One Piece

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

K8Skies

523&524 revisited

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ti Joulu 02, 2008 01:58

Spy kirjoitti:
Spoiler:
Robin käyttää pirunmarjavoimiaan ja saa sillan tehtyä parissa päivässä ja sitten saa kyydin Impel Downiin.

Tuli vain mieleeni, että eikös Robin pystyisi tekemään itsestään klooneja? :D

Kuten joku jo sanoi: Chopperin, Usoppin ja Brooken tapaukset ovat pelkkiä läppiä.

Zoron tapaus on ainakin minulle vielä erittäin hämyinen...
Nyt useamman lukukerran ja tarkempien tutkimusten jälkeen on tehtävänä seuraavia huomioita:
Spoiler: mm. Robin, Brooks ja Zoro
Veikkaan vahvasti että Robinin ranteissa olevissa helyissä on sopiva tujaus merikiveä. Tuskin Robin muuten olisi edes enää vangittuna.
Enkä oikein tajua miten Robin voisi muka voimillaan saada sillan valmiiksi nopeammin, saati sitten parissa päivässä. Vaikka miten moni käsi tai jalka rakennusta auttaisi, on niillä vain Robinin normaali fyysinen kestävyys ja stamina.
Ja Robin ei luultavasti pysty oikein tekemään ainakaan vielä klooneja itsestään, kuten monet muistavat, hän pystyi pitämään siivet toiminnassa muutamia sekunteja. Joten kaikkien osien onnistunut yhdistäminen ja ohjailu voi olla hivenen vaikeaa.

Brooken tarina taas ei ole läppä. Harahettanian vihollinen kun on Tenaga-klaani, eli Long-armit. Kuten Scratchmen Apoosta tiedämme, Pitkäkädet a) ovat musikaalisia ja b) käyttävät ääntä ja musiikkia taisteluun. Brooke on sentään musikanttimiekkailija. Joten uusia skillejä on tiedossa.

Zoro saattaa kehittää miekatonta tekniikkaansa eteenpäin tai sitten käyttää tyhjää saarta oppiakseen kuulemaan kaikkien asioiden äänet kunnolla. Kuten olisi jo aikakin, kun jo Zoron opettaja sen osasi vuosikaudet sitten. Eli tiedossa on ehkä meditointia ja mahdollisesti haamujen leikkaamista. Ja bonuksena toivottavasti ikimuistoisia Zoro ja Perona-tilanteita <3

Chopper luultavasti toimii mediatorina ja saa kunniamerkin ja patsaan. Tai vastaavaa.

Usoppi on täyttä läppää. Ja tarkoitan itse jamppaakin. Mutta todennäköisesti Usopista tulee vahvempi ja rohkeampi. Ja nenämpi.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Solid

Re: One Piece

Viesti Kirjoittaja Solid » Ti Joulu 02, 2008 22:07

Spoiler:
Mutta, Zoro oli myös "lifesux"-tilassa sen jälkeen, kun Peronan aave hänet lävisti, joten oikealla harjoittelulla Zorolle voitaisiin rakentaan ihan oma kotikutoinen hakinsa, joka syöpyy hänen kovasta asenteestaan ja tahdostaan tulla vahvemmaksi (ts. aave Zoron läpi ja Zoro yrittää pysyä rohkeana, kunnes onnistuu tuosta vain. Uskoisin, että jos Zoro siinä onnistuisi, niin kyllä sellaisen tahdonvoiman auran pitäisi vaikuttaa myös ympärillä oleviin tyyppeihin.) Mutta kohti tulevaa.

Usopp taas tulee oppimaan jännän lyönnin, mita herkules-miäs käytti. Ja Brooke kiinnostaa jo sen puolesta, että hänellä kun on jo valmiiksi historiaa takana ennen Rumba-piraatteja, niin fläshbäkkiä voisi olla luvassa... I kind hope it. (Vai mitä ihmettä "ennen piraatin uraani palvelin erään tietyn kuningaskunnan erikoisjoukoissa/tms" kommentti nyt voisi kenessäkään iloa herättä, jollei siitä tultaisiin enempää kertomaan?)

