Absolute Boyfriend

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Riyaku

Absolute Boyfriend

Viesti Kirjoittaja Riyaku » Ti Huhti 04, 2006 18:20

Tämä on Yuu Watasen uusin manga jonka ensimmäinen osa on julkaistu englanniksi. Tämä manga kertoo Riiko Aizawasta joka on torjuttu useaan kertaan hyvänäköisten ja saavuttamattomien poikien takia. Kun hänelle tarjotaan kokeilua hän suostuu siihen jossa voi saada 3 päivän ilmaisen kokeilun unelmapoikaystävästä. Seuraavana päivänä söpö alaston mies toimitetaan hänen ovelleen ja hän haluaa olla Riikon poikaystävä. Riiko ei voi uskoa mitä näkee. Tämä nukke on mahtava kokki, huolehtiva, kiltti ja rakastava. Hän näyttää aivan miljoonalta dollarilta sen se tulee maksamaan jos Riiko ei palauta unelmapoikaystävää aijoissa. Kuitenkin tämä aiheuttaa mustasukkaisuutta Riikon naapurissa Soshissa joka on ollut ihastunut Riikon alakoulusta lähtien. Tietenkään kaikki ei ole sitä miltä näyttää... Tästä mangasta ei puutu komediaa tai romanssia. Todella viihdyttävä ja upea tarina. Yuu Watasen mestariteos jälleen. jos on jotain lisättävää niin saa lisätä. ^^

moderaattorin muokkaama: ja se jotain lisättävää olisi siis sarjan perustiedot, jotka löytää täältä http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=2847
私はボーイフレンドがほしいと思う

Nefi

Viesti Kirjoittaja Nefi » Pe Huhti 14, 2006 12:11

Juu, tulihan tuo vähän aikaa sitten ostettua ja pakko saada loputkin! Huvittava ja nauraa sai useamminkin. Yuu Watase on kyllä mestari. Piirros jälki on jo itsestään upeaa, vaikka Watasen jotkut hahmot näyttävät ihan samoilta. Tosin ei se minun lukemisintoani häirinnyt.
Loputkin saisivat tulla jo, ei jaksa odottaa! :)

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ma Elo 07, 2006 16:48

Hohhoijakkaa... *nauraa* Jostain kumman syystä olen yrittänyt kiertää Yuu Watasen töitä kaukaa, koska en vain tykkää niistä. Ja nyt kuitenkin nauroin ja viihdyin aivan mainiosti Absolute Boyfriendin parissa, kun sitä minulle tyrkytettiin. Kaikkeen tottuu ilmeisesti XD
Hitsi, minulle kanssa tuommoinen täydellinen poikaystävä XD
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

atti

Viesti Kirjoittaja atti » Pe Touko 02, 2008 23:12

Minusta manga sarja on aivan mahtava. itse pidän siitä valtavasti niinkuin yuu watase muutkin tuotannot. Minua pikkasen häiritsee se kun kaksi poikaa on yhden tytöt perään ja siitä kun soppa syntyy niin sarjakuva menee jotenkin sekavaksi. :) harmittaa vaan paljon kun tästä kyseisestä sarjasta julkaistaan vain kuusi (6) osaa. ja tietojen mukaan sarjasta ei ole tehty animea vai (ko)? mutta voin vain palvoa ja ylistää watasea.! :)
`Miraa ga utsushidasu maboroshi o ki ni shinagara
Itsu no ma ni ka sokudo uegeteru no sa `

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Ma Touko 05, 2008 22:16

Pidin suuresti, loput osat odottelevat ostoaan. Jokin Yuu Watasen mangoissa iskee, olen aina pitänyt fantasiasta(ja sen sellaista, tiedätte kyllä), ja Yuu watasen melko realistinen romantiikan kuvaus iskee suoraan sydämeen. Ja ihana nähdä kuinka hän vain jatkaa kehittymistään(ja ihana niitä kauniitakin poikiakin on nähdä), joten jos tykkää shoujosta kannattaa absolute boyfriend ostaa.
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

Ji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ji » Pe Touko 16, 2008 22:53

Noniin pistetäääs nyt tännekin.
Ensin asiallinen ihqutus tälle sarjalle. u,u

Aivan ihq ihana sarja! Todella mahtawa ihan sanattomaksi mennee meni lukemieni mangojen kärkijoukkoon ihanuudessaan!! ihqihqihq *köhkäh* joo se siitä*

Niin ja todellakin opin tämän tuntemaan nimellä Zettai kareshi. ^^''
Ensin olin varautunut siihen et tämä nyt on sitä samaa wanhaa kolmidraamaa ja tytön vihtelua puolilta toisin. No sitähän se oikeastaan oli..jollain tavoin, mutta kuitenkin sillätavoin ettei siitä maku mennyt. Olipas epämääräinen selostus.
Tietenkin kun Riiko unohti palauttaa 'poikaystävän' niin hänenhän täytyi korvata tämä töppäys keräämällä Nightin kanssa tietoa naisista. Eli arvokasta dataa yhtiölle joka näitä poikaystäviä tekee.

