Tokyo Mew Mew

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Tammi 07, 2008 15:35

*huokaus* Petyin pahasti ykkösosaa lukiessani, mutta kyllä tämä tuli ostettua kokonaan, a'la Modet myös. Olisin kaiketi (kaikessa shoujofaniudessani) tykännyt sarjasta enemmän, jos sitä ekologista maailmanpelastusta olisi ollut enemmän, jos hahmot olisivat olleet persoonallisemmat ja jos 85 % ajasta ei olisi kulunut Ichigo ja Masaya-hömppään. Lisäksi kovin moni ihminen (minä mukaanlukien) ei jaksa katsella, miten lähes kaikki sarjan pojat ovat valloittamassa Ichigoa itselleen. --.-- Muttaa. Kyllä tästä kai jotkut voivat tykätä. Mielipideasia. Mutta päähenkilön vaihdos erinäköiseen mutta muuten lähes samanlaiseen tyttöön kismitti. Ja miksi kummassa Berrylle piti tunkea sekä kissan ETTÄ pupun geenejä? Pelkkä pupu olisi riittänyt vallan mainiosti.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Tsukimi

Viesti Kirjoittaja Tsukimi » Ma Tammi 07, 2008 15:39

chii<3 kirjoitti:Yksi lempisarjoistani on Tokyo mewmew!

Minä vihaan suorastaan Berryä, mutta Ichigo on lempi hahmoni. On totta että kun Ichigo hokee Masayaa alkaa ärsyttää mutta silti... Berry on niin imelä koko komeudessaan ja vielä JOUKON JOHTAJA. Berrylle se homma ei sovi. :x
Oih. Mä rakastan Berry hahmoo<3 Pupuu.. Siis ihan sen takii kun se "on" pupu. :>
Hus hus hus x__x''

Panda-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panda-chan » To Tammi 24, 2008 17:36

En ole mikään sarjan fani mutta hyvähän se on. Itselläni on kylläkin kaikki mangat paitsi 1 ja animea olen katsonut. On kai se ihan ok-sarja. Siis ei niin että olisen joku söpöilijä-hullu. :shock: Olen muuten vaan aika hullu... Mutta en Tokyo Mew Mew-hullu :wink:
Tämä on kuin pieni pala juustoa, hattaraa, sipsejä, vaahtokarkkeja, leivoksia ja kermavaahtoa ^---^

Hokuto

Viesti Kirjoittaja Hokuto » To Tammi 24, 2008 18:51

Tätäkin sarjaa tuli joskus luettua, täytyy kyllä myöntää,että kliseisempää sarjaa en ole kyllä löytänyt. Itse tätä sarjaa en enää juurikaan lue, ei vain iske enää. Liikaa siirappia ja söpöilyä makuuni, en kyllä yleensäkään hirveästi mahou shoujosta perusta, ellei lasketa sitten MKR:ää

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Pe Tammi 25, 2008 19:42

Tiger Claw kirjoitti:miksi kummassa Berrylle piti tunkea sekä kissan ETTÄ pupun geenejä? Pelkkä pupu olisi riittänyt vallan mainiosti.
Koska jos Berry olisi saanut vain pupun geenejä, hänelle ei olisi saatu törvättyä *ihq-ihq*-kissanhäntää. Siis KAIKILLA vakavasti otettavilla shoujo-sankarittarilla on kissanhäntä, Sailor Moon asia erikseen, mutta hänellä onkin korkkikset.
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Tuc-keksi

Viesti Kirjoittaja Tuc-keksi » Ma Tammi 28, 2008 10:06

Tiger Claw kirjoitti:Ja miksi kummassa Berrylle piti tunkea sekä kissan ETTÄ pupun geenejä?
Niin tämähän on ihan selkiö. Kissatytöt on ihquja samoin puputytöt, joten tällä siirrolla saadaan kaksi kärppää yhdellä kivellä. Otti kyllä ihan sama asia päähän tuossa sarjassa ja olin jopa yllättynyt, että se oli ensimmäistä MewMewiä huonompi.