Kohta lienee spoilerit tulollaan.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Pe Tammi 16, 2009 21:02

Ihanaa, ensi jaksossa
Spoiler:
tulee Caimie! Olen erittäin iloinen siitä, että Odalla on tapana tuoda vanhoja hahmoja uudestaan mukaan tarinaan. Odotan innolla Caimien tuloa. Kaizoku-fansubsien foorumilla on spekuloitu, että Caimien pyrstö olisi pinkki ja hiukset keltaiset. Saa nähdä, osuuko veikkaus oikeaan... Itse toivoisin jotain muuta yhdistelmää, mutta ei tuokaan nyt niin kamala olisi.
Ja eipä taida kestää enää kauaakaan, kun pääsemme kuulemaan Sanjin kauhistuneet huudot niiden transujen jahdatessa häntä. :cry: Olet ilkeä, Oda. Hyvä tyyppi kyllä, mutta myös ilkeä. Hyvin ilkeä.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Chompp

Viesti Kirjoittaja Chompp » La Tammi 17, 2009 00:58

K8Skies kirjoitti:
Spoiler: 514
Margaret on tosin myös amazoniksi ilmeisen huono, sillä harvemmalla jousipyssyilijällä on metsässä pelkästään nuolet mukana...
Olet tämän varmaan myöhemmistä luvuista itsekin huomannut, mutta kyllähän sillä jousikin oli, sitä ei vaan niin helposti tajunnu ku jollain ihme keinolla(ehkä hakin avulla) ne käytti niitä käärmeitä jousinaan :)
K8Skies kirjoitti:Enpä nyt sanoisi että muutkin Olkihatut kuin Luffy pitävät Acesta. Ovatko muut heinähatut tätä edes tavanneet?
Kyllähän Alabastassa kaikki senhetkiset olkihatut Acen tapasivat.
K8Skies kirjoitti:
Spy kirjoitti:
Spoiler:
Merenneito on hiukan vaikeahko varmaan nakamana koska hän ei voi kävellä. Jos Olkihatut joskus taas rantautuvat, joutuu merenneito jäämään rantsulle...
HA! Arvasin moiset epäilyt.
Spoiler: HA
Tietysti kyseessä tulee olemaan merenneito, joka on syntymästään asti pystynyt muuttumaan jalalliseksi. Ei kuitenkaan millään hiton jalkajalkamarjalla, vaan ihan muuten. Tämä henkilö tulee toivon mukaan olemaan joko edelleen lapsi taikka kunnollisen vahva naisheinähattu. Tai parempaa, eli molempia. Kumpaakin miehistö oikeasti nyt kuitenkin kaipaa.
Eiköhän sen uuden heinähatun kuitenkin tunnista jo muutaman ruudun perusteella kun aika tulee. Tähän mennessä on ainakin tunnistanut.
Spoiler:
Kogorohan(oliks se sen nimi?) kertoi, että tietyssä iässä merenneidot pystyvät muuttamaan evänsä jaloiksi kun niin tahtovat ja toisinpäin.
Alucard kirjoitti:Tästä on varmasti ollut aikaisemminkin keskustelua, mutta kävin tuossa miettimään, mikä se One Piece lopultakin on...

Itse uskon One Piecen olevan vain keino, jolla Gold D. Roger saa nuoret miehet merille seikkailemaan. Kun miehistö on lopulta kiertänyt maailman ja ylittänyt Grand Linen, niin on niistä seikkailuista kasaantunut kokemus One Piece.
Tuota on tosi moni faneista veikannu ja juuri sen takia uskonkin, että sitä One Piece ei oo; koska se olisi todella ennalta arvattavaa ja yleensä voimme odottaa Odalta jotakin odottamatonta :)
K8Skies kirjoitti:
Spoiler: viime chapterit
Vähän turhan helposti käy tuo Luffyn power-upitus, ei tarvitse kuin hiukan nähdä että puolitutut meinaavat kuolla ja Luffylta löytyykin jo parhaimman laadun haki. Poweruppi juuri niin kuin sen odottaisikin tapahtuvan. Tylsää.
Spoiler:
No olihan se odotettavissakin; Luffy oletettavasti käytti tehottomampaa versiota siitä jo duvalin härkää vastaan - ja muistaakseni oli joku muukin tilanne, mutta ei nyt muistu mieleen - ja täytyyhän Luffyssa nyt jotain erikoista ollakin kun kerran Shanks niin kovin siihen uskoo :)
Alucard kirjoitti:
Spoiler:
Heh, mitä tulee Hancockiin niin minusta tuntuu, että.... TULEVA LUFFYN VAIMOKE!
Toivottavasti ei; Alvida se oikea on :D
Wogger kirjoitti:
K8Skies kirjoitti:
Spoiler: Haki
Hm. En onnistu kyllä itse löytämään tuosta Eniesin kohdasta hakia niin millään.
Ja olen niillä linjoilla että haki löytyy kaikilta, mutta vain osalla se on tarpeeksi vahva toimiakseen niin kuin esim. Luffylla, Hancockilla ja varsinkin Rayleighilla. Tai no vain Luffylla ja Hancockilla on kummallakin tuo vahvin haki, Rayleighilla sitä ei luulisi olevan.
Sinänsä kuitenkin mielenkiintoinen tilanne, että kaiken järjen mukaan Luffyn ei pitäisi millään pärjätä Hancockille. Vaikka kummallakin on överihaki, Hancock on sitä trenannut ties kuinka kauan. Luffylla kun on täysi työ pärjätä kahdelle surkeammallekkin siskolle.
Näitä erikoiskykyjäkin alkaa pikkuhiljaa tulemaan lisää, nyt rokushikin ja mantran lisäksi vielä haki. Mitä seuraavaksi?

