Tokyo Mew Mew

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Pe Heinä 13, 2007 16:58

Haruhi kirjoitti:mitä Tasukulle tapahtui, kun se tapasi sen oudon naisen.. Mutta samapa tuo.
Muistaakseni se nainen hypnotisoi Tasukun. :shock: Olihan se aika epäselvä kohta, mutta se oikeesti taidettiin hypnotisoida tai jotain... :D En ole itsekkään ihan varma.
Muff'n~

Haruhi

Viesti Kirjoittaja Haruhi » Pe Heinä 13, 2007 18:47

Marsipaani kirjoitti:
Haruhi kirjoitti:mitä Tasukulle tapahtui, kun se tapasi sen oudon naisen.. Mutta samapa tuo.
Muistaakseni se nainen hypnotisoi Tasukun. :shock: Olihan se aika epäselvä kohta, mutta se oikeesti taidettiin hypnotisoida tai jotain... :D En ole itsekkään ihan varma.
:shock: Hienoa... Kiitos kun selvensit. Pitäisiköhän taas etsiä se pokkari täältä romujen seasta jostakin. Nyt kysymys kuuluu: Mistä? Sitäpä minäkin..(Yaiks.. Aiheesta eksyminen taas.) Kisshu oli kyl kiva. :D Ilkeä, ehkä, mutta siinä oli sitä jotakin.
Sayoonara. :wink:
Get away, hide in the moonlit night and be silent

wyverna

Viesti Kirjoittaja wyverna » Ma Heinä 16, 2007 15:25

Minäkin tässä lukasin niitä uudestaan ja ajattelin: mitä ihmeen kaupalla minä ihastuin tälläiseen sarjaan... Esim: Silloin a la mode 1 "tänään on tarjolla oikueden tassua ja käpälää tuplana!" oi kamala... ja muutenkin kun Berry hokee Tasuku,Tasuku,Tasukuuuh! Ja Ichigo taas "Masaya,Masaya, haluan olla hänen lähellään!" DX
Parhaat poikahamot ovat Quiche ja Tasuku :3
Tytöistä Purin on paras!!
Viimeksi muokannut wyverna, Ma Huhti 05, 2010 16:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Haruhi

Viesti Kirjoittaja Haruhi » Ma Heinä 16, 2007 18:48

Niih. Animessa oli söpöä, kun Taru-Taru ja Purin olivat siellä.. Missäs se olikaan.. Maan alla(?). Oli se vain niin söpö pariskunta, että. Ja totta, Berryn ''Tasukuuuuuuuuuh'' -juttu on ärsyttävä, kuten Ichigon '' Masayaaaaaah'' -juttukin. Kumpikohan on ärsyttävämpää? Taas turha viesti.. Pitäis saada iskä tilaamaan nettikaupoista aikasemmat Volumet. :mrgreen:

Chiame

Viesti Kirjoittaja Chiame » Su Heinä 29, 2007 21:45

Kyllä. Myös MINÄ olen sekä lukenut sarjan, että katsonut animen. :oops: en oikein perusta shojosta... Tosin, pidän Purinista :D mutta eikö muista Zakuro näytä aivan Azumanga daiohin Sakakilta :shock: angg...
Never push the "Big Red"-button!! Never!!
http://riinapuri.deviantart.com

Haruhi

Viesti Kirjoittaja Haruhi » To Elo 09, 2007 10:26

Hmm.. Tarkemmin ajateltuna näyttääkin. Ja sitten itse asiaan(Taas..). Olen sitten mennyt hukkaamaan àla Mode kakkoseni. :cry: Ai, että miten? No, muuton keskellä hukkuu kaikki. Pikkuveljen koulukirjat ja muut tavaratkin hukku. Animena sarja muuten oli aikas hyvä. Peukkuja sen takia Mia Ikumille. Eikun.. No, se ja sama.

Musta-Hilkka

Viesti Kirjoittaja Musta-Hilkka » Pe Elo 17, 2007 16:12

Omistan kaikki Tokyo Mew Mew pokkarit, jopa ala modet mutta en oikein tykännyt niistä. Ei ihan oikein täyttäny mun odotuksia. Joo muakin ärsyttää tää Tasuku ja Masaya juttu. Vois olla hetkenkin hiljaa. Ja viel tää joku vitsin St. Crusaders Rose joku semmonen oli vähän outo. Happy Child oli Purinmainen, mutta ilkeä semmoinen tietty. ARGH! Mutta Purin on lempihahmoni ensi kerrasta lähtien kun luin tätä sarjaa. Animeakin olen nähnyt mutta.. aika outo. Tartteli ja Purin on mitä ihanin pari! Molemmat on niin söpöjä! Ja itse asiassa, olen aika samanlainen kuin Purin. Olen rahalle perso. Olen aika energinen myös! Ketteryydestä ja ulkonäöstä, no en voi kommentoida :D

