Hopeanuoli (Ginga Nagareboshi Gin)

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Aqvaario

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » Pe Maalis 24, 2006 20:51

Howler kirjoitti:
jw kirjoitti:
Minttu-Chan kirjoitti:oudon hopeanuoli DVD kannen ja mietin että mikäköhän se on
Kyseessä lienee leikattu ja dubeilla varustettu lastenversio sarjasta kahdella DVD:llä metalliboksissa.
Minäkin veikkailen että juuri tälläinen
juuri tätä tarkoitin... kiitos... pisti vain hieman silmään kun oli niin erinlainen... :lol:

_^evirdel^_

Hopeanuoli

Viesti Kirjoittaja _^evirdel^_ » Pe Maalis 24, 2006 21:47

itse katsoin hopeanuolen joskus kauan sitten dubattuna ja kasetilta...
:oops:
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Mercury

Viesti Kirjoittaja Mercury » Pe Maalis 24, 2006 22:21

Ihan katsottavaa ja legendahan se on.
Jonain päivänä haluaisin olla otaku, mutta nytten en ole vielä valmis ottamaan sitä nimeä..

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » La Huhti 08, 2006 15:45

Hopeanuoli oli mun eka anime minkä mä oon nähny kokonaa kolmeen kertaa. Se on tosi mahtava, vaikka jotkut kohat on vähän hassuja ( hopeanuoli hyppää kanjonin yli näyttäen joltain supermiehelt :D ). Sen raakuus oli hienoa katseltavaa ja juoni oli loistava.
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Alchemist

Viesti Kirjoittaja Alchemist » Su Huhti 09, 2006 17:56

Hopeanuolet on tullut katsottua suomeksi ja japaniksi. Leikattuna ja leikaamattomina xDD. Ensinmäisiä animeja joita olen katsonut (muskettikoiria taisin katsoa ennen hopeanuolta...).

Pidän kovasti tästä animesta. Se on kauniisti piirettyä ja japinin kieliset äänet ovat todella hyvät. Juonesta en pahemmin piittaa (liika niitä samurai touhuja minun makuuni xDDD). Pidän Hopsusta lähinnä siksi, että katsoin sitä pienenä niin paljon.

Hopeanuolen jatko sarjoihin olen tutustunut ainakin manga muodossa. Voitin eräästä piirustuskilpailusta japanin kielisen yamato mangan (minulla ei ole hajuakaan mistä se kertoo, mutta samalta piirtäjältä se ainakin on^^). Manga onn piirretty todella hienosti, mutta mitään muuta en siitä irti saa, koska en satu olemaan mikään japanin kielen taituri xDDD.

Daverian

Viesti Kirjoittaja Daverian » Su Huhti 09, 2006 20:55

Itsellä ollut Hopeanuoli tosi kauan hyllyssä faijan luona. En edes muista että koska sen olen saanut. Siis leikattu vhs malli.
Sitten tuli tuossa muistaakseni vähän vajaa vuosi sitten ostettua tuo leikkaamaton dvd boxi. Molemmat on tullut katottua jo muutamaan otteeseen läpi.
Alkutunnari on kyllä jotain niin legendaarista että sen tunnistaa jo ihan ensimmäisistä soinnuista.
Mitä teetkin, tee se kunnolla.

dippadappa

Viesti Kirjoittaja dippadappa » Pe Huhti 14, 2006 22:43

Hhmm... Hopsu oli minulla ensimmäinen japanilainen piirroselokuva, mitä katsoin ja fanitin aika helvetin kauan. Ginga Nagareboshi Gin-mangaan en ole kyllä koskaan koskenut edes sormenpäällänikään, mutta omistan kolme ekaa Weediä (englannin kielisinä) ja Ginga Densetsu Rikin. Täytyy kylläkin myöntää, että viime aikoina Gin-innostukseni on laskenut... Mutta kyllä minä sen aina tulen muistamaan, oli se silloin aikanaan todella hyvä!