Mitä muuten tämän arcin loppuratkaisuihin tulee, oikeasti toivon että Hancock kurittaa Luffyn. Luffyllä on varalla kuitenkin jokerikortti Hancockin ja siskojen kirouksesta, kunhan jamppa vaan muistaa miksi ne silmät ovat tutut. Enkä välttämättä lähtisi Hancockia naittamaan Luffylle...
Spoiler:
Samaa olen itse ajatellut tuosta Hakista, mutta minkä ihmeen takia Rayleighillä ei tätä super hakia olisi? Koska jos oikein ymmärsin kyseinen haki oli harvinainen sen takia koska sitä käyttääkseen piti olla tarpeeksi voimakas/taidokas. Ja Rayleigh on kuitenkin yksi ehkä vahvimmista hahmoista sarjassa.
Rokushikista ja mantrasta tuskin enempää kuullaan, molemmat olivat kuitenkin vain tiettyjen pahisten käytössä (CP9, Enelin papit) joista tuskin sidestoryja lukuunottamatta enää kuullaan.
Spoiler:
Minäkin olen kutakuinkin tuolla linjoilla, että hakin kehittyminen on periaatteessa mahdollista kenelle tahansa, mutta vain joillakin yksilöillä se on niin voimakasta että siitä on mainittavasti hyötyä. Minä ymmärsin niin, että jos onnistuu hakin avulla saamaan suuren joukon muita tajuttomiksi on se silloin tätä "vahvinta" hakia, vai mitä nyt olikaan, jolloin se olisi niin Luffylla, Rayleihghilla kuin Shanksillakin. Ja eikös Hancock sanonut itsekseen, että se ei ole onnistunut kovasta harjoittelustakaan huolimatta saamaan sitä yhtä voimakkaaksi kuin mitä Luffyn oli?

Eikös ainakin toinen niistä siskoksita onnistunut lukemaan kaikki Luffyn liikkeet samalla tavalla kuin esim. Ener? Minä ainakin kuvittelin, että tämä siskoksen "liikkeiden luku" -kyky oli peräisin hakista, joten aloinkin sitten ajattelemaan, että voisiko Enerin ja sen pappien mantralla olla jotain tekemistä hakin kanssa?

Coby ja Helmeppohan opiskelevat rokushikiä, joten niiltä tulemme sitä ainakin vielä näkemään;)