(olen muokannut)
Viimeksi muokannut Musta-Hilkka, Pe Elo 17, 2007 16:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kijineko

Viesti Kirjoittaja kijineko » To Elo 30, 2007 16:31

Miekin omistan kaikki Tokyo MewMew:t, paitsi sen a´la mode 1:n jonka vaihdoin kaverille toiseen mangaan. Tykkäsin eniten TMM:n ihan ekoista volumeista, mutta viimoisista kirjoista en tykännyt kyllä yhtään. Sarja loppuikin aika tyhmästi -___-'
Ichigo ja Masaya oli varmaan kaikista typerimmät hahmot. Ja loppuosassa se kokoaikainen "Masaya, Masayaa"- parkuminen oli rasittavaa.
Kiitos, olen puhunut.

Cherry~

Viesti Kirjoittaja Cherry~ » Pe Elo 31, 2007 19:13

TMM on kyllä vähän 'yli-ihkuteltu' sarja. Kyllä tämä varmaan olisi tosi hyvä, jos hahmot vain keskittyisivät maailman pelastamiseen, mutta kaikki vaan peittyy ichigon romanssin alle. Lisäksi sarja päättyi vähän tönkösti, ja kaikki pyöri vain masayan ympärillä. purin on kyllä kieltämättä aika ihana hahmo. n____n
Siinä minun mielipiteeni.
Viimeksi muokannut Cherry~, Pe Elo 31, 2007 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
~Cherry-chan~

Ichigo-Mew

Viesti Kirjoittaja Ichigo-Mew » La Syys 08, 2007 17:27

Hmm.. No myönnettävästi olin hyvin pettynyt Tokyo Mew Mew 7 mangaan ja molempiin A'la Mode mangoihin. 7 Mangassa oli ehkä vähän liikaa Ichigoa ja Masayaa, sekä niiden ne "naimisiin menot" olivat mielestäni aika älytön juttu.

A'la Modeissa Berry ei oikein iskenyt, ja itsestäni olisi ollut parempi juttu, jos Ichigo, Tart, Pai ja Quiche olisivat jääneet.

Musta-Hilkka

Viesti Kirjoittaja Musta-Hilkka » La Joulu 29, 2007 19:47

muutin mieltäni. SE ON NIIN KLISEINEN!

aina masayamasaya hinkuttaa ichigo aina tasukutasuku hinkuttaa se käpälä tyttö ja aina ichigoichigo hinkuttaa shirogane aina shiroganeshirogane hinkuttaa keiichiro.
nytten se purinki alkaa vajota maan alle :P

poltan ne kaikki himskatin kirjat!!!! ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"kerrran mew aina mew" ARGHA!!!!!! Mutta onneksi se o loppunut :D

Hokuto

Viesti Kirjoittaja Hokuto » Su Joulu 30, 2007 18:06

Musta-Hilkka kirjoitti:muutin mieltäni. SE ON NIIN KLISEINEN!
"kerrran mew aina mew"
Kliseisempää sarjaa saa todellakin hakea :shock:

Cinnamon

Viesti Kirjoittaja Cinnamon » Su Joulu 30, 2007 18:13

Minulla on tämän kyseisen sarjan kaikki volyymit mangana, ja ne 2 muutakin. Alussa ajattelin että on tämä sarja niin ihana. Mutta nyt kun luen sitä uudelleen meinasin kuolla häpeästä että ikinä tykkäsinkään sarjasta. Se on niin kliseinen. Päähahmo kuolaa poikien perään. Ja jotkut muut hahmot kuolaa toisiensa perään. Se ei oikein enää iske. Ja jos muissa sarjoissa olisi tämmöistä kuolaamista, sentään se ei ole ihan ilmiselvää, tai ainakin siinä on jotain muutakin aiheita. TMM:llä on aika yksiselitteinen juoni. 5 tyttöä saa eläimen geenit ja heidän tehtävänään on pelastaa maailma. Jopa juonittomat tarinat on paljon kiinnostavampia loppuun saakka.

chii<3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja chii<3 » Pe Tammi 04, 2008 17:00

Yksi lempisarjoistani on Tokyo mewmew!

Minä vihaan suorastaan Berryä, mutta Ichigo on lempi hahmoni. On totta että kun Ichigo hokee Masayaa alkaa ärsyttää mutta silti... Berry on niin imelä koko komeudessaan ja vielä JOUKON JOHTAJA. Berrylle se homma ei sovi. :x

Cick

Viesti Kirjoittaja Cick » Su Tammi 06, 2008 20:28

Joo.. On tullut ostettua kaikki 7 osaa tmm kirjoista ( ei ala modeja).

Kyllä tähän on jo kyllästynyt kun on katsonut kaikki jaksot ja lukenut mangat satamiljoonaa kertaa.

Paras kuitenkin oli Ichigo :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”