Miksi minä luin sen? Oli jotain sairasta tarvetta kiduttaa itseään en muuta syytä keksi. Sarjassa nyt ei ollut mitään hienoa ja se ei iskenyt millään tasolla mitenkään (oli kyllä niin uskomattoman paljon chibejä ja karmeata, silmiä raastavaa söpöilyä). Ei tuollaiseen kannata aikaansa tuhlata kun on CCS:kin olemassa...
"Rose... wand... floating... superior... crystal... eternal... beautiful... flower... genocide!"
Katsotut animeyt

taikinaman

Viesti Kirjoittaja taikinaman » Ti Tammi 29, 2008 20:26

Öh. Tokyo Mew mew, tuo sarja, jota lukiessa itken verta sen takia, että olen joskus käyttänyt rahaa tuon sarjan ostamisen takia.

Sarja on ainoastaan ehkä kliseisin ja muutenkin huonoin mangasarja, jota olen eläissäni lukenut. Tokyo Mew Mew omaa myös kaikkien aikojen kauheimmat hahmot, joiden seikkailuja lukiessa tekee mieli hakata päätään seinään. Piirrosjälkikään ei yllätä millään tavalla, paitsi ehkä korkeintaan ajoittaisella kauheudellaan.

Minua huvittaa myös suuresti se seikka, että KAIKKI tahtovat Ichigon, mutta Ichigo vain ärsyyntyy, kun lukemattomat kaunispojat pyörivät hänen ympärillään, koska Ichigo tahtoo sen kaikista saavuttamattomimman ja komeimman ja muutenkin ihanimman. Mutta jos Masayan on tarkoitus olla hauska ja mukava ja kiltti ja paras, niin minä olen kyllä sitä mieltä, että hahmosuunnittelussa on töpätty pahemman kerran. Tämä on toki vain minun mielipiteeni, mutta minusta Masaya ei ole mukava eikä ihana, vaan koko sarjan hirvein ja ärsyttävin hahmo.

Nana-Doll

Viesti Kirjoittaja Nana-Doll » To Helmi 28, 2008 23:34

Tokyo mew mew on minusta ihana anime, mutta Ichigo ja Masaya ovat raivostuttavia hahmoja tässä sarjasssa. Mew- tytöistä tykkään eniten Purinista^^ Ihanan pirteä hahmo. Mutta Quiche se vasta ihana hahmo onkin! Hän on tosin aika pervo... Animenakin Tokyo mew mew on hyvä, lukuunottamatta jaksoa 11. Quiche/Kisshu on pervo siinä..
Yksi kohta, jossa hän ja Ichigo ovat ,näyttää nimittäin varsin epäilyttävältä...
Mutta hyvä anime Tokyo mew mew on :)

Liutti

Viesti Kirjoittaja Liutti » Pe Helmi 29, 2008 14:41

kijineko kirjoitti:Miekin omistan kaikki Tokyo MewMew:t, paitsi sen a´la mode 1:n jonka vaihdoin kaverille toiseen mangaan. Tykkäsin eniten TMM:n ihan ekoista volumeista, mutta viimoisista kirjoista en tykännyt kyllä yhtään. Sarja loppuikin aika tyhmästi -___-'
Ichigo ja Masaya oli varmaan kaikista typerimmät hahmot. Ja loppuosassa se kokoaikainen "Masaya, Masayaa"- parkuminen oli rasittavaa.
Kiitos, olen puhunut.
Täsmälleen samaa mieltä. Paitsi että omaan myös sen á la mode 1:n. XD Ääh, olisi vain pitänyt lopettaa sarjan ostaminen suoraan kesken siihen kun huomasin sen menevän huonompaan suuntaan. Siis, käytettynä.

Á la modet olisi voinut jättää KOKONAAN pois. Turhia lisäosia.. Ja Beddy häiristi hirveästi.. Pieniä eroja lukuunottamatta kopio Ichigosta; + hiukset erilaiset, + eri nimi, + myös jäniksen geenejä. Tosin Tasuku vetosi minuun pahan kerran. :D

Fullmoon_

Viesti Kirjoittaja Fullmoon_ » Su Maalis 09, 2008 18:55

Olen lukenut vain kolme ekaa osaa ja lopetin sen lukemisen sitten siihen kolmoseen.. Niin paljon söpöilyä siinä oli, etten enää viittinyt(jaksanut) jatkaa ja Ichigokin alkoi jo ärsyttää.

