästä mangaa? Siis jotain virallista julkaistu? Itse en ole löytänyt muuta kuin joitakin doujinshipokkareita, mutta muuta ei ole vastaan tullut.

Katsoin tämän ajantapoksi kesälomalla, ja täytyy sanoa että se yllätti hyvin myönteisesti. Vaikka loppu olikin hiukka.. nopeatempoinen.

TheBolg

Viesti Kirjoittaja TheBolg » Su Elo 13, 2006 17:19

Niki-chan kirjoitti:
Onko tästä mangaa? Siis jotain virallista julkaistu? Itse en ole löytänyt muuta kuin joitakin doujinshipokkareita, mutta muuta ei ole vastaan tullut.
ANN tietää.

Nopean katsauksen jälkeen mangaa löytyy ainakin japanin amazonista. Englanniksi kääntämistä en jäisi odottelemaan, riippuu tietysti animen menestyksestä.

fukairi/Yamiko

Viesti Kirjoittaja fukairi/Yamiko » To Syys 07, 2006 11:35

Itse pidin sarjasta paljon :)
Joskin turhat fanipalvelu kohtaukset oli jokseenkin ärsyttäviä aina välillä :(
Mutta juoni oli suht koht mielenkiintoinen ja hahmoista oli suurin osa hyvin suunniteltuja. Piirtotyyli ei vain ollut minun makuuni, varsinkaan Soran hiukset.

Sarja on silti kiva/suloinen ja katsoin muutamat jaksot uudestaan(koko sarjaa en jaksanut kun turhia jaksoja oli niin paljon)

OVA:sta vielä sen verran että NANAMI EI OLE NAINEN.
OVA:ssa Nanamilla oli selvästi rinnat ja se häiritsi minua pahasti.
Niki-chan kirjoitti:

Katsoin tämän ajantapoksi kesälomalla, ja täytyy sanoa että se yllätti hyvin myönteisesti. Vaikka loppu olikin hiukka.. nopeatempoinen.
Sukishosta/Sukisyosta on kyllä mangaa, mutta animen ja mangan välillä tässä tapauksessa on ylittämätön kuilu, jos näin voi sanoa. Mangaa on yhden pokkarin verran ja juoni on yksinkertaistakin yksinkertaisempi.

Animessa ja mangassa on yhteistä Animen kaksi ekaa jaksoa ja hahmot.
meow~
Hurrah for yaoi!
Jeesh. Rakastan Tacticsia ja Gravitationia.

Akita Inu

Viesti Kirjoittaja Akita Inu » La Syys 16, 2006 19:55

Oon kattonut yhdeksänteen jaksoon saakka ja pitäähän se nyt loppuun asti jatkaa :D
Hyvin hauskahan tämä on, minä tykkään! Ja pojatkin ihan nättejä, mikäs siinä :wink: Kieltämättä sarjan alku oli aika mielenkiintoinen :P

T

Viesti Kirjoittaja T » To Tammi 18, 2007 16:40

(poistettu)
Viimeksi muokannut T, Ti Tammi 29, 2008 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

xCherry

Viesti Kirjoittaja xCherry » To Tammi 18, 2007 19:58

Kyllä olen katosonut ja pidin siitä mielettömästi! Ainut mistä en pitänyt oli se että se loppui... Nyyh! Liian lyhyt! Olisi kivaa jos sarjaa jatkettaisiin... Vaikka olenkin onnellinen drama cdn omistaja kyseisestä sarjasta... :)

Rakka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rakka » To Tammi 18, 2007 23:02

Yagi kirjoitti:Odotukset olivat korkealla silloin kun aloitin tämän katsomisen, mutta täytyy sanoa, että petyin tähän. Tämä olisi voinut olla hyvä, mutta ei ollut. Jos oltaisiin keskitytty enemmän päähenkilöiden menneisuuteen etc. niin olisi voinut olla hyvä, en nimittäin jaksanut niitä ihmesekoiluja.
Sama vika Rahikaisella. Synkkä ja toivoton poikarakkaus vaan on noin kiljoona kertaa parempaa kuin söpökouluromanssipoikarakkaus sivuhahmojen "hei tienataan rahaa noiden julkisella nöyryyttämisellä" -poikarakkaus muutaman minuutin viittauksilla synkempään menneisyyteen per jakso.

^elina

Viesti Kirjoittaja ^elina » Pe Tammi 19, 2007 08:45

Öhh.. pakko kyllä myöntää että tämä "söpökouluromanssipoikarakkaus" tehoaa minuun. olen katsonut sarjasta 12+1 jaksoa, eikä mennyt kuin päivä että sain sarjan katsottua loppuun. omasta mielestäni se oli liian lyhyt, mutta silti hyvää katsomista.

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ke Helmi 07, 2007 16:11

Koko sarja ja OVA katsottu enkä muuta mielipidettäni;
Rakastan tätä sarjaa.
Hahmot ovat ihania ja juoni on loistava. Myönnän kyllä että pari kertaa putosin kärryiltä, mutta mukana sinniteltiin loppuun asti.
Lempihahmo koko sarjan ajan oli Nao-kun.
Ja sen menneisyys...

OVA oli juoneltaan aivan loistava. Heti alussa näytettiin Soran ja Naon kehittynyttä suhdetta (riisin syönti *kawaii*) ja sit kun roolit hieman vaihtuivat päähenkilöiden kesken (lapsista nuoria, nuorista lapsia).
Plussat myös OVAn shounen-ai(/lievä yaoi) kohdista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”