Edit: Alucard Cobysta jo mainitsikin.
K8Skies kirjoitti:
Spoiler: Uudet chaput ja koko arcci
Muuten Kuja/Hancock-arkki on ollut oikeastaan yhtä tyhjän kanssa. Luffy löysi hakinsa, kyllä, mutta parempiakin tapoja siihen olisi kyllä ollut olemassa. Nyt kaikki kävi liian helposti ja läpinäkyvästi. Nyt koko Boa Hancock on kuin nopeasti pakosta keksitty shichibukai, jota ei ehkä näiden chapujen jälkeen nähdä enää koskaan. En silti tosin väitä että tämä olisi huono arcci, mutta ennemminkin vain kovin kevyelle pohjalle rakennettu.
Spoiler:
Hancock todellakin vaikuttaa hieman nopeasti ja pakolla keksityltä hahmolta, ja varsinkin sen jälkeen kun siitä tuli Luffyyn rakastunu hölmö on se minusta tuntunut aika täytehahmolta :/ Mutta arciin kokonaisuutena olen suht tyytyväinen ja oli se ihan hauskaa luettavaa, mutta sitä voi osaksi edesauttaa se, että pidin tuossa hieman pidemmän tauon One Piecestä ja kun sitten palasin siihen sain lukea koko amatson arcin yhteen putkeen.
Solid kirjoitti:
Spoiler: Smokeriin liittyvää asiaa
Itse uskoisin, että Smoker on tällä hetkellä hankimassa "Olkihattuja vahvempaa miehistöään", josta hän puhui, kun näki uudet palkkiot post-Enies Lobby. Hänet tullaan kai näkemään New Worldissa taas. Ainakin toivottavasti. Smokerilla taitaa nyt sentään muutama fani olla.
Spoiler:
Jos en nyt ihan väärin muista niin tuo oli jokin käännösvirhe tai jotain; eli käsittääkseni Smoker ei todellisuudessa sanonut, että aikoisi erityisesti etsiä olkihattuja vahvempaa miehistöä itselleen.
Spoiler:
Näistä muiden olkihattujen kohtaloista Brooken näyttäminen oli kaikkein mainion; se oli aivan mahtava :D Nami ja kuinka se taivassaaren tyyppi esitti sille uuden tuulentekotavan oli jotenkin liian pikaista ja lyhykäistä. Sanjista ei tarviikaan ehkä kertoa tuon enempää, ihan sopiva paikka sille xD Franky saa selvästi jotain uusia kikkoja. Chopper tippui ihan mielenkiintoiseen paikkaan ja niin myös Usopp. Robin päätyi hyvin mielenkiintoiseen paikkaan ja siitä lukisi mieluusti lisää. Se oli erikoista, että Zoro päätyi Peronan luo, mutta ainakin nyt voin vielä salaa toivoa, että Peronasta tulee uus olkihattu :)

Sen voin sanoa, että olen kohtalaisen tyytyväinen koska onnistuin aikoinaan ennustamaan oikein syyn sille miksi Acella on eri sukunimi kuin Luffylla :) Nyt ei ainakaan voida enää väitää, että he olisivat vain adoptioveljeksiä. Tosin se on vielä mahdollista, että he olisivat velipuolia, mutta uskoisin kyllä heillä olevan myös sama äiti.

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ma Touko 18, 2009 08:04

No nyt se kävi itsenikin kohdalla, että olen vajonnut One Piecen maailmaan :lol: aluksi ajattelin, että tarina on vähän heikohkonlainen, kun aina katselin miltä päähenkilöt näyttivät, mutta kun aloin katsomaan sarjaa niin siinä vaan kävi niin, että aloin kattelee koko ajan uusia jaksoja :mrgreen: en enää välitä grafiikoista jms. koska tarina on mukaansavievä ja se riittää mulle :twisted:
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Marciano

Viesti Kirjoittaja Marciano » Ma Kesä 29, 2009 00:23

Nyt on One Piecessa ollu taas mielenkiintosta actionia.
Spoiler:
Miten käy Bontsin? Veikkaanpa, että Oda jonku ihmepelastumisen sille kehittelee ja Blackbeard tai Shiryuu pelastaa, mutta tätä ei välttämättä kyllä näytetä mangassa kuin ehkä joskus flashbackina.

Chompp

Viesti Kirjoittaja Chompp » Pe Elo 07, 2009 15:10

Chompp kirjoitti:
Spoiler:
Sen voin sanoa, että olen kohtalaisen tyytyväinen koska onnistuin aikoinaan ennustamaan oikein syyn sille miksi Acella on eri sukunimi kuin Luffylla :) Nyt ei ainakaan voida enää väitää, että he olisivat vain adoptioveljeksiä. Tosin se on vielä mahdollista, että he olisivat velipuolia, mutta uskoisin kyllä heillä olevan myös sama äiti.
Lainasinpas nyt omaa viestiäni ku tuli mieleen jotain sanottavaa kyseisestä asiasta :)
Spoiler:
No olivathan he sittenkin adoptioveljeksiä, harmi :( Mutta toivon, että he jotain sukua olisivat kuitenkin; vaikka, että Garp olis Rogerin veli tai jotain :D Toisaalta, eihän sillä ainakaan Luffylle näyttäis olevan mitään merkitystä onko heissä samaa verta; yhtälaila veljeksiä ovat siltikin... Oli mukava huomata, että Luffy tiesi jo kuka Acen oikea isä on. Outoa vaan, että ei kuitenkaan tienny mitään omasta isästään ennen ku Garp kerto.

