Kamichama Karin

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

StrawberryNeko

Kamichama Karin

Viesti Kirjoittaja StrawberryNeko » Ma Huhti 10, 2006 22:19

Eli tarina kertoo tytöstä joka on menettänyt vanhempansa,ja kissansa,Shi-chanin joka oli tytölle hyvin tärkeä.Mutta tytön elämään tulee lisää potkua kun hän tapaa Kazunen ja Himekan ja saa tietää että hänen sormuksensa avulla hän voi muuttua jumalatareksi!

Tämä on Koge-Donbon sarja ja hän on myös tehnyt Pita-tenin ja DiGi Charatin.

Mutta mitä mieltä olette sarjasta?Itseltäni löytyy 2 mangaa ja olen ollut tyytyväinen ja taide on kaunimpaa ja enemmän "tyttömäisempää" kuin edellisissä Koge-Donbon sarjoissa.

moderaattorin lisäys: sarjan perustiedot löytyvät täältä -
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=4046
http://www.animenewsnetwork.com.au/ency ... hp?id=7461
Shigure:Kyo-kun and Tohru sitting in a tree...k...i...s--

Kyo:Stop That!It wasn´t like that!

<3

AM
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AM » Ma Huhti 10, 2006 22:36

Koge-Donbo tekemässä Mahou Shoujoa poiki ainakin tähän mennessä pöhköimmän taikatytön signature lausahduksen. Ulkonäöllisesti ollaan kyllä ihan samoilla linjoilla kuin Chicchana Yukitsukai Sugar.
Lopputulos on sinällään varsin mukiinmenevää, mutta homma junnaa pahasti jo toisessa volassa ja kun noita olympiaanisia jumaltarustoja alkaa muistelemaan hommaa näyttää entistä enemmän ikuisuusprojektilta, joka ei välttämättä etene mihinkään (7 osaa jo julkaistu Japanissa eikä lopusta ole tietoakaan).
Antti Myller - Joensuun Otakuiden rahastonhoitaja, tekniikka- ja jäsenvastaava - Kawaconin talousvastaava.
MyAnimelist, figut & last.fm.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Su Marras 19, 2006 22:09

Hohoo, löytyihän täältä topic tällekin sarjalle. Jos ei olisi, niin olisin tehnyt sellaisen itse.. mutta siitä lisää sitten myöhemmin. ^^'

Itselläni on kaikki 5 Tokyopopin tähän mennessä julkaisemaa osaa, täytyy kyllä sanoa että julkaisevat tappavan hitaasti (volume 6 ulos muistaakseni ensi helmikuussa..) Ei vaan saa tarpeekseen tästä söpöilystä, näin ihkupihkupinkkiä sarjaa en ole vähään aikaan päässyt seurailemaan. Ainakaan sellaista mikä olisi aiheuttanut tällaista riippuvuutta.

Sarjalle on myös tehty jatko-osa Kamichama Karin Chu, tuolta -> http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6729 löytyy mitä ANN:llä on kerrottavaa. Eiköhän Tokyopop tuonkin julkaise, tosin saa nähdä miten pitkälle saadaan sitä odotella. ^^'

EDIT: Niin ja tosiaan, Koge-Donbon sivuilta löysin tänne (http://koge.kokage.cc/karinnhayayomi/01.html), malttamattomimmat (okei, olen varmaan ainut mutta koska olen niin kiva niin tuon linkin silti tänne<3) voivat löytää sieltä pari sivua tuota jatko-osaa japaninkielisinä. Ainakin kuvien perusteella sanoisin sen olevan siitä jatko-osasta (Kamichama Karin Chu).. mutta varmana en sano mitään, koska japania en osaa.

Hecchan

Viesti Kirjoittaja Hecchan » Ma Joulu 25, 2006 15:09

Tuota Kamichama Karin Chu:ta "selaillessa" huomasin, että Koge on muuttanut hieman silmien piirtämistyyliään. Mielestäni hieman massahtavampaan suuntaan : P Tosin se ei välttämättä ole huono asia, sillä ainakin Kamichama Karinissa (ei siis Chu-versiossa) silmät ovat välillä aika kökön näköisiä. : <
Tästä sarjasta pidän ja nyt kun joululahjarahaa sain niin voisinkin tilata tätä lisää (4 volaa omistan). :9 Niin ja eikös tästä olla suunnittelemassa sitä anime-versiotakin?

