Final Fantasy Unlimited

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

JereTHEend

Re: Final Fantasy Unlimited

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Su Syys 06, 2009 13:06

jaksoin sarjaa 14 jaksoa - 14 jaksoa melkoista endless eightiä ja juoni joka puuttui ensimmäiset kahdeksan jaksoa oli hieman.

Vika ensimmäiseksi on siinä että tyyli on turhan simppeli. Sen voisi odottaa mangalta mutta animessa turhan vähä yksityiskohta alkaa käymään päälle.

Sitten lisää juonesta: Mitä tekemsitä Final fantasy nimellä, ja tällä sarjalla on tekemistä?
Vastaus: Ei mitään - paitsi muutama fani heitto oli jotain nimiä jossain ja choboboja ja - no en päässyt catuareihin mutta jostain näin että seki kohtaus oli hiukan yli.

Ja kun jokaisen jakson voi Tiiviistää. "uusi mesta, haa kakara juonii, yksi kolmesta pääpahasta hyökkää, voitto fanfaarilla." - Ja sitten kun on kierrätys kohtauksetkin aivan samoja...

Mecha on aika paljon oikeassa, Itse katsoin neljännen dvd'n ja ajattelin vain "oikasti, mitään uutta ei vieläkään tapahtunut, nyt, katsonpahan läpi kaikki muuta animet mitä on... Juu, katsonpahan mielummin jonkun minkä tahansa muun. Haluanko tietää edes miten FF unlimited loppuu? en, ei kiinnosta." - ei hyvä merkki.

Lisäksi se susityttö (jonka nimen unohdin, lupaavasti) iski kunnolla ärsykekeskukseen, kuka oikeasti huutaa sillä äänellä SAMAAN AIKAAN kun ampuu (huge fucking) laseria suustaan? Onko se biologisesti mahdollista? en tiedä.

Toisaalta, todella outo logiikka juna lähtee liikkeelle että kyllähän tässä sailor moon tulee hyvin äkkiä mieleen (sama kohtaus kierrätys hyökkäyksissä jne.) - ja Sailor Moonista tykkäsin edes. Mene ja tiedä, sentään vihollisia oli ja taustalla uumoili syvempi juoni.

FF unlimitedia en suosittelisi itse ollenkaan. Etenkin jos on sarjojen fani, koska sarja laittaa vain hymähtämään "jaa, toi sitten piti peleistä mainista tuossa kontekstissa sitten..."

Nyt, onhan sarjalla positiivistakin, pää naisen povikin isketty heilumaan kaikissa kohtauksissa johon se kuuluu asiaan, ja sitten kaikkiin niihin joihin se EI kuulu. nimeän kyseisen hahmon vain "hei, minulla ei siis TODELLAKAAN ole mitään tummempaa tausta syytä olla täällä" - tyypiksi. Nimi unohtui vaihteeksi (Paremmissa sarjoissa tämä on pienempi epidemia)

Bottomlinenä FF U On oikeasti vain syötti faneille. Jos kyseisestä sarjasta poistettaisiin vain (asiallisesti) Final Fantasy nimi, ketään ei oikeasti kiinnostaisi ekan kolmen jakson jälkeen. Voi katsoa omalla uhalla mutta jälkeenpäinen "miksi tuhlasin tämän ajan" -tunne on sitten oma vika. Huuhtelin itse omani kasalla D.N.Angelia ja Welcome To NHK:ta

CookieMonster

Viesti Kirjoittaja CookieMonster » Ke Syys 22, 2010 09:24

Lainasin kirjastosta ensimmäisen dvd:n(ainoa animesarja joka sieltä löytyy kokonaisena). Einsimmäisen jakson aikana repeän totaalisesti, kun Kazen hakattua jonkun möllin taustalla soi niiiiin pelimusat! "Tititididdidii!" Toisen jakson magun-episodin aikana kohotan epäuskoisesti kulmakarvojani: "Mä kyl sit huudan jos tää sama kolme minuuttia vievä aseenrakennuskohtaus näkyy joka *painokelvotonta tekstiä* jaksossa!" Ja näkyyhän se. Juoni on aika olematon, mutta silti pitää pitää pitää mennä hakemaan kirjastosta loppuanime jotta saan sen katsottua ja tiedän, onko siinä onnellinen loppu! xP