Gao

Viesti Kirjoittaja Gao » La Touko 13, 2006 13:07

Hopeanuoli on toki yksi suosikki animeistani, mutta olisin edelleen sillä kannalla, että sudet (Soldiers of Place&Soldiers of Empire) olisi pitänyt saada animeen mukaan.Itse omistan GNG-leikkaamattoman DVD-boxin, Weediä 1, 4, & 5, Weed Gaidenin ja olisi tuossa vielä tämän vuoden puolella tarkoitus ostaa Weed-dvd-boxi, mikäli se tulee suomeen.. :P
"It's warmer in hell so down we go"

Alchemist

Viesti Kirjoittaja Alchemist » Ma Touko 15, 2006 21:53

En ole Weediä ikinä katsonut, mutta minusta se näytti jotenki kummasti piiretyltä... En oikeastaan tiedä että mikän sen juoni on xD (ouosti se silti on piiretty tykkään hopsusta enemmän, ainakin piiros tyylin perusteella^^).

cross_

Viesti Kirjoittaja cross_ » Pe Touko 19, 2006 15:59

Pienenä olin aivan hulluna Hopeanuoleen. Ikinä en leikattuja vhs:siä omistanut, mutta videovuokraamosta en sitten muuta Candyn ohella lainannutkaan.. Pari vuotta sitten tuli hirveä palo katsoa videot uudestaan ja sainkin ne lainaan kaveriltani..hassua kyllä, muistin vuorosanoja vieläkin ulkoa monen vuoden tauon jälkeen :D Sitten olikin pakko hommata itselle leikkaamattomat dvd:t. Aika keskinkertanen sarjahan tuo on, eikä siitä varmaan jaksais pahemmin innostua jos ei olis pienenä tullu katottua..mutta en voi silti muuta sanoa kun "Paras."
Weediä en oo ikinä kattonu. Luin joskus sen juonen ja aattelin etten ees haluu nähä..jotenkii vaa kuulostaa väkinäiseltä Hopeanuolen jatkolta.

Pappatunturi

Viesti Kirjoittaja Pappatunturi » Ti Kesä 06, 2006 15:03

Hopeanuoli on mun ensimmäinen anime (joo eihän mulla muita ookkaan...) ja tykkäsin siitä naperona ihan mielettömästi, varsinkin niistä kohista, missä veri roiskus ja joku ulvos ^^
Leikkaamattoman näin paljon myöhemmin ja kyllä siitäkin tykksäsin, vaikka onki sellanen hehtaarin pituinen(voiko noin sanoa?).

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Ke Kesä 07, 2006 15:41

Minullakin taisi Hopeanuoli olla ensimmäinen anime. Ihan alunperin taisin itseasiassa pelätä niitä koiria (+karhuja), mutta uteliaisuus ajoi eteenpäin ja nykyään tämänkin hyllystä löytyy leikkaamattomien boxi.
Loistava anime. Mangaa olen jossain lukenut kai yhden sivun, joten en siitä pahemmin tiedä. Weedistä kyllä löytyy kolme ekaa osaa.
| writing | to | reach | you |

Kansteri

Viesti Kirjoittaja Kansteri » Pe Kesä 16, 2006 18:05

Hyvä anime. En oo pystyny mangaa lukee mut animest oon kaikki jaksot nähny.
Mitasanai emotion shikato kimete oikose yo.

...Kanashii

Viesti Kirjoittaja ...Kanashii » Su Kesä 25, 2006 00:34

hopeanuoli oli ensimmäinen anime minkä ikinä katsoin ja jäin ihan totaalisesti koukkuun. 3 vuoteen ei melkein mikään muu olut aiheena x) tietysti tapani mukaan näin ensiksi viimeisen osan(video siis. se kauhee suomeks dubattu) ja rinsin sitten heti kauppaan ostamaan ne kaikki osat istelleni. sittentoissa jouluna sain vihdoin leikkaamatomat versiot, eli sen dvd boksin. Yhtä ihana silti. Tullut nin monta kertaa katsottua, että osaan melkein ulkoa. Nyt pitäisi enää saada mangaa jostain...^^
Each life comes into this world with a purpose to do something that no one else can.

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Su Kesä 25, 2006 13:41

Vau, aihe tästäkin aihe!

Nyt kun mietin, taitaa hopeanuoli olla syy nykyiseen animehulluuteeni...

Kakarana katoin suunnilleen koko sarjan, en ihan, mutta melkein koko sarjan videoilta...

Niille ketkä eivät tienneet, se siis julkaistiin videoilla viime vuosikymmenenä, mahtava sarja.... kai, kun en muista kuin se karhuntappojutun ja hopeanuolen harjoitus scenen... :idea:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”