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » La Joulu 30, 2006 18:48

Olen pikkasen vilaissut kahta ekaa pokkaria ja vaikuttivat jotenkin... Oudolta? Minusta se piirustustyyli on aika söpöä ja kun luin sen juonen tuolta ihan ekasta kommentista, niin tuli jotenkin outo olo... Onko se noin "tyttömäistä"? Jumalatar? No jooh, mutta kun en ole lukenut niin turha olen kai sanomaan... :?
Muff'n~

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » La Helmi 17, 2007 12:29

Ja katsokaa; animesivu on saanut hieman täytettä ANN:llä! http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=7461 OP näyttäisi olevan Ali Projectin käsialaa (jee jee!<3). No, ei muuta kun odottelemaan lisää hyviä uutisia.. Tämä vuosi näyttää KCK-faneille erittäin lupaavalta : D

Hecchan

Viesti Kirjoittaja Hecchan » Ke Huhti 11, 2007 20:55

Yay, ensimmäinen jakso on nyt nähty. Alkutunnari aiheutti hetkellisen "Pidänkö nyt tästä vai en?"-reaktion, mikä lopulta ratkesi pitämisen puolelle. Lopputunnari oli aika peruskamaa, enkä jaksanut siitä oikein innostua. Ääninäyttelijät on valittu muuten ihan hyvin, mutta minua Himekan hissukkamaisuus alkoi häiritä heti. Himekahan toki on hiljainen ja kaino ja vaikka mitä, mutta silti. (Kuitenkin hän on hyvin mielenkiintoinen henkilö, joten hieman ärsyttää sitten tämä ääniseikka) Ja ehken tätä huomannut mangassa, mutta minusta Himeka on vähän "Tomoyo kakkonen". ^^; (Tosin en tunne hahmoa kauhean hyvin joten...) Chibi-ilmeitä joita oli mangassakin oli kiva bongailla. : DD Jakson alku oli minusta hieman outo. Sehän taisikin olla Chusta..? Kuitenkin pidin tästä ainakin näin aluksi. Jään malttamattomana odottamaan lisää :9

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » To Huhti 12, 2007 15:38

Hecchan kirjoitti:Yay, ensimmäinen jakso on nyt nähty. Alkutunnari aiheutti hetkellisen "Pidänkö nyt tästä vai en?"-reaktion, mikä lopulta ratkesi pitämisen puolelle.
Oooh, tästä on tullut keskusteltua yhden ystäväni kanssa, ja molemmilla oli sama reaktio. Piti katsoa se OP pariin otteeseen ennen kuin se kappale, hm, avautui minulle, mutta kylläpä siitä nyt pidänkin. :}

Ja tosiaan, se alku oli Kamichama Karin Chu~sta, mikä antaa selkeästi toivoa siihen, että anime jatkuisi KCKchuhun asti!

Hahaha, tämän sarjan kohdalla olen jo mangana iloinnut näistä, hm.. "magical boy"!-muodonmuutoksista, mutta jotenkin se pääsee oikein valloilleen tässä animessa. :'') (Seuraava voi olla jonkun mielestä spoileri, joten pistän kaiken varalta valkoisella.) Alussa olleet Micchin, Jinin ja Kazunen muodonmuutokset aiheuttivat jonkinlaista hihitystä. "We offer the ekstasis of love before you!!" *hienot poset* :'''''D

FoxJones

Viesti Kirjoittaja FoxJones » La Huhti 14, 2007 21:19

En tiedä mikä Kamichamassa tökkii, mutta minusta sarja ei vaan toimi. Ei mangana eikä varsinkaan näemmä animena. Hahmoissa ei tunnu olevan mitään särmää ja heidän vuorovaikutus on aika elotonta. Ainoa pörrön pilkahdus on kohtauksessa missä Karin ystävystyy "Tomoyo-kloonin" kanssa, mutta siihen se sitten jääkin. Pettymys..
[22:27:47] <@Kyuu> Sivis: sun tarvii kuvailla yleisölle amv:iden poikkitaiteellisuuden merkitystä
[22:29:18] <@Sivis> "amv:n teko on vähä ku ois .. taiteellista.. poikittain.. siellä"

nay

Viesti Kirjoittaja nay » Ma Syys 24, 2007 16:54

Hmmm... Mä en oo lukenu mangana (vaikka sitä onki suositeltu, mut en tiedä mistä manga löytyis tai mistä vetäisin rahat siihen) mutta animena kattonu jonkin verran, ja ite kyllä pidän siitä (=
Animen katsomista jatkan sitten ku on taas enemmän aikaa (toisin sanoen viikonloppuisin heti ku on ehtiny kattoo muut keskeneräset sarjat loppuun (x
Ja manga pitäis jostain ettii :D
Muttamutta.... Animesta en voi sanoa enää muuta (= I like it <3
Njaw