Chiaki

hmm

Viesti Kirjoittaja Chiaki » Su Maalis 09, 2008 20:35

Tokyo mew mew on ihana sarja <3 Yksiä lempimangoistani. No mun mielestä manga ei oo mitään jos siinä ei oo söpöilyä! No joo täytyy sanoa että Tokyo mew mew'is sitä on todella paljon. Just mun makuun <3 Itken jopa Tokyo mew mew 7. En siksi, että olisin käyttänyt rahaa turhaa, vaan ku siinä mukamas Quishe vai mikä lie, niin kuolee.(Herää kyl eloon) <--spoileri. Itkin siinä kauheesti...Noh mähän oon itkupilli...Mutmut ei sitte muuta.
Nuriko: Pitäisikö minunkin hukuttautua? Tasuki: Saisit kuolla pois *virn*|| Itooshii hito no tame ni <33

neo-shaman
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja neo-shaman » Su Kesä 08, 2008 19:20

Fullmoon_ kirjoitti:Olen lukenut vain kolme ekaa osaa ja lopetin sen lukemisen sitten siihen kolmoseen.. Niin paljon söpöilyä siinä oli, etten enää viittinyt(jaksanut) jatkaa ja Ichigokin alkoi jo ärsyttää.
Mä uskoin vielä sarjan loppuun asti että se paranis... Mut ei. Luin sitten vielä a la Modetkin, vain jotta voisin perustella mielipiteeni vankalle pohjalle :D Ite en voi sietää tälläisiä sarjoja... Ainakaan enää. Liikaa sparklea, liikaa taikatyttöjä ja aivan karmea suomennos mielestäni!
Tokyo Mew Mew oli pumpattu aivan liian täyteen tunteiden ylitsepursuamista kliseisellä tavalla, muita kliseitä, itseään toistavia hahmoja ja se oli kuorrutettu vielä sillä että ne 13v päähenkilöt (vai minkä ikäisiä nyt olivatkaan) menevät naimisiin?!?
Eli juuh, en voinut sietää. Mia Ikumi on mielestäni lisäksi hyvinkin keskinkertainen piirtäjä...
Mutta tätäkin pahempia sarjoja on! Pitchy Pitchy Pitch - Mermaid Melody ylittää Tokyo Miumaun kliseisyydellään ja naurettavuudellaan.
Mutta tää on vain mun mielipide.

Lolita-sohvi

Re: Tokyo Mew Mew

Viesti Kirjoittaja Lolita-sohvi » To Kesä 19, 2008 18:14

Olen lukenut tokyo mewmewistä vain yhden osan. Mutta sen perusteella minun mielestäni Berry on kaunis! Pidän Berryn vaatteita ja korvat ovat ihanat. Mia ikumi on piirtänyt taitavasti varsinkin Berryn!! Berryn kasvot ovat myös kauniit. Silmät!!! Ne vasta nätit ovatkin!! Tietääkö kukaan onko mia ikumilla fanipostiosoitetta ja minkä maalainen hän on?
Animecon VII: Azumanga Daioh!/Chiyo-chan

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » To Kesä 19, 2008 21:15

Ikumi on japanilainen. Suomeksi pari lausetta WIkipediassa:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mia_Ikumi

Ikumin kotisivut: http://ikumimia.chu.jp/ Otsikoita lukuun ottamatta jaappanin kieltä.

Antti-setä
Sangatsuman
Jep.

Kaiya

Viesti Kirjoittaja Kaiya » Ti Kesä 24, 2008 13:29

Anteeksi kaikki, tulin tänne häiritsemään teitä. Muahhahaa!

Tokyo Mew Mew on ihana sarja, vaikka meinasin tuhota koneen joka kerta, kun näin Masayan. Olen siis kattonu kaikki animejaksot, mutta en yhtäkään mangaa ole lukenut. Kisshu (jos kirjoitin oikein) on ihana~~<3 Olisi ollut kivempaa, jos Ichigo ja Kisshu olisivat menneet yhteen^^

Ookke, se on ehkä hiiieman liikaa vaadittu, mutta silti! Se on vaan niin ihuna<3 :333

Animesarjassa ei tainnut tuota Berryä olla, jos oikeassa olen :oo

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”