One Piece

Tiettyä anime- ja/tai manganimikettä koskevaa kohdistetumpaa keskustelua.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Hequtiuz

Viesti Kirjoittaja Hequtiuz » Ma Marras 07, 2005 21:29

Laurelez kirjoitti:Hequtiuz kirjoitti aiheesta, jota en ollu ennen huomannutkaan, nimittäin juuri siitä Zoron "jalkatyön" puutteesta. Onko se vain animessa vai myös mangassa? o.O Pitääkin kun lainaan kaveriltani vol.8:n katsoa tarkemmin... ja jebula, pitääpä tarkistaa tuo mistä mainitsit, se että jonnekkin oli jääny japsitekstit, pitää nekin katsoa :P
Lempihahmojani on Zoro (en oo varmaan ainoa mutta...), Sanji, itse Luffy ja Buggy, ja ne Zoron kaverit (Johnny ja se toinen?) on hupaisia myös, samoin Buggyn joukko. Myös Usopp aiheuttaa sen että suupielet kaartuvat harvinaiseen hymyyn (en paljoa hymyile..).~
Miekin tykkään Zorosta, ihan paras ^^
Ja en kyllä mangassa oo mitään huomannu noista kintuista, se nyt voikin olla vähän hankalaa, mut animessa.
http://www.geocities.com/hegutius

// Hegun kootut teokset (ei manga/animekuvia, turha vaivautua...): http://www.photobucket.com/albums/b25/heidinpiirrokset

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ti Marras 08, 2005 23:47

Kaikkihan One Piecen hahmoista ovat hupaisia. Nami meinaa koko ajan saada hermoromahduksen sen "älykääpiö" sakin kanssa. Kauhee tappelu ja mellakka koko ajan päällä.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Laurelez

Viesti Kirjoittaja Laurelez » Pe Marras 11, 2005 15:17

Niin on, ja mun mielestä se että ne "tappelee" koko ajan keskenään on juuri sellaista hyvähenkistä ryhmätyötä, joka monelta porukalta puuttuu. Niin kauan kuin nimittelyt yms. pysyy hyväntahtoisina ja leikkisinä, kertoo se että ryhmä välittää toisistaan ja kaikki on hyvin. =) Pieni naljailu tekee aina hyvää.
Please understand,things went out of my hand.I don't really hate you, I don't despite you.This's too late to say,but my hatred is only for me.Please don't turn away but hear me say:I'm sorry for everything...

BoNnE

Viesti Kirjoittaja BoNnE » Ma Marras 14, 2005 17:15

Minun mielestä paras suomennettu ja ehkä muutenkin manga! Piirrosjälki on ja juoni on taivaallista. :P

Eniten pidän ehkä siitä "omalaatuisuudesta" ja Odan piirtämistä ilmeistä. :)
"If you believe everything you read, better not read."

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » Ma Marras 14, 2005 17:26

BoNnE kirjoitti:Eniten pidän ehkä siitä "omalaatuisuudesta" ja Odan piirtämistä ilmeistä. :)
Oda kyllä osaa piirtää hahmoilleen aika muikeita ilmeitä ja piirtotyyli on todella omaperäinen muutenkin, mutta joidenkin mielestä hänen piirtotyylinsä on jotenkin karkea. Mutta minä pidän siitä! Minun on vaikea kuvitella millainen kyseinen sarja olisi, jos kaikki hahmot olisivat hirveitä bishejä. Hrrr. Ajatelkaa nyt! Miltä näyttäisivät esimerkiksi Buggy, Usopp ynnä muut tuollaiset bisheinä? Ääääää, äitiii!

BoNnE

Viesti Kirjoittaja BoNnE » Ma Marras 14, 2005 17:28

Betelgeutze kirjoitti: Oda kyllä osaa piirtää hahmoilleen aika muikeita ilmeitä ja piirtotyyli on todella omaperäinen muutenkin, mutta joidenkin mielestä hänen piirtotyylinsä on jotenkin karkea. Mutta minä pidän siitä! Minun on vaikea kuvitella millainen kyseinen sarja olisi, jos kaikki hahmot olisivat hirveitä bishejä. Hrrr. Ajatelkaa nyt! Miltä näyttäisivät esimerkiksi Buggy, Usopp ynnä muut tuollaiset bisheinä? Ääääää, äitiii!

Karkea?? Hmm, en oo itse kyllä kuullut tollasesta. No antaa tulla mulle sanoon, niin... :)
"If you believe everything you read, better not read."

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » Ma Marras 14, 2005 17:46

BoNnE kirjoitti:Karkea? Hmm, en oo itse kyllä kuullut tollasesta. No antaa tulla mulle sanoon, niin.. :)
Paras kaverini sanoi näin kun näytin paria One piece pokkaria. Mutta hei, jos kyseessä olisi ollut kuka tahansa muu, olisin näyttänyt sille närhen mu.. kassit. Hihi.