Nani

Viesti Kirjoittaja Nani » Su Joulu 30, 2007 03:01

Tykkään, tykkään, tykkään! Tosin vasta 4 volaa ja 1 jakso katottu mutta ei haittaa! Odotan innolla, että pääsen jatkamaan tarinaa! Nauran melko usein tarinassa. Tykkään eniten varmaan Micchistä! \>3</

Mutta Kirio.. Oo. *.* Aluksi en pitänyt hänestä mutta nytpä pidän. Niin se lapsen mieli muuttuu : D
Onnea seikkailuun!

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » To Tammi 24, 2008 18:26

Kaikki tietysti tiesivät jo ja minä olen dorka jii än ee. Mutta silti kerron seuraavaa; pyörin tuolla Del Reyn sivuilla ja vaistoni kirkaisi kimakasti että 'pistä hakusanaksi Koge-Donbo!' Tietysti tottelin päässäni kuuluvaa ääntä ja tein kuten ääni käski, ja katso: se tuotti tulosta! Del Rey julkaisee Kamichama Karin-mangan jatko-osan, Kamichama Karin Chun. Ja näköjään vielä alkuperäisillä kansikuvillakin, toisin kuin ne Tokyopopin tunar-- toisin kuin Tokyopop.

http://www.randomhouse.com/delrey/catal ... 0345504036
"Never put off until tomorrow what you can do the day after tomorrow." - Mark Twain

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Pe Tammi 25, 2008 00:25

Moderointeilu

Ketjusta poistettu pari teokseen varsinaisesti liittymätöntä viestiä. Paha esimerkiksi kommentoida sarjan sisältöä jos ei ole siihen vielä edes tutustunut. Vai mitä? Joten ei mitään pelkkiä "täytyy ostaa" tai "joo aion lukea" -viestejä turhaan kannata tunkea ketjuihin. Kukaan ei niistä hyödy.

Tämä viesti tuhoutuu myöhemmin.
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Lunalina

Re: Kamichama Karin

Viesti Kirjoittaja Lunalina » To Heinä 19, 2012 19:31

Olen lukenut Kamichama Karin- osan ja sen jatko-osan Kamichama Karin Chu. Mahtava mangasarja, se oli yksi
ensimmäisistä shojo-sarjoista, joita olen lukenut. Hyvin rakennettu juoni, haastava loppukohde ja mielenkiintoinen romanssisekoitus.

Kamichama Karinin anime oli välillä sekava. Alkutunnari sekoitti ajatukset (mikä ihme se massiivinen tiimalasi oli olevinaan?!?) ja ne viittaukset Chu-kauteen hämmensivät. Osa jaksoista olivat mestariteoksia. Hyviä esimerkkejä ovat jaksot 11 ja 14. Animen katsottuani ymmärsin monta asiaa, joita en olisi voinut ymmärtää ilman sitä. Kuten se, että Karin ja Kazune voivat olla luotuja toisilleen ja miksi Himekalla ja Karinilla oli samanlainen perhekuva (ja Micchin mukaan kuvassa oli ilmiselvä Kazuto Kujyou).
Spoiler:
Kazuto nimittäin nuorensi Suzukan (vaimonsa) pyyhkien hänen muistonsa, kun hän sai tietää Kirihiko Karasuman vaarallisista suunnitelmista. Hän halusi suojella Karinia ja Himekaa. Karin Hanazonon oikea nimi oli Suzuka Kujyou, Kazune Kujyoun vaimo. Kazune on Kazuton klooni, jonka Kazuto loi pojakseen suojatakseen tärkeän salaisuuden Kirihikolta.
Animessa Karin muistaa kaiken pikkuhiljaa alitajunnallisesti, mutta mangassa se sanotaan hänelle suoraan lopputaistelun keskellä sekavalla tavalla. Kummankohan version Karin älysi ja sisäisti sen paremmin?

Yleensäkin romantiikkaa oli tarpeeksi pitämään jännitystä yllä (sen avulla totuin niihin ja olen ylpeä siitä :P)
"The past won't be changed, but we can change the future!"
-Karin, Kamichama Karin Chu

"Bring it on, shorty!"
-Spyro, Spyro 2: Gateway to Glimmer

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”