Final Fantasy Unlimited

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Neko.

Final Fantasy Unlimited

Viesti Kirjoittaja Neko. » Ma Marras 21, 2005 17:45

Täällä näyttää olevan jo AC:sta, joten miksei sitten Final Fantasy Unlimidetista...Ei täällä ketään muuta FFU fania satu olemaan?FFU on ainakin mun suosikki ja on sääli että sitä on animena niin vähän...tai, no miten määritellään vähän. :) Ainoa haittapuoli siinä animessa on, että kaikki hahmot on aika luihuja ja miehiä vois luulla naisiksi.Mut ei se vähänajan katsomisen jälkeen haittaa.Minusta Final Fantasy Unlimidet on todella hyvä sarja ja siitä voisi tehdä jatkoakin. :D

moderaattorin editoima: Otsikko korjattu.
The fantasy will never end.^^

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Ma Marras 21, 2005 18:40

Varmaan johtuu ihan tuolle sarjalle asetetuista paineista. FFU on keskinkertainen sarja, ei mikään monimutkainen eikä nyt maailman huonoinkaan. Seuraavat kolme ongelmaa sillä kuitenkin on:

1) nimessä on Final
2) nimessä on Fantasy
3) nuo yhdessä muodostaa kaksi sanaa: Final Fantasy
4) noiden kahden sanan fanittajat

Sarjahan on höttöä, nopeasti sulavaa ja mitään ei pahemmin jää mieleen toiston lisäksi mutta kyllä sen kerran katsoo läpi. Ja bonuksena toinen loppubiisi on menevä.

Nelg
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nelg » Ma Marras 21, 2005 18:43

Montakohan kertaa joutuu katsomaan samat jaksot ja samat tekstit kunnes huomaa että nimi kirjotetaan Unlimited.

Kuitenkin, sarjaa jaksoin katsoa huimat kolme osaa, jossa jokainen jakso oli lähes täydellinen kopio toisistaan. Unlimited järkytti uskoani rankasti FF-tuotannoista, vaikka sarja on selvästi suunnattu enemmän lapsille. (Toivon ainakin.)

Ainoa hyvä mitä voin mainita sarjasta on sen lopputunnari.

Summoner

Viesti Kirjoittaja Summoner » Ma Marras 21, 2005 19:13

Minulle tuo sarja oli pettymys, juuri sen takia että siinä luki Final ja Fantasy asetin liikaa odotuksia. Pelit ovat aivan mahtavia mutta tämä sarja oli melkoisen kökkö, ainoa piristävä asia oli chocobo... :lol: En ole nähnyt kylläkään kuin ensimmäisen levyn, mutta en aio enempää hankkia. Se magun ase jolla Kaze kutsui niitä otuksia oli erittäin ruma enkä ainakaan minä jaksa katsoa samanlaisena toistuvaa tapahtumaa jaksosta toiseen. Juonikaan ei omaperäisyydellän loista.

Kukkakommando

Viesti Kirjoittaja Kukkakommando » Ma Marras 21, 2005 21:54

Ne ukkelit ketkä siinä heilu oli aika persoonattomia... Tai joillakin joku klisee juttu. Ihan katsottava sarjahan tuo oli, mutten dvdlle aijo missään nimessä hankkia... Joo kyllä petyin Final Fantasy juttuun kun olen niin FF fani. Aivan kuin siinä ekassa "FF" viedeossa.

Tämä oli muuten eka viestini ^^,
:3

Sin

Viesti Kirjoittaja Sin » Ma Marras 21, 2005 21:55

aika keksitasonen sarja ainuat piristykset oikeastaan olivat lukuiset ff inside jutut.
Morning Musume 10th anniversary Year Wohoo~!!!1!

Brake^^

Viesti Kirjoittaja Brake^^ » Ma Marras 21, 2005 21:59

Onko tällä oikeastaan mitään tekemistä FF:n kanssa vai onko tuo otsake vain mato koukussa?
how is she when she doesn't surf?

Falconheart

Viesti Kirjoittaja Falconheart » Ma Marras 21, 2005 22:12

en ole kokonaan nähnyt mutta se ei oikein ansainnut final fantasyn nimeään.

plussaa antavat chocobo ja se että päähenkilö on kunnollisen näköinen.
myös summonit antavat vähän plussaa
Katsokaa, se olen MINÄ!!!!!!!!!!!!!

