Gun Frontier ?

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Goodman

Gun Frontier ?

Viesti Kirjoittaja Goodman » Su Loka 16, 2005 15:39

Onko tämä animea...
Kuinka moni on tutustunut tähän... *mielipteet*
Kiitos vastatkaa pian... :lol:
I like to move it

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Su Loka 16, 2005 18:38

Onhan se animea, alunperin Leiji Matsumoton käsialaa. Ko. herran muita tuotoksia ovat mm. Interstella 5555 ja Galaxy Express 999. Gun Frontier ei kuulu tekijänsä parhaimpiin, on nimittäin kaikilla osa-alueilla hieman keskinkertainen. Kiinnostava ostos lähinnä Matsumoton omaleimaista tyyliä fanittaville.

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Su Loka 16, 2005 20:06

Gun Frontier? Gun Frontier?

No mutta mikäs tämä Cosmo Warrior Zero sitten on? Tai Captain Harlock? Ja mitä tämä kaikki merkitsee?

_Tata

Viesti Kirjoittaja _Tata » Su Loka 16, 2005 22:04

Gunfrontier tosiaan on toodella keskinkertaine, ellen sanoisi huono teos. Ehkä hahmot pelastavat joillekkin, jotka fanittavat Harlock + co, mutta muuten. Itse en tuhlaisi rahaa edes halpaan boksiin, tämä kertookin paljon kun mulle kelpaa lähes mikä roska vain.

isokana
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isokana » Su Loka 16, 2005 23:50

Gun Frontier oli hauska pari jaksoa. Sitten tajusi, ettei sarja yritäkään muuta kuin saada sen naisen alastomaksi ja muun porukan hirteen joka jaksossa. Samalla pitäisi sitten innostua jostain semi-vakavasta juonesta. Olisivat vaan heittäneet täyden mielipuolisen parodiavaihteen päälle, niin se olisi ollut ihan mukava show. Enhän minä Harlockista muutenkaan välitä, mutta sitä seuratessa on edes mahdollista kuvitella, että joku pitää siitä.

Ja Cosmo Warrior Zerohan on se sarja, johon verrattuna Gun Frontier on ihan jees.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”