Melkosen mielenkiintosia aikoja eletään One Piecen maailmassa. Vaikka Valkoparran pirunmarja onki siisti ja kaikkee ni olen silti hieman pettyny siitä, että sillä on pirunmarja; olisin tykäny paljon enemmän siitä, että se olis ollu maailman voimakkain ihan ilman marjaa.
Marciano kirjoitti:Nyt on One Piecessa ollu taas mielenkiintosta actionia.
Spoiler:
Miten käy Bontsin? Veikkaanpa, että Oda jonku ihmepelastumisen sille kehittelee ja Blackbeard tai Shiryuu pelastaa, mutta tätä ei välttämättä kyllä näytetä mangassa kuin ehkä joskus flashbackina.
Spoiler:
Luulenpa, että sen pelastuminen selitetäään sillä, että kun Mustaparta raivaa tiensä ulos sieltä ni se onnistuu jotenki livahtamaan samalla. BB tuskin tarkotuksella lähtee sitä pelastamaan Magellanin kynsistä.

Yosaku

Viesti Kirjoittaja Yosaku » La Syys 26, 2009 22:22

Spoiler:
Mun mielestä kyllä Bontsin pitäisi kyllä kuolla. Mahtava hahmo, mutta ihmepelastumiset riittää mulle. Parasta on, että se kuolee tai sitten jää kitumaan. Tai sehän voi palata vaikka aaveena.

Solid

Viesti Kirjoittaja Solid » La Loka 31, 2009 21:02

One Piece Movie 10: Strong Worldista on ilmestynyt uusi traileri ja meno on, enempiä hypettämättä, aika jämäkkää!
Spoiler: Elokuvasta
Elokuvassa Shiki niminen entinen ja nykyinen piraattimahtimies, kaappaa Namin ja Olkihatut lähtevät pelastamaan. Aika simppeliä ja käytettyä, mutta mukana on kuitenkin aika siistejä juttuja: Lentävä laiva, Olkihatut mafiakuteissa ampumassa, Nico Robin laseissa, jättiläiseläimiä, "Gainax-Luffy", etc.
Lisäksi leffa on yllättävän canon sarjalle, sillä pääpahis Shiki on mainittu, Sengokun toimesta puoli vuotta sitten kappaleessa 530, juuri Impel Down-kaaren alkaessa, olleen ainoa vankilasta paennut piraatti. Jonkinlaista juttua kiertää myös siitä, että elokuvan juonen olisi tarkoituksena tapahtua mangassa Thriller Barkin ja Archipelago-saaren välillä, mutta Oda olisi jättänyt sen pois, koska ei ollut aikaa.. Hyvä on, tuo on pelkkää huhupuhetta. :)
Eräässä SBS:ssä, kun Odalta kysyttiin Shikistä ja hänen leffassa mukana olosta, hän vastasi että hän oli ajatellut laittaa Shanksin ja Valkoparran puhumaan tästä tavatessaan pokkarissa 45, mutta päätti sitten jättää sen, koska asiaa oli paljon eikä hän halunut sekoittaa lukioiden päitä liikaa. Hauska yksityiskohta kuitenkin.
Odotan helkkuristi tätä!

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Ma Helmi 15, 2010 21:27

Aikamoisen hurjalta vaikuttaisi chapter 574. Olen kuitenkin erittäin skeptinen tuon juonenkäänteen loppuunviennin suhteen.
Spoiler: Chapu 574
Joka tapauksessa jos oikeasti Whitebeard ja Ace kumpikin muka kuolisivat, olisi tässä taas oikeasti kunnon tilaisuus aivan mahtavalle käännekohdalle. Muutenkin Olkihatut ovat edelleen jumissa kuka missäkin päin maailmaa, joten Luffyhän voi nyt tehdä periaatteessa ihan mitä vain. Jos vaan Oda uskaltaa Acen tappaa, voidaan Luffy jättää huomioitta hetkeksi tämän arcin epilogin jälkeen ja vaikka käyttää kunnon määrät chaptereita kertomaan lopun miehistön seikkailuista maailman äärissä.
Alan pikkuhiljaa kaipaamaan taas Zoroa ja Peronaa...
Spoiler: Boa Hancock
Olen todella yllättynyt miten paljon olen ruvennut pitämään Pirate Empressistä. Ainoastaan tämän viimeisen arcin aikana mielipide ja koko käsitys hänestä on kääntynyt aivan päälaelleen. Ainoastaan noita Luffylle puhumisen jälkiseuraamuksia Oda voisi edelleen hiukan rajoittaa. Jos tuo punastelu ynnä muu ei olisi noin hiton yliampuvaa, Hancock olisi ehdottomasti yksi parhaista ja cuuleimmista henkilöistä One Piecessä.
Myös chibi-Hancock oli ihana.
Spoiler: Strong Worldistä
Strong World kiinnostaa myös täällä. Vaikka Shiki vaikuttaakin kaikin tavoin todella ärsyttävältä tyypiltä ja Namin kidnappaus suututtavan typerältä juonenpätkältä, on elokuva muuten erittäin mielenkiintoisen oloinen. Mielenkiintoista on myös se, miten läppä koko Shiki on. Ruori päässä ja miekat jalkoina, siinä vasta epic piraatti.
Ja tosiaan yhtään OP-elokuvaa en ole tähän mennessä jaksanut alkua pidemmälle jaksanut katsoa. Toivottavasti nyt saadaan poikkeus siihenkin.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Neponen