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Ma Marras 21, 2005 23:03

Falconheart kirjoitti:en ole kokonaan nähnyt mutta se ei oikein ansainnut final fantasyn nimeään.

plussaa antavat chocobo ja se että päähenkilö on kunnollisen näköinen.
myös summonit antavat vähän plussaa
Sinänsä tämähän on normaali Final Fantasy tuote, fanit vain on liian vaativia. Juoni yms. oli niin suoraviivainen kuin se peleissäkin on, ainut puute varmaan olikin se, että kyseessä ei ollut peli vaan anime. Ja nimenhän se ansaitsee jo siitä, että on maksettu paljon $$$, että ollaan saatu tehdä keskinkertainen käsikirjoitus, joka on sitten hyväksytty ;)

Nanahara Shuya

Viesti Kirjoittaja Nanahara Shuya » Ti Marras 22, 2005 00:22

Minä pidin ja kovastikin, tosin olen vasta 8jaksoa ehtinyt katsoa eikä ole tietoa milloin pääsen lisää ihastelemaan. Mutta!! Rakastuin useaan hahmoon ja niin paljon hyviä final fantasy elementtejä mukana etten voi muutakuin tykätä! Mahtava sarja vaikkeivat monet pidäkkään ^^
Yhtäkkiä ovi aukeaa naksahtaen ja hoitotäti tuo kärryssä ruokaa. Kaikki välineet, millä syön ovat muovisia. Muovisia, turvallisia käyttää. Sisimmässäni hymyilen, mutta se ei ole ilon hymyä. Se on sellaista hymyä, jonka vuoksi olen täällä.

Neko.

Viesti Kirjoittaja Neko. » Ti Marras 22, 2005 20:12

Vihdoinkin! Täällä on joku joka oikeastikkin tykkää FFU:sta. :D Minulla on kaikki dvd cd, paitsi vihoviimeistä...niitä on yhteensä 7. Ja jaksot vain paranevat loppua kohti.
The fantasy will never end.^^

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ti Marras 22, 2005 21:47

Myös minä pidän kyseisestä sarjasta...Omistan suomeksi osat 1-5 ja ajattelin tilaavani tuon enkun kielisen vol 1, kun saisi collector boxin johon voisi nuo suomijulkaisut sitten laittaa...Kiinnostaisiko kukaan ostaa tuota vol 1 jos sen tilaan? :)

Cir
Paikkakunta: Helsinki (Ikaalisissakin näkee.. tosin aika harvakseltaan nykyään)

Viesti Kirjoittaja Cir » To Marras 24, 2005 12:35

Alkupuolelta olen vasta muutaman jakson nähnyt, ja sen perusteella tuo tuntuisi olevan aika perustason animea. Ongelma muodostuukin siitä, että nimen ja muutaman sisäpiiriviittauksen lisäksi animessa ei tunnu olevan oikeastaan mitään Final Fantasy-"universumiin" liittyvää. Eli siinä mielessä sarja on (fanituksen astetta korreloiva) pettymys. Muutoin kyllä ihan katsottava, mutta ei erityisen mieleenjäävä. Käsikirjoitus on kliseinen, ja visuaalinen tasapaino on vielä hakusessa (mikä on yllättävää varsinkin kun peleihin / elokuviin vertaa).

Eli samat ongelmat tätäkin pitkälti vaivaavat kuin Spirits Withiniäkin.
Sarjassamme "fansubien klassikoita":
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?" (AnimeJunkies / GitS:SAC)

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Helmi 11, 2006 23:05

Huh,eipä oo tähän piitkään aikaan pantu viestiä :D
Mutta itselläni on 3 osaa ja olen kyllä ihan tyytyväinen.Vaikka tämä kyseinen sarja on tarkoitettukin aikuisille,niin minusta se sopisi taas yli 15-vuotiaille.
Onko tästä animeasta 6 DVD levyä?

Lolita114

Viesti Kirjoittaja Lolita114 » Pe Helmi 17, 2006 14:11

_Kagome_ kirjoitti:Vaikka tämä kyseinen sarja on tarkoitettukin aikuisille,niin minusta se sopisi taas yli 15-vuotiaille.
minusta sitä voisi suositella ihan naperoillekkin.... ehkä k-11 olisi hyvä?

mut kuiteski hyvää animea on ja kyllä tuota katsoo.
ensimmäisen kerran kun aloin kattoomaan ja kuulin ensimmäiset sävelet alku biisist tuli kylmät väreet...
mutta sitte pari kertaa kun sitä katto ja sama biisi uudestaan ja uudestaan niin oikeastaan siihen kyllästyy....
take my hand, i take you to the promised land.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”