Night nyt ainenkin on just semmonen mies jonka joka onna haluaa. Tietenkin oli aina hykerryttävän hauskaa kuinka nopeaa Night sai aina vaatteensa poies.
Minnen ainenkaan valittas jos moinen tuodaan mulle postin mukana. ;)

Tarinassahan oli monta kohtaa joissa piti ihan jäskätä puhumattakaan mehevistä kohtauksista...*ahem*

Pitääpi varua ettei spoilaa, mutta todellakin heti kun mahdollista kerään koko sarjan itselleni. Jälleen yksi pakko saada sarja lisää.
Olisihan se kätevää jos tommonen oikiasti keksitään..paitsi, että niin no.
Pitää odottaa et muutkin saa tän sarjan kokonaan luettua ennenkuin enempää uskallan laittaa. ^^''
Aiheuttaa yleistä hämminkiä jollei lievää hilpeyttä
sivuvaikutuksena painajaiset.

Soraseiun

Viesti Kirjoittaja Soraseiun » La Touko 17, 2008 15:29

Minä yleensä kierrän kaukaa nämä ihmissuhdemangat, mutta kyllä niitä poikkeuksia aina löytyy. Tämä oli yksi niistä.
Tosin niinkuin Ji, niin minäkin opin tuntemaan tämän nimellä Zettai Kareshi.

Alku koukutti minut tähän heti kiinni. Lukiessani tätä tuli itkettyä ja naurettua. Unohdin laskea montako kertaa tämä täyrellinen poikaystävä otti vaatteensa pois, ties mihin pieneen syyhyn vedoten. ^^;;
Mutta niinkuin aina ihmissuhdekiemurasotkuissa, niin jossain vaiheessa minullakein meni tuskailun puolelle, mutta urheasti jatkoin loppuun asti. Ja kyllä se kannatti.

Vieläkun itse törmäis joillekkin sivuille, josta vois tilata tommosen itelleen.
Aaa, ja tieten tästä on semmonen live action kans, mutta ei ole tullu viel vilkastua sitä. Tosin siinä ei taideta seikkailla koulussa... Mutta eip se minua haittaa. ^^
Vapaudesta tehty, vihalla taottu muotoonsa,
viiltää syvältä kuin suru sydäntä.

aurea

Re: Absolute Boyfriend

Viesti Kirjoittaja aurea » To Heinä 03, 2008 18:37

Tulipa tämä hetken mielijohteesta hankittua ja ihan positiivinen yllätys oli. Hauskaa ja viihdyttävää lukemista ainakin nämä neljä lukemaani osaa olivat, kaksi vielä jäljellä. Piirustustyylistäkin tykkään, Riiko on mukavan ilmeikäs. :mrgreen:
Sarja on sopivan pituinenkin, etenee ja asioita tapahtuu, ei ehdi tuskastumaan kuten liian monen 15-30 osan romanttisen komedian kanssa.

Ensimmäinen Watasen mangani, kyllähän sitä on nyt pakko muihinkin tämän jälkeen tutustua *peukku ylös*.

Fullmoon_

Re: Absolute Boyfriend

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » To Heinä 03, 2008 22:57

Ostin nyt sen ensimmäisen osan kun kerta fantsussa satuin käymään ja ekan osan perusteella vaikuttaa ainakin kivalta sarjalta. Ehkäpä ostan jatkoa(vaikka kyllä tämäkin sarja ilmestyy varmaan joskus suomeksi. Ja halvemmalla..). :) Tämä ei nyt ollut ehkä ihan Watasen parhaimmista sarjoista, mutta pidin tästäkin! Piirrustusjälki on hienoa, melkeinpä upeaa. Nyt olisi tarkoitus ostaa loputkin Watasen sarjat jotka sattuu puuttumaan. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”