Viesti Kirjoittaja Neponen » Ke Helmi 17, 2010 19:06

Ihan hyvä sarja. Ainakin mitä nyt muutama hassu jakso tullut katsottua. Ei piirtojälki välttämättä ole aivan parasta, mutta mikä olisi täydellistä.
jantsu2307 kirjoitti:No nyt se kävi itsenikin kohdalla, että olen vajonnut One Piecen maailmaan :lol: aluksi ajattelin, että tarina on vähän heikohkonlainen, kun aina katselin miltä päähenkilöt näyttivät, mutta kun aloin katsomaan sarjaa niin siinä vaan kävi niin, että aloin kattelee koko ajan uusia jaksoja :mrgreen: en enää välitä grafiikoista jms. koska tarina on mukaansavievä ja se riittää mulle :twisted:
Näin kävi kun itse aloin katsomaan ekaa kertaa :wink:

Fuuka

Viesti Kirjoittaja Fuuka » Ke Maalis 10, 2010 00:13

One Piece, rakkauteni. Myönnän siis että olen taas kerran hurahtanut tähän pahemman kerran. Olin melko pitkän aikaa jumissa yhdessä episodissa, mutta ihan pari viikkoa sitten pääsin taas vauhtiin, ja nyt olenkin sitten edennyt varsin kiitettävällä tahdilla.. Episodissa 97 olen tällä hetkellä. Jaksojahan tulee vähän väliä lisää, joten mulla tulee ilmeisesti menemään One Piecen parissa vielä kauan. Mutta ei se mitään, eipä ainakaan mene kaikki se aika hukkaan. One Piece on niin hauska ja mukaansatempaava sarja.
the truth is out there~

Nami!

Re:

Viesti Kirjoittaja Nami! » Ke Maalis 31, 2010 22:06

Azraelswing kirjoitti:Kyllähän sitä lukee ihan mielellään, vaikkei se mikään lempi manga olekaan. Olisivat nyt kuiten hoitaneet sen käännöksen vähän järkevämmin... :roll:

Totta puhut...aika surkeaa tekstiä, nillä on aina joku outo slangi ja murre päällä...mutta One piece on silti mielettömän hyvä! Oon katsonut kaikki jaksot :D Ja vieläkin jaksan katsoa! Minulla on myös viisi kappaletta One piece mangaa kotona joka on hyvää luettavaa!

Lempparini mieshahmoista ovat Luffy ja Ace. Naishahmoista tietenkin Nami. 8)
Bloody eyes looking over there, when you don't that somebody watch you...ehhehhehheh

Vire24
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Vire24 » To Kesä 17, 2010 21:18

Nami! kirjoitti:Totta puhut...aika surkeaa tekstiä, nillä on aina joku outo slangi ja murre päällä...
Mun mielestä oli kyllä erittäin hauska lukea kun Duval puhui murtaen :D en oo kaikkia kirjoja lukenu suomeks, muutamia vaan välistä poiminu :P Mutta kyllä se vähä harmittaa ku suomennokset on mitä on :/ joitain helmiä sieltä välistä voi kyllä pomia, mutta muuten kyllä ostaisin mieluummin englanniks.
ZoroxSanji
GokuderaxYamamoto
HijikataxOkita
AxelxRoxas
DatexKojuro
HibarixTsuna
RenjixByakuya

pöllödemoni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pöllödemoni » To Kesä 17, 2010 21:35

Noilla edellisillä kirjoittajilla ei itsellään näytä olevan nämä kirjoitustaidot oikein hallussa.
"En jaksa enää kävellä!"
"Ettekö jaksa enää kävellä?"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”