Yotsu

Viesti Kirjoittaja Yotsu » Su Loka 24, 2010 17:19

mää ja mun manganlukukamu mentiin ja lainattiin nää kirjastosta, oli hauskaa keksiä uusia nimiä hahmoille, kuten nyt esimerkiksi kaalinpää, isorinta, ja porkkanaxD(haha inside joke)
Saatiin nauraa kokoajan niiden ''ammusten'' nimille, kaverini hoki varmaan viikon: -musta äiti.
Jostain syystä tyyppi ei tahdo katsoa niitä uudelleen :twisted:
...
miksemme trolleja uskoisi, koska ne kusipääthän tietävät kaikesta kaiken,
huomatkaa vesiputouksen lailla valuva sarkasmi.
...

gaosaman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja gaosaman » Su Maalis 03, 2013 20:40

tulen tälleen törkeästi herättämään teidät pienestä horroksesta, mutta onko tästä sarjasta tosiaan 6 dvd:tä tehty koko tästä sarjasta? Itselläni on vaan kolme ensimmäistä ja loput haluaisin kokoelmaani : ))

Mestaritikku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mestaritikku » Su Maalis 03, 2013 23:19

gaosaman kirjoitti:tulen tälleen törkeästi herättämään teidät pienestä horroksesta, mutta onko tästä sarjasta tosiaan 6 dvd:tä tehty koko tästä sarjasta? Itselläni on vaan kolme ensimmäistä ja loput haluaisin kokoelmaani : ))
Sarjasta on kokonaisuudessaan 7 kappaletta DVD:tä, joiden saatavuutta en mene sanomaan. Itse nimittäin olen metsästänyt pitkään DVD:tä 4 ja 7, koska ne puuttuvat kokoelmastani, mutta sitä en osaa sanoa, että mistä ne voisi saada :<
Filmifriikista ja yhdestä toisesta DVD verkkokaupasta onnistuin muutaman osan hankkimaan ja kirpparilta löysin ekan kolmen DVD:n boxin : D (yaay!)
Ja Huuto.net on ystävä, josta saattaa löytyä myös joitain osia : DD

Mutta joops, itse tykkään sarjasta ainakin, vaikka onhan silläkin niitä tyhmiä/tylsiä hahmoja jotka haluaisin heittää sarjasta menemään, mutta löytyy niitä suosikkejakin ^O^
Ja tottahan se on, että jaksot välillä toisivat melkoisesti itseään, mutta kyllä silti omasta mielestäni seurattava sarja on.
Vaikka toki animaatioonkin oltaisiin voitu välillä vähän panostaa, mutta niin...
Tykkään silti sarjasta kovasti, vaikka kotipuolessa sitä oudoksi sanotaan :'D
"Make pasta, not war"- Hetalia
"It's not justice, if you dont go overboard"- Myouri Unzen
"If you're going to do it, do it right dood!"- Laharl

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Ti Maalis 05, 2013 00:28

Kylmän väreet menevät selkääni pitkin pelkästä sarjan nimestä koska muistan kolmen ensimmäisen dvd:n katselu urakan. Kyllä, se kolmen dvd boxsi löytyy hyllyltäni. Arvostan sarjoja joita tietokoneeni suostuu ystävällisesti hyppimään :)
Jotenkaan sarja ei minuun iske...

Mutta niin sinä joka etsit puuttuvia osia kannattaa huudosta käydä katsomassa siellä nimittäin on tällä hetkellä 4,5,6 irtona myynnissä(ottakaa huomioon kellon aika ja kohteet ovat osta heti)
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”