Hequtiuz

Viesti Kirjoittaja Hequtiuz » Ti Marras 15, 2005 18:37

Huu, katoin eilen One Piece movie 5:den, joskin ilman ääniä, mutta se oli silti niiiin hyvä. Hrr, paljon paljon Zoroa :D
Siinä nuo taistelukohtaukset olikin toteutettu paljon paljon paremmin kuin muussa animessa.
Ootteko te kattoneet yhtään movieta?
http://www.geocities.com/hegutius

// Hegun kootut teokset (ei manga/animekuvia, turha vaivautua...): http://www.photobucket.com/albums/b25/heidinpiirrokset

Officer Saejima the Cop

Viesti Kirjoittaja Officer Saejima the Cop » Ti Marras 15, 2005 19:37

Itse oon nähny moviet 1-4.

Omasta mielestä se eka on parhain. Vaikkakin siinä ei ole vielä koko porukka koossa...
Ok, tulin suomeen Onizukaa ja Ryujia pakoon... jäi hieman velkoja maksamatta... heh heh hee...

Tirli

Viesti Kirjoittaja Tirli » Ke Marras 16, 2005 18:32

Suomennus mangastahan on aivan *sensuuri* mttaenglaninkielistä mangaa luen enemmän kuin mielelläni! Artwork on sanoinkuvaamattoman upeaa. UPEAA, en ole nähnyt hienompaa. Rakastan hahmoja(Zo~ro~) ja niitä on kiva parittaa. *heh*
Manga on mukaansatempaavaa, siihen jää koukkuun.
Anime sitten.
OMFG, ANIME ON JOTAIN NIIN HYVÄÄ. Siis siinähän on niin ihanat ääninäyttelijät. Varsinkin Kappei Yamaguchi sopii Usoppin ääneksi kuin nenä naamaan(Heh). Ja Luffyn ääninäyttelijä! En muista hänen nimeään, mutta todella hyvä ja taidokas ääninäyttelijä. Gomu gomu no- äänet varsinkin ovat hyviä.
Mutta anime siis on superb koukuttavaa. Katso. Manga on superb koukuttavaa. Lue.

Hmm, olen nähnyt One Piece moviet 1, 2, 3 ja 5. Kolmonen oli paras. En kestä sitä ZoroxSanji-määrää! Ahh! It burns my eyes~~ <3)

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ke Marras 16, 2005 19:38

Itselläni on One Pieccen anime jaksot 200 asti. Ikävä kyllä se laatu muuttuu jakson 164 jälkeen. Jotkut ihmeen englanita osaamattomat on siitä eteenpäin yrittäny kääntää japanista englanniksi. Minäkin osaisin paremmin, jos osaisin japania.

Laurelez

Viesti Kirjoittaja Laurelez » Ke Marras 16, 2005 20:14

Hequtiuz kirjoitti:Huu, katoin eilen One Piece movie 5:den, joskin ilman ääniä, mutta se oli silti niiiin hyvä.
Ootteko te kattoneet yhtään movieta?
mikä movie? ;__; taas joku animeDVD vai? siis jotain mikä on hyvin massiivisen hintavaa... *sob*
Please understand,things went out of my hand.I don't really hate you, I don't despite you.This's too late to say,but my hatred is only for me.Please don't turn away but hear me say:I'm sorry for everything...

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » To Marras 17, 2005 20:53

Joo, ja mä oon Usopp-piraatti! :D No oikeastaan mun lempihahmot on Luffy ja Zoro, mutta onhan ne muutkin aivan mahtavia! Se siinä sarjassa just onkii niin hienoo, ko siin on niin paljo hyvii tyyppei! :) Suosittelen niille jotka eivät tiedä One Piecestä mitään ainenkin vilkaisevan mangaa, tai jotain.. itsekkin olin nimittäin alussa ennakkoluuloinen, (piirustustyylin takia ^^ ) mutta olen oppinut pitämään siitä sellaisena kuin se on! Aivan mahtava sarja, sekä animena, että mangana! XD
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » La Marras 19, 2005 22:07

Luffy on aika pelottava vihaisena. Ei huvittaisi olla vihollisena. Jos luulette, että se on kova sitä Grieggiä, Kuroa ja Arlongia vastaan ni odottakaas kun se on Crocodileä vastaan (yksi shichibukai). Silloin se on oikeasti pelottava.

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » Su Marras 20, 2005 20:23

Luffy kirjoitti:Luffy on aika pelottava vihaisena. Ei huvittaisi olla vihollisena. Jos luulette, että se on kova sitä Grieggiä, Kuroa ja Arlongia vastaan ni odottakaas kun se on Crocodileä vastaan (yksi shichibukai). Silloin se on oikeasti pelottava.
Se oli hullu tappelu. Luffy oli ihan hullu. kyllä Zoro pisti myös pataan #1:köstä. :(
I will show you the power of the half finn

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Anime- ja mangasarjat sekä elokuvat”